فری شاپ های فرودگاه دبی

فری شاپ فرودگاه دبی
جهان گردی, دبی

فرودگاه دبی یکی از مهمترین فرودگاه های خاورمیانه است که سالانه پروازهای زیادی از آن انجام می شود. یکی از بخش های این فرودگاه فری شاپ آن است. در این مطلب قصد داریم، تا شما را با فری شاپ های فرودگاه دبی آشنا کنیم، پس با مجله گردشگری یابکس همراه باشید. همین طور برای خرید بلیط هواپیما تهران دبی ارزان می توانید به وب سایت یابکس مراجعه کنید.

معرفی فری شاپ فرودگاه دبی

فری شاپ فرودگاه دبی

بی دوتی فری دبی فروشگاهی در فرودگاه دبی است که می توانید اجناس مورد علاقه خود را بدون نیاز به پرداخت مالیات از آن خریداری کنید. در واقع فری شاپ از محبوب ترین فروشگاه های دنیا است که از زمان فعالیت خود درآمد زیادی داشته است.

در همه ترمینال های فرودگاه دبی می توانید فری شاپ آن را پیدا کنید. این فروشگاه در قسمت ورودی و خروجی و همین طور در ترمینال یک و سه در بخش خروجی آن قرار گرفته است.

فروشگاه فری شاپ دبی در تمام ساعات شبانه روز و همین طور در ایام هفته هم باز است. در این فروشگاه شما می توانید کالاهای مختلفی مانند سیگار برگ، عطر، مشروبات الکی،پواشک، چمدان، خودکار و خودنویس، طلا و جواهر و … را خریداری کنید. در این میان کالایی مانند عطر در میان گردشگران محبوب تر است.

در صورتی که مطمئن نیستید که آیا قیمت خرید در کشور شما و شهر دبی تا چه اندازه تفاوت دارد، می توانید به سایت این فروشگاه رفته و قیمت ها را مقایسه نمایید. همان طور که گفتیم بهترین کالایی که می توانید از فری شاپ دبی خریداری کنید، عطر است که قیمت آن بسیار به صرفه خواهد بود.

فری شاپ فرودگاه دبی

یکی از ویژگی های فری شاپ فرودگاه دبی امکان پرداخت توسط پول نقد و کارت اعتباری است. البته محدویت هایی هم برای خرید وجود دارد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خرید هدیه فقط تا سه هزار درهم امکان پذیر است.

می توانید پانصد گرم تنباکو، چهارصد گرم سیگار و پنجاه سیگار برگ خریداری کنید.

در فری شاپ فرودگاه دبی می توان به اندازه چهار لیتر از نوشیدنی های الکلی یا دو کارتن آبجو خریداری کرد.

زمان حراجی:

در زمان حراجی فروشگاه ها تخفیف های مختلفی ارائه می دهند که فری شاپ هم از این مورد استثنا نیست. جالب است که بدانید در این زمان قرعه کشی هایی انجام می شود که جایزه آن ماشین هایی مانند لامبورگینی، پورشه، مرسدس بنز و … است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *