معرفی هتل های لوکس کیش و امکانات آن ها

هتل های کیش
ایران گردی, کیش

برخلاف دیگر شهرهای ایران جزیره کیش در فصل های پاییز و زمستان آب و هوای معتدلی دارد. چنانچه قصد سفر به جزیره کیش را دارید اولین کار باید انتخاب یک اقامتگاه مناسب باشد. به همین علت در این مطلب قصد داریم تا درباره هتل های لوکس کیش صحبت کنیم، پس با مجله گردشگری یابکس همراه باشید.

هتل ترنج کیش از هتل های لاکچری کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج یکی از هتل های لوکس کیش است. این هتل نخستین ساختمان در ایران است که بر روی آب ساخته شده است. هتل ترنج شامل صد سوئیت اقامتی می شود. اگر به دنبال آرامش هستید و می خواهید لحظات خوشی را به دور از هیاهو بگذرانید هتل ترنج انتخاب بسیار مناسبی است.

امکانات و خدمات هتل ترنج

هتل ترنج از جمله گران ترین هتل های کیش است پس امکانات بسیار متفاوتی را در اختیار شما قرار می گیرد که از جمله آن ها می توان به سیستم تهویه، روم سرویس، میزتحریر، خشکشویی، مبلمان، تراس، چای ساز، صندوق امانات، اجاره خودرو، سالن کنفرانس، سیستم اطفاء حریق، سالن ماساژ، اورژانس، سالن اسپا، رستوران ساحلی، آتلیه عکاسی، کافی شاپ ساحلی، سالن بازی شامل ایرهاکی، بیلیارد و فوتبال دستی بعلاوه یک رستوران روی دریا اشاره کرد. با این حال اگر دلتان نمی خواهد تا مهمان غذاهای هتل ترنج باشید می توانید به سایر رستوران های کیش سر بزنید.

ویژگی‌ سوئیت‌های هتل ترنج

اتاق های این هتل در ابعاد چهل، شصت و صد و بیست متر ساخته شده اند و معماری آن ها کاملا مدرن است. جالب ترین ویژگی این سوئیت ها کف های شیشه ای آن ها است که می توانید دریا را به راحتی مشاهده کنید. تصور نشستن در اتاق هتل و تماشای ماهی های زیر آب بسیار هیجان انگیز است!

همین طور سوئیت های هتل ترنج دارای بالکنی هستند که می توانید در آن بنشینید و به نوای دلشنین آب گوش فرا دهید. اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم اتاق های این هتل شامل هفت نوع مختلف می شوند:

اتاق های 2 تخته، اتاق رو به غروب، سوئیت رویال رو به دریا، اتاق رو به دریا و سوئیت امپریال که هر کدام از این اتاق ها قیمت های متفاوتی دارند.

جاهای دیدنی نزدیک هتل ترنج

شما می توانید با یک پیاده روی ده دقیقه ای به کشتی یونانی برسید. از دیگر مکان های دیدنی در نزدیکی این هتل می توان به اسکله تفریحی کیش و مراکز خرید کیش اشاره کرد. هتل ترنج با فرودگاه کیش در حدود یک ربع فاصله دارد.

آدرس هتل ترنج: جزیره کیش، قسمت غربی جزیره، مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج
شماره تلفن هتل ترنج: 07644496600

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

از زمان تاسیس هتل داریوش کیش پانزده سال گذشته است. این هتل پنج ستاره قدیمی در سال 1380 بنا شده اما 16 سال بعد دوباره مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل مورد نظر سه طبقه دارد و شامل 150 اتاق می شود. طراحی هتل داریوش شبیه به سازه های پرسپولیس است و همین طور نقش و نگارهایی از کاخ آپادانا هم در آن وجود دارند.

مزیت سوئیت‌های هتل داریوش کیش

سوئیت های هتل داریوش شامل اتاق های دونفره رو به باغ، اتاق های یک خوابه رو به باغ، سوئیت دو نفره رو به دریا، سوئیت یک خوابه رو به دریا، سوئیت استودیو، اتاق دو نفره استاندارد رو به دریا یا باغ، سوئیت یک نفره رو به باغ و سوئیت رویال لوکس 4 تخته رو به باغ می شوند.

امکانات هتل داریوش کیش

هتل داریوش امکانات مختلفی دارد که از جمله آن ها می توان به روم سرویس، خشک شویی، اجاره ماشین، دستگاه خودپرداز، کافی نت، ترانسفر فرودگاهی رایگان، آسانسور، کافی شاپ، ساحل اختصاصی، تاکسی سرویس، صبحانه و ناهار در اتاق، رستوران، نزدیکی به پیست دوچرخه سواری، پینت بال، سالن بیلیارد، زمین تنیس، اتاق سیگار، ماساژ، استخر آقایان، سالن کنفرانس، سالن بدنسازی، غواصی، جکوزی و آلاچیق ساحلی اشاره کرد.

جاهای دیدنی نزدیک هتل داریوش

هتل داریوش با اسکله تفریحی کیش فاصله بسیار نزدیکی دارد و با چند دقیقه پیاده روی می توانید خود را به آن برسانید. همین طور این محل به پلاژ نیز بسیار نزدیک است. بهتر است که بدانید فرودگاه کیش از هتل داریوش در حدود دقیقه فاصله دارد.

آدرس هتل داریوش کیش: جزیره کیش، میدان داریوش
شماره تلفن هتل داریوش کیش: 07644444900

هتل شایان کیش

هتل داریوش کیش

هتل شایان کیش از دیگر هتل هایی است که امکانات خوبی در اختیار مهمان خود قرار می دهد. این هتل با اینکه از سال 1354 تا به الان فعالیت می کند اما توانسته به خوبی با سایر هتل های مدرن و نوساز کیش رقابت کند. این هتل دارای 195 سوئیت است که بیشتر آن ها رو به دریا هستند.

امکانات هتل شایان کیش

در این هتل خدماتی مانند اجاره ماشین با راننده، روم سرویس، تراس، صبحانه و ناهار در اتاق، خشک شویی، تبدیل ارز، اینترنت، چایخانه، کافی شاپ، سالن همایش، سالن بیلیارد، پیست دوچرخه سواری، رستوران، ترانسفر به فرودگاه رایگان، اتاق سیگار و آلاچیق وجود دارند.

مزیت سوئیت‌های هتل شایان

اتاق هایی که در این هتل هستند شامل دو بخش می شوند. تعدادی از آن ها در بخش داخلی هتل و بقیه در ساختمان ویلایی آن هستند. هر کدام از این سوئیت ها با توجه به امکاناتی که دارند قیمت متفاوتی خواهند داشت.

مکان های نزدیک به هتل شایان

هتل شایان از فرودگاه کیش ده دقیقه فاصله دارد. همچنین می توانید با چند دقیقه پیاده روی خود را به اسکله تفریحی کیش برسانید. ناگفته نماند که این هتل به مراکز خرید کیش و همین طور کشتی یونانی هم نزدیک است.

شماره تلفن هتل شایان کیش: 07644422771
آدرس هتل شایان کیش: کیش، میدان ساحل، بلوار ساحل

هتل بین‌المللی کیش

هتل بین‌المللی کیش

هتل بین المللی کیش در سال 1396 ساخته شده است. این هتل از جمله هتل های لوکس کیش است.

ویژگی‌ های هتل بین المللی کیش

هتل مورد نظر در 14 طبقه و هزار اتاق ساخته شده که اتاق ها در حالت سینگل، سوئیت، کانکت، تریپل، توئین و دبل هستند. سوئیت های لاکچری این مجموعه شامل اینترنت پرسرعت، بوفه رایگان و … می شوند.

امکانات هتل بین‌ المللی کیش

هتل بین المللی کیش امکانات متنوعی مانند روم سرویس، خشک شویی، سیستم تهویه، اینترنت رایگان، پارکینگ، مینی بار، رستوران، سونا، زمین تنیس، استخر، آسانسور و تلوزیون کابلی یا ماهواره دارد. همین طور باید گفت که پرسنل این مجموعه بسیار کارآمد و حرفه ای هستند.

مکان های نزدیک به هتل بین المللی کیش

این هتل تا فرودگاه پانزده دقیقه فاصله دارد. همین طور می توانید با حدود بیست دقیقه پیاده روی به اسکله تفریحی و کشتی یونانی برسید.

آدرس هتل بین المللی کیش: کیش، تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا
شماره تلفن هتل بین المللی کیش: 07644426262

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا به دلیل داشتن یک ساحل اختصاصی تفاوت زیادی با سایر هتل های کیش دارد، مخصوصا که این ساحل 750 متر است. در ساحل این هتل می توانید تفریحات آبی مانند جت اسکی و غواصی را تجربه کنید. همین طور یک پارک آبی و کلوب ورزشی هم در این بخش وجود دارند.

امکانات هتل مارینا کیش

این هتل از جمله هتل های لاکچری کیش است و در آن امکانات مختلفی مانند سونا، خودپرداز، سرویس رایگان از فرودگاه، سالن ورزشی، استخر، اسکله، سالن ورزشی، تاکسی سرویس، اینترنت در لابی، رستوران، جت اسکی، جکوزی و اسپا وجود دارند.

مزیت سوئیت‌های هتل مارینا کیش

سوئیت های این هتل یا رو به دریا هستند یا منظره ای به چشم انداز پارک آبی دارند و از جمله امکانات آن ها می توان به میز آرایش، اینترنت پرسرعت، میز غذاخوری و کار اشاره کرد.

جاذبه‌های نزدیک هتل مارینا کیش

از هتل مارینا به رستوران شاندیز پنج دقیقه و تا پارک دولفین ها ده دقیقه فاصله است. همین طور این هتل در نزدیکی فرودگاه واقع شده است.

شماره تلفن هتل مارینا کیش: 07644465000
آدرس هتل مارینا کیش: کیش، بلوار مرجان، جنب برج های دوقلو

هتل پارمیس کیش، تجربه ای دلپذیر در یک هتل 5 ستاره

هتل پارمیس کیش

این هتل از لحاظ تمیزی و آرامش حرف اول را در کیش می زند. همچنین غذاهای این هتل نیز بسیار با کیفیت و خوشمزه هستند. شما می توانید در سفره خانه این هتل انواع غذاهای ایرانی را تجربه کنید.

همین طور یک رستوران ایتالیایی هم در هتل پارمیس وجود دارد که اگر می خواهید غذاهای غربی را نوش جان کنید انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. از دیگر بخش های هتل پارمیس می توان به کافی شاپ، سالن اجتماعات، باغچه، استخر، سالن کنفرانس و جکوزی اشاره کرد.

جاهای دیدنی نزدیک هتل پارمیس کیش

اگر در هتل پارمیس اقامت داشته باشید می توانید دسترسی مناسبی به پلاژ آقایان، بخش والیبال ساحلی، بازارچه حافظ و صخره خرچنگ ها داشته باشید.

شماره تلفن هتل پارمیس: 07644468633
آدرس هتل پارمیس کیش: کیش، میدان پردیس، مقابل بازار پردیس

هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم از هتل های لوکس کیش است. این هتل فاصله نزدیکی با دریا و مراکز خرید دارد. در نتیجه اگر هدف از سفر شما بازدید از این بخش های کیش است می توانید در این هتل اقامت کنید.

طراحی هتل مورد نظر شبیه به معماری باروک است. مهمانان می توانند با پنج دقیقه پیاده روی به بازار زیتون و مرکز تجاری کیش برسند. اتاق های این هتل به صورت لوکس، دوتخته، پرزیدنتال و سوئیت های جونیور هستند. از دیگر امکانات هتل سورینت مریم می توان به رستوران و کافی شاپ آن اشاره کرد.

آدرس هتل سورینت مریم کیش: كيش، ميدان امير كبير
شماره تلفن هتل سورینت مریم کیش: 07644467511

سفری لاکچری به کیش

حال که با بهترین هتل های کیش آشنا شدید چنانچه قصد سفر به کیش را دارید می توانید برای تهیه پایین ترین قیمت بلیط هواپیما کیش به سایت یابکس مراجعه کنید.

هتل های لوکس کیش کدامند؟

هتل ترنج، هتل شایان، هتل داریوش، بین المللی کیش و ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *