لیست تفریحات هیجان انگیز دبی با قیمت

بازدید از آکواریوم دبی
جهان گردی, دبی

در هنگام سفر به دبی تفریحات هیجان انگیزی زیادی وجود دارند که می توانند تا ساعت های متوالی شما را به خود مشغول سازند. بنابرین در این مطلب قصد داریم تا اطلاعات جامعی درباره تفریحات هیجان انگیز دبی در اختیار شما قرار دهیم پس با مجله گردشگری یابکس همراه باشید.

فلای بورد دبی

فلای بورد دبی

با این تفریح شما می توانید لحظات کوتاهی را در آسمان پرواز کنید! برای لذت بردن از فلای برد ساحل جمیرا مکان مناسبی است. در این تفریح ابتدا شما با یک قایق به دریا می روید سپس یک جلیقه و کلاه ایمنی به شما داده می شود. سپس بوردهای ویژه ای به پاهای شما بسته شده که با زدن یک دکمه و وارد شدن فشار شما به سمت بالا حرکت خواهید کرد.

در این تفریح آبی ممکن است که چندین بار به داخل آب سقوط کنید ولی جای نگرانی از این بابت وجود ندارد. البته باید گفت که کسانی که دارای جثه ورزشکاری هستند بهتر می توانند تا تعادل خود را حفظ کنند.

قبل از اینکه این تفریح آبی شروع شود مسئول مورد نظر از سلامت جسمانی شما اطمینان حاصل می کند. انجام فلای برد برای افرادی که سن آن ها از 18 سال کمتر است و همچنین خانم های باردار و افراد بالای 50 سال ممنوع است. گردشگران می توانند به مدت نیم ساعت از این تفریح لذت ببرند. همین طور قیمت بلیط فلای بورد به زمان آن بستگی دارد، ولی به طور کلی قیمت آن در حدود 270 تا 350 درهم است.

پاراموتورینگ دبی

پاراموتورینگ دبی

در این تفریح پرهیجان یک موتور قوی در پشت خلبان قرار می گیرد و شما هم با خیال راحت در صندلی خود می نشینید و از مناظر لذت می برید. برای تغییر جهت این وسیله از دو ضامن استفاده می شود. این تفریح که بر فراز آسمان است مخصوصا برای افراد جوان بسیار جذاب خواهد بود.
قیمت پاراموتورینگ دبی 599 درهم است.

پارک آبی آیسلند دبی

پارک آبی آیسلند دبی

این پارک محلی بسیار مناسب برای فرار از گرمای شهر دبی است. همان طور که از اسم پارک مشخص است طراحی آن براساس قطب و حیوانات آن صورت گرفته است. پارک آبی آیسلند دبی وسعتی برابر با صد و بیست هکتار دارد که قسمت های مختلف آن برای گروه های سنتی متفاوت در نظر گرفته شده است.

علاوه بر آب بازی در این محل می توان از سرسره های آن هم لذت برد. قیمت پارک آبی آیسلند دبی برای بزرگسالان 85 درهم و برای کودکان 75 درهم است. همین طور ساعت کاری این پارک از ساعت ده صبح تا ساعت شش بعدازظهر است.

آدرس پارک آبی آیسلند دبی: دبی، راس الخیمه، جیره الحمرا

سکوی برج خلیفه دبی

سکوی برج خلیفه دبی

سکوی برج خلیفه در ارتفاع بسیار بالایی از زمین قرار گرفته، در نتیجه شما می توانید منظره ای فوق العاده از دبی را در مقابل چشمان خود تماشا کنید. در هر دیدار تنها سی نفر می توانند بر روی این سکو قرار گیرند و بقیه افراد باید منتظر نوبت خود بمانند.

در طبقه 148 ام این بنا سکوی اسکای قرار دارد. همین طور لازم به ذکر است که ممکن است به دلیل ارتفاع زیاد گوش های شما دچار گرفتگی شود که می توانید با جویدن آدامس از این مشکل جلوگیری کنید. بازدیدکنندگان می توانند در مدت سی دقیقه از این نما لذت ببرند.

قیمت بلیط برج خلیفه از ساعت نه تا سه و نیم بعدازظهر و از ساعت شش و نیم تا ساعات پایانی شب برای بزرگسالان 149 درهم و برای کودکان 114 درهم است.
آدرس: دبی، بلوار شیخ محمد بن رشید

بالون‌سواری در دبی

بالون‌سواری در دبی

یکی از تفریحات هیجان انگیز دبی بالن سواری است. گردشگران در این تفریح می توانند تا ارتفاع 1200 متری بالا بروند. تصور اینکه در میان زمین و آسمان معلق باشید و بتوانید در مقابل خود دشت های زیبا، بیابان سرخ یا حیوانات کویر را تماشا کنید بسیار جالب خواهد بود.

اگر می خواهید بالن سواری را تجربه کنید بهتر است تا صبح زود اقدام به این کار نمایید زیرا صبح ها هوا خنک تر است و هرچه به سمت ظهر می رویم هوا گرم تر خواهد شد. همین طور این تفریح برای خانم های باردار و افرادی که دارای کمر درد و پادرد هستند توصیه نمی شود. به طور معمول بالن سواری چهار ساعت طول می کشد.

قیمت بلیط بالون سواری دبی با توجه به شرکت های مختلف متفاوت است ولی می توان گفت که در حالت استاندارد قیمت 830 درهم برای بزرگسالان و 800 درهم برای کودکان در نظر گرفته شده است.

هلی کوپتر سواری در دبی

هلی کوپتر سواری در دبی

این وسیله از دیگر تفریحات هیجان انگیز در دبی است که باعث می شود ساعات خوشی را در پهنه آسمان داشته باشید. تورهای هلی کوپترسواری معمولا در شهر یا روی ساحل دریا صورت می گیرد. برای استفاده از این وسیله باید هدفمون های مخصوصی را روی گوش خود قرار دهید و کمربندهای ایمنی را ببندید.

معمولا هتل های 5 ستاره این امکان را در اختیار شما قرار می دهند همچنین اگر جزو VIP باشید می توانید برای رفتن به جاهای مختلف از هلی کوپتر استفاده کنید. تورهای هلی کوپترسواری قیمت های متفاوتی دارند که برای اطلاع از آن ها می توانید به این سایت مراجعه کنید.
آدرس هلی کوپتر سواری در دبی: هتل آتلانتیس، جزیره نخل، ساحل نسیمی

اِسکای دایوینگ

 اِسکای دایوینگ

اسکای دایوینگ تفریحی است که فرد از ارتفاع بسیار بالایی از هواپیما به سمت پایین می پرد. این تفریح کاملا مناسب افرادی است که دنبال هیجان و بالابردن آدرنالین هستند. از ویژگی های این تفریح این است که نیاز به هیچ گونه آموزش خاصی ندارد و بسیاری از افراد می توانند آن را تجربه نمایند.

چتربازی در منطقه ساحلی جمیرا صورت می گیرد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این ناحیه بهترین مکان برای چتربازی است. عده زیادی تنها برای تجربه چتربازی به دبی سفر می کنند. به طول کلی زمینی به وسعت 260 هزار متر مربع برای چتربازی در نظر گرفته شده است. همین طور باید گفت که این منطقه زیرنظر فدراسیون ورزش است و درنتیجه ایمنی مناسبی دارد.

اگر علاقمند به چتربازی هستید می توانید این ورزش را به صورت تک نفره با گروهی انجام دهید. چتربازی انواع مختلفی دارد که بنابر نوع انتخاب از 1350 تا 4000 درهم خواهد بود.

آکواریوم دبی مال

آکواریوم دبی مال

آکواریوم دبی مال یکی از جاذبه های این مرکز خرید است که سالانه گردشگران زیادی از آن بازدید می کنند. در این آکواریوم کوسه های بسیار بزرگی نگهداری می شوند. برای دیدن این مجموعه به همراه باغ وحش آن می توانید از ساعت ده صبح تا دوازده شب به دبی مال مراجعه کنید.

گردشگران نه تنها می توانند این کوسه ها را از دور تماشا کنند بلکه می توانند داخل آب هم با آن ها روبه رو شوند! برای اینکار باید لباس مخصوص غواصی را بپوشید و داخل یک قفس فلزی قرار بگیرید.

قیمت بازدید از آکواریوم دبی: قیمت با توجه به نوع پکیج خواهد بود ولی عموما از حدود 199 درهم شروع می شود.
آدرس آکواریوم دبی: دبی، مرکز خرید دبی مال

پارک آبی آکواونچر دبی

پارک آبی آکواونچر دبی

این پارک آبی از دیگر تفریحات هیجان انگیز دبی است. گردشگران می توانند انواع سرسره های مختلف و همین طور زیپ لاین را در آن تجربه کنند. همچنین برای اینکه لذت شما از این سرسره ها به اوج خود برسد چندین حباب پلاستیکی در نظر گرفته شده که داخل آن آب و کف وجود دارد.

این مایع باعث می شود شما نتوانید خودتان را ثابت نگهدارید سپس با سرعت بسیار بالایی در داخل سرسره به سمت پایین سرازیر می شوید. ساعت کاری این پارک از ده صبح تا هفت شب است.

قیمت بلیط پارک آبی آکواونچر دبی: از 299 درهم شروع می شود.
آدرس پارک آبی آکواونچر دبی: دبی، جزیره پالم جمیرا، پارک آبی آتلانتیس

کایت سرفینگ دبی (kitesurfing)

کایت سرفینگ دبی

این تفریح به اسم موج سواری هم معروف است. کایت سواری در سواحلی که عمق زیادی ندارند انجام می شود. در هنگام سفر به دبی اگر قصد تجربه این تفریح را کردید می توانید سری به شرکت های مدرسه کایت سرفینگ دبی، کایت ان سرف و شرکت دو کایت بزنید.

در این تفریح تخته ای به پای شما متصل می شود و شما توسط یک کایت کوچک و با نیروی باد روی آب کشیده می شوید. قیمت کایت سرفینگ در دبی در هر کدام از شرکت ها متفاوت است.

برای مثال در شرکت DUKITE هزینه یک ساعت کلاس خصوصی 450 درهم، هزینه پکیج کامل کلاس های کایت سرفینگ 3980 درهم و هزینه کلاس های گروهی کایت سرفینگ 263 درهم است.

اسکیت روی شن (sandboarding)

اسکیت روی شن

از آن جا که دبی شهری کویری است در اطراف آن تپه های ماسه ای زیادی وجود دارند. یکی دیگر از تفریحات هیجان انگیز دبی سندبوردینگ یا همان اسکیت روی شن است. بهترین زمان برای لذت بردن از این تفریح صبح ها یا در زمان غروب آفتاب است.

در این تفریح یک تخته به پای شما بسته می شود و باید سعی کنید تا تعادل خود را در هنگام حرکت روی شن ها حفظ نمایید. برای کسانی که تجربه ای در این زمینه ندارند بهتر است تا از تپه های کم ارتفاع شروع کنند. وسایل مورد نیاز برای اسکیت روی شن شامل لباس سبک، عینک آفتابی، کفش جلو بسته و کلاه می شود.

قیمت اسکیت روی شن تقریبا 1500 درهم است.

سافاری صحرا ‎

سافاری صحرا ‎

سافاری یکی از تفریحات ویژه مناطق کویری است. در این تفریح شما با ماشین های پرسرعت در ماسه های بیابان گردش می کنید. همچنین باید گفت که امکان عکس گرفتن از مناظر و حیوانات صحرا هم وجود دارد.

در پایان سافاری می توانید به محل کمپی که برای شما در نظر گرفته شده بروید و در آن جا انواع غذا و نوشیدنی به همراه موسیقی زنده فراهم است. از دیگر ویژگی های سافاری امکان شترسواری و تجربه یک باربیکیوی خوشمزه است. قیمت سافاری دبی برای هر نفر 150 درهم است.

قایق سواری در دریا ‎

قایق سواری در دریا ‎

آب های ابوظبی بهترین مکان برای قایق سواری در دبی هستند. در این تفریح آبی شما شاهد تعداد زیادی لاک پشت و پرنده خواهید بود. در این محوطه حتی امکان دیدن مرغان ماهیخوار هم وجود دارد. همین طور شما می توانید چترسواری را نیز امتحان کنید.

قیمت قایق سواری در دبی از 199 درهم برای بزرگسالان و 150 درهم برای کودکان شروع می شود.

شنا با دلفین ها

شنا با دلفین ها

مجموعه دلفیناریوم آتلانتیس پالم دبی محلی مناسب برای شنا کردن با دلفین ها است. همین طور باید گفت که شما می توانید از این تفریح به صورت خانوادگی لذت ببرید. هزینه شنا با دلفین ها برای بزرگسالان و کودکان متفاوت است.
هزینه بازدید از این مجموعه برای بزرگسالان 105 درهم و برای کودکان 50 درهم است.

حال که با تفریحات هیجان انگیز دبی آشنا شدید برای تهیه ارزانترین بلیط هواپیما دبی به سایت یابکس مراجعه کنید.

تفریحات هیجان انگیز دبی کدامند؟

قایق سواری، اِسکای دایوینگ، بالون سواری، فلای بورد دبی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *