مراکز خرید لباس عروس در استانبول

فروشگاه لباس عروس در ترکیه
استانبول, جهان گردی

عروسی مهمترین رویداد برای بسیاری از خانم ها است و مطمئنا همه علاقه دارند تا لباس عروسی آن ها از همه زیباتر و جذاب تر باشد. به همین دلیل ممکن است به دنبال برندی خاص و منحصر به فرد باشید تا شما را از بقیه متمایز کند. کشور ترکیه که پیشرفت زیادی در زمینه صنعت مد و پوشاک داشته است، نزدیک ترین کشوری است که می تواند آرزوی شما را برآورده کند. در این مطلب قصد داریم تا مراکز خرید لباس عروس در استانبول را به شما معرفی کنیم. برای خرید آنلاین بلیط هواپیما استانبول می توانید به پنل رزرواسیون یابکس مراجعه کنید.

 معرفی مراکز خرید لباس عروس در استانبول

ترکیه تنها مقصدی برای خرید نیست، بلکه در این سال ها افراد زیادی از ایران با خرید خانه قصد مهاجرت به این کشور را داشته اند. هر ساله در نمایشگاه های صنعت پوشاک جدیدترین لباس های طراحان مد در معرض نمایش قرار می گیرند. از قدیم الایام لباس های ترکی در میان ایرانیان معروف بوده اند، به همین دلیل فروشندگان ایرانی بنابر علاقه خریداران به ترکیه رفته تا لباس هایی را از آن جا تهیه کنند.

کیفیت لباس های ترکی بسیار بالا است، از این رو عده زیادی به خرید آن ها تمایل دارند. در صورتی که می خواهید برای خرید لباس عروس در استانبول اقدام کنید با ما همراه باشید تا نکاتی ویژه را در اختیار شما قرار دهیم.

 محله نیشان تاشی استانبول

طرح های خاص و متنوع، ویژه مراکز خرید پوشاک در استانبول هستند. مزون های لباس مجلسی زیادی در استانبول وجود دارند که مطمئنا یکی از آن ها نظر شما را جلب خواهد کرد. یکی از مناطق استانبول به اسم منطقه نیشان تاشی که در بخش اروپایی استانبول است، منطقه ای لاکچری است که بیشتر افرادی که به برندهای روز دنیا علاقه دارند، مراجعه می کنند.

در این محله می توانید لباس های مجلسی مختلفی را پیدا کنید و مارک های مشهور جهانی هم در آن جا فروشگاه دارند. برای رفتن به این محله می توانید به میدان تکسیم رفته و تاکسی بگیرید. رنج قیمت لباس مجلسی در این محله از هزار لیر شروع می شود. هرچه مدل لباس جذاب تر باشد باید هزینه بیشتری بپردازید.

معروف ترین مراکز خرید لباس عروس در استانبول

لباس عروسی در ترکیه

از دیگر مراکز خرید لباس عروس در استانبول می توان به محله فاتح استانبول اشاره داشت. برای پیدا کردن بخش پوشاک آن باید به خیابان فوزی پاشا بروید. توجه داشته باشید که قیمت لباس عروس در این محله بالا است. با این حال کیفیت لباس ها بسیار عالی است. هرچند اگر نمی خواهید هزینه زیادی بکنید، باید از رفتن به این خیابان صرف نظر نمایید. خوشبختانه ایستگاه مترو فاتح در دسترس شما است و هنگامی که در این خیابان پیاده شدید بعد از پانصد متر می توانید به مرکز خرید برسید.

برای خرید بهترین قیمت لباس عروس در استانبول، می توانید به خیابان بغداد مراجعه کنید. برای رفتن به این خیابان باید سری به بخش آسیایی استانبول بزنید. قیمت پوشاک لباس مجلسی تقریبا در این خیابان معقول است. فروشگاه های این خیابان از محله کادیکوی تا جویزلی قرار گرفته اند. راه رسیدن به این ناحیه هم از طریق تاکسی، کشتی یا اتوبوس است.

مراکز خرید لباس عروس ارزان قیمت در استانبول

مرکز خرید لباس مجلسی در استانبول شامل انواع لباس های شب و عروسی می شود. پاساژهای متعددی برای خرید در استانبول هستند که در ادامه به معرفی ارزان ترین مراکز خرید لباس عروس در استانبول می پردازیم.

یکی از محلات خوب برای خرید ارزان قیمت لباس عروس در ترکیه محله عمرانیه است و می توانید در آن فروشگاه های متعدد و مزون های لباس عروسی را پیدا کنید. در این بخش آسیایی قیمت لباس ها چندان بالا نیست و در رنج متوسط قرار دارند و از این نظر کیفیت نرمال هستند. در صورتی که نمی خواهید هزینه زیادی کنید، می توانید به این ناحیه سر بزنید.

اگر به دنبال بورس فروش انواع لباس هستید، باید به محله های پندیک و مال تپه بروید. این دو محله ارزان ترین مناطق استانبول برای خرید هستند. مخصوصا اگر وقت کافی بگذارید و تمام خیابان ها را به خوبی جستجو کنید می توانید، یک لباس زیبا خریداری نمایید.

خرید آنلاین لباس عروسی در استانبول

خرید آنلاین زمان زیادی را از شما نمی گیرد و می توانید به راحتی با دیدن انواع لباس در کمترین زمان بدون نیاز به فروشگاه انتخاب خود را بکنید. مخصوصا که سایت های لباس عروسی زیادی هستند که می توانند شما را راضی نگه دارند. البته اگر از جمله افراد سخت پسند هستید بهتر است تا به صورت حضوری اقدام به خرید لباس خرید کنید. در غیر این صورت خرید آنلاین برای شما مشکلی نخواهد داشت. حال در ادامه مطلب قصد داریم تا نکاتی درباره انتخاب لباس عروسی مناسب با استایل شما صحبت کنیم.

نحوه انتخاب لباس عروسی

در مورد فصل عروسی خود تصمیم بگیرید

تصمیم گیری در مورد فصلی که ازدواج می کنید به شما کمک می کند تا سبک لباس پوشیدن خود را مشخص کنید. اگر در زمستان ازدواج می کنید، شاید بخواهید از لباس های بدون بند دوری کنید یا یک شنل بدون آستین گرم برای شانه های خود تهیه کنید.

چنانچه زمان عروسی شما در فصل بهار است. می توانید از لباس های عروسی که طرح های گلدار دارند یا به صورت توری هستند استفاده نمایید. در این حالت هرچه لباس ساده تر و بدون مروارید باشد جذاب تر خواهد بود.

لباس عروسی در استانبول

در صورتی که جشن عروسی در تابستان باشد، بهتر است لباس های بلند و آستین دار نپوشید و می توانید برای مهمانی بعد از عروسی هم لباس کوتاه استفاده کنید.

اما اگر در فصل پاییز جشن ازدواج خود را برگزار می کنید، می توانید به لباس هایی با دنباله بلند فکر کنید.

با این حال انتخاب لباس تماما به سلیقه و تصمیم شما بستگی دارد. اما در فروشگاه های ترکی می توانید هر لباسی را پیدا کنید. حتی اگر لباسی را انتخاب کردید و می خواهید آن را مقداری تغییر دهید، این امکان در فروشگاه های ترکی برای شما وجود دارد.

آگاهی از فیزیک بدن برای انتخاب یک لباس عروسی مناسب

اگر می خواهید لباسی انتخاب کنید که کاملا مناسب شما باشد، باید از نوع بدن خود اطلاع داشته باشید. با این حال ممکن است که لباسی را دوست نداشته باشید، اما تن خور آن در بدن شما بسیار مناسب باشد. در این حالت فقط می توانید آن را امتحان کنید حتما لازم نیست تا لباسی را که علاقه ندارید خریداری نمایید.

برای مشورت از فروشندگان ترک باید بدانید که آن ها معمولا در کار مشتریان خود دخالت نمی کنند، مگر اینکه از آن ها درخواست مشاوره کنید. گاهی اوقات هم ممکن است که مشتری لباس عروسی نامناسبی را انتخاب کند، اما فروشنده چیزی به او نگوید، زیرا عروس به آن لباس بسیار علاقمند است و فروشنده نمی خواهد مشتری خود را ناراضی از مغازه راهی کند.

به عبارت دیگر، مشورت بخواهید! آنها حرفه ای هستند و می دانند چه چیزی برای شما مناسب تر است. آنها ممکن است سبکی را به شما نشان دهند که هرگز انتخاب نمی کردید، اما آنها در انواع اندام متخصص هستند، بنابراین در این مورد به آنها اعتماد کنید!

سبک لباس عروسی

شاید برای شما جالب باشد که بدانید سبک های لباس عروسی بسیار مختلف هستند. برای مثال سبک ترومپت، پری دریایی، بوهمی یا مینی از مواردی هستند که فقط با صحبت با فروشنده از آن ها مطلع خواهید شد. هرچه فروشنده حرفه ای تر باشد، می تواند بهتر شما را در انتخاب یک لباس عروسی مناسب یاری کند. شما می توانید بدون هیچ مشکلی انواع لباس عروسی را در مراکز خرید ترکیه امتحان کنید، فقط توجه داشته باشید که این انتخاب تمام روز طول نکشد!

خرید لباس عروسی در ترکیه

در شهرهای مختلف ترکیه پاساژهای زیادی برای خرید لباس عروسی وجود دارند. بهتر است تا لباس های خود را از شهرهای معروف تر و بزرگ تر انتخاب کنید تا کیفیت آن ها تضمین شده باشد. زیرا در فروشگاه های کوچک امکان این وجود دارد که لباس از کیفیت کافی برخوردار نباشد، پس گول قیمت کم آن را نخورید. درباره خرید لباس در استانبول صحبت کردیم، حال به معرفی دو شهر دیگر ترکیه می پردازیم.

مراکز خرید لباس عروس در ازمیر ترکیه

اصلی ترین مراکز خرید لباس عروس در ترکیه در این شهر هستند. فروشگاه های زیادی وجود دارند که زمان زیادی در خدمت مشتریان داخلی و خارج از کشور بوده اند. تعداد زیادی مزون لباس عروسی در منطقه Çankaya است که همه فروشندگان در تلاش اند تا با ارائه خدمات ویژه تر توجه مشتریان را به خود جلب کنند.

مراکز خرید لباس عروس در آنتالیا ترکیه

یکی دیگر از شهرهای مناسب برای خرید لباس عروسی در ترکیه، آنتالیا است. جهت خرید شما می توانید به منطقه Gençlik مراجعه کنید. فروشگاه های این ناحیه از نظر کیفیت بسیار ممتاز هستند و لباس ها را در قیمت مناسبی هم عرضه می کنند.

مدت زمان آماده شدن لباس عروسی در ترکیه

عروسی در ترکیه

معمولا لباس عروسی در کمترین زمان سه روزه و در بیشترین زمان 4 ماهه آماده می شود. برای مثال اگر شما یک لباس را در خود مغازه پسند کنید، بعد از اندازه گیری های اولیه طی چند روز برای شما آماده می شود.

در صورتی که طرح خاصی مد نظر دارید و می خواهید تور و سبک آن به انتخاب شما باشد، ممکن است در فصل های شلوغ سال آماده سازی آن چندین ماه به طول انجامد. معمولا در فصل های آوریل تا آگوست سر فروشندگان لباس عروسی بسیار شلوغ است. پس حتما به این نکته توجه داشته باشید.

بودجه برای خرید لباس عروسی در استانبول

لباس عروسی معمولا در فروشگاه های مختلف با قیمت های متفاوتی به فروش می رسند. همین طور نوع برند و پارچه هم در قیمت موثراند. بهتر است تا از مغازه های مختلف دیدن کنید و برای خرید عجله نداشته باشید.

فروشگاه هایی که کوچکتر هستند، لباس های ارزان تری ارائه می دهند. همچنین می توانید در این مکان ها لباس هایی توری هم پیدا کنید. واضح است که هرچه برند لباس معروف تر باشد، باید قیمت بیشتری بپردازید. Vakko یکی از فروشگاه ها در زمینه فروش لباس عروسی در ترکیه است که شهرت زیادی در این زمینه دارد، پس باید انتظار داشته باشید که قیمت در آن نسبت به سایر جاها بیشتر باشد. همین طور مارک های مختلفی در این مکان به مشتریان عرضه می شوند.

تهیه لباس دوخت در ترکیه

اگر لباسی خاصی چشم شما را گرفته یا اینکه لباس را در جایی دیده اید و حالا دوست دارید همان را برای خودتان سفارش دهید، می توانید نمونه آن را به فروشگاه ببرید تا برای شما بدوزند.

با این حال باید توجه داشته باشید که لباس فروشی های برند درخواست شما را برای دوخت یک لباس تازه قبول نمی کنند، مگر اینکه یک لباس از کاتالوگ انتخاب نمایید و تنها چند تغییر در آن ایجاد نمایید. برای درخواست یک لباس کاملا جدید می توانید به فروشگاه های معمولی مراجعه نمایید. اگر عجله دارید می توانید چندماه زودتر اقدام به سفارش لباس خود بکنید تا به موقع آماده شود.

امکان خرید آنلاین بدون سفر به ترکیه وجود دارد؟

عروس در ترکیه

اگر حساب بانکی دارید، می توانید این کار را انجام دهید. اما باید ریسک اندازه بودن لباس یا یکی نبودن لباسی که شما انتخاب کرده اید با طرحی که خیاط دوخته است را در نظر داشته باشید.

خرید لوازم جانبی و اقلام مربوط به عروس

اگر به دنبال لوازم جانبی عروسی هم هستید در همان بازارها و فروشگاه ها می توانید آن ها را پیدا کنید. چنانچه به مغازه های تخصصی ترکیه بروید می توانید تخفیف هم بگیرید. گاهی هم فروشندگان لباس عروسی مغازه ای را به شما معرفی می کنند که امکان دارد از آشنایان آن ها باشد، در این صورت آن ها هم می توانند به شما تخفیف دهند یا گران تر حساب کنند، به طور کلی بهتر است تا پیش از خرید به چندین فروشگاه سر بزنید.

بهترین مراکز خرید لباس عروس در استانبول کدامند؟

در خیابان بغداد، خیابان فاتح، محله نیشان تاشی استانبول و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *