معرفی شهربازی های رشت و آدرس

شهربازی رشت
ایران گردی, رشت

شهر رشت یکی از شهرهای پرجمعیت در بخش شمالی کشور است که موقعیت جغرافیایی آن باعث شده تا گردشگران زیادی داشته باشد. در این میان چندین شهربازی در این شهر قرار دارند که می توانید برای تفریح و سرگرمی به آن ها سر بزنید. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا درباره شهربازی های رشت صحبت کنیم. برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما رشت می توانید به پنل رزرواسیون یابکس مراجعه کنید.

شهربازی های رشت

در شهربازی شهر شادی انواع وسایل بازی وجود دارند. یکی از بهترین وسایل بازی این شهربازی، کشتی سورنا و همین طور چرخ و فلک آن است. همچنین برای راحتی گردشگران یک پارکینگ هم در این شهربازی ساخته شده است.

شهر شادی

با اینکه شهربازی رشت بسته شده است، اما نمی توان از شهر شادی آن صرف نظر کرد. این مجموعه ابعادی به اندازه 4 هکتار دارد و بازدید کنندگان می توانند هر روز به آن مراجعه کنند. البته باید در نظر داشته باشید که شرط سنی خاصی برای ورود به مجموعه و بهره بردن از وسایل بازی آن وجود دارد.

موقعیت مکانی شهر شادی

تاسیس این مکان در سال 1370 صورت گرفته است و از جمله بزرگ ترین مجموعه های سرگرمی در این شهر است. این شهربازی در بلوار ولیعصر کلانشهر قرار گرفته است و فرودگاه بین المللی هم در نزدیکی آن قرار دارد.

وسایل بازی شهر شادی

شهربازی شادی

شهرشادی وسایل مختلفی برای گروه های سنی متفاوت دارد که همان طور که در بالا هم به آن اشاره کردیم یکی از این وسایل کشتی سورنا است.  البته باید خاطرنشان کرد به دلیل آدرنالین زیادی که این وسیله ایجاد می کند، افراد با سن کم نمی توانند از آن استفاده نمایند.

البته افراد کم سن و سال هم وسایل بازی مخصوص خود را دارند که از جمله آن ها می توان به قایق پدالی، ترافیک و تاپ اشاره کرد. سایر وسایل بازی شهر شادی شامل قطار شادی، صندلی پرنده، سورتمه، ماشین شارژی و ترامپولین می شوند.

امکانات شهر شادی

امکانات مختلف این مجموعه شامل پارکینگ، کافه های متنوع، غذاهای خوشمزه و .. می شوند.

شهربازی دنیای بازی هیاهو

این شهربازی یکی دیگر از شهربازی های رشت است که دارای امکانات خوبی برای گردشگران می باشد. شما می توانید هیجان و شادی را در این پارک بازی تجربه کنید. همین طور امکان برپایی مراسم های مختلف، جشن تولد، گریم عروسکی برای کودکان و … هم در آن وجود دارد.

آدرس: رشت، بلوار نماز، ابتدای پل صابرین

برای خرید بلیط هواپیما رشت می توانید به وب سایت یابکس مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *