معرفی رستوران های کیش با موسیقی زنده

رستوران های کیش
ایران گردی, رستوران گردی, کیش

جزیره کیش یکی از زیباترین مناطق ایران است. این جزیره رویایی می تواند مکانی مناسب برای تجربه آرامش در فضایی دل انگیز همراه با تفریحات ویژه باشد. به دلیل اینکه گردشگران زیادی به این جزیره سفر می کنند، در نتیجه امکانات زیادی در کیش ایجاد شده است. این امکانات شامل تفریحات ساحلی و آبی می شود. در این میان رستوران های زیادی نیز در کیش وجود دارد. پس با مجله گردشگری یابکس همراه باشید، تا بهترین رستوران های کیش با موسیقی زنده را به شما معرفی کنیم. برای خرید بلیط چارتر کیش کلیک کنید.

رستوران های موزیک دار جزیره کیش

همه مسافران حتی آن هایی که علاقه به آشپزی دارند در حین سفر سری به رستوران های مقصد می زنند. حال انتخاب رستورانی مناسب که هم غذاهای با کیفیت و هم محیطی جذاب داشته باشد بسیار سخت است. در کیش رستوران های زیادی وجود دارد که در مقاله گذشته با عنوان 10 مورد از بهترین رستوران های کیش از نظر مردم درباره آن حرف زدیم. تعدادی از رستوران های کیش موسیقی زنده دارند. همین طور برنامه های زیادی نیز توسط هنرمندان اجرا می شود. رستوران های کیش با موسیقی زنده از نظر منوی غذایی نیز متفاوت هستند.

رستوران شاندیز صفدری

رستوران شاندیز صفدری

رستوران شاندیز صفدری یکی از رستوران های لاکچری کیش است. این رستوران از سال 1379 فعالیت دارد. از امکانات این رستوران می توان به کیفیت بالای غذاها، محیط دنج و برگزاری موسیقی زنده اشاره کرد. رستوران شاندیز صفدری گنجایش پذیرش 350 مهمان را هر روز دارد.

در رستوران شاندیز صفدری انواع غذاهای خوشمزه برای سفارش وجود دارد. از جمله این غذاها می توان به برگ، شیشلیک، بختیاری و سایر کباب ها را نام برد. همچنین شما می توانید غذاهای دریایی مانند میگو، ماهی کباب و … را سفارش دهید. با این حال اکثرا مشتریان علاقه به غذای شیشلیک آن دارند. به طور کلی می توان گفت که رستوران شاندیز صفدری دارای 50 سال سابقه است. مدیریت این رستوران با حاج علی صفدری است.

آدرس: کیش جاده جهان، بین کشتی یونانی و کلبه هور

شماره تلفن: 09020098076

رستوران میرمهنا کیش (رستوران های کیش با موسیقی زنده)

رستوران میرمهنا

رستوران میرمهنا از جمله بهترین رستوران های کیش است. کسانی که به این رستوران مراجعه می کنند از موسیقی زنده آن لذت می برند. همین طور بدون شک خوردن غذا همراه با دیدن منظره زیبای خلیج فارس بسیار دلپذیر خواهد بود. در این رستوران می توان از خوردن غذاهایی متنوع ایرانی، بین المللی و دریایی لذت برد.

از جمله ویژگی های رستوران میرمهنا می توان به نورپردازی ان اشاره کرد. در نتیجه نورپردازی در کنار پخش موسیقی لحظات خاطره انگیزی را رقم خواهد زد. از آن جا که رستوران میرمهنا بهترین رستوران ساحلی کیش نیز است شما می توانید بعد از خوردن غذا به ساحل بروید و در سکوت و آرامش آب های بی کران خلیج فارس، لحظات آرامی را رقم زنید. در پایان می توان گفت که تمامی هنرمندانی که در این رستوران اجرا می کنند از هنرمندان شناخته شده هستند.

آدرس: خیابان پروین اعتصامی، کنار متل تاپرز

شماره تلفن رستوران میرمهنا: 07644422855

رستوران هوک لانژ کیش

رستوران هوک لانژ کیش

رستوران هوک لانژ اخیرا در کیش بنا شده است. این رستوران نیز در کنار دریا قرار گرفته است و از جمله رستوران های کیش با موسیقی زنده است. خوردن غذا هنگامی که به دریا نگاه می کنیم و از دیدن موج های ساحل لذت می بریم تجربه ای ویژه خواهد بود. در این رستوران غذاهای فوق العاده لذیذی سرو می شود که این امر به علت وجود آشپزهای حرفه ای است که از مواد غذایی بسیار تازه و با کیفیت خوب استفاده می کنند.

رستوران هوک لانژ فضایی بزرگ و آرام دارد همچنین برای طراحی آن از دکور زیبایی استفاده شده است. در این رستوران کیفیت غذاها بسیار خوب و قابل تعریف است. مشتریان می توانند انواع مختلف غذاها مانند غذاهای غربی، ایرانی و فست فود را سفارش دهند. همچنین سالاد نیز در منوی آن دیده می شود. پس به طور کلی می توان گفت که هر مهمانی با هر سلیقه ای قادر خواهد بود تا از غذاهای این رستوران لذت ببرد.

آدرس: کیش، آوای خلیج فارس
شماره تلفن: 09347680305

رستوران لاکچری پاشا کیش

رستوران پاشا کیش

رستوران پاشای کیش نیز در سال های اخیر در کیش تاسیس شده است. با اینکه این رستوران تازه تاسیس است ولی دکور زیبا و یکتایی دارد. همین موضوع سبب شده است تا گردشگران زیادی هنگام سفر به کیش به بازدید از این رستوران بروند.

معماری مدرن رستوران پاشا کیش

رستوران پاشا کیش در 2 طبقه ساخته شده است. قوس های سنتی در طبقه اول قرار دارند که صندلی ها را در زیر این قوس قرار داده اند. در طبقه دوم هم از معماری نوین و هم از معماری سنتی استفاده شده است. این طبقه مخصوص اعضای VIP است. وسایل داخلی این طبقه مانند مبلمان به حالت دایره ای قرار گرفته اند و نورپردازی آن ویژه است.

همچنین یک تراس در طبقه دوم قرار دارد که سقف آن متحرک است. رستوران پاشا کیش از جمله رستوران های کیش با موسیقی زنده است. موسیقی در این رستوران از ساعت ده شب تا یک بامداد پخش می شود.

آدرس: کیش، جاسک، خیابان بهشت، خیابان میلاد، خیابان آفتاب

شماره تلفن: 09133187390

رستوران کافه بام ایران کیش

رستوران بام رویایی کیش

کافه بام ایران کیش یک رستوران با اجرای زنده کیش است. زیربنای این رستوران 13000 متر است. از تاسیس رستوران کافه بام ایرن کیش دو سال می گذرد. رستوران ایرن کیش در میدان سنایی قرار دارد. کلیه مهمانان این رستوران از کیفیت غذاهای این رستوران راضی هستند به همین دلیل این رستوران مشتری های زیادی دارد.

در طراحی این رستوران از سبک ایتالیایی استفاده شده است همین امر موجب شده تا معماری آن در مقایسه با سایر رستوران ها برجسته تر باشد. یکی دیگر از ویژگی های رستوران کافه بام ایران کیش این است که ویو 360 درجه دارد، در نتیجه شما می توانید از داخل رستوران خیابان، دریا و جزیره را مشاهده کنید. همین طور در این مکان هم سالن سرپوشیده قرار دارد و هم قسمت روباز که مشتریان بنابر سلیقه خود می توانند از یکی از آن ها استفاده کنند.

رستوران بام رویایی تفاوت اساسی با سایر رستوران ها دارد و آن این است که کف رستوران شیشه ای است. جالب است که بدانید این رستوران در خاورمیانه تک است. رستوران بام رویایی کیش در هفتاد متری زمین قرار دارد. کف شیشه ای را به صورت سه لایه ساخته اند و همین طور از ماده لمینت سکوریت برای ساخت آن استفاده کرده اند.

همیشه برای انتخاب یک رستوران فقط نمای آن را مدنظر قرار نمی دهیم بلکه کیفیت غذاها حرف اول را می زنند. در منوی این رستوران می توانید غذاهایی دریایی، غربی و ایرانی را سفارش دهید. این رستوران از جمله رستوران های کیش با موسیقی زنده است که در آن نوای پیانو پخش می شود.

آدرس: کیش، جاده جهان، غروب کیش، روبروی مجتمع بزرگ پدید

شماره تلفن: ۰۹۳۴۷۶۸۱۹۹۰

رستوران کوه نور کیش (رستوران های کیش با موسیقی زنده)

رستوران کوه نور کیش

رستوران کوه نور به دلیل اینکه در کوه قرار گرفته است به این نام مشهور شده البته تنها دلیل آن قرار گیری در ارتفاع هفتاد متری نیست بلکه نورپردازی آن نیز در این نام گذاری دخیل بوده است. منظره بیرون این رستوران را آبشارهای زیبا همراه با درختان کهن برجسته کرده است. فضای این رستوران آرام و دلنشین است و لحظات شادی را برای شما رقم می زند.

معماری رستوران کوه نور نیز زیبا و تاثرگذار است. برای بنا کردن این رستوران از سنگ هایی که در آن خطوط برجسته ای وجود دارد و نمایی از اساطیر ایرانی را به تصویر می کشند استفاده شده است. در رستوران کوه نور هم زمان با خوردن غذا می توانید از موسیقی که با پیانو ایجاد شده است لذت ببرید. اجرای موسیقی در این رستوران توسط هنرمندان انجام می گیرد.

آدرس رستوران کوه نور کیش:

میدان امیرکبیر، بلوار دانش، جنب هتل صدف

شماره تماس رستوران کوه نور: 07644424808

رستوران ساحلی انرژی (رستوران های کیش با موسیقی زنده)

رستوران ساحلی انرژی کیش

رستوران ساحلی انرژی نیز یک رستوران متفاوت در کیش است. در این رستوران دو سالن سرپوشیده و باز برای پذیرایی از مهمانان درنظر گرفته شده است. شما می توانید از خوردن غذاهای دریایی، ایرانی یا غربی در این رستوران لذت ببرید. در بخش باز رستوران صندلی هایی قرار گرفته است که در کنار دریا هستند. علاوه بر پخش موسیقی زنده، اجرای استندآپ کمدی هم توسط هنرمندان برگزار می شود.

آدرس: اسکله تفریحی قدیم، نوار ساحلی بعد از سالن نمایش

شماره تلفن: 09169652675

رستوران شاندیز آبشار (رستوران های کیش با موسیقی زنده)

رستوران شاندیز آبشار کیش

رستوران آبشار شاندیز یکی از رستوران های کیش با موسیقی زنده است. مهمانان می توانند در این رستوران غذاهای مختلفی را سرو کنند. شاید یکی از علت های نام گذاری این رستوران این بوده است که در پارک آبشار کیش واقع شده است. این رستوران همین طور به صورت سلف سرویس از مشتریان خود پذیرایی می کند.

آدرس: کیش، پارک آبشار نبش مجسمه پنگوئن

شماره تلفن: 07644441200

رستوران و کافی‌شاپ بین‌المللی سالود

رستوران سالود کیش

سالود یک رستوران کافه با موسیقی زنده در کیش است. این رستوران همین طور از رستوران های ساحلی کیش نیز به شمار می رود. شما می توانید برای اطلاع از رستوران ها با منوی غذای دریایی کیش به این مطلب مراجعه کنید. رستوران سالود رستورانی دو طبقه است که نمای جالب و معماری زیبایی دارد.

اگر علاقمند به غذاهای ایرانی و غربی هستید به طبقه اول این رستوران و اگر می خواهید از کافی شاپ استفاده کنید می توانید به طبقه دوم این رستوران مراجعه کنید. در کافه رستوران سالود انواع مختلف دسر و همین طور نوشیدنی ها برای مهمانان سرو می شود. دکور کافه رستوران سالود نیز منحصربه فرد است و مهمانان می توانند از داخل آن چشم انداز دریا را مشاهده کنند.

آدرس: کیش، جاده جهان، نبش کلبه هور

شماره تلفن: 09020098031

بهترین رستوران هایی کیش با موسیقی زنده کدامند؟

رستوران شاندیز صفدری، رستوران میرمهنا و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *