ساحل درختان نارگیل کیش

ساحل درختان نارگیل کیش
ایران گردی, طبیعت گردی, کیش

یکی از سواحل زیبای حاشیه خلیج فارس، ساحل جزیره کیش است. کیش به دلیل موقعیت طبیعی و تجاری که دارد باعث شده است تا سالانه گردشگران داخلی و خارجی بسیاری را به خود جذب کند. یکی از مواردی که کیش را از سایر جزیره ها متمایز می کند، وجود درختان نارگیلی است که در سرتاسر ساحل آن وجود دارند. اگر می خواهید با ساحل درختان نارگیل کیش بیش تر آشنا شوید، پس با مجله گردشگری یابکس همراه باشید. برای خرید ارزانترین بلیط هواپیما کیش کلیک کنید.

ساحل درختان نارگیل

ساحل درختان نارگیل یکی از سواحل جذاب و چشم گیر کیش است. این ساحل در قسمت شرقی این جزیره واقع شده است و مساحتی برابر با بیست هزار متر مربع دارد. تقریبا در حدود سه هزار درخت نارگیل در این بخش وجود دارند. در ساحل درختان نارگیل کیش آلاچیق های زیادی وجود دارند که می توانید در آن ها استراحت کنید.

دلیل جذابیت ساحل درختان نارگیل کیش

ساحل کیش

درخت نارگیل ویژه مناطق استوایی است و در جاهایی رشد می کند که رطوبت هوا بالا است. کیش به خاطر آب و هوای استوایی که دارد، منطقه ای مناسب برای رویش این درختان محسوب می شود.

درختان نارگیل برگ های سبز زیبایی دارند و رنگ این برگ ها در کنار رنگ آبی خلیج فارس منظره ای چشم گیر ایجاد می کنند. اگر در تابستان به کیش سفر کردید می توانید در زیر سایه برگ های این درختان استراحت کنید و از هوای خنکی که به واسطه آن ها ایجاد می شود، لذت ببرید. البته توجه به این نکته ضروری است که باید مراقب نارگیل های بالای سرتان باشید!

بهترین زمان برای سفر به ساحل درختان نارگیل

همان طور که می دانید آب و هوای کیش در اکثر روزهای سال گرم و مرطوب است. در زمستان ها دمای هوا مقداری کاهش می یابد و همین طور جزیره شاهد بارش باران و وزش باد خواهد بود. در نتیجه بهترین زمان برای دیدن درختان نارگیل کیش فصل بهار و مخصوصا فروردین و اردیبهشت ماه است.

همین طور در زمستان امکان انجام ورزش های آبی در ساحل کیش وجود ندارد، از طرفی در تابستان دمای هوای بالا است و احتمالا برای کسانی که عادت ندارند شرایط سختی را ایجاد می کند. به طور کلی هر فصل ویژگی های خاص خود را دارد ولی اگر بخواهیم یک فصل ویژه را انتخاب کنیم، پیشنهاد ما به شما فصل بهار خواهد بود.

امکانات ساحل درختان نارگیل کیش

برای اینکه گردشگران بتوانند به خوبی از ویژگی های این ساحل استفاده کنند خدمات مختلفی برای آن ها در نظر گرفته شده است. همان طور که قبلا هم به آن اشاره کردیم آلاچیق های زیادی در این قست وجود دارند.

نمای آلاچیق ها به صورتی است که رو به دریا واقع شده اند. همین طور باشگاه های ورزشی مختلفی برای بازدیدکنندگان در این ناحیه وجود دارند. از جمله تفریحات این ساحل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده از جت اسکی در آب های خلیج فارس
انواع قایق های پارویی، کف شیشه ای و پدالی
امکان غواصی در خلیج فارس
سه چرخه های آبی
سکوی ماساژ برای آقایان
آموزش شنا در اسکله

علاوه بر این ها دوچرخه هایی در این ساحل تدارک دیده شده است که می توانید از آن استفاده کنید. از جمله امکانات خوب این ساحل، وجود رستوران میرمهنا در نزدیکی آن است که باعث شده کسانی که به این ساحل مراجعه می کنند بدون نیاز به خارج شدن از این، ناهار یا شام خود را در آن جا میل کنند.

همین طور کافی شاپ های معروفی مانند کافی شاپ هتل داریوش هم در ساحل درختان نارگیل کیش وجود دارد. گردشگران می توانند در ساحل از امکانات دیگری مانند سرویس های بهداشتی، والیبال، هندبال و دوش استفاده کنند.

کسب آرامش در ساحل نارگیل

نمایی از ساحل نارگیل کیش

اگر شما هم از جمله کسانی هستید که دوست دارید ساعاتی از روز را بدون شلوغی و هیاهو بگذرانید، بدون شک ساحل کیش منطقه ای مناسب برای شما خواهد بود.

ساحل درختان نارگیل کیش از شهر فاصله دارد، به همین دلیل آرامشی که در آن موج می زند، بیشتر از سایر نواحی منطقه است. مخصوصا اگر در هنگام غروب آفتاب به این ساحل مراجعه کنید منظره ای دیدنی در انتظار شما خواهد بود.

عکاسی در ساحل کیش

عکاسی از درختان نارگیل مطمئنا تجربه ویژه ای برای شما خواهد بود. کسانی که به طبعیت علاقه دارند، می توانند در هنگام طلوع آفتاب به این ساحل مراجعه کرده و تصاویر جذابی را رقم بزنند.

سخن پایانی

در پایان می توان گفت که این ساحل موقعیت مناسبی به دلیل نزدیکی به هتل ها و سایر نقاط مهم کیش دارد. مراکز خریدی مانند مجتمع پردیس دو، مرکز خرید پانیذ، مرکز خرید رویا، مرکز خرید مریم دو و مجتمع تجاری کیش به این ساحل نزدیک هستند. پس اگر می خواهید به دیدن این ساحل زیبا بروید تردید نکنید!

آدرس ساحل درختان نارگیل کیش چیست؟

در قسمت شرقی جزیره و در خیابان فردوسی

بهترین زمان برای سفر به ساحل درختان نارگیل کیش چه زمانی است؟

در فصل بهار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *