بهترین هتل های اصفهان برای اقامت

هتل های اصفهان
اصفهان, ایران گردی

در هنگام سفر به اصفهان انتخاب اقامتگاه و هتل بخشی مهمی از سفر است. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم، تا درباره بهترین هتل های اصفهان صحبت کنیم. پس با مجله گردشگری یابکس همراه باشید. همین طور برای کسب اطلاع درباره قیمت بلیط هواپیما اصفهان می توانید به پنل رزواسیون یابکس مراجعه کنید.

هتل های 5 ستاره اصفهان

هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان

این هتل از بهترین هتل های اصفهان از نظر مسافران است. جالب است که بدانید این هتل 300 سال پیش ساخته شده است. احتمالا حدس زده اید که هتل عباسی در واقع به فرمان شاه سلطان حسین صفوی تاسیس شده است.

هتل عباسی اصفهان تا به حال دو بار مورد بازسازی واقع شده است. هتل پنج ستاره مورد نظر 22 اتاق دارد و در آن چندین تالار پذیرایی و رستوران و کافه قرار گرفته است. با اقامت در این هتل می توان از منظره باغ هم لذت ببرید. از جاذبه های نزدیک به این هتل می توان به سی و سه پل، کاخ هشت بهشت و بنای منارجنبان اشاره کرد.

اتاق های هتل عباسی

اتاق های این هتل در حالت یک تخته، دو تخته، دو تخته توئین، سوئیت دو نفره پردیس، آپارتمان دوخوابه چهارنفره، سوئیت دو نفره معمولی، سوئیت دو نفره قاجار، اتاق دو تخته پردیس هستند.

خدمات هتل عباسی اصفهان

امکانات این هتل شامل پارکینگ، چایخانه سنتی، مرکز خرید، استخر، رستوران، صندوق امانات، فروشگاه، تاکسی سرویس، اینترنت، اتاق چمدان، کتابخانه، رستوران بام و آژانس مسافرتی است.

آدرس هتل عباسی اصفهان: اصفهان، میدان انقلاب، خیابان گلدسته، چهارراه آمادگاه

هتل کوثر اصفهان

هتل کوثر اصفهان

هتل کوثر از بهترین هتل های اصفهان است که قدمت آن به سال 1347 باز می گردد. البته این هتل در گذشته به اسم کوروش نام گذاری شده بود تا اینکه بعد از فعالیت تحت نظر هتل های پارسیان به اسم کوثر تغییر یافت.

اتاق های هتل کوثر شامل اتاق دو تخته برای یک نفر، سوئیت دونفره، سوئیت دو نفره ساختمان فیروزه، اتاق دو تخته توئین ساختمان فیروزه، اتاق دو تخته برای یک نفر ساختمان فیروزه، سوئیت رویال 2 نفره ساختمان فیروزه می شوند.

امکانات و خدمات هتل کوثر

امکانات این هتل شامل پارکینگ، آرایشگاه، خودپرداز، اینترنت، سالن ورزشی، جکوزی، رستوران، ماساژ، فضای سبز، خدمات باربری، آتلیه و … است.

آدرس هتل کوثر اصفهان: اصفهان، بلوار ملت، سی ‌و‌سه پل

هتل عطار

هتل عطار

هتل عطار یکی از زیباترین معماری ها را در بین سایر هتل ها دارد. این هتل چندین سوئیت 2 نفره و 4 نفره دارد. از خدمات رفاهی این هتل می توان به حمام ترکی، پارکینگ، سالن ورزشی، اینترنت رایگان، صبحانه رایگان، صندوق امانات، جکوزی، سالن کنفرانس و … اشاره کرد.

آدرس هتل عطار: اصفهان، خیابان مسجد سید، کوچه 19

هتل های 4 ستاره اصفهان

با این که امکانات این هتل ها نسبت به هتل های پنج ستاره کمتر است، اما با این حال خدمات قابل قبولی دارند که در ادامه به معرفی هتل های چهار ستاره اصفهان خواهیم پرداخت.

هتل پیروزی از بهترین هتل های اصفهان

هتل پیروزی

این هتل در سال 1354 ساخته اما در سال های بعد دوباره بازسازی شده است و یکی از بهترین هتل های اصفهان حساب می شود. جاذبه های اطراف هتل پیروزی شامل مسجد چهارباغ، عمارت چهلستون، باغ هشت بهشت، بازار هنر اصفهان، موزه هنرهای معاصر و … می شود.

هتل کوثر در 5 طبقه ساخته شده و دارای اتاق های یک تخته، اتاق دو تخته توئین، سوئیت یک خوابه رویال، اتاق دو تخته دبل، سوئیت یک خوابه سانترال و …. است.

امکانات هتل پیروزی

خدمات این هتل شامل ترنسفر فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته، کافی شاپ، اینترنت، صندوق امانات، تاکسی سرویس، فروشگاه، آژانس مسافرتی، اتاق سیگار و … می شود.

آدرس هتل پیروزی اصفهان: اصفهان، میدان امام حسین، ابتدای چهارباغ

هتل عالی قاپو

هتل عالی قاپو

هتل مورد نظر در سال 1346 ساخته شده است و سپس در سال 1396 آن را بازسازی کرده اند. از جاذبه های نزدیک این هتل می توان به میدان نقش جهان، پل خواجو و 33 پل اشاره کرد.

اتاق های هتل عالی قاپو شامل اتاق یک تخته، سوئیت 2 نفره، سوئیت بزرگ چهار نفره، اتاق دو تخته دبل، اتاق سه تخته و اتاق دو تخته توئین می شوند. امکانات هتل شامل پارکینگ، فضای سبز، جکوزی، سونا، کافی نت، کافی شاپ، استخر، تاکسی، رستوران، صرافی و … می شود.

آدرس هتل عالی قاپو: اصفهان، خیابان شمس آبادی، خیابان کوالالامپور، سمت راست خیابان چهارباغ عباسی

هتل آسمان

هتل آسمان

این هتل در سال 1384 افتتاح شده و به جاهای دیدنی اصفهان هم نزدیک است. هتل آسمان 13 طبقه دارد و اتاق های آن شامل اتاق یک تخته، سوئیت یک خوابه، سوئیت رویال یک خوابه، اتاق دو تخته دبل شرقی، سوئیت یک خوابه دو نفره، اتاق دو تخته توئین شرقی و … می شود.

 از خدمات هتل آسمان می توان به پارکینگ، تاکسی، کافی شاپ، استخر، اینترنت، رستوران، خدمات خانه داری و …. اشاره کرد.

آدرس هتل آسمان: اصفهان، خیابان شهید مرتضی مطهری، مقابل پل فلزی

هتل سفیر از بهترین هتل های اصفهان

هتل سفیر

هتل سفیر یکی از بهترین هتل های اصفهان است که در دهه 70 ساخته شده است. از جاذبه های نزدیک این هتل می توان به میدان نقش جهان، بازار سنتی هنر و … اشاره کرد.

هتل سفیر شش طبقه دارد و اتاق ها در حالت دو تخته، دو تخته رویال، سوئیت چهار نفره رویال، اتاق دو تخته توئین، سوئیت یک خوابه دو نفره، اتاق دو تخته دو دبل، آپارتمان دو خوابه 4 نفره و … رزرو می شوند.

امکانات هتل سفیر

خدمات هتل سفیر شامل استخر، خودرپرداز، رستوران، فروشگاه، اینترنت، کافی شاپ تاکسی سرویس، خودرپرداز، صندوق امانات، صرافی و … می شوند.

آدرس هتل سفیر اصفهان: اصفهان، چهار باغ عباسی، خیابان آمادگاه

هتل های 3 ستاره اصفهان

هتل های سه ستاره اصفهان از بهترین هتل های اصفهان از نظر قیمت و امکانات هستند.

هتل زهره

هتل زهره

قدمت این هتل به سال 1384 باز می گردد. اما برای ارتقای خدمات دوباره بازسازی شده است. هتل زهره 51 اتاق دارد و اتاق های آن شامل اتاق یک تخته، اتاق عروس و داماد، سوئیت رویال 3 نفره، اتاق دو تخته، اتاق 3 تخته VIP و … می شوند.

خدمات هتل زهره شامل اینترنت، رستوران، خدمات تور، چای خانه سنتی، کرایه اتومبیل، پارکینگ، کافی شاپ و ترنسفر رفت و برگشت می شوند.

آدرس هتل زهره: اصفهان، خیابان فردوسی، مابین خیابان عافیت و منوچهری

هتل ستاره

هتل ستاره

هتل ستاره از بهترین هتل های اصفهان است و در سال 1395 تاسیس شده است. این هتل به جاهای تاریخی اصفهان نظیر مسجد شیخ لطف الله، کاخ عالی قاپو، کاخ چهلستون و … نزدیک است.

هتل ستاره سه طبقه دارد و اتاق های آن شامل اتاق دو تخته دبل، اتاق سه تخته، اتاق دو تخته توئین، اتاق دو تخته برای 1 نفر و اتاق 4 تخته می شوند. از خدمات هتل می توان به صرافی، تاکسی، رستوران، اینترنت، کافی نت، پارکینگ، کافی شاپ و … اشاره کرد.

آدرس هتل ستاره اصفهان: اصفهان، میدان نقش جهان، خیابان حافظ

هتل سوئیت

هتل سوئیت

هتل سوئیت یکی از بهترین هتل های این شهر است که در سال 1354 افتتاح شده است. این هتل در نزدیکی رودخانه زاینده رود است. هتل سوئیت سه طبقه دارد و اتاق های آن شامل اتاق دو تخته برای یک نفر، سوئیت یک خوابه، اتاق دو تخته دبل و توئین می شوند.

خدمات هتل سوئیت شامل اینترنت، خشکشویی، فروشگاه، رستوران و ترنسفر رفت می شود.

آدرس هتل سوئیت اصفهان: اصفهان، بلوار آینه خانه

هتل شیخ بهایی

هتل شیخ بهایی

این هتل در سال 1388 افتتاح شده است. هتل شیخ بهایی با جاهای دیدنی اصفهان فاصله نزدیکی دارد که از جمله آن ها می توان به میدان نقش جهان، پل خواجو و سی و سه پل اصفهان اشاره کرد.

هتل مورد نظر در هفت طبقه ساخته شده است و اتاق های آن شامل اتاق دو تخته، اتاق دو تخته توئین، اتاق دو تخته دوبل و اتاق سه تخته می شوند. از خدمات هتل شیخ بهائی می توان به پارکینگ، خدمات باربری، تاکسی سرویس، رستوران، خدمات بار، اینترنت، صندوق امانات و … اشاره کرد.

آدرس هتل شیخ بهایی: اصفهان، خیابان شمس آبادی، کوچه شماره 23

هتل اسپادانا از بهترین هتل های اصفهان

هتل اسپادانا

این هتل سه ستاره در سال 1372 ساخته شده و چند سال بعد مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل اسپادانا به مکان های تاریخی اصفهان مانند به کلیسای وانک، باغ هشت بهشت و … نزدیک است. این هتل دو طبقه دارد و اتاق های آن شامل اتاق یک تخته، اتاق 3 و 4 تخته، اتاق دو تخته و … می شوند.

از خدمات هتل اسپادانا می توان به اینترنت، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، رستوران و کافی شاپ اشاره کرد.

آدرس هتل اسپادانا: اصفهان، بلوار آیینه خانه

هتل صفوی اصفهان

هتل صفوی اصفهان

 هتل صفوی یکی از بهترین هتل های اصفهان و هتلی سه ستاره است که از سال 1386 تا به الان فعالیت می کند. معماری هتل نشان دهنده هنر دوره صفویان است. هتل مورد نظر در شش طبقه ساخته شده و اتاق های آن شامل اتاق یک تخته، اتاق دو تخته توئین، اتاق 4 و 5 تخته، اتاق دو تخته دبل و … می شوند.

خدمات هتل صفوی شامل اینترنت، پخش فیلم، کافی شاپ، رستوران، خدمات تور و بلیط، تاکسی، پارکینگ رایگان، چای خانه سنتی و خدمات باربری می شوند.

آدرس هتل صفوی: اصفهان، خیابان فلسطین

 هتل خواجو

هتل خاجو اصفهان

هتل خواجو در سال 1396 افتتاح شده است و شش طبقه دارد. اتاق های این هتل شامل دو تخته دبل، سه تخته معمولی و فمیلی و 2 تخته توئین هستند. از خدمات هتل می توان به پارکینگ رایگان، فروشگاه، کافی شاپ، رستوران، تاکسی، اینترنت، فروشگاه، بخش چمدان و … اشاره کرد.

آدرس هتل خواجو اصفهان: اصفهان، خیابان شهدای خواجو

هتل باران اصفهان از بهترین های اصفهان

هتل باران اصفهان

این هتل سه ستاره در سال 1397 احداث شده و هفت طبقه دارد. اتاق های هتل شامل اتاق دوتخته معمولی و توئین، اتاق دوتخته دبل و سوئیت 2 نفره می شوند. خدمات این هتل شامل پارکینگ، کافی شاپ، اینترنت، اتاق چمدان و … می شود.

آدرس هتل باران اصفهان: اصفهان، خیابان امام خمینی، نبش خیابان 12 بهمن

هتل ونوس

هتل مورد نظر از دیگر هتل های سه ستاره اصفهان است که در سال 1390 افتتاح شده است. این هتل به دلیل اینکه در بخش مرکزی شهر قرار گرفته است، به بسیاری از آثار تاریخی اصفهان مانند مدرسه چهارباغ، رودخانه زاینده رود، سی و سه پل و میدان نقش جهان نزدیک است.

هتل ونوس هفت طبقه دارد و اتاق های آن شامل اتاق دو تخته، اتاق 2 تخته توئین، سوئیت یک خوابه 3 نفره و چهار تخته می شوند. خدمات هتل ونوس شامل پارکینگ، ماساژ، اینترنت، اتاق چمدان، صرافی، تاکسی، جکوزی، کافی شاپ و … می شود.

آدرس هتل ونوس اصفهان: اصفهان، خیابان آمادگاه، بین چهارراه گلدسته و چهارراه فلسطین

بهترین هتل های اصفهان از نظر مسافران کدامند؟

هتل عالی قاپو، هتل عباسی، هتل کوثر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *