بهترین سواحل کیش در شب

سواخل کیش در شب
ایران گردی, طبیعت گردی, کیش

کیش به دلیل جذابیت هایی که دارد به عنوان عروس خلیج فارس در نظر گرفته شده است. این جزیره زیبا با مناظر طبیعی خاص، تفریحات شگفت انگیز و مرکز خرید ویژه یکی از بهترین مناطق آزاد تجاری در ایران است. در این مطلب قصد داریم بهترین سواحل کیش در شب را به شما معرفی کنیم پس با مجله گردشگری یابکس همراه باشید. برای خرید بلیط هواپیما ارزان کیش کلیک کنید.

سواحل کیش

سواحل دیدنی کیش ویژگی هایی دارند که آن ها را برای گردشگران محبوب کرده است. کیش در استان هرمزگان قرار گرفته است و مساحت سواحل آن به نود کیلومتر می رسد. در طول زمستان که بیش تر شهرهای ایران پوشیده از برف هستند، جزیره رویایی کیش آب و هوای معتدل و دلپذیری دارد.

در این هنگام شما می توانید در سواحل ماسه ای و نرم کیش قدم بزنید یا روی آب های خلیج فارس قایق سواری کنید.

متوسط دمای کیش در طول سال در حدود 26 درجه سانتی گراد است. در فصل تابستان، رطوبت به بیشترین میزان خود می رسد، اما در زمستان شاهد بارش باران خواهیم بود. جزیره کیش در شب بسیار زیبا است، در ادامه به توضیح بیش تر این مطلب خواهیم پرداخت.

شگفتی های کیش

کیش در شب

کیش مکانی مطبوع برای قدم زدن یا غواصی در دریا به شمار می رود. کسانی که اولین بار به کیش سفر می کنند، بدون شک از دیدن زیبایی های زیر دریا شگفت زده خواهند شد. همین طور شما می توانید از سایر تفریحات کیش مانند پاراسل سواری، تماشای مرجان ها، بانجی جامپینگ و … لذت ببرید.

افرادی هم که به ماهیگیری علاقه دارند می توانند از سواحل غربی و جنوبی کیش استفاده کنند. سواحل کیش بهترین مکان برای زندگی مرجان های دریایی است. با اینکه سواحل کیش در روز زیبایی های خاص خود را دارند ولی بهتر است تا دیدن آن ها را در شب نیز از دست ندهید.

ساحل میرمهنا کیش

پارک ساحلی میرمهنا در شمال غربی جزیره کیش قرار گرفته است. نزدیکی این ساحل به مراکز خرید مهمی مانند صفین و زیتون یا رستوران های ساحلی توتی فروتی و میرمهنا باعث شده است تا روزانه گردشگران زیادی به این منطقه سر بزنند.

پارک ساحلی میرمهنا در حدود ده هکتار وسعت دارد. اسکله تفریحی که در این پارک قرار دارد برای قایق سواری و تماشای دریا استفاده می شود. در این ساحل شما می توانید به ماهیگیری بپردازید، لاک پشت های دریایی را تماشا کنید، در بازار کنار ساحل ماهی بخرید، در قایق به تماشای آب های نیلگون خلیج فارس بپردازید یا در رستوران غذایی میل کنید.

ساحل میرمهنا یکی از سواحل کیش است که در آن ماهیگیری آزاد است و ممنوعیتی از این بابت برای شما وجود ندارد. کودکان می توانند در زمین های بازی که در این پارک وجود دارند، اوقات خوشی را بگذرانند. از دیگر ویژگی های این اسکله وجود مسیر دوچرخه سواری و نمازخانه است.

هنگامی که آفتاب غروب می کند، منظره ساحل میرمهنا با چراغ های متعدد روشن می شود. این ساحل یکی از زیباترین سواحل کیش در شب محسوب می گردد. شما می توانید در موقع شب به نوای موسیقی که در چایخانه پخش می شود، گوش دهید یا از باشگاه بولینگ مریم دیدن کنید. این اسکله جزو زیباترین اسکله کیش در شب محسوب می شود.

ساحل مرجان از زیباترین سواحل کیش در شب

ساحل مرجان کیش در شب

مرجان های زیبا در سرتاسر طول این ساحل امتداد دارند. ساحل مرجانی کیش در بخش شرقی جزیره واقع شده است. خریدارانی که از بازار مرجان بازگشته اند می توانند در این ساحل مدتی را به استراحت بپردازند.

آب ساحل مرجانی بسیار شفاف است، شما می توانید جنب و جوش ماهی ها را در زیر آب تماشا کنید. موج های ساحلی هر از چند گاهی حلزون ها، صدف ها و مرجان ها را با خود به ساحل می آورند. ساحل مرجان کیش در شب بسیار زیبا است.

گردشگران می توانند به تماشای شقایق های دریایی یا حلزون ها بپردازند یا صدف هایی ساحلی را جمع آوری کنند. پس به طور کلی می توان گفت که ساحل مرجانی کیش مکانی مناسب برای تفریح و همچنین لذت بردن از زیبایی های طبیعت است. تفریحات ساحل مرجانی کیش عبارت اند از دوچرخه سواری در امتداد ساحل، جت اسکی، شاتل سواری و …

تعداد زیادی آلاچیق در این ساحل وجود دارند که می توانید بعد از گردش به استراحت در آن ها بپردازید. از سایر امکانات این پارک می توان به کافی شاپ ها و رستوران های مختلف آن اشاره کرد. یک رستوران معروف به نام فودلند در نزدیکی این ساحل قرار دارد. همچنین کسانی که در هتل پارمیس اقامت دارند می توانند به سادگی به این ساحل دسترسی داشته باشند.

ساحل مرد ماهیگیر از جذاب ترین سواحل کیش در شب

ساحل مرد ماهیگیر

ساحل مرد ماهیگیر از جمله بهترین ساحل کیش در شب است. در این پارک ساحلی یک مجسمه به ارتفاع دوازده متر قرار گرفته است و ابعاد این پارک به چهار هزار متر مربع می رسد. برای ساخت این مجسمه 4 مجسمه ساز با یکدیگر همکاری کرده اند.

اگر می خواهید زمانی را به دور از مراکز شلوغ شهر بگذرانید این ساحل انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. در این پارک پوشش های گیاهی متنوعی مانند خرما، عناب، گزانگبین و … وجود دارند. یکی از تفریحات جالب توجه این پارک درست کردن قلعه در ساحل است.

در ساحل مرد ماهیگیر کیش دو آب نما در پارک وجود دارند که توسط یک رود کوچک بهم متصل می شوند. ساحل مرد ماهیگیر در شب با نورپردازی های مختلفی روشن می شود پس شما می توانید تفریحات کیش در شب را نیز انجام دهید. ساحل مرد ماهیگیر زیباترین ساحل کیش در شب است.

ساحل اسکله تفریحی کیش

شب های کیش

اسکله تفریحی کیش از ستون های فلزی ساخته شده است. این اسکله 437 متر طول دارد و مساحت آن ده هزار متر مربع است. در ساحل تفریحی کیش می توانید انواع تفریحات آبی را تجربه کنید یا فقط به تماشای مناظر زیبای آن بپردازید. قدمت این اسکله به سال 2007 باز می گردد. از آن زمان تاکنون افراد محلی و همچنین گردشگران زیادی اوقات فراغت خود را در این ساحل می گذرانند.

رستوران هایی با پخش موسیقی زنده در این ساحل وجود دارند که می توانید در شب و هنگام صرف غذا از فضای آن ها لذت ببرید. از امکانات این ساحل می توان به قایق سواری و دیدن مرجان های زیبای آن اشاره کرد. همچنین اگر شما با غواصی آشنایی داشته باشید، می توانید از زیبایی های نهفته در زیر آب هم لذت ببرید.

پاراسل سواری برای کسانی که می خواهند تجربه های هیجان انگیزی داشته باشند، توصیه می شود ولی اگر اهل این مدل کارها نیستید، قایق های کف شیشه ای در ساحل وجود دارند که بدون نیاز به غواصی می توانید تا اعماق آب را مشاهده کنید. وجود سالن های بولینگ در اطراف ساحل اسکله تفریحی کیش جذابیت خاصی به این منطقه بخشیده است.

ساحل سیمرغ کیش

نمایی از ساحل کیش در شب

پارک ساحلی سیمرغ از جذاب ترین ساحل کیش در شب به شمار می رود. این پارک در جاده جهان قرار گرفته است. وسعت پارک ساحلی سیمرغ به پانزده هزار متر مربع می رسد.

پارک دلفین کیش نیز در نزدیکی این ساحل قرار گرفته است. این پارک برای دورهمی های خانوادگی بسیار مناسب است. همچنین قسمتی از پارک سیمرغ برای بازی کودکان در نظر گرفته شده است. زمین بدمینتون و اسکیت نیز از دیگر ویژگی های این پارک هستند.

در کنار این امکانات تفریحاتی مانند پاراسل، قایق سواری، پاراگلایدر هم قابل دسترس هستند. از جمله هتل های معروفی که در ساحل سیمرغ وجود دارد، هتل مارینا است. هتلی به نام همین پارک هم در نزدیکی آن ساخته شده است.

ساحل درختان نارگیل کیش

ساحل کیش در شب

ساحل درختان نارگیل کیش تعداد زیادی درخت نارگیل دارد که با توجه به آب و هوای استوایی این منطقه به خوبی در کیش رشد کرده اند. این ساحل در نزدیکی مرکز شهر قرار گرفته است و با پیاده روی می توانید به آن برسید.

هتل های زیادی در نزدیکی این ساحل قرار دارند که از آن ها می توان به آرامیس، ستاره کیش، ارم و داریوش اشاره کرد. در این ساحل می توان از جت اسکی، سه چرخه های آبی، قایق پدالی و دوچرخه استفاده کرد.

شب های این ساحل در نور زیبای چراغ ها بسیار جذاب است و محلی مناسب برای پیاده روی خواهد بود. در نتیجه ساحل درختان کیش یکی از بهترین سواحل کیش در شب است.

زیباترین سواحل کیش در شب کدامند؟

ساحل مرجان کیش، ساحل سیمرغ کیش، ساحل میرمهنا کیش

کدام ساحل کیش صدف دارد؟

ساحل مرجان کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *