شعب بانک های ایرانی در دبی

بانک صادرات در دبی
جهان گردی, دبی

بانک های ایرانی در چندین کشور فعالیت می کنند که یکی از این کشورها امارات است. با وجود اینکه آمریکا بانک های ایران را تحریم کرده است، اما همچنان بانک های ایرانی در دبی فعالیت دارند. بانک های ایرانی در دبی برای کاهش مشکلات ارزی و مالی در سطح بین المللی فعالیت می کنند. در این خصوص قصد داریم تا درباره شعبات بانک های ایرانی در دبی صحبت کنیم. همینطور شما می توانید برای خرید آنلاین بلیط هواپیما دبی به پنل رزرواسیون یابکس مراجعه کنید.

اطلاع از این بانک ها برای افرادی که می خواهند به امارات و مخصوصا دبی سفر کنند و نیازمند انجام معاملات تجاری هستند، بسیار مفید خواهد بود. با این وجود در سال های اخیر با شدت گرفتن تحریم ها انتقال پول در این بانک ها هم دشوارتر شده است.

خدمات بانک های ایرانی در دبی

بانک های ایرانی که در خارج از کشور فعالیت می کنند، خدماتی مانند سیستم بدهی، وام، کارت اعتباری و سیستم انتقال وجه را ارائه می دهند. همین طور آن ها ارائه دهنده دسته چک هم هستند. نوعی از خدمات الکترونیکی به اسم E-service هم توسط آن ها ارائه می شود که در این حالت می توانید ارتباط بهتری با بانک داشته باشید. برای اینکه از خدمات الکترونیکی بهره مند شوید، کافی است تا فرم های مربوطه را در بانک پر کنید.

بانک های ایرانی در دبی

بانک ملی و بانک صادرات در دبی فعال هستند. با وجود اینکه آمریکا تحریم های بیشتری را به ایران وارد کرده و خدمات این بانک ها محدودتر شده است اما همچنان به کار خود در دبی ادامه می دهند. هنگامی که ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شد، رئیس بانک مرکزی امارات اعلام کرد که در روابط خود با ایران احتیاط می کنند. شعب بانک های ملی و صادرات خدمات خود را اکثرا به ایرانیان ارائه می دهند.

بانک صادرات ایران در دبی

نمایی از بانک صادرات در خارج از کشور

در سال 1331 بانک صادرات ایران به منظور ارائه خدمات به مشتریان در شهر دبی افتتاح شد. بانک صادرات تقریبا 2500 شعبه در ایران و همین طور خارج از کشور دارد و بیشتر از 22 هزار کارمند در آن فعالیت می کنند.

این بانک موفق شده تا با مشتری مداری جایگاه مناسبی در زمینه بانکداری به دست آورد و خدمات مناسبی در خصوص کارهای تجاری، صنعتی و کشاورزی ارائه دهد. جالب است که بدانید بانک صادرات اولین بانکی است که شعبات مختلفی در سایر کشورها افتتاح کرده است.

شعبه بانک صادرات در دبی

بانک صادرات در دبی تقریبا شانزده سالی است که در این شهر افتتاح شده است. سال تاسیس این بانک در سال 1385 است. برای رفتن به این بانک باید به آدرس خیابان آل مکتوم بروید که مساحت آن 6100 متر مربع است و دارای 11 طبقه است. البته پیش از این یک شعبه دیگر هم در دبی بوده که در سال 1975 باز می شود، اما بعد از مدتی دوباره تعطیل شده و سپس در سال 2004 دوباره کار خود را شروع می کند. بانک صادرات ایران نقش مهمی در پروژه های ایرانیان در خارج از کشور و همین طور به دست آوردن منافع بیشتر برای ایران دارد.

در سال 85 بود که بانک صادرات موفق شد تا تقریبا 5 میلیارد درهم به مشتریان خود خدمات مختلف ارائه دهد. با اینکه در دبی بانک های خارجی دیگری هم تاسیس شده اند، اما در سال 2004 بانک صادرات موفق شده بود تا به رتبه سوم در میان سایر بانک ها دست یابد. به طور کلی 3 شعبه از این بانک در امارات است که سایر شعبات آن در ابوظبی و شارجه قرار دارند.

آدرس بانک صادرات در دبی:

Address: Dubai, Deira, Al Maktoum

خدمات بانک صادرات در دبی

برای جابه جا کردن ارزهای بین المللی و همین طور سپرده گذاری می توان به این بانک مراجعه کرد. همین طور در این شعبه کارت های شتاب هم قابل استفاده هستند. مشتریانی که کارت بانکی الکترونیکی دارند، می توانند از این بانک وجه درهم دریافت کنند.

بانک ملی ایران

شروع به کار این بانک در تهران در سال 1307 بوده است که در ابتدا سرمایه ای به اندازه بیست میلیون ریال داشته است. سپس در سال 1334 بود که بانک سرمایه ای به اندازه سیصد میلیون ریال در اختیار خود داشت و در سال 1952 این سرمایه به دو میلیارد ریال رسید. بانک ملی در آغاز شروع به کار خود فقط در تهران و بندر بوشهر بوده است. شعبه بانک ملی در خارج از کشور اولین بار در هامبورگ افتتاح شده است.

خدمات بانک ملی ایران

از ابتدای کار تا به الان بانک ملی خدماتی مانند چاپ اسکناس و تنظیم جریان پول را انجام می داده است. سپس در سال 1338 بود که این وظیفه از دوش بانک ملی برداشته شد و تصمیم بر این شد که شیوه بانک داری بر اساس قوانین اسلامی تصویب شود.

 بانک ملی ایران در دبی

بانک ملی ایران شعبه دبی
بانک ایرانی در دوبی

3 شعبه از بانک ملی ایران در دبی فعالیت دارند و تعداد کل شعبه های آن در امارات به هشت عدد می رسند. شعبه اول این بانک در سال 1350 کار خود را شروع کرده است. سپس در دهه های 60 و 70 هم شعبات دیگر آن در امارات کار خود را آغاز کردند. این بانک دستگاه خود پرداز دارد و برای حواله ارز درهم هم می توان از آن استفاده کرد. بعد از تحریم های بیشتر از طرف آمریکا از سال 97 بانک صادرات و ملی خدمات خود را فقط به ایرانیان ارائه می دهند.

آدرس بانک ملی ایران در دبی:

Address: Khalid Bin Al Waleed Rd – Al Mankhool – Dubai – United Arab Emirates

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *