سفر به دبی در سال نو میلادی 2022

دبی در سال نو میلادی
امارات, دبی, کریسمس

دبی از جمله شهرهایی است که هر ساله در آن سال نو میلادی جشن گرفته می شود. جشن هایی که در این شهر برگزار می شود، بسیار ویژه و خاص خواهند بود. دبی یکی از شهرهای امارات است، به دلیل امکانات زیادی که در این شهر فراهم شده است، سالیانه گردشگران زیادی به قصد سفر به دبی اقدام به خرید تور ارزان دبی از سایت یابکس می کنند. پس با ما همراه باشید تا درباره سفر به دبی در سال نو میلادی اطلاعات جامعی کسب کنید. برای خرید آنلاین بلیط هواپیما دبی کلیک کنید.

دبی در سال نو میلادی 2022

یکی از دلایل دیگری که باعث می شود، دبی مورد توجه توریست ها در سال نو میلادی باشد، وجود جشنواره ها و رویدادهایی است که در این موقع از سال در دبی برگزار می شود. این موضوع خود انگیزه ای برای گردشگران است تا از سرتاسر دنیا به دبی سفر کنند. اگر می خواهید در شب کریسمس در دبی باشید، باید نسبت به خرید تور دبی زودتر اقدام کنید.

جشن سال نو میلادی 2022 در دبی

دبی شهری است که در آن می توان رویدادهای مختلفی را تجربه کرد. برای مثال سال گذشته جشنواره ای در آن برگزار شده بود که در آن حدود 190 کشور حاضر بوده اند و ایده های مختلف برای بهتر کردن زندگی انسان در آن مورد بررسی قرار گرفته است.

مطمئنا معروف ترین شهر خاورمیانه شهر دبی است و از آن به عنوان قطب گردشگری یاد می کنند، در نتیجه مسئولین دبی در نظر دارند تا با افزایش جاذبه های گردشگری بتوانند نظر سرمایه گذران خارجی را به خود جلب کنند. همه ما دوست داریم تا در طی زندگی خود لحظات شادی را تجربه کنیم. به همین دلیل گاهی اوقات تحقیقاتی انجام می شود تا نشان دهد که کدام کشورها شادترین محسوب می شوند.

در این آمارها به شاخصه هایی مانند سبک زندگی مردم نیز توجه می شود. بر این اساس سعی می شود تا راهکارهایی برای افزایش این شادی به دولت ها ارائه شود. در همین زمان ها بود که دولت دبی تصمیم گرفت تا دبی را به یکی از شادترین کشورهای جهان تبدیل کند و هدف آن ها سال 2021 بود. اگر برایتان جالب است، باید بدانید که شادترین کشورهای جهان فنلاند، سوئیس و نروژ هستند.

عوامل جذاب برای سفر به دبی در سال نو میلادی 2022

بیشتر مردم معمولا دو زمان در سال را برای انجام مسافرت های خود در نظر می گیرند. اکثر مسافرت ها در تابستان که روزها طولانی است و دیگری در زمستان به خاطر مراسم کریسمس انجام می گیرد. همان طور که می دانید دبی کشوری مسلمان به شمار می رود ولی از آن جهت که گردشگران زیادی مخصوصا از کشورهای اروپایی دارد درنتیجه هر ساله مراسم های کریسمس باشکوهی در آن برگزار می شود.

دبی در گذشته تنها یک شهر بیابانی بود که از امکانات چندان زیادی هم برخوردار نبوده است. ولی هم اکنون بلندترین برج جهان به نام برج خلیفه در آن قرار دارد. پس همان طور که می بینید این شهر تلاش کرده تا با به کارگیری برترین سبک های هنر و تکنولوژی روز دنیا منطقه خود را توسعه دهد. این تلاش ها باعث شده تا دبی در شمار بهترین شهرهای مدرن دنیا محسوب شود. همه این امور دست به دست هم داده اند که هر سال در نزدیکی سال نو میلادی توریست های زیادی به این شهر سفر کنند تا جشن کریسمس را در این منطقه برگزار نمایند.

برج خلیفه دبی

جاذبه های دبی

جاذبه های زیاد دبی مانند برج خلیفه، آسمان خراش ها، لوکس ترین هتل ها، رستوران های شیک و مراکز خرید جذاب باعث شده اند تا دبی یکی از جذاب ترین انتخاب ها برای گذراندن جشن کریسمس 2022 و همین طور سال نو میلادی 2022 باشد. با این حال می توان برای این انتخاب دلایل دیگری را هم نام برد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

دمای هوای دبی در سال نو میلادی

یکی از دلایل جذاب برای سفر به دبی در ماه ژانویه دمای هوای مناسب آن است. در این فصل از سال دما از 14 تا 16 درجه خواهد بود. به همین دلیل بهترین مکان برای گذراندن زمستان شهر دبی است و فرصت مناسبی در اختیار گردشگران قرار می دهد تا بدون اینکه از گرمای زیاد رنج ببرند بتوانند از مراکز تفریحی دبی استفاده کنند.

برنامه های به یاد ماندنی در دبی

مدیا سیتی دبی

یک دریاچه در دبی وجود دارد که در موقع کریسمس نورانی می شود و همین طور در این زمان موزیک های متنوعی در کنار آن پخش می شود. در موقع کریسمس می توانید با استفاده از قایق از چشم انداز زیبای دریاچه لذت ببرید.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید با این که دبی در کویر واقع شده است و برف در آن نمی بارد ولی امکان اسکی کردن در آن وجود دارد! عده ای از افراد هستند که به اسکی و انجام ورزش های برفی علاقمند ولی شاید این تصور را داشته باشند که این امکان در دبی وجود ندارد ولی خبر خوب این است که دبی برای این امر تدبیری اندیشیده است. بزرگترین پیست اسکی خاورمیانه در شهر دبی وجود دارد تا گردشگران بتوانند لحظات خوشی را تجربه کنند.

از جذابیت های دیگر دبی می توان به مراکز خرید آن اشاره کرد. در این مراکز خرید برندهای مشهور دنیا به فروش می رسند و همین باعث جذب توریست ها می شود. مخصوصا که در سال نو میلادی 2022 حراجی های مختلفی هم برگزار می شود. تاریخ فستیوال خرید دبی 2022 از 15 دسامبر تا 29 ژانویه 2022 است.

چندین سال پیش محلی به نام مدیا سیتی در دبی تاسیس گردید. این مرکز مکانی برای برگزاری مراسم های آخر هفته بود. از آن زمان مراسم سال نو در این محل برگزار می شود. همین طور مدیا سیتی مکانی است که نه تنها برای بزرگسالان مناسب است بلکه کودکان هم از بودن در آن لذت می برند. در این محل حتی مسابقات مختلفی هم برپا می شود.

پارک آبی آکواونچر دبی

یکی دیگر از مکان هایی که در آن جشن سال نو برگزار می شود پارک آبی آکواونچر است.

جشنواره خرید جشن سال نو میلادی 2022 دبی

فستیوال خرید دبی بدون شک از معروف ترین مراسم هایی است که در جهان برگزار می شود. این فستیوال هر سال دوبار برگزار می گردد. اولین بار در نیمه اول سال و در تابستان است، در این زمان بیش تر برنامه هایی برای سرگرم کردن کودکان و همینطور برنامه های آموزشی در نظر گرفته شده است.

مراسم خرید در دبی

دومین زمان Dubai Shopping Festival که در بالا زمان آن را ذکر کردیم موقعیتی است که در آن برندهای مشهور در جشنواره حاضر می شوند. از دیگر مراسم هایی که در این مدت برگزار می شود می توان به جشنواره فیلم، نمایشگاه مد، جشنواره های نوجوانان، برنامه های جذاب و نمایش های خیابانی اشاره کرد. مهمترین جشنواره این زمان که از سال 1996 برپا می شود در بین خود مردم دبی به لیالی دبی شهرت دارد.

ویژگی های خرید در سال نو میلادی 2022 در دبی

آتش بازی در دبی
  • یکی از جذابیت های شرکت در فستیوال خرید 2022 دبی این است که در این زمان جوایز نقدی به ارزش 500 هزار درهم امارات به برندگان داده می شود.
  • برنامه های ویژه ای برای سرگرمی و بازی کودکان درنظرگرفته شده است تا بزرگترها قادر باشند به آسانی وسایل مورد نیاز خود را خریداری کنید.
  • شهروندان خارجی هم مراسم های جذابی در دبی برگزار می کنند که از جمله سرگرمی های سال نو میلادی 2022 خواهد بود.
  • در زمان فستیول خرید دبی 2022 غذاهای متنوعی برای خریداران در نظر گرفته می شود. این غذاها از همه کشورهای دنیا سرو می شوند. رستوران های زیادی برای راحتی مشتریان خود غرفه هایی در خیابان برگزار می کنند که گردشگران می توانند در آن جا غذای مورد نظر خود را نوش جان کنند.
  • در این موقع از سال صنایع دستی متنوعی در تمام شهر مشاهده می شود که گردشگران می توانند از خرید آن ها لذت ببرند.
  • در سال نو میلادی موسیقی دان های زیادی از سرتاسر جهان در دبی حاضر شده و آهنگ های خود را می نوازند.
  • یکی از برنامه هایی که در فستیوال خرید دبی برگزار می شود، آتش بازی است. در این زمان همچنین شعبده بازی هم از جمله برنامه های در لیست است. تمامی این رویدادها به صورت مجانی برگزار می شود تا اساس سرگرمی گردشگران را فراهم کند.
  • انجام امور ورزشی و مسابقات مختلف نیز در جشن سال نو میلادی یکی از هیجان انگیزترین مراسم ها به شمار می رود.
  • برای اینکه گردشگران راحت تر بتوانند به دبی سفر کنند صدور ویزا سریعتر انجام می شود.
  • به دلیل اینکه تمام فستیوال های برگزار شده در سطح دبی هدف جهانی دارند در نتیجه افراد مهمی از تمام جهان در این رویدادها شرکت می کنند.

بزرگترین رویدادها در سال نو میلادی 2022 دبی

مراسم های مختلفی در ایام کریسمس دبی برپا می شود که انگیزه ای برای گردشگران از سرتاسر دنیا است تا در این رویداد شرکت کنند.

آتش بازی رایگان

آتش بازی در شهر دبی

دو ساحل در دبی هستند که در زمان سال نو میلادی آتش بازی هایی زیبایی را برگزار می کنند این دو ساحل سان ست و ساحل الصفوح نام دارند. ساحل سان ست دبی در نزدیکی برج عرب واقع شده است. ساحل الصفوح هم در ناحیه ای بین همین برج و پالم جمیرا قرار دارد.

مناظر زیبا

اگر علاقه ای به مکان شلوغ ندارید و می خواهید جشن ها را از ناحیه ای دورتر ولی آرامتر مشاهده کنید باید بگوییم که مناطقی در دبی وجود دارند که این خواسته شما را برآورده می کنند. از جمله این مناطق می توان به برج امارات، هتل جمیرا بیچ و بازار البهار اشاره کرد.

مراسم های شیک

کسانی که دوست دارند سال نو میلادی در دبی را در هتل های شیک بگذرانند چندین هتل لاکچری برای آن ها در نظرگرفته شده است. از جمله این هتل ها می توان به هتل پولمن دیره، هتل دارالمسیاف و هتل برج العرب جمیرا اشاره کرد. این هتل های پنج و هفت ستاره دارای امکانات بسیاری هستند.

نکات مهم جشن سال نو میلادی 2022 دبی

کسانی که می خواهند در حراجی های آخر سال دبی یا در مراسم خرید کریسمس شرکت کنند بهتر است تا صبح زود از محل اقامت خود خارج شوند.
بهتر است تا به جای خرید از فروشگاه های عادی در حراجی ها شرکت کنید تا بتوانید از تخفیفات فوق العاده ای بهره مند گردید.
در این وب سایت زمان جشنواره های مختلف دبی ثبت شده است.

فستیوال های گوناگون دبی تقریبا پنج هفته متوالی برگزار می شود پس اگر برنامه مناسبی داشته باشید می توانید در تمامی مراسم های مختلف دبی شرکت کنید.
بهتر است تا در ایام آخر هفته تنها به بازدید از جاذبه های دبی بپردازید زیرا در این موقع از هفته مراکز خرید بسیار شلوغ خواهند بود.

اگر از جمله کسانی هستید که همواره برای هر شرایطی برنامه ریزی دارید و درنتیجه می خواهید از قبل درباره مراکز خرید دبی بدانید باید بگوییم که در سال نو میلادی اکثر فروشگاه ها تخفیف دارند و مشکلی از این بابت ایجاد نمی شود. در حراجی های مختلف دبی می توانید وسایل متنوعی مانند لوازم دیجیتالی، لباس، لوازم آرایشی، لوازم خانگی و … را خریداری کنید.

خرید بلیط هواپیمای دبی برای سال نو میلادی 2022

کریسمس در دبی

اگر قصد سفر به دبی و شرکت در مراسم سال نو و حضور در جشن کریسمس و خرید از حراجی های آن را دارید بهتر است تا چند ماه قبل اقدام به خرید بلیط هواپیما ارزان دبی نمایید. زیرا در نزدیکی های این ایام ممکن است که ظرفیت پروازها پر شود یا تور گران تر باشد. در سایت یابکس شما می توانید قیمت بلیط هواپیما دبی را در سایت های مختلف مقایسه کرده و ارزان ترین بلیط هواپیما دبی را خریداری کنید. پس برای حضور در دبی شک نکنید!

بهترین مناطق برای تماشای آتش بازی در دبی کجاست؟

ساحل سان ست و ساحل الصفوح

زمان فستیوال خرید دبی 2022 چه زمانی است؟

تاریخ فستیوال خرید دبی 2022 از 15 دسامبر تا 29 ژانویه 2022 است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *