مرکز خرید عرب های کیش، معرفی و آدرس

بازار عرب های کیش
ایران گردی, کیش

اگر به هدف خرید به کیش سفر می کنید، باید بدانید که در این جزیره زیبا مراکز خرید زیادی وجود دارند. یکی از این بازارها، مرکز خرید عرب های کیش است. بیشتر افرادی که در این بازار کار می کنند، عرب های این جزیره هستند. اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید برای خرید بلیط هواپیما تهران کیش می توانید به سایت یابکس مراجعه کنید.

جزیره کیش و مراکز خرید آن

هنگام خرید مهمترین نکته قیمت، جنس و سپس کیفیت آن است. بازار عرب های کیش محصولات متنوع و زیبایی به خریداران عرضه می کند که عین حال از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند.

بازار عرب های کیش

با اینکه اغلب گردشگران به دلیل بهره مندی از دریا و مناظر زیبای کیش به آن سفر می کنند، اما خرید هم بخشی از سفر آن ها محسوب می شود. از آن جا که کیش یک مرکز تجاری آزاد است، در نتیجه مراکز خرید زیادی در آن ساخته شده است. مرکز خرید عرب های کیش قدمت زیادی دارد که باعث شده تا گردشگران حتی فقط به قصد بازدید هم به این مکان سر می زنند.

ساخت مرکز خرید عرب های کیش

قدمت بازار عربها کیش به دهه 50 باز می گردد. این بازار وسعتی برابر با 2300 متر دارد و هفتاد پاساژ در آن ایجاد شده است و از همان سال ها به دلیل قیمت پایین اجناس و فروشگاه های خود مورد توجه گردشگران زیادی قرار گرفت.

بازار عرب های کیش در گذر زمان بافت سنتی خود را از دست نداده و در آن قرعه کشی های مختلفی برگزار می شود. محلی بومی این ناحیه هم از این بازار خرید می کنند.

فروشگاه های مرکز خرید عرب های کیش

مرکز خرید عرب های کیش

با اینکه تعداد مراکز خرید این بازار نسبت به بقیه بازار ها کمتر است، اما شامل فروشگاه های مختلفی می شود و تقریبا می توان هر کالایی را در آن خریداری کرد.

البته خریداران باید توجه داشته باشند که جنس های مختلفی در این بازار فروخته می شوند که از لحاظ کیفیت و قیمت با یکدیگر تفاوت دارند. البته اصلی ترین محصول این بازار لباس ، کیف و کفش است. از دیگر کالاهای این بازار می توان به وسایل تزئینی، عینک، شکلات، موبایل و … اشاره کرد.

خرید وسایل تزئینی در بازار عرب های کیش

کالاهای تزئینی متنوعی در پاساژهای این بازار به فروش می رسند. همچنین به دلیل اینکه کیش یک جزیره در کنار آب های خلیج فارس است، کالاهای دریایی مانند صدف و مروارید هم در بازارهای آن یافت می شوند.

قیمت اجناس در بازار عرب های کیش

همان طور که گفتیم نمی توان رقم دقیقی برای کالاهای این بازار تعیین کرد و بستگی به کیفیت و سایر عوامل قیمت های مختلفی دارند. با این حال این بازار از نظر قیمت نسبت به سایر بازارها بهتر است.

پاساژهای لباس بهترین قیمت را در این بازار دارند و شما می توانید لباس های متنوعی را از آن ها خریداری کنید. اما باید توجه کنید که اگر جنس آن ها از نوع فیک باشد، قیمت بسیار پایین تری خواهند داشت. همین طور فروشندگان تخفیف های جذابی را به خریداران ارائه می دهند.

چگونگی دسترسی به مرکز خرید عرب های کیش

این بازار در بخش شمال غربی جزیره قرار دارد و برای رسیدن به آن باید ابتدا به خیابان سعدی بروید، سپس به سمت خیابان خارک هامور حرکت کنید. همین طور اگر با ماشین شخصی به این بازار می روید، می توانید از پارکینگ آن استفاده کنید.

اما سایر وسایل حمل و نقل هم برای خریداران در نظر گرفته شده است. برای مثال می توانید از تاکسی های زرد یا سفید استفاده کنید. توجه داشته باشید که هزینه تاکسی های سفید بیشتر خواهد بود.

جاذبه های اطراف مرکز خرید عرب های کیش

این بازار در کنار چندین مرکز تفریحی قرار گرفته است. بنابرین خریداران می توانند بعد از خرید به لذت و تفریح هم بپردازند. یکی دیگر از بازارهای این ناحیه بازار پارس خلیج است که می توانید وسایل مختلفی را در آن خریداری کنید.

اما اگر قصد تفریح در کنار ساحل را دارید، می توانید به اسکله میرمهنا مراجعه کنید. اسکله مورد نظر در فاصله نزدیکی از مرکز خرید عرب های کیش قرار گرفته است. اگر هوس ماهی کردید هم می توانید سری به بازار ماهی ها بزنید.

بهترین زمان برای رفتن به بازار عرب های کیش

گردشگران و خریدارن می توانند در زمان های مختلف سال به کیش سفر و از این بازار دیدن کنند. با این حال اگر بخواهیم آب و هوا را در نظر بگیریم، در طول تابستان دمای هوا بسیار بالا است. بهترین فصل برای سفر به کیش در زمان پاییز تا اوایل بهار است.

البته باید توجه داشته باشید که در مواقعی که تعداد گردشگران در کیش افزایش می یابد، قیمت اجناس هم به مراتب بالاتر خواهد رفت. پس اگر می خواهید خریدی ارزان را در کیش تجربه کنید، بهتر است تا در تابستان به این جزیره سفر کنید.

همان طور که قبلا هم ذکر کردیم فروشندگان این بازار می توانند تخفیف های خوبی را به خریداران ارائه بدهند. البته به این نکته هم توجه داشته باشید که وسایل سرمایشی مناسبی برای استفاده در بازارها وجود دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *