تفریحات کیش در شب

نمایی از کیش در شب
ایران گردی, کیش

شب در کیش بسیار آرام و دلنشین است. جزیره کیش دارای تفریحات و جاذبه های بسیاری درهنگام روز است اما در شب نیز ویژگی های خاص خود را دارد. در نتیجه می توان گفت که تفریحات کیش در شب نیز خالی از لطف نیست. جزیره کیش با مساحت نود کیلومتر مربع یکی از زیباترین جزایر خلیج فارس است. ساحل کیش به تنهایی در حدود 43 کیلومتر است. از لحاظ شکل هندسی می توان گفت که این جزیره به صورت بیضی مانند است. فاصله جزیره کیش از بندر آفتاب 18 کیلومتر است. تجربه کیش در شب مخصوصا به دلیل اینکه نور افتاب اذیت کننده نخواهد بود دل انگیزتر است. یکی از اکثر سوالاتی که برای گردشگران مطرح است این است که شب کیش کجا بریم؟ به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا درباره معروف ترین جاذبه های دیدنی کیش در شب سخن بگوییم.

زیبایی جزیره در شب

نمای از جزیره کیش در شب

در اکثر شب های کشور ما تفریحات خاصی وجود ندارد و یا طبیعت شب چندان دل انگیز نیست ولی این مورد در کیش متفاوت است و جاذبه های دیدنی کیش در شب بسیار بالاست. به همین دلیل کیش این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید از تمام لحظات شبانه روز به خوبی لذت ببرید. در شب های کیش به دلیل این که هوا خنک تر است می توانید در کنار ساحل قدم بزنید و هم زمان از نسیم دل انگیز شب لذت ببرید و یا با دوچرخه سواری و موتور سواری دور تا دور جزیره گردش کنید.

بازدید از کشتی یونانی از بهترین تفریحات کیش

نمایی از کشتی یونانی در شب

کشتی یونانی یکی از جاهای دیدنی کیش در شب است. کشتی یونانی کیش در خیابان غروب کیش قرار دارد. کشتی یونانی در پارک ساحلی کیش پهلو گرفته است. داستان پهلو گرفتن این کشتی در سواحل خلیج فارس خود خالی از لطف نیست. در سال 1345 کشتی یونانی در محلی نزدیک به روستای باغو به گل نشست. از جمله علل این مشکل می توان به مه آلود بودن هوا و نبود فانوس دریایی اشاره کرد. هنگامی که این مشکل به وجود آمد تمام خدمه، کشتی را ترک کرده و بار کشتی تخلیه شد. در این میان یک یدک کشتی هلندی به کمک کشتی یونانی آمد ولی با وجود تمام تلاش ها کشتی از جای خود حرکت نکرد. کسانی که به بازدید آب های نیلگون خلیج فارس در شب اقدام می کنند می توانند از نمای غروب خورشید که پشت کشتی یونانی ناپدید می شود لذت ببرند.

بولینگ مریم

نمایی از بولینگ مریم در کیش

کشتی هایی متعددی در کیش وجود دارند که با برگزاری برنامه های متنوع و شاد به همراه موزیک زنده از مسافران در شب استقبال می کنند. این کشتی ها از ساعت 7 شب به بعد حرکت می کنند. نقطه حرکت آن ها عموما از اسکله تفریحی کیش است. یکی از کلوب های ورزشی در کنار اسکله تفریحی کیش بولینگ مریم است. شما می توانید قبل از سوار شدن به کشتی اوقات خوشی را در بولینگ مریم سپری کنید و سپس با روحیه بهتری سوار کشتی شوید.

شام روی کشتی از بهترین تفریحات کیش

برگزاری شام در کشتی کیش

همان طور که قبلا هم گفتیم کشتی های تفریحی یکی از معروف ترین جاهای دیدنی کیش در شب هستند. مخصوصا کشتی تفریحی کروز که یک کشتی بسیار لوکس و شیک است و می توانید شام و ناهار خود را در آن جا میل نمایید. مدت زمان گشت با کشتی تفریحی در کیش در حدود 2 ساعت است و در این زمان می توانید از سالن مسافری و عرشه استفاده کنید. در هنگام سفر پخش موسیقی زنده سفرتان را خاطره انگیزتر خواهد کرد. همین طور صرف شام و ناهار روی کشتی به صورت مجانی است. از دیگر مزایای کشتی های تفریحی کیش وجود غرفه عکاسی و کافی شاپ است.

جنگ شبانه (برنامه زنده) از بهترین تفریحات کیش

نمایی از داینامیک شو کیش

جنگ شبانه یکی از برنامه هایی است که با خرید بلیط آن می توانید شب های متفاوتی را برای خود رقم بزنید. هدف از این جنگ ها برپایی سرگرمی در یک محیط دوستانه و شاد است. همین طور به دلیل اینکه کیش فضای بازتری دارد دست کمدین ها برای اجرای برنامه بازتر خواهد بود. همچنین به دلیل اینکه جنگ ها در ساعات پایانی شب برگزار می شوند در نتیجه تمام بازارها بسته است و گردشگران می توانند با خیال راحت از برنامه های آخر شب لذت ببرند. در ادامه شما را با تعدادی از این جنگ ها آشنا خواهیم کرد.

جنگ پازل شو کیش

پازل شو از جمله برنامه های معروف شب های کیش است. این برنامه از سال 91 به طور پیوسته اجرا می شده است. برنامه های اصلی پازل شو شامل اجرای استند آپ کمدی، موسیقی زنده، حلقه ، بیت باکس، لیزر، ربات انیمیشن و… می شود. این جنگ از ساعت 12 تا سه شب برگزار می شوند.

جنگ دینامیت شو کیش

در این برنامه نیز اجراهای کمدی همراه با موسیقی به صورت زنده پخش می شود. در برنامه دینامیت شو اجراها به صورت متفاوتی برگزار می شود و سنین های مختلف افراد می توانند از آن لذت ببرند. از معروف ترین بخش های برنامه دینامیت شو اجرای میلاد صالح پور است که با اجراهای طنز گونه خود خنده را بر لب مهمانان به ارمغان می آورد. این برنامه نیز از ساعت 12 تا سه صبح برگزار می شود. به دلیل اینکه این برنامه در آمفی تئاتر پارک سفاری برگزار می شود در نتیجه فضای بزرگ آن سبب می شود تا تهویه هوا، نورپردازی و دیگر امکانات رفاهی مناسب باشد.

بازدید از اسکله از بهترین تفریحات کیش

نمایی از اسکله کیش در شب

برای افرادی که علاقه به پیاده روی ندارند استفاده از اسکله های ویژه ای که در سواحل کیش وجود دارد انتخاب مناسبی خواهد بود. گردشگران می توانند تا با استفاده از کافه و رستوران هایی که در این اسکله ها وجود دارند لحظات دلپذیری را برای خود رقم زنند. همچنین افرادی که علاقه به آرامش و سکون دارند می توانند به تماشای دریای کیش در شب بپردازند و هم زمان از شنیدن برخورد آب به اسکله لذت ببرند.

صرف شام در رستوران های موزیکال کیش

تعدادی از رستوران های کیش هستند که امکان پخش موزیک را در هنگام شام برای شما فراهم می کنند. در ادامه با تعدادی از آن ها آشنا خواهید شد.

رستوران میرمهنا

رستوران میرمهنا که شهرت خاصی در کیش دارد منوی متنوعی از غذاهای کبابی و دریایی برای شما فراهم می کند. در این رستوران در هنگام صرف شام و ناهار موزیک زنده به صورت گروهی اجرا می شود.

رستوران نهنگ سفید کیش

رستوران نهنگ سفید نیز از جمله رستوران های موزیکال کیش است که با قرار گرفتن در نوار ساحلی و هم جواری با بازار مریم، روزانه و شبانه پذیرای گردشگران زیادی است. در رستوران فوق غذاهای ایرانی، خارجی و دریایی متنوعی سرو می شود. از جمله معروف ترین غذاهای موجود در منوی این رستوران میگو، کوسه کبابی و قلیه ماهی است.

 قدم زدن کنار ساحل از بهترین تفریحات کیش

قدم زدن در شب های کیش

مطمئنا اگر به کیش سفر می کنید قدم زدن در کنار ساحل که از بهترین تفریحات کیش در شب محسوب می شود را نباید از دست بدهید. مخصوصا ساحل مرجانی کیش که تجمع مرجان ها باعث شده است تا نمای اسفنجی ایجاد شود. شما می توانید در حین قدم زدن در این ساحل نرم از غروب آفتاب در سواحل زیبای خلیج فارس لذت ببرید.

برنامه های زنده شبانه کیش کدامند؟

جنگ پازل شو کیش، جنگ دینامیت شو کیش، جنگ شب طلایی کیش، جنگ ستارگان رنگارنگ کیش.

هوای شب های کیش چگونه است؟

با وجود دمای هوای بالا در طول روز، شب های کیش خنکی قابل قبولی همراه با نسیم دلپذیری دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *