جواهر مخفی دبی

نمایی از دبی
جاذبه های گردشگری, دبی

همه ما عادت داریم، برای سفر به یک مکان ابتدا از جاذبه های مشهور آن با خبر شویم. اما تعدادی از مراکز هم هستند که کمتر کسی از آن ها باخبر است. این مکان ها شامل کافه های محلی، گالری یا تعدادی از مراکز تفریحی ویژه می شوند. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا درباره جواهر مخفی دبی صحبت کنیم. پس با مجله گردشگری یابکس همراه باشید. برای خرید بلیط هواپیما دبی ارزان می توانید به سایت یابکس مراجعه کنید.

The Terrace, Dubai Creek Harbour

تراس Dubai Creek Harbour

به اسم Dubai Creek تراسی دارد که می توانید در آن منظره شهر و آسمان خراش های آن را تماشا کنید. همچنین یک زمین چمن به همراه چندین دکه غذا برای سفارش ساندویچ، برگر و کیک وجود دارد. گردشگران می توانند روی بالشت های بادی که در این مکان قرار داده شده استراحت کنند. این مکان تنها در روزهای جمعه و شنبه از ساعت ده صبح تا ده شب باز است.

Life ‘N One

Life ‘N One کافه

کافه رستوران مورد نظر در منطقه جمیرا قرار گرفته است و می توانید از خوردن وعده های غذایی خود در میان درختان و گیاهان لذت ببرید. در رستوران این محل همه غذاها به صورت ارگانیک هستند تا سلامتی مهمانان حفظ شود.

همچنین از آن جا که هیچ ماده قندی در غذاها به کار برده نشده، می توانید با خیال راحت هر چیزی را در منو سفارش دهید. از دیگر نکات مثبت درباره کافه رستوران Life ‘N One وجود سیستم تهویه آن است که به هیچ وجه احساس گرما نخواهید کرد. همین طور باید خاطرنشان کرد که کارگاه های مدیتیشن هم در کنار این محل برگزار می شوند.

Smiling BKK

رستوران Smiling BKK

این مکان در نزدیکی جمیرا واقع شده است. رستوران مورد نظر رستورانی تایلندی است که داخل آن با نورهای رنگارنگ و تابلوهای هنری تزئین شده است.

Stomping Grounds

کافه Stomping Grounds

کافه Stomping Grounds اخیرا افتتاح شده است، با این حال به دلیل اینکه خوراکی های آن بسیار خوشمزه هستند، شهرت زیادی در بین مردم پیدا کرده است. کافه از ساعت هشت صبح تا یک شب فعالیت می کند.

The Farm, Al Barari

باغ البراری

باغ البراری مجموعه ای تفریحی است که شامل آبشار، انواع گل و گیاه، دریاچه و جویبار می شود. در فصل های خنک تر سال می توانید از قدم زدن در میان این باغ لذت ببرید. منوی رستوران این باغ شامل غذاهای ارگانیک است و می توانید غذاهای محلی را هم سفارش دهید.

یکی از فعالیت هایی که در این باغ رستوران انجام می شود، برگزاری مراسم های داستان سرایی برای کودکان یا نمایشگاه های هنری است.

The Majlis Cafeé

The Majlis Cafeé کافه

موادی که در این کافه عرضه می شوند، بر پایه شیر شتر هستند. در منوی کافه The Majlis می توانید انواع نوشیدنی، شیر و بستنی را سفارش دهید.

The Coffee Museum Dubai

کافه موزه

کافه موزه مورد نظر با دکوری تاریخی ساخته شده است. در این کافه از صندلی و میزهای معمولی خبری نیست و نوشیدنی های سنتی در منوی آن عرضه می شوند. همچنین برای تاریخی کردن بیشتر فضا چندین عتیقه هم در طاقچه ها قرار گرفته است و مهمانان حتی می توانند وسایل لازم برای درست کردن قهوه را در این کافه خریداری کنند.

Al Serkal Avenue

خیابان Al Serkal Avenue

علت شهرت این خیابان به دلیل وجود کلاس های ورزشی، گالری های هنری، کتابخانه و کافی شاپ است. به طور کلی این خیابان بهترین مکان برای گذراندن اوقات فراغت در آخر هفته به شمار می رود.

Al Mamzar Beach Park

پارک الممراز

Al Mamzar یکی از ساحل های تفریحی در دبی است که می توانید اوقات خوشی را در کنار خانواده خود داشته باشید. در این ساحل برای راحتی گردشگران کلبه هایی وجود دارد که مجهز به سیستم های سرمایشی هستند و همچنین می توانید در اتاق های مخصوص لباس های خود را عوض کنید.

یک استخر هم در نزدیکی این مکان قرار گرفته است که برای کسانی که می خواهند در آب شیرین شنا کنند، مناسب خواهد بود. استخری جداگانه برای کودکان هم در نظر گرفته است. علاوه بر این ها می توانید از پارک آبی این محل هم استفاده کنید.

Burj Park, Downtown Dubai

برج پارک مکانی مناسب برای برگزاری پیک نیک و دورهمی های دوستانه و خانوادگی است. برج پارک جزیره ای است که ابعادی به اندازه سه هکتار دارد. همچنین یک زمین چمن هم در این مکان قرار دارد که می توانید از آن استفاده کنید.

Majlis Ghorfat, Umm Al Sheif

ساختمان Majlis Ghorfat, Umm Al Sheif

قدمت این ساختمان به زمان 1950 میلادی باز می گردد. در آن زمان از این خانه به عنوان استراحتگاهی برای شیخ رشید استفاده می کرده اند. اما هم اکنون تبدیل به مکانی تاریخی شده است تا گردشگران از آن دیدن کنند.

معماری این خانه بسیار سنتی و برگرفته از فرهنگ عربی است. پنجره های آن چوبی هستند و پشتی هایی برای نشستن و تکیه دادن در اتاق های آن وجود دارند. همچنین فانوس هایی هم بر دیوارها آویزان شده است. از دیگر بخش های این مکان یک باغ زیبا است.

The Journey

پارک جورنری

پارک The Journey دبی دارای بخش های متعددی مانند حوض های آب، زمین های چمن، باغ، کافه، بخش ماسه ای و بازی دارد. این پارک مخصوصا برای کودکان لذت بخش خواهد بود.

JLT park

پارک JLT

پارک JLT دارای محیطی سرسبز است که در بین برج های جمیرا قرار گرفته است. از امکانات پارک می توان به وجود دو زمین بازی جداگانه برای بزرگسالان و کودکان اشاره کرد. همین طور یک زمین ماسه ای هم وجود دارد که می توانید از آن برای درست کردن مجسمه های ماسه ای استفاده کنید.

Dorrell Sports Climbing Wall

دیوار Dorrell Sports

دیوار مورد نظر برای افرادی است که عشق بالا رفتن دارند. کودکان چهار سال به بالا می توانند از این دیوار استفاده کنند. این مکان در کنار هتل World Trade Centre قرار گرفته است.

Vox Outdoor Rooftop Cinema

سینما Vox Outdoor Rooftop

سینمای مورد نظر یک سینمای فضای باز است که به شما امکان می دهد تا با پولی اندک روی مبل استراحت کنید و فیلم تماشا نمایید. این سینما در پشت بام یک فروشگاه قرار گرفته است. همچنین می توانید خوراکی های مختلف مانند پاپ کورن را هم سفارش دهید تا لذت شما چندین برابر شود.

Al Qudra Lakes

دریاچه Al Qudra Lakes

به دلیل اینکه دبی در منطقه ای کویری است، در نتیجه دریاچه در آن کم پیدا می شود، به همین دلیل تعدادی دریاچه مصنوعی در این شهر ساخته شده است. این دریاچه ها باعث شده اند، تا پرندگان مختلفی مانند اردک در این ناحیه جمع شوند. دریاچه Al Qudra Lakes در بین دو بیابان به نام های باب الشمس و شیخ السلام واقع شده است.

XVA Art Hotel

هتل XVA Art Hotel

هتل XVA Art Hotel همان طور که از نام آن پیداست یک هتل هنری است که در ناحیه الفهمیدی واقع شده است. این هتل در زمان های گذشته یک منزل مسکونی بوده است تا اینکه بعدها به هتل تبدیل شده است. از جذابیت های این هتل هنری وجود حیاط با درختان مرتفع و سیستم سرمایشی مناسب است. همچنین رستوران آن هم شهرت زیادی در بین گردشگران دارد.

جواهر مخفی دبی Mary Foot Spa

مرکز درمانی Mary Foot Spa

مرکز آب درمانی مورد نظر از روش های مختلف درمانی مانند ماساژ استفاده می کند. یکی از این روش ها رفلکسولوژی چینی است. ساختمان درمانی مورد نظر در میدان وصل قرار گرفته است و بیشترین خدماتی که در آن انجام می شود مرتبط با ماساژ پا است.

بهترین جواهرهای مخفی دبی کدامند؟

کافه Life ‘N One، دریاچه Al Qudra Lakes، پارک JLT park و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *