بهترین هتل های کیش از نظر مردم

هتل های کیش
ایران گردی, کیش

گردشگران می توانند در تمام ماه های سال به این جزیره سفر کنند زیرا هر فصلی ویژگی های خاص خود را دارد. اما فصل های مختلف در قیمت هتل های کیش تاثیرگذارند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی بهترین هتل های کیش بپردازیم پس با مجله گردشگری یابکس همراه باشید.

رزرو هتل در کیش در فصل های مختلف سال

همان طور که می دانید تابستان های کیش بسیار گرم است با این حال به همین دلیل تعداد توریست ها در این فصل کاهش می یابد در نتیجه می توانید هتل ارزان کیش را رزرو نمایید. بهترین زمان سفر به کیش از پاییز تا اوایل بهار است اما باید توجه داشت که در این زمان قیمت رزرو هتل های کیش افزایش خواهد یافت.

همین طور از مزایای سفر به کیش در تابستان این است که می توانید بلیط هواپیما ارزان کیش را تهیه کنید یا از جشنواره های مختلفی که در این زمان برگزار می شوند لذت ببرید. پس اصولا کیش در تمام فصل های سال بازدیدکنندگان خاص خود را دارد که بستگی به هدفی که دارند به این جزیره مسافرت می کنند.

رزرو هتل های کیش

اکثر مسافران دوست دارند که بعد از پرواز و پیاده شدن در فرودگاه مستقیم به محل اقامت خود بروند. بنابرین در هنگام سفر به کیش بهترین کار این است که هتل خود را از قبل رزرو کرده باشید. این کار باعث می شود که شما پیش از سفر انواع مختلف هتل ها و قیمت آن ها را بررسی کنید و در آرامش بیشتری دست به انتخاب نهایی بزنید.

یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که زمان تحویل اتاق با زمانی که به کیش وارد می شود نزدیک باشد. چون همان طور که می دانید هتل ها در ساعت دو بعداظهر اتاق را تحویل و در ساعت 12 تخلیه می کنند. پس چنانچه شما صبح به کیش برسید باید زمان زیادی را معطل گردید.

انتخاب بهترین هتل های کیش با توجه به نظر مسافران

سایت های رزرو آنلاین زیادی وجود دارند که شما می توانید با توجه به روز و میزان بودجه خود محل اقامت خود را انتخاب نمایید. با این حال همیشه نظر سایر مسافران می تواند در این مسیر شما را یاری دهد بنابرین در ادامه بهترین هتل های کیش را به شما معرفی می کنیم.

هتل‌های 5 ستاره کیش برای اقامتی لاکچری در کیش

چنانچه تصمیم دارید سفری لوکس و شگفت انگیز را برای خود رقم بزنید هتل های پنج ستاره کیش انتخاب مناسبی برای شما هستند.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش از منحصربه فردترین هتل های خاورمیانه است و از جمله هتل های کیش نزدیک ساحل به شمار می رود. این هتل در بخش غربی جزیره قرار گرفته است. هتل ترنج دو بخش دارد که یکی از آن ها مجموعه اقامتگاه های روی ساحل و دیگری روی دریا ساخته شده است.

اقامت گاه های روی دریا مجموعه ای از ساختمان های کوچک هستند که اگر از بالا نگاه کنید تصور یک گردنبد را در ذهن مخاطب ایجاد می کنند. در این قسمت رستوران و امکانات ویژه وجود دارند. همین طور باید گفت که قسمتی از کف این اتاق ها به صورت شیشه ای هستند در نتیجه شما می توانید به تماشای دریا بپردازید. تصور اینکه در حین خوردن یک فنجان چای در بالکن نشسته اید و ستارگان آسمان را از نزدیک تماشا می کنید بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

لازم به ذکر است که در حین ساخت هتل ترنج تمامی مصالح از نوعی انتخاب شده اند که به زیستگاه طبیعی موجودات دریایی آسیب وارد نکنند. از امکانات هتل ترنج می توان به کافی شاپ، سالن ورزشی، رستوران، سفره خانه، اتاق بازی، سرویس رفت و برگشت به جاهای دیدنی کیش، مجموعه آبی و سالن کنفرانس اشاره کرد.

آدرس هتل ترنج: جزیره کیش، بخش غربی، مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج
شماره تلفن هتل ترنج: 07644496600

آدرس هتل ترنج روی گوگل مپ

هتل میراژ کیش از جمله هتل های پنج ستاره کیش

هتل میراژ کیش

هتل میراژ یکی از هتل هایی است که در چند سال اخیر ساخته شده است. این هتل از جمله هتل های لاکچری کیش هم محسوب می شود. ساختمان این هتل در هشت طبقه ایجاد شده و کل تعداد اتاق های آن 187 واحد است. پنجره اتاق های این هتل منظره زیبایی به دریا دارند.

علاوه بر چشم انداز اتاق ها باید گفت که هتل میراژ به سایر مکان های دیدنی کیش بسیار نزدیک است. همین طور شما می توانید به راحتی خود را به بخش تفریحات آبی کیش برسانید.

امکانات هتل میراژ کیش

استخر، جکوزی، سونا
نزدیکی به ساحل و دریای خلیج فارس
صندوق امانات
سالن کنفرانس
سالن بیلیارد
خشکشویی
کرایه خودرو بدون راننده

شماره تلفن میراژ کیش: 07644422220
آدرس هتل میراژ کیش: جزیره کیش، بلوار دریا

هتل ویدا کیش

هتل ویدا کیش

هتل ویدا یک ساختمان ده طبقه است که در 144 واحد ساخته شده است. معماری مدرن این ساختمان باعث شده تا تبدیل به یکی از بهترین هتل های کیش شود. این هتل تا جاهای دیدنی کیش فاصله زیادی ندارد. هتل ویدا در سال 1396 ساخته شده و به دلیل داشتن سالن کنفرانس، محلی مناسب برای قرارهای کاری است.

امکانات هتل ویدا کیش

خدمات تشریفات
سالن ورزشی
رستوران
سالن کنفرانس

مرکز خرید
استخر، سونا و جکوزی
فضای سبز و پارک کودک

آدرس هتل ویدا: کیش، بلوار موج
تلفن هتل ویدا: 07644420073

هتل پانوراما کیش از بهترین هتل های کیش

هتل پانوراما کیش

هتل پانوراما یکی دیگر از هتل های پنج ستاره کیش است که از سال 1398 فعالیت خود را در کیش آغاز کرده است. این هتل در 15 طبقه ساخته شده و تعداد 267 اتاق دارد. هتل پانوراما امکانات بسیار مناسبی در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. از جمله ویژگی های بسیار مناسب این هتل نزدیکی آن به مرکز خرید سارینا دو و زیتون است.

خدمات هتل پانوراما

رستوران
مجموعه آبی
مینی بار
آژانس مسافرتی
کافی شاپ

آدرس هتل پانوراما: میدان ساحل، بلوار رودکی

شماره تلفن هتل پانوراما: 07640004000

هتل پارمیس کیش، اقامتی آرام در کیش

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس نیز از هتل هایی است که به خاطر معماری جالب توجه آن در کیش شهرت یافته است. این هتل در سال 1385 ساخته شده است و خدمات بسیار مناسبی را به مهمان خود ارائه می دهد. هتل پارمیس هفت طبقه دارد و شامل 168 اتاق می شود. از ویژگی های این هتل نزدیکی به مراکز خرید پردیس یک و دو است.

امکانات هتل پارمیس کیش

پارکینگ
رستوران
مرکز خرید

سالن کنفرانس
کافی شاپ
بوفه صبحانه
تاکسی سرویس

آدرس هتل پارمیس: کیش، مقابل بازار پردیس، میدان پردیس
شماره تلفن هتل پارمیس: 07644468633

هتل آرامیس پلاس کیش

هتل آرامیس پلاس کیش

هتل آرامیس پلاس از جمله بهترین هتل های کیش است. این هتل فعالیت خود را از سال 1399 آغاز کرده است و هر ساله پذیرای مهمانان زیادی در جزیره کیش است. از جمله خصوصیات بسیار مهم هتل آرامیس نزدیکی آن با دریا است. این ویژگی باعث شده تا شما بتوانید با چند قدم پیاده روی خود را به ساحل رسانید و از نمای موج های دریا لذت ببرید. همچنین این هتل در فاصله اندکی از مرکز خرید پردیس دو، رویا مال و کیش قرار دارد. هتل مورد نظر در 14 طبقه ساخته شده و 171 اتاق دارد.

امکانات هتل آرامیس پلاس کیش

آتلیه
مینی بار
صندوق امانات
اینترنت رایگان

استخر، جکوزی و سونا
ترانسفر رفت و برگشت
سالن کنفرانس

آدرس هتل پارامیس پلاس کیش: کیش، میدان پردیس، خیابان رودکی
شماره تلفن هتل پارامیس پلاس کیش: 07644423842

هتل داریوش کیش، اقامتی ماندگار در کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش از جمله هتل های لاکچری کیش است. معماری این هتل بر مبنای معماری تخت جمشید است و همین مورد باعث شده تا در نظر مهمانان بسیار جالب توجه باشد. همین طور این هتل رو به دریا قرار دارد. در این هتل می توانید انواع ورزش ها مانند تنیس و غواصی اختصاصی را در دریاچه آن تجربه کنید. هتل داریوش کیش در سه طبقه ساخته شده و 190 اتاق دارد.

امکانات هتل داریوش کیش

پارکینگ
استخر
رستوران
اینترنت

دریاچه اختصاصی
اقامت رایگان برای کودکان زیر هفت سال
زمین ورزش
سالن بدنسازی
غواصی اختصاصی
زمین پینتبال و تنیس

آدرس هتل داریوش کیش: جزیره کیش، میدان داریوش
شماره تلفن هتل داریوش کیش: 07644444900

هتل مارینا کیش

هتل مارینا کیش

هتل مارینا با ساحل مرجانی کیش فاصله چندانی ندارد. این هتل دارای معماری ویژه و جالب توجهی است. از دیگر ویژگی های این هتل می توان به نزدیکی آن به مرکز خرید مرجان کیش اشاره کرد. همین طور شما می توانید با اندکی پیاده روی به پیست دوچرخه سواری نیز دسترسی داشته باشید. در ساحل این هتل امکان تجربه تفریحات آبی مانند غواصی و جت اسکی وجود دارد.

مهمانان این هتل می توانند در رستوران مارینا کیش غذاهای مختلف جنوبی را نوش جان کنند. در هتل مارینا این امکان وجود دارد که اتاق های هتل را رو به دریا یا پارک انتخاب کنید. همین طور یک فودکورت اختصاصی در بخش ساحل ساخته شده که منظره بسیار دلنشینی دارد.

امکانات هتل مارینا کیش

استقبال فرودگاهی
اینترنت پرسرعت
مجموعه آبی شامل استخر، سونا
سالن اسپا

زمین تنیس
فودکورت ساحلی
صبحانه و ناهار بوفه
سالن بدنسازی

آدرس هتل مارینا کیش: قسمت شرقی جزیره کیش، نزدیک برج های دوقلو
شماره تلفن هتل مارینا کیش: 07635344092

هتل شایان کیش از بهترین هتل های کیش

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش از جمله هتل های پنج ستاره کیش است. قدمت این هتل به پنجاه سال پیش بازمی گردد و چهار طبقه دارد. همچنین تعداد اتاق های آن به 195 واحد می رسد. از ویژگی های این هتل منظره رو به دریای آن است. هتل شایان در نزدیکی پیست دوچرخه سواری و یکی از اسکله های تفریحی کیش قرار گرفته است.

امکانات هتل شایان کیش

استخر
چایخانه سنتی
سالن بیلیارد
اجاره اتوموبیل

اتاق برای جلسات کاری
اقامت رایگان برای کودکان زیر 5 سال

شماره تلفن هتل شایان کیش: 07644422771
آدرس هتل شایان کیش: کیش، میدان ساحل، بلوار ساحل

هتل های چهار ستاره کیش و سفری رویایی

هتل های چهار ستاره کیش با اینکه تنها در یک ستاره با هتل های لاکچری کیش تفاوت دارند اما در نوع خود خدمات کم نظیری را به مهمانان ارائه می دهند.

هتل لیلیوم کیش از هتل های چهارستاره کیش

هتل لیلیوم کیش

هتل لیلیوم از جمله بهترین هتل های کیش است. این هتل از سال 1398 فعالیت خود را در جزیره کیش آغاز کرده است. هتل لیلیوم هشت طبقه دارد و شامل 154 واحد می شود. خوشبختانه این هتل در فاصله اندکی نسبت به دریا قرار دارد. در نتیجه شما می توانید به انتخاب خود در اتاق های رو به دریا ساکن شوید. تصور شنیدن امواج دریا در هنگام استراحت در اتاق های هتل بسیار دل انگیز است.

هتل لیلیوم در نزدیکی مرکز خرید سارینا 2، مرکز خرید پانیذ و مراکز خرید پردیس یک و دو قرار گرفته است.

امکانات هتل لیلیوم کیش

رستوران
فضای سبز
خشکشویی

سفره خانه سنتی
پارکینگ
مرکز خرید

آدرس هتل لیلیوم کیش: جزیره کیش، خیابان رودکی
شماره تلفن هتل لیلیوم کیش: 07644467777

هتل آرامیس کیش، نمونه ای از یک هتل ایده ال

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس از جمله هتل های چهارستاره است. هتل مورد نظر در سال 1387 بنا شده است. این هتل در چهار طبقه ساخته شده و 64 واحد دارد. از جمله خصوصیات مهم هتل آرامیس نزدیکی آن به ساحل است که شما می توانید با چند دقیقه پیاده روی به آن برسید. همین طور فضای آرام و منظره دلپذیر اتاق های هتل باعث شده تا در نظر مهمانان بسیار جذاب باشد.

امکانات و خدمات ویژه هتل آرامیس

سفره خانه سنتی
رستوران
روم سرویس
فضای سبز

خشکشویی
ترانسفر رفت
کافی شاپ

آدرس هتل آرامیس کیش: جزیره کیش، میدان پردیس
شماره تلفن هتل آرامیس کیش: 07644423823

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش از جمله بهترین هتل های کیش است که نمای ساختمان آن به شکل دلفین طراحی شده است. این هتل قدیمی در سال 1376 بنا شده و مساحت آن 24 هزار متر است. از ویژگی های این هتل می توان به فضای سبز و آبنمای آن اشاره کرد. هتل فلامینگو به مراکز خرید ونوس، زیتون، مریم، مروارید و اسکله تفریحی کیش نزدیک است. با این که قدمت این هتل زیاد است اما به دلیل بازسازی های انجام شده در وضعیت کاملا مناسبی قرار دارد.

امکانات هتل فلامینگو کیش

کافی شاپ
فضای سبز
آبنما

پاور سوئیچ
پارکینگ
تاکسی سرویس
سفره‌خانه سنتی

آدرس هتل فلامینگو کیش: جزیره کیش، میدان امیرکبیر، بلوار دریا
شماره تلفن هتل فلامینگو کیش: 07644424030

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا از جمله هتل های چهار ستاره کیش است. این هتل در سال 1393 ساخته شده و شامل چهار طبقه و 82 واحد می باشد. با اقامت در این هتل می توانید به پیست کارتینگ دسترسی آسانی داشته باشید. همچنین می توانید بنابر در خواست خود منظره رو به دریای اتاق های این هتل را انتخاب کنید.

امکانات هتل پارمیدا کیش

بالکن
رستوران
پارکینگ
استخر، سونا، جکوزی

روم سرویس
کافی شاپ
کرایه خودرو
چایخانه

آدرس هتل پارمیدا کیش: جزیره کیش، خیابان رودکی
شماره تلفن هتل پارمیدا کیش: 07644467680

هتل آریان کیش

هتل آریان کیش

هتل آریان کیش از جمله بهترین هتل های کیش است. این هتل در سال 1378 تاسیس شده است. هتل آریان با مرکز خرید پردیس، مروارید و پانیذ فاصله کمی دارد. هتل مورد نظر سه طبقه دارد و شامل 67 واحد می شود.

امکانات هتل آریان کیش

سالن بیلیارد
خشکشویی
سفره خانه

مینی بار
پارکینگ

آدرس هتل آریان کیش:
شماره تلفن هتل آریان کیش: 07644467350

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش از جمله بهترین هتل های کیش است. با اقامت در این هتل می توانید به چشم انداز زیبایی از دریا دسترسی داشته باشید. هتل ارم در نه طبقه ساخته شده و شامل 243 اتاق می شود. همین طور تعدادی از واحدهای آن بالکن هم دارند.

امکانات و خدمات هتل ارم کیش

کتابخانه
رستوران
خدمات پزشکی

ترانسفر رفت و برگشت
سان کنفرانس
استخر، سونا و جکوزی

زمین تنیس
سالن اجتماعات
پارک کودک
فضای سبز
زمین ورزش

آدرس هتل ارم کیش: جزیره کیش، بلوار خیام، نزدیک باشگاه ورزشی ارم
شماره تلفن هتل ارم کیش: 07644446290

هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش

طراحی این هتل شبیه به معماری باروک است. هتل سورینت کیش دارای 55 واحد است و در آن امکانات ویژه ای مانند سیستم روشنایی، تهویه و تکنولوژی BMS وجود دارد. این هتل با وجود اینکه یک هتل چهار ستاره است از جمله بهترین هتل های کیش محسوب می شود.

امکانات هتل سورینت مریم کیش

رستوران بزرگ
پارکینگ
دسترسی به ساحل و اسکله تفریحی کیش
نزدیکی به مراکز خرید مروارید و پردیس یک و دو

اینترنت
صندوق امانات
بوفه صبحانه
خشکشویی

آدرس هتل سورینت مریم کیش: كيش، ميدان امير كبير

شماره تلفن هتل سورینت مریم کیش: 07644467511

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش

این هتل طراحی کاملا مدرن و نوینی دارد. هتل مورد نظر در دو طبقه ساخته شده و شامل 55 اتاق می شود. همین طور باید گفت که هتل صدف کیش در کنار یک آبشار زیبا و یک کوه قرار گرفته است. هتل صدف با مراکز خرید شارستان و مروارید فاصله نزدیکی دارد. این هتل دارای یک رستوران فرانسوی نیز است.

امکانات هتل صدف کیش

صبحانه
صندوق امانات
سرویس گشت در جزیره
استقبال فرودگاهی

اینترنت پرسرعت
اقامت رایگان برای کودکان زیر پنج سال

آدرس هتل صدف کیش: جزیره کیش، میدان امیرکبیر
شماره تلفن هتل صدف کیش: 07644420590

هتل هلیا کیش با خدمات عالی

هتل هلیا کیش

هتل هلیا در نزدیکی دریا قرار گرفته است. علاوه بر این می توان گفت که هتل مورد نظر دسترسی خوبی به پیست دوچرخه سواری، اسکله و پلاژ خانم ها و آقایان دارد. معماری لابی این هتل هم بسیار جالب توجه است.

کافی شاپ هتل هلیا در فضای سبزی ساخته شده در نتیجه با وجود فواره های گوناگون و صندلی های چوبی محیط آرامش بخشی را به وجود آورده است. شما می توانید غذاهای مختلف ایرانی و غربی را در رستوران این هتل تجربه کنید. همین طور بوفه این هتل از ساعت هفت تا ده و نیم صبح آماده خدمت رسانی به مسافران است.

امکانات هتل هلیای کیش

خشکشویی
رستوران
اینترنت
صندوق امانات
اجاره ماشین
سرویس رایگان رفت به دریا
استقبال فرودگاهی

آدرس هتل هلیا کیش: کیش، میدان ساحل، رو به روی بازار دیپلمات
شماره تلفن هتل هلیا کیش: 07644424504

بهترین هتل های سه ستاره کیش در یک سفر میانه

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس از جمله هتل های قدیمی و سه ستاره کیش است. این هتل به دلیل بافت فرسوده آن دوباره بازسازی شده است تا سرانجام در سال 1390 آن را بهره برداری کرده اند. هتل لوتوس سه طبقه دارد و معماری آن شبیه به ساختمان های زمان هخامنشی است. هتل مورد نظر شامل 72 اتاق می شود.

امکانات هتل لوتوس کیش

رستوران
تاکسی سرویس
فضای سبز
بالکن

خشکشویی
کافی شاپ

آدرس هتل لوتوس کیش: کیش، میدان امیر کبیر، مقابل پاساژ مروارید
شماره تلفن هتل لوتوس کیش: 07644421239

هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش در سال 1370 ساخته شده است. این هتل نیز دوباره بازسازی شده تا بتواند امکانات بهتری را در اختیار مهمان خود قرار دهد. هتل مورد نظر یک ساختمان دو طبقه است و شامل 37 واحد می شود. از جمله ویژگی های این هتل نزدیکی آن به مراکز خرید ونوس، زیتون و مروارید است.

امکانات هتل پارس نیک کیش

روم سرویس
بالکن
کتابخانه
خشکشویی

صندوق امانات
کرایه ماشین
رستوران پارکینگ

آدرس هتل پارس نیک: کیش، میدان امیر کبیر، بلوار دریا، حدفاصل آنا و فلامینگو
شماره تلفن هتل پارس نیک: 07644420141

هتل آرامش کیش از بهترین هتل های کیش

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش در سال 1389 بنا شده است. این هتل سپس در سال 1397 دوباره بازسازی شده تا بتواند خدمات بهتری را به مهمان خود ارائه دهد. هتل آرامش سه طبقه دارد و شامل 67 اتاق می شود. اگر به دنبال یک سفر ارزان هستید هتل آرامش انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود. این مکان همچنین به مرکز خرید ونوس، زیتون و مریم نیز نزدیک است.

امکانات هتل آرامش کیش

رستوران
پاور سوئیچ
پارکینگ
روم سرویس

کافی شاپ
اجاره ماشین
خشکشویی

هتل سان رایز کیش در بهترین هتل های کیش

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش با اینکه یک هتل سه ستاره است اما خدمات مناسبی به مهمانان خود ارائه داده است. این هتل به مرکز خرید پردیس دو نزدیک است و هزینه رزرو آن چندان بالا نیست. هتل سان رایز در چهار طبقه ساخته شده و 61 واحد دارد. هتل مورد نظر در سال 1382 ساخته شده و در سال 1397 دوباره بازسازی شده است. همچنین به علت اینکه این هتل در مرکز جزیره است، در نتیجه دسترسی خوبی به سایر نقاط دارد.

امکانات سان رایز کیش

صندوق امانات
مینی بار
پاور سوئیچ

روم سرویس
خدمات تور
آتلیه
سفره خانه

سالن اجتماعات
خشکشویی
کافی شاپ

آدرس هتل سان رایز کیش: کیش، مقابل بازار پردیس ۲
شماره تلفن هتل سان رایز کیش: 07644467503

هتل گاردینا کیش

هتل گاردینا کیش

هتل گاردینا یک هتل ارزان کیش است که در سال 1387 ساخته شده است به همین علت در سال 1393 دوباره بازسازی شده تا بتواند خدمات بهتری را به مسافران ارائه دهد. هتل گاردینا سه طبقه دارد و شامل 58 واحد می شود. همچنین باید گفت که هتل مورد نظر در حوالی مرکز خرید پردیس 1 و 2 قرار گرفته است.

امکانات هتل گاردینا کیش

روم سرویس
بالکن
رستوران
سیستم تهویه هوای مطبوع

کافی شاپ
سالن بیلیارد
فضای سبز
سفره‌خانه سنتی

شماره تلفن هتل گاردینا کیش: 07644443158
آدرس هتل گاردینا کیش: کیش، بلوار هرمز، نرسیده به میدان حافظ، هتل گاردنیا

هتل پارسیان، اقامتی ارزان در کیش

هتل پارسیان

هتل پارسیان در مقایسه با سایر هتل های سه ستاره بسیار ارزان قیمت است با این حال امکانات بسیار متفاوتی را به مهمان خود عرضه می کند. هتل پارسیان از مراکز خرید هم فاصله نزدیکی دارد، علاوه بر آن شما می توانید به راحتی به اسکله تفریحی کیش و دریا هم دسترسی داشته باشید. هتل مورد نظر دو طبقه است و 98 واحد دارد.

امکانات هتل پارسیان کیش

پارکینگ
مینی بار
روم سرویس
آرایشگاه

سیستم گرمایش و سرمایش
رستوران
فضای سبز
صندوق امانات
کافی شاپ

آدرس هتل پارسیان کیش: کیش، میدان ساحل، بین بازار مرکزی و زیتون،
مقابل تالار شهر
شماره تلفن هتل پارسیان کیش: 07644424993

هتل گراند از بهترین هتل های سه ستاره کیش

هتل گراند

هتل گراند از سال 1388 فعالیت خود را آغاز کرده است و در چهار طبقه و 60 واحد ساخته شده است. این هتل دسترسی مناسبی به دریای خلیج فارس و مراکز خریدی مانند مریم و ونوس دارد. هتل گراند از لحاظ امکانات و قیمت برای مسافران کاملا مناسب است.

امکانات هتل گراند کیش

مینی بار
کافی شاپ
فضای سبز

خشکشویی
رستوران
اجاره ماشین
صندوق امانات

آدرس هتل گراند کیش: کیش، بلوار موج و دریا، مقابل بازار ونوس
شماره تلفن هتل گراند کیش: 07644424860

هتل جام جم کیش

هتل جام جم کیش

هتل جام جم در کنار مراکز خرید مروارید، مرجان و ونوس قرار دارد. این هتل سه ستاره دسترسی بسیار مناسبی به اسکله تفریحی کیش هم دارد. شما می توانید با چند دقیقه پیاده روی کوتاه مدت خود را به دریا برسانید. این هتل به دلیل امکانات مناسب و محیط آرامش بخش امتیاز مناسبی را از مهمانان دریافت کرده است.

امکانات هتل جام جم

ترانسفر فرودگاهی
صندوق امانات
سرویس رایگان رفت و آمد به پلاژ
اینترنت در لابی

رمپ برای ویلچر معلولین
کافی‌شاپ

آدرس هتل جام جم کیش: کیش، میدان امیر کبیر، پشت دانشگاه شریف
شماره تلفن هتل جام جم کیش: 07644421889

بهترین هتل های کیش کدامند؟

هتل داریوش، هتل سورینت مریم کیش، هتل فلامینگو و …

لوکس ترین هتل های کیش کدامند؟

هتل ترنج، هتل میراژ، هتل ویدا و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *