کدام ساحل کیش صدف دارد؟

ساحل کیش
ایران گردی, طبیعت گردی, کیش

در کیش ساحل های زیادی وجود دارد ولی تعداد ساحل هایی که می توانید در آن ها صدف پیدا کنید زیاد نیست. در این مطلب قصد داریم تا درباره اینکه کدام ساحل کیش صدف دارد صحبت کنیم پس با مجله گردشگری یابکس همراه باشید. برای اطلاع از تخفیف بلیط هواپیما کیش کلیک کنید.

ساحل مرجان

رستوران ساحل مرجانی کیش

ساحل مرجان کیش یکی از زیباترین سواحل موجود در کیش است. این ساحل آفتابی و محلی مناسب برای آفتاب گرفتن است. ساحل مرجان کیش در بخش شرقی کیش واقع شده است همین طور به خاطر اینکه بازار مرجان نیز در کنار آن قرار دارد گردشگرانی که برای خرید به بازار مرجان می روند می توانند بعد از آن در این ساحل استراحت کنند. سالانه گردشگران زیادی از این ساحل بازدید می کنند.

آب ساحل مرجانی کیش بسیار شفاف و تمیز است به طوری که اگر به داخل آن نگاه کنید موجودات دریایی را خواهید دید. مرجان هایی که در دریا هستند هنگامی که طول عمرشان تمام می شود به وسیله موج و همراه با صدف و حلزون به ساحل می رسند. ساحل مرجانی کیش یک ساحل پرصدف ایران است که می توانید صدف های مختلفی را در آن جمع آوری کنید. برای آشنایی با 6 مورد از زیباترین سواحل کیش به این مطلب مراجعه کنید.

زیبایی های ساحل مرجان کیش

همان طور که گفتیم به دلیل شفافیت آب ساحل مرجانی کیش، دیدن ماهی های ژله ای و شقایق دریایی آب های آن راحت است. مسافرانی که به کیش سفر می کنند در ساحل مرجانی می توانند به جمع آوری صدف و گوش ماهی بپردازند. همین طور گرفتن عکس از نقاط مختلف این ساحل مرسوم است. مخصوصا که در هنگام غروب و طلوع خورشید منظره ای زیبا در ساحل مرجانی ایجاد می شود که عکس گرفتن در این هنگام می تواند از جمله خاطرات ماندگار باشد.

در کنار زیبایی هایی که در ساحل مرجانی وجود دارد تفریحاتی نیز برای گردشگران در نظرگفته شده است. برای مثال شما می توانید از غواصی، جت اسکی، پاراسل و شاتل سواری لذت ببرید. در این ساحل امکان اجاره کردن دوچرخه نیز وجود دارد. همچنین لازم به ذکر است که پیست دوچرخه سواری برای شما در نظر گرفته شده است.

از دیگر ویژگی هایی که در این پارک مرجانی درنظر گرفته شده است وجود سرویس بهداشتی، کافی شاپ، بوفه و … است. همین طور اگر می خواهید غذا میل کنید می توانید به رستوران حافظیه و فودلند که در نزدیکی این ساحل است مراجعه کنید. برای کسانی که در هتل داریوش کیش و هتل پارمیس کیش اقامت دارند دسترسی به این پارک ساحلی راحت تر است.

ساحل مرد ماهیگیر

ساحل مرد ماهیگیر

ساحل کیش در روز منظره زیبایی دارد و ساحل مرد ماهیگیر یکی از زیباترین ساحل های کیش است. این ساحل ابعادی با اندازه چهار متر مربع دارد و در بخش شرقی جزیره واقع شده است. مجسمه مرد ماهیگیر نیز ابعادی به اندازه دوازده متر دارد. این مجسمه را حتی می توان از دور هم تشخیص داد. برای ساخت این مجسمه از چهار مجسمه ساز استفاده شده است و زمان ساخت آن 3 ماه طول کشیده است.

در هنگام درست کردن مجسمه از موادی مانند فایبرگلاس و رزین استفاده شده است. همین طور از آهن و بتن هم برای آن استفاده کرده اند. این مجسمه دومین مجسمه بزرگی است که ساخته شده است. علاوه بر این مجسمه فضای سبز نیز از ویژگی های دیگر ساحل مرد ماهیگیر است. برای مثال گیاهانی مانند نخل خرما، گز و کرت در آن وجود دارند.

در این ساحل مجسمه های شنی نیز درست می شود. در واقع ساخت مجسمه های شنی از جمله جشنواره های است که در این ساحل برگزار می شود. در موقع مجسمه سازی ممکن است به صدف هم در این ساحل بربخورید.

کدام ساحل کیش صدف دارد؟

ساحل مرجانی کیش، ساحل مرد ماهیگیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *