هتل درویشی مشهد، اقامتی رویایی در جذاب ترین هتل مشهد

نمایی از اتاق های هتل درویشی
ایران گردی, مشهد

اگر قصد یک اقامت لاکچری و منحصر به فرد در مشهد را دارید، پیشنهاد ما به شما هتل درویشی مشهد است. این هتل در نزدیکی حرم قرار گرفته است، پس می تواند اقامتگاه مناسبی برای شما باشد. بنابرین اگر قصد خرید بلیط هواپیما تهران مشهد را دارید، با مجله گردشگری یابکس همراه باشید تا اطلاعات کاملی نسبت به این هتل کسب نمایید.

هتل درویشی مشهد

این هتل پنج ستاره امکانات بسیار کم نظیری را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. از سالن های ماساژ گرفته تا سوئیت های بزرگ را در این هتل می توانید تجربه کنید.

تاریخچه هتل درویشی مشهد

هتل درویشی در سال 1390 تاسیس شده است. این هتل یکی از هتل های منحصربه فرد در کل ایران است که هر گردشگری علاقه دارد برای یک بار هم که شده اقامت در آن را تجربه کند. هتل درویشی بیست طبقه دارد و در خیابان امام رضا (ع) قرار گرفته است.

اتاق های هتل درویشی

اتاق هتل درویشی

این هتل 223 اتاق را در خود جای داده است. هر کدام از این اتاق ها به دلیل اینکه امکانات متفاوتی را عرضه می کنند، در نتیجه قیمت های مختلفی هم دارند. این اتاق ها شامل بخش VIP، رویال، اتاق ملل، پنت هاوس و اتاق های فصل می شوند. همین طور باید گفت که طراحی هر اتاق با توجه به اسم آن صورت گرفته است.

اتاق سینگل اکونومی

این اتاق نسبت به سایر اتاق های هتل قیمت بسیار پایین تری دارد، در نتیجه اقامتی مقرون به صرفه برای شما خواهد بود. لازم به ذکر است که در فصل های خلوت سال اقامت در این هتل با تخفیف همراه خواهد بود. هزینه اقامت در اتاق اکونومی یک نفره 990,000 هزار تومان است.

اتاق سینگل استاندارد

اتاق های این بخش از اتاق های اکونومی بزرگ تر هستند. لازم به ذکر است که صبحانه در این هتل رایگان است. هزینه اقامت در اتاق استاندارد یک تخته 1,190,000 هزار تومان است.

اتاق توئین اکونومی

اتاق مورد نظر چهارنفره است، اما اگر بخواهید تعداد نفرات را افزایش دهید باید پول بیشتری را پرداخت نمایید. سرویس های خواب اتاق هتل درویشی بسیار راحت و آرامش بخش هستند. هزینه اقامت در اتاق های دو تخته توئین از 1,700,000 هزار تومان شروع می شود.

اتاق دبل استاندارد

این واحدها مخصوص اقامت های 2 تا 3 نفره هستند که با قیمت مناسبی در اختیار مهمانان قرار می گیرند. هزینه اقامت در اتاق دو تخته دبل استاندارد در حدود 1,690,000 هزار تومان است.

اتاق دوبلکس هند TOP VIP

این اتاق ها به دلیل امکانات ویژه ای که دارند، اقامتی مطلوب را برای شما رقم خواهند زد. هزینه اقامت در اتاق دوبلکس هند TOP VIP در حدود 7,500,000 هزار تومان است.

اتاق دوبلکس عرب TOP VIP

اتاق های مورد نظر امکانات بسیار لاکچری در اختیار مهمانان خود قرار می دهند. هزینه اقامت در اتاق دوبلکس عرب TOP VIP در حدود 7,500,000 هزار تومان است.

اتاق دوبلکس چین TOP VIP

این واحد اقامتی همان طور که از نام آن پیداست، معماری شبیه به دکور چینی دارد. اگر می خواهید در هتل درویشی اقامت کنید، می توانید این واحدها را هم در نظر بگیرید. هزینه اقامت در اتاق دوبلکس چین TOP VIP در حدود 7,500,000 هزار تومان است.

اتاق دوبلکس مصر TOP VIP

این واحد اقامتی هم فضایی شبیه به مصر باستان دارد. همین طور امکانات بسیار فوق العاده ای هم در اختیار مهمان خود قرار می دهد، تا بتوانید یک اقامت رویایی را در این هتل تجربه کنید. هزینه اقامت در اتاق دوبلکس مصر TOP VIP در حدود 9,500,000 هزار تومان است.

اتاق دوبلکس ایران اسلام TOP VIP

معماری این اتاق شبیه به دکوراسیون اسلامی است. هزینه اقامت در اتاق دوبلکس ایران اسلام TOP VIP در حدود 9,500,000 هزار تومان است.

اتاق دوبلکس ایران باستان TOP VIP

نمایی از اتاق ایران باستان هتل درویشی

این اتاق فضای تاریخی شبیه به ایران باستان دارد. از خصوصیات ویژه اتاق دوبلکس ایران باستان می توان به معماری منحصربه فرد آن اشاره کرد. هزینه اقامت در اتاق دوبلکس ایران باستان TOP VIPدر حدود 9,500,000 هزار تومان است.

سایر واحدهای اقامتی هتل درویشی

در هتل درویشی انواع واحدهای اقامتی وجود دارند که مهمانان می توانند بنابر بودجه خود یکی از آن ها را انتخاب نمایند. از جمله این اتاق ها می توان به اتاق اکونومی دبل دو نفره با قیمت 1,490,000 هزار تومان و اتاق دو تخته دبل استاندارد با قیمت 1,690,000 هزار تومان اشاره کرد.

همچنین اتاق های دیگری هم همانند سوئیت یک خوابه دو نفره فصل با قیمت 2,390,000 هزار تومان، سوئیت امپریال دو نفره با قیمت 3,990,000 هزار تومان، اتاق آینده با قیمت 4,500,000 هزار تومان، اتاق دوبلکس پرزیدنتال VIP TOP با قیمت 7,000,000 تومان در این هتل وجود دارند.

رستوران ها و کافه های هتل درویشی مشهد

در این هتل علاوه بر اتاق های فوق مجلل می توانید غذاهای بسیار فوق العاده ای را هم تجربه کنید. عوامل هتل درویشی سعی بر این دارند که اقامتی ویژه را برای مهمانان خود رقم بزنند، در نتیجه کیفیت غذای رستوران های آن بسیار بالا است. با این وجود به دلیل کیفیت بالا باید انتظار قیمت بالاتری هم داشته باشید.

رستوران روف گاردن

رستوران روف گاردن هتل درویشی

محل قرارگیری رستوران روف گاردن در کنار درختان بلند بالا و صندلی های حصیری است. همین امر باعث شده تا صرف یک وعده غذا در این رستوران بسیار دل انگیز باشد. منوی این رستوران شامل غذاهایی مانند میگو گریل، لمب چاپس، پنه آلفردو و استیک می شود.

رستوران آتریوم

رستوران آتریوم مشهد

رستوران مورد نظر به دلیل سبک نئوکلاسیک و منوی ویژه بهترین رستوران هتل درویشی به حساب می آید. در رستوران آتریوم می توانید علاوه بر غذاهای ایرانی سایر غذاهای بین المللی را هم تجربه کنید. از معروف ترین غذاهای این رستوران می توان به کباب شیشلیک، ماهیچه گوسفندی، باقالی پلو با گوشت، کباب سلطانی و میگو سوخاری اشاره کرد.

رستوران فود فیروزه

فست فود فیروزه مشهد

رستوران مورد نظر برای جمع های خانوادگی یا دورهمی های دوستانه بسیار مناسب است. معماری رستوران فود فیروزه به صورت دکور چوبی با وسایل قرمز رنگ است. این رستوران از بهترین فست فودهای مشهد به شمار می رود که می توانید در آن انواع همبرگر، پیتزا، چیزبرگر و بشقاب سوخاری را سفارش داد.

کافی شاپ مرکزی

کافی شاپ مورد نظر به حرم امام رضا (ع) بسیار نزدیک است. شما می توانید در کافی شاپ مرکزی در کنار خانواده یا دوستان لحظات دلپذیری داشته باشید. از ویژگی های این کافی شاپ می توان به معماری مدرن و سرو انواع کیک ها، نوشیدنی ها، دسر و بستنی اشاره کرد.

سالن صبحانه ارغوان هتل درویشی

این تالار مخصوص سرو صبحانه است. دکوراسیون سالن ارغوان با رنگ بنفش تزئین شده و فضای جذابی را ایجاد کرده است. در این رستوران می توانید 200 نوع مختلف از غذاها را تجربه کنید که از جمله آن ها می توان به شیرینی، مربا و میوه اشاره کرد.

کافی شاپ بیلیارد

این کافی شاپ محلی مخصوص برای عاشقان بیلیارد است که در کنار بازی کردن بتوانند مزه انواع دسرها و نوشیدنی ها را هم تجربه کنند.

چایخانه سنتی برکه

این چایخانه دارای یک برکه مصنوعی است که باعث شده منظره دل انگیزی در این بخش ایجاد شود. شما می توانید در کنار دوستان خود در صندلی های دایره ای این هتل بنشینید و از نوشیدنی های خوشمزه آن لذت ببرید.

امکانات تفریحی هتل درویشی مشهد

در این هتل امکانات تفریحی متنوعی هم برای مهمانان در نظر گرفته شده است. از جمله این امکانات می توان به سالن بدنسازی، حمام سنتی، مجموعه آبی هتل درویشی و … اشاره کرد.

سالن بدنسازی

سالن بدنسازی هتل درویشی

هتل درویشی برای علاقمندان به بدن سازی یک سالن ویژه تدارک دیده که در آن انواع و اقسام تجهیزات پیشرفته وجود دارند.

سالن زیبایی هتل درویشی مشهد

در این هتل دو بخش مختلف ویژه بانوان و آقایان تدارک دیده شده است. آرایشگرهای مجموعه کاملا حرفه ای هستند و مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا خدمات زیبایی را به مهمانان خود ارائه می دهند.

ماهی درمانی

ماهی درمانی هتل درویشی

در این بخش که در حدود پانزده دقیقه به طول می انجامد، می توانید از ماهی درمانی استفاده کنید. این درمان باعث عملکرد بهتر گردش خون، طراوت پوست، رفع خستگی و از بین بردن استرس می شود.

مجموعه آبی هتل درویشی

در این بخش می توانید از خدمات سونا، استخر، سالن ماساژ و جکوزی بهره ببرید. از نکات ویژه درباره این مجموعه این است که استخر آن برای مسافران خود هتل رایگان خواهد بود.

رودخانه سنگ

سنگ درمانی یکی از روش هایی است که با آن می توانید برای تسکین دادن به دردهای بدنی، افزایش احساس نشاط، از بین بردن استرس و ایجاد آرامش استفاده کنید.

حمام سنتی

تجربه یک حمام دلنشین و رفع خستگی می تواند گزینه مناسبی برای مهمانان هتل باشد. حمام سنتی هتل درویشی دارای محیطی بسیار تمیز و آرام است که شما می توانید به مدت بیست دقیقه از آن لذت ببرید.

ماساژ در هتل درویشی مشهد

در بخش ماساژ یک کادر حرفه ای در خدمت مراجعه کنندگان هستند. در هر کابین خدمات متفاوتی برای مهمانان در نظر گرفته شده است. شما می توانید انواع ماساژها مانند ماساژ شمع، ماساژ تن آرام، ماساژ کامل سر و صورت، ماساژ سوئدی، ماساژ روسی، ماساژ گردن و شانه، ماساژ مادرهود، ماساژ اسکراب، ماساژ هات استون، ماساژ کامل پا و ماساژ هربال کمپرس را تجربه نمایید.

شهربازی هتل درویشی مشهد

شهربازی این هتل انواع و اقسام وسایل سرگرم کننده را دارا است و خدمات آن شامل بزرگسالان و کودکان می شوند.

تالارهای مجلل هتل درویشی

در این هتل حتی سالن هایی برای برگزاری مراسم های ازدواج یا جلسات کاری تدارک دیده شده است.

تالار دیپلمات

این تالار یکی از تالارهای لاکچری مشهد است که برای اهداف مختلفی می توان از آن استفاده کرد. تالار دیپلمات هتل درویشی معماری چوبی دارد و لوسترهای آن باعث شده تا فضای سالن ها بسیار نورانی و درخشان باشند.

تالار آینه

تالار آینه، در طبقه 17 هتل قرار دارد. این تالار محلی مناسب برای برپایی جشن های عروسی است.

اتاق جلسات

در هتل درویشی امکان برگزاری جلسات کاری یا ورکشاپ ها، کارگاه های آموزشی و … هم در محیطی با تجهیزات پیشرفته وجود دارد. از جمله این امکانات می توان به تخته وایت برد، استند تابلو راهنما، رول آپ، میکروفون بی‌سیم، presenter، فیلیپ چارت و .. اشاره کرد.

فاصله هتل درویشی تا سایر جاذبه های دیدنی مشهد

فاصله این هتل تا حرم امام رضا (ع) 1.381 کیلومتر است.
فاصله هتل درویشی تا بازار رضا 1.272 کیلومتر است.

فاصله هتل موزه آستان قدس رضوی 1.629 کیلومتر است.
فاصله هتل تا بیمارستان سینا 1.425 کیلومتر است.
فاصله هتل تا باغ پرندگان 11.891 کیلومتر است.

مراکز خرید هتل درویشی مشهد

خرید سوغات مشهد یکی از بخش های ضروری در سفر به شهر خواهد بود. خوشبختانه کسانی که در این هتل اقامت دارند می توانند از غرفه های متعدد این هتل بازدید کنند و خریدهای خود را انجام دهند. تمام کالاهای موجود در این مغازه ها از مشهورترین برندها هستند.

قوانین کنسلی و رزرو هتل درویشی

یکی از قوانینی مهم در رابطه با کنسلی اتاق ها است. در صورتی که شما 72 ساعت پیش از ورود به هتل رزرو خود را کنسل نمایید، سایت یا خود هتل با کسر هزینه یک شب اقامت مابقی پول شما را باز می گرداند.

هزینه اقامت در هتل درویشی برای کودکان

اقامت برای کودکانی که سن آن ها پایین تر از دو سال است، رایگان خواهد بود. همین طور هزینه برای کودکانی که سن آن ها بین دو تا 12 سال باشد، نیم بها حساب می شود.

آدرس هتل درویشی

هتل درویشی، در خیابان امام رضا و بین خیابان های 24 و 25 قرار گرفته است. این هتل با حرم فاصله بسیار کمی دارد.

هزینه اقامت در هتل درویشی چقدر است؟

هزینه اقامت در اتاق های هتل درویشی با توجه به امکانات آن متفاوت خواهد بود.

آدرس هتل درویشی کجاست؟

مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضای 24 و 25

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *