معرفی بازارها و مراکز خرید کیش ( لوکس ترین تا ارزان ترین)

مراکز خرید کیش
ایران گردی, کیش

یکی دیگر از جاذبه های کیش که هرساله مسافران زیادی را به خود جذب می کند، وجود بازارهای کیش است. مسئولان جزیره کیش همواره سعی دارند تا با افزایش جاذبه های کیش، توریست های بیش تری را به این جزیره سوق دهند. در این مطلب قصد داریم تا معروف ترین مراکز خرید کیش را معرفی کنیم تا کار برای کسانی که به هدف خرید وارد این جزیره می شوند آسان تر گردد. برای رزرو بلیط هواپیما کیش کلیک کنید.

مرکز خرید پانیذ کیش از جمله بازارها و مراکز خرید کیش

تصویری از مرکز خرید پانیذ کیش

مرکز خرید پانیذ کیش از جمله ارزان ترین مراکز خرید کیش است که در دو طبقه تجاری ساخته شده است و در آن انواع محصولاتی همچون وسایل صوتی، کیف، پوشاک، کفش، تلفن همراه، مکمل های غذایی، لوازم آرایشی، ساعت، لوازم بهداشتی و همین طور لوازم خانگی عرضه می شود. اگر شما هم از جمله کسانی هستید که ساعت های طولانی به خرید می پردازید، وجود کافی شاپی که در این مرکز خرید قرار دارد می تواند خستگی شما را رفع کند. یکی از ویژگی های مرکز خرید پانیذ این است که در آن قیمت لوازم خانگی پایین تر از سایر جاها است. البته باید این نکته را در نظر گرفت که ممکن است اجناسی در آن مشابه با جنس اصلی و یا تقلبی باشند.

آدرس مرکز خرید : هرمزگان – کیش – خیابان فردوستی – جنب هایپر مارکت

مرکز خرید رویا مال کیش

نمایی از مرکز خرید رویا مال کیش

مرکز خرید رویامال کیش یکی از لوکس ترین مراکز خرید کیش است که شهرت اش را مدیون محصولات خاص خود می باشد. این مرکز با این که مقداری گران تر از سایر مراکز خرید است اما بدون شک مکانی عالی برای خرید محسوب می شود. برای کسانی که به دنبال برندهای خارجی هستند باید گفت که می توانند در این مرکز خرید بهترین برندهای روز دنیا را به راحتی پیدا کنند. مرکز خرید رویال مال کیش اجناس مختلفی از قبیل پوشاک مردانه و زنانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکتریکی، ساعت، کیف و کفش و … را عرضه می کند. همان طور که قبلا هم ذکر کردیم برندهای مشهوری همچون سامسونگ، اپل، پاندا، دلونگی و… در غرفه های آن یافت می شود.

آدرس مرکز خرید: خیابان رودکی – جنب هتل پارمیس

مرکز خرید پدیده کیش از جمله بازارها و مراکز خرید کیش

از از غرفه های مرکز خرید پدیده کیش

مرکز خرید پدیده کیش از جمله مراکز خریدی است که تقریبا تمام محصولات مورد نیاز شما را می تواند فراهم کند. به دلیل همین تنوع محصولات روزانه گردشگران زیادی به آن جذب می شوند. حتی اهالی ساکن در جزیره نیز برای خرید مایحتاج خود از این مرکز استفاده می کنند. قرار گیری این مرکز خرید در مقابل رستوران پدیده شاندیز نیز باعث شده تا توجه مسافرانی زیادی به آن معطوف شود. از جمله دیگر ویژگی های این مرکز خرید اجرای موسیقی، قرعه کشی و وجود کافی شاپ های متعدد در آن است. اجناس عرضه شده در این مرکز نیز شامل لوازم خانگی، پوشاک، مواد دارویی و غذایی، لوازم صوتی و تصویری و … می شود.

آدرس مرکز خرید: ابتدای جاده جهان – جنب رستوران پدیده شاندیز کیش

مرکز تجاری کیش

نمایی از مرکز تجاری کیش

مرکز تجاری کیش از جمله بزرگ ترین بازارهای وجود در کیش است که محصولات بسیار متنوعی اعم از پوشاک، لوازم خانگی، کیف و کفش و … را عرضه می کند. یکی از دلایلی که توجه گردشگران را به این مرکز معطوف کرده است دکوراسیون نوین و نورپردازی جذاب آن است. از دیگر مزایای این مرکز وجود برندهای معروف خارجی از سرتا سر دنیاست.

آدرس مرکز خرید: هرمزگان – کیش – خیابان فردوسی

هوم سنتر پادنا کیش

مرکز هوم سنتر پادنا کیش

قرارگیری این مرکز در کنار بندر کیش آن را تبدیل به قلب تجاری کیش کرده است. هوم سنتر پادنا مرکزی تخصصی برای خرید مبلمان، پرده، لوازم خانه و … است. کیفیت برندهایی که توسط این مرکز خرید به مشتریان ارائه می شود بسیار بالاست و کسانی که تمایل دارند تا لوازم منزل خود را با کیفیت فوق العاده خریداری کنند باید حتما سری به این مرکز خرید بزنند. با توجه به توضیحات گفته شده می توان گفت برای کسانی که به دنبال خرید جهزیه هستند این مرکز می تواند انتخاب فوق العاده ای باشد.

آدرس مرکز خرید: هرمزگان – کیش – بلوار ایران

کوروش برند سنتر کیش

نمای داخلی مرکز کوروش برند سنتر کیش

کوروش برند سنتر کیش مرکز لوکسی است که در آن انواع برندهای معتبرعرضه می شود. غرفه های این مرکز خرید شامل برندهایی همچون نایک، آدیداس، اسپیریت، پوما، زیلان مگا، برشکا، لی نینگ، بوژوا، سان گلدن و … می شوند. این مرکز همچنین در کنار برج های طلایی کیش قرار گرفته است و در آن خدماتی همچون رستوران و کافی شاپ نیز وجود دارد. محصولات عرضه شده در کوروش برند سنتر کیش تقریبا گران هستند.

آدرس مرکز خرید: هرمزگان – کیش – بلوار نیما – راه طلایی

دیپلمات مال کیش

نمایی از دیپلمات مال کیش

این مرکز خرید در مقابل بازار عرب ها قرار دارد. 270 واحد تجاری در این مرکز واقع شده است و همچنین مراکز خرید آن در طبقه همکف و دوم قرار دارد. همین طور وجود یک شهربازی نیز در طبقه دوم به چشم می خورد. دیپلمات مال کیش در نوار ساحل شمالی جزیره مقابل بازار عربها واقع شده است. طبقه سوم این مرکز مختص برندهای ورزشی است و در طبقه چهارم می توانید انواع رستوران و کافی شاپ ها را پیدا کنید. در مرکز دیپلمات مال کیش فعالیت های هنری و سرگرمی مختلفی نیز برقرارمی شود.

آدرس مرکز خرید: نوار ساحلی کیش- مقابل بازار عرب ها

مرکز تجاری و اداری سارینا کیش

نمایی از مرکز تجاری و اداری سارینا کیش

در مرکز تجاری سارینا کیش محصولات مختلفی همچون پوشاک، کیف و کفش، روسری و شال و لوازم برقی با برندهای متنوعی عرضه می شود. همچنین وجود یک سینمای چهار بعدی هیجان خاصی به این مرکز بخشیده است. سرو غذاهای مختلف محلی و خارجی با کیفیت بالا یکی دیگر از ویژگی های این مرکز خرید است. همچنین آسانسورهای متعددی نیز در این مرکز وجود دارد که با سرعت زیادی خریداران را جابه جا می کنند.

آدرس مرکز خرید: بلوار خیام – روبروی هتل ارم کیش

مجتمع تجاری و سیاحتی مرجان

نمایی از مرکز خرید مرجان

یکی از نکات ویژه مجتمع تجاری و سیاحتی مرجان وجود بانک های مختلفی همانند بانک ملی، بانک سپه و بانک صادرات است که امکان خرید را برای گردشگران ساده تر کرده اند. همچنین این بازار عرضه کننده پوشاک با تنوع بسیار بالایی است که باعث می شود انتخاب برای خریداران راحت تر شود. قیمت اجناس بسیار مناسب است در نتیجه گردشگران زیادی تمایل به خرید از این بازار دارند. وجود رستوران هایی که غذاهای خوش مزه برای خریدارن خسته فراهم می کنند از دیگر مزایای این مرکز خرید محسوب می شود. در کنار این مرکز خرید یک پارک ساحلی نیز قرار گرفته است که گردشگران می توانند در آن به استراحت بپردازند.

آدرس مرکز خرید: هرمزگان – کیش – بازار مرجان

مرکز خرید پردیس یک و دو کیش از جمله بازارها و مراکز خرید کیش

نمایی از مرکز خرید پردیس کیش

مرکز خرید پردیس از جمله قدیمی ترین بازارهای کیش است. این مرکز خرید دارای دو طبقه و 228 غرفه تجاری است. شما می توانید برای خرید پوشاک، لوازم صوتی و تصویری، عطر و لوازم خانگی سری به این مرکز بزنید. برای آسایش گردشگران، رستوران ها و کافی شاپ های متعددی در آن ساخته شده است. مرکز خرید پردیس دو کیش شامل 230 واحد تجاری می شود. معماری و نورپردازی این مرکز یکی از نکات شاخص آن محسوب می شود. در میانه این مرکز خرید نخل های بلندی قرار گرفته است که تا طبقات بالایی نیز می رسند. در مرکز خرید پردیس دو امکاناتی نظیر چای خانه سنتی، رستوران و کافی شاپ برای گردشگران فراهم شده است.

آدرس مرکز خرید پردیس دو: جزیره کیش بلوار خیام – میدان پردیس

آدرس مرکز خرید پردیس یک: شرق جزیره – بین خیابان فردوسی و بلوار رازی

مرکز خرید دامون کیش

نمایی از مرکز خرید دامون کیش

این مرکز در سال 1388 تاسیس شد. مرکز خرید مذکور امکاناتی نظیر شهربازی، پیست اسکی و فود کورت برای گردشگران فراهم می کند. سینما و فود کورت دامون به تنهایی در یک طبقه مجزا قرار گرفته اند.

آدرس مرکز خرید: هرمزگان – کیش – خیابان وصال

بازار مروارید کیش از جمله بازارها و مراکز خرید کیش

نمایی از بازار مروارید کیش

بازار مروارید در قلب جزیره واقع شده است و از جمله مراکز خرید شیک کیش به شمار می رود. بازار مروارید غرفه های زیادی برای لوازم ورزشی، پوشاک، لوازم آرایشی، بلوریجات، رستوران و کافی شاپ دارد.

آدرس مرکز خرید: هرمزگان – کیش – بلوار مروارید

بازار مریم کیش

نمایی از بازار مریم کیش

بازار مریم به دلیل روباز بودن در بین مسافران و ساکنان کیش محبوبیت بسیاری دارد. یکی از دلایل شهرت این بازار نمای سنتی و معماری آن است. همچنین وجود گل کاری های مختلف و نورپردازی جذاب آن توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. با خرید از این بازار می توانید تا اجناس مورد نیاز خود اعم از پوشاک، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و … را با قیمتی مناسب خریداری نمایید. نیمکت های زیادی نیز در جای جای این بازار تعبیه شده است که گردشگران می توانند بر روی آن ها به استراحت بپردازند.

آدرس مرکز خرید: هرمزگان – کیش – خیابان سنایی

بازار زیتون کیش از جمله بازارها و مراکز خرید کیش

نمایی از بازار زیتون کیش

معماری متفاوت و خارجی این بازار توجه گردشگران زیادی را به خود معطوف کرده است. دیواره بازار زیتون کیش به صورت مورب است که به راحتی برای مسافران قابل تشخیص خواهد بود. فروشگاه ها در بازار زیتون کیش در نیم طبقه های قرار گرفته اند که این معماری خاص خود یکی از عواملی است که باعث جذب گردشگران شده است.

آدرس مرکز خرید: هرمزگان – کیش – خیابان فردوستی – میدان امیرکبیر- بلوار ساحل

بازار ماهی کیش

نمایی از بازار ماهی کیش

بازار ماهی فروشان از جمله بازارها و مراکز خرید کیش محسوب می شود که روزانه گردشگران زیادی را به سمت خود جلب می کند تا بتوانند ماهیانی که به صورت زنده به فروش می رسند را خریداری نمایند. این مرکز تنها بازاری است که در آن انواع ماهی ها به فروش می رسد.

آدرس مرکز خرید: هرمزگان – کیش – صفین – تجارت خانه

بازار صفین (عرب ها) کیش از جمله بازارها و مراکز خرید کیش

نمایی از بازار عرب های کیش

بازار عرب ها در سال 1350 بنا گشت. این بازار در منطقه ای بومی نشین قرار گرفته است. بیشتر فروشندگان در این بازار به زبان عربی سخن می گویند. این بازار نیز از جمله قدیمی ترین بازارهای کیش محسوب می شود. بازار صفین در زمره ارزانترین مراکز خرید کیش قرار دارد.

آدرس مرکز خرید: هرمزگان – کیش –  شهرک صفین

بازار ونوس از جمله بازارها و مراکز خرید کیش

نمایی از بازار ونوس کیش

بازار ونوس در سال 1375 در جزیره کیش بنا شد. این مرکز خرید دارای ده غرفه تجاری و اداری مختلف است. غرفه های تجاری در طبقه اول و مراکز اداری در طبقه دوم آن قرار گرفته اند. همچنین یک مرکز مشاوره املاک برای کسانی که قصد خرید یا سرمایه گذاری دارند نیز در این مرکز خودنمایی می کند.

آدرس مرکز خرید: هرمزگان – کیش –  خیابان سنایی

برترین مراکز خرید کیش کدامند؟

مرکز خرید پانیذ کیش، مرکز خرید رویامال، هوم سنتر پادنا

لوکس ترین مراکز خرید کیش را نام ببرید؟

رویامال کیش، مرکز تجاری کیش

ارزان ترین مراکز خرید کیش را نام ببرید؟

مرکز خرید پانیذ کیش، بازار صفین کیش

بهترین مراکز خرید کیش از دیدگاه مسافران کدامند؟

مرکز خرید پردیس یک و دو، مجتمع تجارتی و سیاحتی مرجان

حراجی های کیش در چه فصل هایی از سال اتفاق می افتد؟

از اردیبهشت ماه تا پایان ماه مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *