بازار مرشد دبی

بازار مرشد دبی
جهان گردی, دبی

دبی همواره به خاطر وجود بازارها و مراکز خرید خود شهرت زیادی داشته است و ایرانیان هم علاقه دارند تا نیازهای خود را از آن جا تامین کنند. برای همین در هنگام سفر به دبی برای اینکه بتوانید با بازارهای گوناگون آن آشنایی داشته باشید، در این مطلب قصد داریم تا درباره بازار مرشد دبی صحبت کنیم. همین طور برای خرید بلیط هواپیما دبی می توانید به پنل رزرواسیون یابکس مراجعه کنید.

هر ساله افراد زیادی حتی از کشورهای غربی هم به دبی رفته تا کالاهای گوناگونی را خریداری کنند. قدمت بازار مرشد دبی به سال 1949 میلادی باز می گردد. در این هنگام یک تاجر به اسم مرشد العصیمی یک بازار کوچک را برپا کرد که طی چند سال به یکی از بازارهای معروف دبی تبدیل شد.

در این بازار محصولات متنوعی به فروش می رسند که تنوع بسیار زیادی دارند، پس می توانید همه نیازهای خود را در آن جا تامین کنید. همین طور نکته قابل توجه این است که بسیاری از فروشگاه ها به ایرانیان تعلق دارند.

بازار مرشد دبی

در این بازار همچنین رستوران های مختلفی هم وجود دارند که در آن ها غذای سنتی یا بین المللی سرو می شوند. رستوران درویش هم یکی از رستوران های ایرانی است که می توانید در آن غذاهای ایرانی سفارش دهید. توجه داشته باشید که پول رایج دبی درهم است، پس برای خرید باید ارز آن را تهیه کنید.

بهترین فروشگاه ‌های بازار مرشد دبی

در این بازار انواع و اقسام فروشگاه ها به چشم می خورند. این مغازه ها شامل طلافروشی یا لباس و ادویه می شوند. همین طور از آن جا که مغازه داران به زبان فارسی آشنایی دارند می توانید به آسانی خرید خود را انجام دهید. یکی از بهترین فروشگاه مجتمع الغریر است که کالاهای آن قیمت خوبی دارند.

نحوه رفتن به بازار مرشد دبی

بازار مرشد دبی

این بازار در محله دیره و در شمال خور ساخته شده است. برای رسیدن به آن کافی است به طرف میدان عبدالناظر بروید. در ادامه مسیر به خیابان سخیه می رسید. سپس بعد از یک پیاده روی کوتاه مدت به بازار می رسید.

جاهای دیدنی‌ نزدیک بازار مرشد

این بازار از مکان های تاریخی فاصله زیادی ندارد و در نتیجه می توانید بعد از خرید سری به آن ها هم بزنید. یکی از این مکان ها معبد هندوها است. در این معبد شما می توانید با آداب و رسوم هندی آشنا شوید. سپس به مسجد جامع دبی می رسیم که گلدسته های آن نظر شما را به خود جلب می کنند.

بعد از آن هم می توانید سری به موزه دبی بزنید که از دیگر جاذبه های گردشگری دبی محسوب می شود. همچنین باید گفت که داخل خود بازار یک استخر موجود دارد که فضای جداگانه ای برای خانوم و آقایان فراهم کرده است.

هتل‌های نزدیک به بازار مرشد

بازار مرشد دبی

اولین هتلی که به شما معرفی می کنیم هتل البراق است. این هتل کیفیت قابل قبولی را به شما ارائه می کند. هتل دیگر یک هتل چهار ستاره به اسم هتل بست وسترن است. اگر بودجه کافی دارید می توانید با اقامت در این هتل از خدمات مناسبی مانند گلف، استخر و … استفاده کنید.

یکی دیگر از هتل ها هتل ریویرا است که از نظر قیمت مناسب است و فضای داخلی اتاق ها هم تمیز هستند. در نتیجه بسیاری از مسافران به آن مراجعه می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *