آشنایی با شهربازی های همدان

شهربازی های همدان
ایران گردی, همدان

همدان یکی از شهرهای توریستی کشور است که در آن جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی زیادی وجود دارند. یکی از تفریحات آن شهربازی های همدان است. برای آشنایی با این مراکز تفریحی با مجله گردشگری یابکس همراه باشید. برای خرید بلیط هواپیمایی چارتر کلیک کنید.

گنج نامه همدان

گنج نامه همدان

گنج نامه مجموعه ای تاریخی است که در آن شهربازی هم وجود دارد. این محل امکانات تفریحی بسیار مناسبی برای همگان دارد که از جمله آن ها می توان به سینما، استخر توپ بازی، سورتمه، ماساژور و ماشین برقی اشاره کرد.

آدرس گنج نامه همدان: کیلومتر پنج جاده گنجنامه، دهکده تفریحی گنجنامه

پارک مردم همدان

پارک مردم همدان

این پارک مقابل یکی از دانشگاه های همدان قرار گرفته و علاوه بر فضای سبز یک شهربازی هم در آن وجود دارد. از بخش های تفریحی پارک مردم می توان به کشتی صبا، قطار کودک، چرخ و فک، ترامپولین و فریزبی اشاره کرد.

آدرس پارک مردم همدان: میدان شریعتی، خیابان مهدیه، چهار راه پژوهش

تفرجگاه عباس آباد

تفرجگاه عباس آباد همدان

این تفریجگاه شامل مجموعه ای از امکانات تفریحی مختلف می باشد و محلی مناسب برای گذراندن وقت در میان طبیعت سرسبز است. در این مجموعه یک شهربازی هم ساخته شده است.

از دیگر خصوصیات ویژه این مرکز وجود یک باغ وحش در آن است. گردشگران همچنین می توانند هیجان تله کابین سواری را هم در این مجموعه تجربه کنند. در واقع تله کابین عباس آباد از بزرگ ترین تله کابین های همدان است.

در فصل های بهار و تابستان می توانید از سینمای روباز این مجموعه هم استفاده کرد.

آدرس تفرجگاه عباس آباد: همدان، عباس آباد

شهربازی رنگین کمان

شهربازی رنگین کمان همدان

شهربازی مورد نظر، یکی از شهربازی های همدان است. این مجموعه در واقع اصلی ترین شهربازی این شهر محسوب می شود. شهربازی رنگین کمان در سال 92 ساخته شده و در آن انواع تفریحات برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است.

همچنین نکته خوب درباره این شهربازی این است که به دلیل سرپوشیده بودن، می توان در همه فصل های سال از آن استفاده کرد. از جمله وسایل این شهربازی می توان به ترن هوایی، سالن بولینگ، و … اشاره کرد.

ساعت فعالیت شهربازی رنگین کمان از 10 صبح الی 12 و نیم ظهر و از پنج بعدازظهر تا ده شب است.

آدرس شهربازی رنگین کمان: منطقه یک، بلوار ارم

جزیره شادی

جزیره شادی همدان

جزیره شادی از دیگر شهربازی های همدان است که می توانید اوقات خوشی را در آنجا داشته باشید. از امکانات این شهربازی می توان به قایق سواری، موتورسواری، استخر، کارتینگ و ماشین اشاره کرد.

آدرس جزیره شادی: همدان، ابتدای جاده کرمانشاه

شهربازی آفرین کوچولو همدان

این شهربازی مخصوص کودکان ساخته شده است. اگر فرزند کوچکی در خانواده دارید، این مکان بهترین انتخاب برای او به شمار می رود. از امکانات این مجموعه تفریحی می توان به استخر قو، قطار کودک، سرسره بازی، قایق، ماشین شارژی و … اشاره کرد. همچنین مقبره باباطاهر هم در نزدیکی این شهربازی قرار گرفته است.

آدرس شهربازی آفرین کوچولو: همدان، ضلع شرقی میدان بابا طاهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *