آشنایی با هتل های ارزان کیش

هتل های کیش
ایران گردی, کیش

در هنگام سفر به کیش انتخاب اقامتگاه باعث می شود تا سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنیم. حال از آن جا که بیشتر اوقات ما برای بازدید از جاهای دیدنی کیش یا تفریحات آبی کیش می گذرد، زمان چندانی را در هتل نمی گذرانیم. بنابرین در این مطلب قصد داریم تا لیستی از هتل های ارزان کیش را به شما معرفی کنیم تا بتوانید اقامتی مقرون به صرفه را در کیش داشته باشید پس با یابکس همراه باشید.

ارزان ترین هتل های کیش

با اینکه هتل های لاکچری زیادی در کیش وجود دارند اما تعدادی از هتل ها هستند که کیفیت خوب اما ارزانی را در اختیار شما قرار می دهند. بنابرین مسافران می توانند تا بنابر بر بودجه خود یکی از هتل های کیش را انتخاب کنند.

هتل دو ستاره شباویز از جمله هتل های ارزان کیش

هتل دوستاره شباویز

هتل دوستاره شباویز یک هتل ارزان کیش است و قیمت بسیار مناسبی دارد. این هتل دو ستاره در نزدیکی ساحل قرار گرفته و فاصله چندان زیادی با مرکز خرید مرجان ندارد. همچنین باید گفت که هتل ستاره شباویز مقابل مارینا پارک واقع شده است.

از جمله امکانات این هتل می توان به سرویس ایرانی، تلوزیون، یخچال، اینترنت، رستوران و ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد. باید بدانید که این هتل نسبتا تا مرکز شهر فاصله دارد اما همین موضوع سبب شده تا بتوانید از آرامش خوبی برخوردار شوید.

آدرس هتل دوستاره شباویز: کیش، بعد از بازار مرجان، روبروی پارک مارینا پارک
شماره تلفن هتل دوستاره شباویز: 07644465172

هتل سه ستاره تعطیلات کیش

هتل سه ستاره تعطیلات کیش

هتل سه ستاره تعطیلات کیش از جمله هتل های ارزان کیش است که قیمت بسیار مناسبی دارد. از امکانات این هتل می توان به تلوزیون، سرویس ایرانی و فرنگی، یخچال، تلفن با امکان کنفرانس، اینترنت وای فای، تهویه مطبوع، آبگرمکن مجزا و سیستم سرمایش اشاره کرد.

اگر می خواهید تا لحظات آرامش بخشی را به دور از شلوغی تجربه کنید هتل تعطیلات کیش انتخاب مناسبی خواهد بود. همین طور یک کافی شاپ نیز برای سرویس دهی به مهمانان در این هتل وجود دارد. همچنین باید گفت که در این هتل امکان اجاره ماشین و ترانسفر فرودگاهی رایگان هم وجود دارد. هتل تعطیلات به مرکز خرید پردیس دو نزدیک است.

هتل سه ستاره ریان قائم، ارزان ترین هتل های کیش

هتل سه ستاره ریان قائم

هتل ریان قائم کیش از دیگر هتل های ارزان کیش است که در نزدیکی بازار زیتون قرار دارد. این هتل به دلیل اینکه در مرکز جزیره است دسترسی مناسبی به سایر جاهای دیدنی کیش دارد. واحدهای این هتل به صورت دو تخته و پنج تخته هستند. از امکانات این هتل می توان به کافی نت، کافی شاپ، تاکسی سرویس، رستوران و صندوق امانات اشاره کرد.

به علت نزدیکی این هتل به مرکز خرید پردیس و زیتون شما می توانید تمام خریدهای خود را به راحتی انجام دهید. همین طور اگر شما به قصد کاری و شرکت در همایش ها به این جزیره سفر می کنید باید بگوییم که این هتل به مرکز کنفرانس های بین المللی بسیار نزدیک است.

البته باید توجه داشته باشید که این هتل دو فاز دارد اما فاز یک آن قدیمی تر است و همین طور مهمانان در هر دو این بخش ها از یک رستوران استفاده می کنند.

شماره تلفن هتل سه ستاره ریان قائم: 07644424410
آدرس هتل سه ستاره ریان قائم : کیش، بلوار ساحل

هتل گلدیس

هتل گلدیس

هتل گلدیس یکی از هتل های دو ستاره و ارزان قیمت کیش است. این هتل قدیمی در سال 1369 تاسیس شده و بعد از چند سال دوباره مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل مورد نظر در دریا از در حدود بیست دقیقه فاصله دارد.

مهمانان می توانند در کافی شاپ هتل به نوشیدن چای یا قهوه بپردازند همین طور غذای این رستوران نیز کیفیت بسیار مناسبی دارد. یکی از نکات ویژه درباره هتل گلدیس اتاق های بزرگ آن است. در این اتاق بهترین وسایل راحتی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اتاق های مورد نظر ظرفیت چهار نفر را دارند و همین طور سرو صبحانه نیز به صورت رایگان است.

آدرس هتل گلدیس: کیش، بلوار ایران، جنب پمپ بنزین
شماره تلفن هتل گلدیس: 07644423237

در این مقاله سعی شد تا بهترین و ارزان قیمت ترین هتل های کیش را به شما معرفی کنیم. پس چنانچه قصد سفر به جزیره زیبای کیش را دارید برای گرفتن تخفیف بلیط هواپیما کیش به سایت یابکس مراجعه کنید.

ارزان ترین هتل های کیش کدامند؟

هتل شباویز، هتل گلدیس، هتل تعطیلات، هتل ریان قائم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *