لوکس ترین هتل های دبی

هتل آدرس دبی مال
جهان گردی, دبی

شهر دبی یکی از بهترین شهرهای نزدیک ایران برای گردش و تفریح است. اگر اقامت شما در هتلی لوکس باشد، خاطرات خوبی برای شما به جای می ماند. در زمان های گذشته این شهر پیشرفته فقط یک دهکده کوچک بوده است، اما ساخت و سازهای زیاد و سرمایه گذاری در بخش های مختلف آن باعث شده تا تبدیل به یکی از بخش های مهم گردشگری شود. در این مطلب قصد داریم تا درباره لوکس ترین هتل های دبی صحبت کنیم، پس با مجله گردشگری یابکس همراه باشید. همین طور برای خرید آنلاین بلیط هواپیما دبی می توانید به پنل رزرواسیون یابکس مراجعه کنید.

این شهر هم اکنون یک فرودگاه بین المللی بزرگ دارد که روزانه پروازهای زیادی از آن صورت می گیرد. از دیگر عوامل جذابیت این شهر می توان به خط ساحلی آن اشاره کرد. به همین دلیل است که تعداد بالای گردشگران باعث شده تا هتل های زیادی در این شهر ساخته شوند.

بهترین هتل‌های دبی

هتل آدرس دبی مال (The Address Dubai Mall)

هتل آدرس دبی مال

آدرس هتل آدرس دبی مال: دبی، بلوار شیخ محمد بن رشید

تلفن هتل آدرس دبی مال: ۸۸ ۸۸ ۴۴۳۸ ۹۷۱+

رتبه هتل آدرس دبی مال در سایت بوکینگ 9.2 است. این هتل از مرکز شهر تقریبا هفتصد متر فاصله دارد. قیمت هتل آدرس دبی مال تقریبا 578 دلار است. از ویژگی های این هتل قرارگیری آن در مرکز خرید دبی مال است است.

در این هتل امکاناتی مانند وای فای رایگان، اسپا، آرایشگاه، روم سرویس، استخر، بخش تناسب اندام، تاکسی فرودگاه، باشگاه ویژه کودکان، آرایشگاه و … قابل دسترس است. اتاق های این هتل خدماتی مانند تهویه مطبوع، چشم انداز خوب، کتری برقی و … را ارائه می دهند. همین طور رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و باربیکیو را سرو می کند.

هتل آدرس بولوارد (Address Boulevard)

هتل آدرس بولوارد

آدرس هتل آدرس بولوارد: دبی، بلوار شیخ محمد بن رشید

تلفن هتل آدرس بولوارد: ۸۸ ۸۸ ۴۵۶۱ ۹۷۱+

رتبه هتل آدرس بولوارد در سایت بوکینگ تقریبا 9.3 است. هتل از مرکز شهر هم تقریبا 700 متر فاصله دارد. قیمت هتل آدرس بولوارد در حدود 770 دلار است.

اگر می خواهید در هتلی اقامت داشته باشید که به مراکز خرید و مترو نزدیک باشد، این هتل انتخاب مناسبی است. اتاق های این هتل به صورتی هستند که می توانید از داخل آن ها به برج خلیفه دید داشته باشید.

3 استخر در این هتل وجود دارند که شامل استخر به همراه سرسره آبی، نوع اینفینیتی و اسپا می شوند. به دلیل اینکه اتاق های این هتل با رنگ های خنثی مزین شده اند، در نتیجه شما می توانید در آن ها احساس آرامش کنید. همچنین تکنولوژی به کار رفته در آن هم به صورت پیشرفته است و شما می توانید به وسیله آیپد چراغ و دمای اتاق را تنظیم کنید.

خدماتی که این مرکز خرید ارائه می دهد، شامل اسپا، آرایشگاه، پارکینگ، روم سرویس، کتابخانه، سالن قلیان، کلاب ویژه کودکان، رستوران، وای فای رایگان، تاکسی فرودگاهی، کارکنان هتل که به زبان های مختلف مانند ایتالیایی، عربی، روسی، انگلیسی مسلط هستند، می شود. همین طور در این هتل پذیرش 24 ساعته هم وجود دارد.

هتل آدرس اسکای ویو (Address Sky View)

هتل آدرس اسکای ویو

آدرس هتل آدرس اسکای ویو: دبی، بلوار شیخ محمد بن رشید، میدان عمار

تلفن هتل آدرس اسکای ویو: ۸۸ ۸۸ ۴۸۷۳ ۹۷۱+

رتبه سایت هتل آدرس اسکای ویو در سایت بوکینگ تقریبا 9 است. این هتل از مرکز شهر 800 متر فاصله دارد. قیمت اتاق های هتل اسکای ویو تقریبا از 884 دلار شروع می شود. هتل مورد نظر یک هتل 5 ستاره است که از برج خلیفه یک کیلومتر فاصله دارد.

این هتل امکاناتی مانند پارکینگ، اسپا، آرایشگاه، روم سرویس، سونا، وای فای رایگان، پذیرش 24 ساعته، تراس آفتاب و … دارد. همچنین در این اتاق ها می توان از کتری، تلویزیون، مینی بار، حمام با دوش و … استفاده کرد.

هتل والدروف استوریا دبی (Waldorf Astoria Dubai International Financial Centre)

هتل والدروف استوریا دبی

آدرس هتل والدروف استوریا دبی: دبی، زعبیل، خیابان المستقبل

تلفن هتل والدروف استوریا دبی: ۹۹ ۹۹ ۴۵۱۵ ۹۷۱+

رتبه هتل والدروف استوریا دبی تقریبا 9.4 است. این هتل همچنین از مرکز شهر 2 کیلومتر فاصله دارد. قیمت اتاق های این هتل 719 دلار می شود.

کیفیت خدمات این هتل آنچنان بالا است که بیشتر افراد مشهور در آن اتاق رزرو می کنند. رستوران هتل غذاهای فرانسوی، استیک، بین المللی و … برای مهمانان خود سرو می کند. امکانات این هتل شامل تاکسی سرویس، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، پرنسل خوب، اسپا، پارکینگ، استخر روباز، آرایشگاه، وای فای رایگان، اجاره ماشین، مینی بار و … می شود.

همچنین شما می توانید در داخل این اتاق ها از خدماتی مانند وای فای، تلویزیون، تراس آفتابی، اتاق نشیمن، کمد و … استفاده کنید. برج خلیفه و موزه آینده هم به این هتل نزدیک است.

بهترین هتل‌های دبی از نظر قیمت

هتل جی‌دبلیو ماریوت مارکیس دبی (JW Marriott Marquis Hotel Dubai)

هتل جی‌دبلیو ماریوت مارکیس دبی

آدرس هتل جی‌دبلیو ماریوت مارکیس دبی: دبی، جاده شیخ زاید

تلفن: ۰۰ ۰۰ ۴۴۱۴ ۹۷۱+

 هتل جی‌ دبلیو ماریوت مارکیس دبی در سایت بوکینگ رتبه ای به اندازه 8.6 دارد و این هتل از مرکز شهر 1.8 کیلومتر فاصله دارد. قیمت اتاق های این هتل تقریبا 506 دلار است.

موقعیت مکانی این هتل در داخل دو برج است. برای راحتی مهمانان 15 رستوران و کافه ساخته شده است که در آن غذاهای متنوع ایتالیایی، بین المللی، ژاپنی، تایلندی و … ارائه می شوند.

در این هتل می توانید از سونا، باشگاه تناسب اندام، سالن استراحت، اسپا، حمام، پارکینگ، استخر روباز، سرویس اجاره ماشین، بخش تور و … استفاده کنید. هتل همچنین از مرکز خرید امارات فاصله زیادی ندارد.

هتل 1608 اتاق دارد که در آن ها از کتری برقی، تلویزیون، وان و … استفاده می شود. پرنسل های این هتل مسلط به زبان های ترکی، روسی، انگلیسی، هندی، ایتالیایی و … هستند.

هتل فور پوینتس شرایتون دان تان (Four Points by Sheraton Downtown Dubai)

هتل فور پوینتس شرایتون دان تان

 آدرس هتل فور پوینتس شرایتون دان تان: دبی، خیابان شیخ صباح احمد جابر

تلفن هتل فور پوینتس شرایتون دان تان: 97143543333+

هتل در سایت بوکینگ رتبه ای به اندازه 8 و نیم دارد و از مرکز شهر هم در فاصله 6 و نیم کیلومتری قرار گرفته است. قیمت اتاق های هتل برای هر شب تقریبا 179 دلار است.

این هتل 4 ستاره در جاده منخول قرار گرفته است و در نتیجه برای گردشگرانی که می خواهند به بخش های تفریحی دبی نزدیک باشند، انتخاب مناسبی خواهد بود. بازار مینا، فواره دبی، برج خلیفه و مرکز خرید دبی هم به آن نزدیک هستند.

از خصوصیات این هتل وجود چندین رستوران با غذاهای ایتالیایی، هندی، بین المللی و … است. همین طور شما می توانید از بخش اسپا، آرایشگاه، خدمات تاکسی، پارکینگ، میز بیلیارد، مراکز خرید، بخش تناسب اندام و اجاره ماشین استفاده کنید. اتاق های هتل هم خدماتی مانند مینی بار، میز کار، گاو صندوق، تخت، یخچال و … را ارائه می دهند.

هتل فایو پالم جمیرا دبی (FIVE Palm Jumeirah Dubai)

هتل فایو پالم جمیرا دبی

 آدرس هتل فایو پالم جمیرا دبی: دبی، پالم جمیرا، شماره یک

تلفن هتل فایو پالم جمیرا دبی: 97144559988+

هتل فایو پالم جمیرا دبی در سایت بوکینگ رتبه ای به اندازه 9 دارد و از مرکز شهر هم در فاصله تقریبا 16 کیلومتری قرار گرفته است. قیمت اتاق های هتل برای هر شب اقامت تقریبا 554 دلار است.

امکانات این هتل شامل چندین استخر، باشگاه تناسب اندام، 9 رستوران با غذاهای چینی، پرتغالی، بین المللی و ژاپنی می شود. از دیگر خدمات آن می توان به پارکینگ، آرایشگاه، کارمندان حرفه ای مسلط به چندین زبان زنده دنیا، اسپا، زمین بازی کودک، چشم انداز به خلیج فارس، آرایشگاه، اتاق کارائوکه، ساحل خصوصی و … اشاره کرد.

هتل فایو جمیرا ویلیج (Five Jumeirah Village)

هتل فایو جمیرا ویلیج

 آدرس هتل فایو جمیرا ویلیج: دبی، دهکده جمیرا، خیابان لازو وارد

تلفن هتل فایو جمیرا ویلیج: 97142489999+

هتل در سایت بوکینگ رتبه ای به اندازه 9 دارد و همین طور از شهر هم 17 کیلومتر فاصله دارد. قیمت اتاق های این هتل تقریبا از 316 دلار شروع می شود.

این هتل 5 ستاره 350 اتاق دارد و خدماتی از جمله پارکینگ، ساحل اختصاصی، روم سرویس، سونا، ماساژ، وای فای رایگان، استخر روباز، زمین بازی، خدمات اسپا، حمام، تلویزیون، جکوزی، کمد بازی، تاکسی فرودگاهی و … را ارائه می دهد. کارمندان هتل می توانند به زبان های هندی، آمریکایی، ایتالیایی، عربی، انگلیسی، روسی، هندی و … صحبت کنند. در منوی این رستوران ها امکان سفارش غذاهایی مانند هندی، خاورمیانه ای، ایتالیایی، مکزیکی و بین المللی وجود دارد.

بهترین هتل‌های دبی از نظر مسافران

هتل آتلانتیس پالم (Atlantis The Palm) 

هتل آتلانتیس پالم

 آدرس هتل آتلانتیس پالم: دبی، جزیره پالم جمیرا، جاده کرسنت

شماره تلفن هتل آتلانتیس پالم: 97144262000+

این هتل در سایت بوکینگ رتبه 8.9 را دارا است و از مرکز شهر هم در فاصله 25 کیلومتری قرار گرفته است. قیمت اتاق های این هتل تقریبا برای هر شب اقامت از 955 دلار شروع می شود.

این هتل از سال 2008 کار خود را آغاز کرده است. از آن جا که هتل دارای یک ساحل اختصاصی با منظره ای دوست داشتنی از دریا است، در نتیجه برای افراد جوان می تواند انتخاب مناسبی باشد. در سال 2022 بود که از این هتل به عنوان بهترین هتل خانوادگی یاد کردند.

در این هتل یک آکواریوم وجود دارد که می توانید موجودات دریایی آن را تماشا کنید. همین طور دلفین ها هم در آن خودنمایی می کنند. در اتاق های هتل امکان استفاده از بخش نشیمن، چای و قهوه ساز، اسپا، تلویزیون، مینی بار، استخر و … وجود دارد. رستوران های هتل که تعداد آن ها به 15 عدد می رسد، شامل غذاهای دریایی، استیک، آمریکایی، بین المللی، چینی، اروپایی و … می شوند. امکانات خود هتل شامل باشگاه بدنسازی، تنیس، صرافی، پارکینگ، بخش نگهداری کودک، بیلیارد، استفاده رایگان از پارک آبی آکوا ونچر، خرید در فروشگاه های لاکچری و بازدید از آکواریوم لاست چمبرز می شود.

ریزورت فور سیزنز ساحل جمیرا (Four Seasons Resort Dubai At Jumeirah Beach)

ریزورت فور سیزنز ساحل جمیرا

 آدرس ریزورت فور سیزنز ساحل جمیرا: دبی، خیابان جمیرا

تلفن ریزورت فور سیزنز ساحل جمیرا: 97142707777+

این هتل در سایت بوکینک رتبه 9 را به خود اختصاص داده است و در فاصله 3.4 کیلومتری از مرکز شهر قرار گرفته است. قیمت اتاق های این هتل به اندازه 1691 دلار می شود.

این هتل لاکچری در فاصله نزدیکی از فواره دبی ساخته شده است و در آن امکاناتی مانند ساحل خصوصی، بخش تناسب اندام، مسیر دویدن کنار ساحل، وای فای رایگان، تاکسی فرودگاهی، رستوران، اجرای موسیقی زنده و …. در اختیار مهمانان هتل قرار می گیرد. منوی رستوران هتل شامل غذاهای دریایی و بین المللی می شود. همین طور یک بخش برای تفریح های آبی مانند اسنورکلینگ و ماهیگیری هم در نظر گرفته شده است.

اتاق هایی که در این هتل وجود دارند به حالت مدرن طراحی شده اند و شما می توانید در آن ها از پلی استیشن، تلویزیون، بخش نشیمن و … استفاده کنید.

هتل برج العرب جمیرا (Burj Al Arab Jumeirah)

هتل برج العرب جمیرا

 آدرس هتل برج العرب جمیرا: دبی، خیابان جمیرا 

تلفن هتل برج العرب جمیرا: 97143017777+

هتل برج العرب جمیرا در سایت بوکینگ رتبه ای به اندازه 9.2 دارد و از مرکز شهر در فاصله 10.6 کیلومتری قرار گرفته است. قیمت اتاق های این هتل از 2407 دلار شروع می شود.

در این هتل می توانید از تلویزیون، وای فای، سرویس خواب، میز مطالعه، قهوه و چای ساز و چشم انداز پانوراما استفاده کنید. هتل هفت ستاره مورد نظر یکی از برترین هتل های جهان است که با ساحل فاصله بسیار کمی دارد. افرادی که در هتل اقامت دارند، می توانند با راننده اختصاصی یا هلیکوپتر رفت و آمد کنند.

از دیگر امکانات هتل می توان به خودپرداز، فروشگاه، باغ، ماساژ، صبحانه، سرویس اتاق، جکوزی آب گرم، بوفه، بیلیارد، آرایشگاه، استخر روباز، خشکشویی، اجاره خودرو، رفت و آمد فرودگاهی، فروشگاه هدیه، ساحل خصوصی، خدمات درمانی، سالن ورزشی، فکس، غذاهای رژیمی، جکوزی، چک این و چک اوت، تهویه مطبوع، واکس کفش، 10 رستوران، اسکواش، فروشگاه هدیه، مرکز تجارت، پارک آبی، امکانات معلولین، پرستار کودک، زمین بازی کودک، خدمات بلیط، اتاق خانواده، کتابخانه و … اشاره کرد.

هتل آدرس دبی مارینا (Address Dubai Marina)

هتل آدرس دبی مارینا

 آدرس هتل آدرس دبی مارینا: دبی، دبی مارینا، منطقه آزاد جبل علی، خیابان مرصا ۶۶

شماره تلفن هتل آدرس دبی مارینا: 97144367777+

هتل آدرس دبی مارینا در سایت بوکینگ رتبه ای به اندازه 9.5 دارد و از مرکز شهر در فاصله 18.7 کیلومتری قرار گرفته است. اتاق های این هتل قیمتی به اندازه 639 دلار دارند. به دلیل اینکه هتل به مرکز خرید مارینا دبی متصل است، می توانید به راحتی خریدهای خود را انجام دهید.

از امکانات هتل می توان به استخر بی نهایت، استخر کودکان، بخش تناسب اندام، اتاق بخار، سونا، رستوران با غذاهای آسیایی و بین المللی، باشگاه کودک، بخش اسباب بازی، سیستم تهویه، اتاق های خانوادگی، برنامه روزانه فیلم، دیوارهای کوهنوردی، روم سرویس، تاکسی فرودگاهی، اجاره ماشین، پخش موسیقی و تسلط کارمندان هتل به چندین زبان انگلیسی، فرانسوی، روسی، آلمانی، چینی، کره ای و … اشاره کرد.

در اتاق های هتل می توانید از وای فای رایگان، تلویزیون، قهوه و چای، مبلمان، بخش اتصال آی پد، مینی بار و … استفاده کنید.

هتل رافلز دبی (Raffles Dubai)

هتل رافلز دبی

 آدرس هتل رافلز دبی: دبی، جاده شیخ رشید

شماره تلفن هتل رافلز دبی: 97143248888+

هتل رافلز دبی در سایت بوکینگ رتبه 9.2 را دارد و از مرکز شهر در فاصله شش کیلومتری قرار گرفته است. اتاق های هتل قیمتی به اندازه 439 دلار دارند و این هتل 5 ستاره شامل 252 اتاق می شود.

از خدمات هتل می توان به آرایشگاه، بخش ماساژ، روزنامه، سالن ورزشی، اتاق سیگار ممنوع، فکس و فتوکپی، خدمات دربانی، جکوزی، سیستم گرمایشی، اتاق خانواده، خدمات بلیط، استخر روباز، باغ، نگهداری چمدان، سرویس اتاق، اسپا، روزنامه، سالن ورزشی، تهویه مطبوع، کلوب شبانه، چک این و چک اوت خصوصی، فروشگاه هدیه، خدمات خدمتکار، کتابخانه، وای فای رایگان، پارکیگ رایگان و … اشاره کرد. در 3 رستوران هتل هم غذاهای بین المللی، ایتالیایی و ژاپنی ارائه می شوند.

از آن جا که هتل را شبیه اهرام مصر ساخته اند، چشم انداز آن از بیرون جلب توجه می کند. همچنین داخل هتل هم تزئینات دست ساز قرار داده شده است. در این اتاق ها می توانید از مینی بار، سیستم دیجیتال، حمام لوکس، تلوزیون، بالکن خصوصی و … استفاده کنید.

بهترین هتل دبی از نظر خانوادگی کدام است؟

ریزورت فور سیزنز ساحل جمیرا

بهترین هتل های دبی با موقعیت مکانی خوب کدامند؟

هتل های اسکای ویو، آدرس دبی مال و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *