رستوران اتمسفر دبی

رستوران اتمسفر
جهان گردی, دبی

دبی در نزدیکی کشور ایران قرار گرفته است و سفر به این کشور توسط هواپیما به راحتی امکان پذیر نیست، به همین دلیل سالانه ایرانیان زیادی برای خرید از مراکز خرید دبی یا فقط گشت و گذار به این کشور سفر می کنند. با این حال یکی از بخش های سفر خورد و خوراک آن است. به همین دلیل اگر می خواهید تا یک تجربه فراموش نشدنی از رستوران گردی داشته باشید، بهتر است به رستوران اتمسفر دبی در برج خلیفه مراجعه کنید.

اگر قصد سفر به کشور دبی را دارید، می توانید بلیط هواپیما چارتر دبی را از پنل رزرواسیون یابکس خریداری کنید.

کشور دبی یکی از کشورهای پرگردشگر در خاورمیانه محسوب می شود، به همین دلیل صنعت رستوران در آن پیشرفت های زیادی داشته است. بسیاری از افراد فقط برای خوردن غذا در رستوران اتمسفر به این کشور سفر می کنند.

علت اصلی شهرت این رستوران قرارگیری آن در طبقه 122 برج خلیفه است و همین موضوع سبب شده تا در رکوردهای گینس ثبت شود. چنانچه برای صرف غذا به این رستوران بروید، با منظره ای بینظیر مواجه خواهید شد.

دلایل رفتن به رستوران اتمسفر دبی

رستوران اتمسفر

در کتاب گینس از این رستوران به عنوان مرتفع ترین رستوران یاد می کنند.

رستوران مورد نظر از سطح زمین 422 متر فاصله دارد و در آن می توانید غذاهای مختلف بین المللی را امتحان کنید.

رستوران اتمسفر برج خلیفه دبی معروف ترین رستوران در امارات به شمار می رود. چشم انداز زیبای این رستوران باعث شده تا گردشگران برای رفتن به آن وسوسه شوند.

یکی از لاکچری ترین رستوران های دبی، رستوران اتمسفر برج خلیفه است.

آشنایی با رستوران اتمسفر برج خلیفه (At.Mosphere Burj Khalifa)

رستوران اتمسفر دبی

این برج در ارتفاع 829.8 متری از سطح زمین قرار دارد و همین موضوع سبب شده است تا بلندترین برج جهان باشد. با این حال نکته جالب این است که دبی ها موفق شدند تا این برج را تنها در پنج سال احداث کنند و هم اکنون نماد کشور دبی محسوب می شود.

163 طبقه در این برج وجود دارد که هر کدام برای کاربردهای مختلفی استفاده می شوند. در برج دبی شما می توانید علاوه بر رستوران از نوشیدنی های کافی شاپ ها هم استفاده کنید.

از آن جا که این رستوران در یکی از طبقات بالای برج قرار گرفته است، در نتیجه برای رسیدن به آن باید سوار یک آسانسور شیشه ای بشوید. در حین این سواری شگفت انگیز می توانید از نمای بیرون برج هم لذت ببرید.

از آن جا که این رستوران بسیار معروف است، کیفیت غذاهای آن هم در سطح بالایی است. موادی که در این رستوران استفاده می شوند، به صورت روزانه خریداری می گردند و همین طور آشپزها هم از معروف ترین آشپزان دنیا هستند.

چشم انداز زیبای رستوران اتمسفر برج خلیفه

رستوران اتمسفر دبی

تصور کنید که در ارتفاع بسیار بالایی نشسته اید و از میان ابرها شهر را تماشا می کنید و هم زمان غذای خود را هم میل کنید. مطمئنا همچنین تصور رویایی آرزوی هر کسی است. حال رستوران اتمسفر این امکان را برای شما فراهم می کند. البته اگر بخواهید کنار پنجره بنشینید، باید پول بیشتری پرداخت کنید، ولی مطمئنا ارزش آن را دارد.

با این حال می توانید برای اینکه در هزینه صرفه جویی کنید، غذای ارزان تری بخورید و در عوض کنار پنجره بنشینید. از بالای این برج می توانید سایر مردم را در کنار آب نمای دبی ببینید.

بخش های مختلف رستوران اتمسفر

این رستوران شامل سه بخش اصلی می شود که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

سالن ورودی

اتاق خصوصی

رستوران

اتاق خصوصی رستوران اتمسفر دبی

شاید شما هم تجربه کرده باشید که اکثر رستوران های معروف فضای شلوغی دارند و سروصدای مردم مانع از صرف یک غذا در محیطی آرامش بخش می شود، به همین دلیل است که این رستوران تدبیر ویژه ای برای اینکار اندیشیده است و کسانی که دوست دارند در محیط های آرام غذا بخورند، می توانند اتاق های خصوصی را رزرو کنند. این اتاق ها ظرفیت 16 نفر را دارند.

البته این اتاق ها به دلیل داشتن امکانات ویژه هزینه بیشتری هم دارند و به یاد داشته باشید که برای استفاده از آن ها باید حتما از قبل آن ها را رزرو کنید.

برای رزرو کردن اتاق های خصوصی رستوران اتمسفر باید به سایت آن مراجعه کنید و زمان مورد نظر خود را انتخاب نمایید و اگر اتاق در دسترس باشد رستوران با شما تماس می گیرد.

رستوران اتمسفر برج خلیفه دبی

در سالن رستوران اتمسفر شما می توانید علاوه بر خوردن غذا از مناظر اطراف هم لذت ببرید. پخش موزیک در هنگام خوردن غذا می تواند، باعث لذت بخش شدن بیشتر آن بشود.

همچنین امکان خوردن چای، انواع کیک ها و نوشیدنی ها هم در این محل فراهم شده است. باید خاطر نشان کرد که همه خوراکی های این رستوران بسیار خوشمزه هستند و هیچ گاه طعم آن ها را فراموش نخواهید کرد.

نکات مهم درباره رستوران اتمسفر دبی

رستوران اتمسفر برج خلیفه

رعایت پوشش مناسب

از آنجا که رستوران اتمسفر یک رستوران لاکچری محسوب می شود، باید پوشش مناسب در آن رعایت شود، پس در همین خصوص آقایان نمی توانند با شلوارک و کفش جلو باز و خانم ها با دمپایی لاانگشتی وارد رستوران شوند.

شرط سنی حضور در رستوران اتمسفر

برای اینکه فرزندان شما بتوانند در رستوران اتمسفر حضور داشته باشند، باید سن آن ها بالاتر از ده سال باشد. در صورتی که می خواهید با کودک خود به رستوران بروید، فقط می توانید در هنگام ناهار مراجعه کنید. اما اگر علاقه دارید تا شام خود را در رستوران بخورید، باید هتلی را رزرو کنید که بخش نگهداری کودک هم داشته باشد.

نمای پانورامای دبی

اگر از پنجره به بیرون نگاه کنید، یک زمین سبز را در کنار برج خواهید دید. در واقع نمای پانورامای 360 درجه برج دبی است که باعث می شود تا شما برای رفتن به این رستوران و خوردن غذا وسوسه شوید.

رستوران اتمسفر برای برای جلوگیری از ویروس کرونا چه اقداماتی انجام داده است؟

اقدامات این رستوران شامل رزرو میز پیش از حضور در این محل و همین طور رعایت فاصله اجتماعی است.

آیا برای حضور در رستوران اتمسفر باید بلیط برج خلیفه را تهیه کرد؟

خیر، برای اینکه در این رستوران حاضر شوید، نیازی به تهیه بلیط نیست، تنها کاری که باید انجام دهید، رزرو میز است.

در رستوران اتمسفر برج خلیفه چه وعده های غذایی سرو می شوند؟

صبحانه، ناهار و شام

قیمت غذا در رستوران اتمسفر چقدر است؟

قیمت غذا در این رستوران بستگی به میز و نوع غذا دارد ولی به طور کلی از 300 درهم شروع می شود.

نحوه رفتن به رستوران اتمسفر برج خلیفه به چه صورت است؟

باید از طریق هتلی به اسم هتل آرمانی به داخل برج بروید، سپس توسط آسانسور خود را به رستوران برسانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *