راهنمای کامل هزینه های سفر به کیش

نمایی زیبا از کیش
ایران گردی, کیش

کیش که یکی از زیباترین مناطق گردشگری در ایران است سالانه مقصد گردشگران بسیاری است. رفت و آمد به کیش از زمانی که به عنوان یک منطقه آزاد اعلام شده است افزایش زیادی یافته است. همین طور به دلیل این که جزیره کیش مشمول تعرفه های گمرگ نمی شود محلی رویایی برای خرید کالاهای خارجی شده است. در سال های گذشته عوامل مختلفی باعث افزایش نرخ دلار شده و همین امر موجب شده است تا میزان سفر به کشورهای خارجی کاهش یابد. همین عامل کیش را پیش از پیش به محلی مناسب برای سفر تبدیل کرده است. راهنمای کامل هزینه های سفر به کیش می تواند شما را برای یک سفر راحت تر کمک کند. یکی از نکاتی که در هنگام سفر به کیش باید مد نظر خود قرار دهیم، هزینه های سفر به کیش هست. بعد از خواندن این مقاله قادر خواهید بود تا به پاسخ مناسبی برای سوالات زیر دست یابید. برای خرید بلیط چارتری کیش کلیک کنید.

برای رفتن به کیش چه قدر پول لازم داریم؟

متوسط هزینه اقامت در کیش چه قدر است؟

متوسط هزینه خورد و خوراک در کیش چه اندازه است؟

متوسط هزینه حمل و نقل در کیش چه میزان است؟

از آن جا که مسیرهوایی یکی از راه های متداول برای سفر به کیش است در ابتدا به بررسی هزینه سفر به کیش با هواپیما می پردازیم.

هزینه سفر به کیش با هواپیما

نمایی از هواپیما در حال سفر به کیش

یکی از بهترین وسایل حمل و نقل به کیش، هواپیماست. علت این امر این است که کیش در پایین ترین منطقه ایران قرار گرفته است پس در نتیجه راه بسیاری برای رسیدن به آن باید طی گردد و هم این که باید برای رسیدن به کیش از دریا عبور کنید. کسانی که در پایتخت زندگی می کنند می توانند هر روزه بلیط هواپیما کیش را تهیه کنند. با این حال کسانی که در سایر شهرهای ایران زندگی می کنند نیز مشکلی از این بابت نخواهند داشت. میزان پرواز از هر شهری به جزیره کیش متفاوت است اما تعداد زیادی از ایرلاین ها پرواز به کیش را در برنامه خود دارند. سفر به کیش توسط هواپیما ممکن است مقداری گران باشد، اما راحت ترین و بهترین روش برای سفر به شمار می رود. قیمت بلیط هواپیما کیش به سه عامل بستگی دارد که این عوامل عبارت اند از: زمان سفر به کیش، نوع ایرلاین، بلیط های لحظه آخری.

نکات مهم برای سفر ارزان به کیش با هواپیما

سفر ارزان به کیش با هواپیما

در تعطیلات آخر هفته همواره میزان قیمت بلیط هواپیما کیش مخصوصا در شهرهای بزرگ افزایش می یابد. همین طور در تعطیلات رسمی نیز این اتفاق رخ می دهد. به همین دلیل اگر قصد گرفتن بلیط ارزان کیش را دارید باید قید آخر هفته را بزنید. همچنین در ایام نوروز و در فصل هایی که جشنواره های مختلفی برگزار می شود قیمت بلیط افزایش می یابد. بهترین زمان سفر به کیش با هزینه های پایین، فصل های گرم سال هستند. زیرا به دلیل شرجی بودن هوا، تحمل گرما سخت می شود.

هزینه سفر به کیش با تور

سفر به کیش با تور

تور یکی از بهترین روش های سفر به کیش است. زیرا هزینه تمامی امکانات یک جا برای شما محاسبه شده است. کسانی که تور را برگزار می کنند به دلیل دسترسی داشتن به بلیط های لحظه آخری، پروازهای چارتری و هتل چارتری می تواند هزینه کمتری را برای شما فراهم کنند. همین طور سفر با تور موجب می شود هزینه حمل و نقل و خورد و خوراک نیز پایین تر از میزان معمول باشد.

هزینه سفر به کیش با ماشین شخصی و با کشتی

سفر به کیش با کشتی

شهرهایی که به جزیره کیش نزدیک هستند می توانند از ماشین شخصی خود استفاده کنند. سپس از بندر چارک تا جزیره کیش از لندی کراف برای حمل ماشین هایشان استفاده کنند. استفاده از ماشین شخصی هزینه های رفت و آمد در جزیره را نیز کاهش می دهد. ولی برای کسانی که از کیش بسیار فاصله دارند استفاده از خودروی شخصی مقرون به صرفه نخواهد بود زیرا هزینه بنزین بالا است. هزینه سفر از بندرعباس تا کیش برای شناورهای دریایی چیزی در حدود 40 تا 50 هزار تومن خواهد بود. پس اگر از ماشین شخصی خود استفاده کنید متوسط هزینه حمل و نقل در کیش بسیار کاهش خواهد یافت.

هزینه سفر به کیش با قطار

سفر به کیش با قطار

اگر زمان کافی برای سفر به کیش را دارید می توانید راه زمینی را انتخاب کنید. بهترین مسیر این است که توسط قطار به بندرعباس بروید که هزینه ای معادل با 170 هزار تومن برای شما خواهد داشت.

هزینه اقامت در کیش از جمله هزینه های سفر به کیش

نمایی از هتل زیبای کیش

در کیش هتل های متفاوتی با امکانات مختلفی وجود دارد بنابرین شما با توجه به بودجه و سلیقه خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید.

هزینه اقامت در هتل پنج ستاره کیش

هتل های پارمیس، ایران، پانوراما، شایان، داریوش و.. از مشهورترین هتل های پنج ستاره کیش هستند. هزینه اقامت در این هتل ها با توجه میزان شبی که در آن سپری می کنید متفاوت خواهد بود. اقامت در هتل های مذکور می تواند بین 900 هزار تومان تا پنج میلیون تومان بستگی به نوع خدمات متفاوت باشد. همچنین در نظر داشته باشید که در ایام تعطیل این میزان افزایش می یابد. گران بودن قیمت هتل های پنج ستاره به دلیل خدماتی نظیر ترنسفر رایگان، استخرهای روباز و حتی زمین تنیس است.

هزینه اقامت در هتل چهار ستاره کیش

نمایی از هتل کیش در شب

از جمله معروف ترین هتل های چهار ستاره کیش هتل آرامیس، هتل فلامینگو، هتل پارمیدا و هتل آریان هستند. هزینه اقامت در این هتل ها از 400 هزار تومان تا قیمت های بالاتر متفاوت است.

هزینه اقامت در هتل سه ستاره کیش

هتل های سه ستاره با توجه خدماتی که ارائه می دهند هزینه ای در حدود 300 تا 500 هزار تومان را دارند.

هزینه غذا در کیش از جمله هزینه های سفر به کیش

نمایی از غذاهای کیش

به جرات می توان گفت که غذا یکی از نیازهای مهم در طول مسافرت است به همین دلیل باید توجه ویژه ای به آن بشود. زیرا غذای ناسالم در طول مسافرت نتیجه ناگواری را در پی خواهد داشت. در جزیره کیش راه های مختلفی برای تهیه غذا وجود دارد. بعضی از هتل ها خدمات صبحانه را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهند. کیفیت غذا در بوفه رستوران با توجه به ستاره آن متفاوت خواهد بود. شما می توانید برای صرف ناهار و شام خود در هتل هزینه اضافی پرداخت کنید و یا از رستوران های شهر غذای خود را تهیه کنید. افرادی که از سوئیت و خانه های اجاره ای استفاده می کنند می توانند غذای مورد نیاز خود را طبخ کنند. اگر می خواهید هزینه های خود را کم کنید می توانید از سوپرمارکت ها نیز خرید کنید. اگر به کیش سفر کرده اید خوردن غذاهای دریایی را از یاد نبرید. در بازار صفین امکان خرید ماهی تازه وجود دارد.

هزینه تاکسی در کیش

نمایی از تاکسی های کیش

کسانی که وسیله شخصی به همراه ندارند می توانند از تاکسی های فوق العاده شگفت انگیز کیش استفاده کنند. تاکسی هایی که در کیش استفاده می شود از ماشین های خارجی گرفته تا تاکسی های انگلیسی هستند. هزینه این تاکسی ها با توجه به مسیر متفاوت است. اگر از خرید بازگشته اید می توانید از تاکسی های انگلیسی استفاده کنید زیرا با این که قیمت بالاتری دارند به دلیل بزرگ بودن خود می توانند خریدهای شما را به خوبی در خود جای دهند.

هزینه تفریحات در کیش

شاتل سواری در کیش

یکی از ارزان ترین تفریحات در کیش تماشای ساحل و موج های دریاست. مسافران می توانند در هنگام غروب ساحل در کنار آن زیر اندازی پهن کنند و از غروب زیبای آفتاب لذت ببرند. همچنین شما می توانید با انجام ورزش هایی مانند والیبال از یک ورزش ساحلی سالم لذت ببرید. کسانی که علاقه به ورزش دوچرخه سواری دارند می توانند با پرداخت 40 تا 50 هزار تومان از دوچرخه سواری در مسیر ساحلی لذت ببرند. از بهترین تفریحات جزیره کیش می توان به شاتل سواری، شناور آکواریوم، قایق های پدالی و بنانا سواری اشاره کرد. این سری از تفریحات هزینه چندان بالایی ندارند.

هزینه خرید در کیش

شما می توانید خریدی شگفت انگیز را در بهترین مراکز خرید کیش تجربه کنید، فقط کافی است مقداری از هزینه های خود را افزایش دهید. تعداد زیادی از هتل ها تقریبا یک نوبت گشت در شهر را به صورت رایگان برای شما فراهم می کنند که می توانید با استفاده از این فرصت تمام خریدهای خود را انجام دهید. هزینه خرید در کیش در فصل های گرم سال به دلیل وجود جشنواره های مختلف کاهش می یابد.

هزینه اجاره ماشین در کیش

اجاره ماشین در کیش

ماشین هایی که برای اجاره در کیش در نظر گرفته شده است، هزینه بسیار بالایی دارند این امر ناشی از این علت است که این خودروها در دسته خودروهای خارجی قرار می گیرند. قیمت اجاره ماشین در کیش برابر با اجاره ماشین در تهران و سایر شهرها است. برای اجاره این خودروها باید حداقل بین 5 تا 10 میلیون تومان هزینه کنید.

تفریحات جزیره کیش شامل چه مواردی می شود؟

شاتل سواری، غواصی، بنانا سواری، کیبل اسکی و …

آیا امکان اجاره ماشین در کیش وجود دارد؟

بله

قیمت بلیط کیش در چه زمانی افزایش می یابد؟

نوروز و زمان جشنواره های سال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *