تفریحات کیش برای کودکان

ایران گردی, کیش

کودکان یکی از دغدغه های مهم خانواده ها در سفر به کیش هستند، در حالی که جزیره کیش از آن مکان هایی است که کودکان هم می توانند از گردش در آن لذت ببرند. در سواحل زیبای کیش بهترین سرگرمی ها و تفریحات برای کودکان و سنین پایین تعبیه شده تا کودکان در سفر خوش بگذرانند. در ادامه برخی از تفریحات مناسب کودکان در کیش را به شما معرفی می کنیم. برای خرید بلیط کیش لحظه آخری کلیک کنید.

شهربازی هایلند کیش یکی از جذاب ترین تفریحات کیش برای کودکان

عکسی از شهربازی هایلند کیش

شهربازی یکی از مکان هایی است که همیشه توجه بچه ها را به خود جلب می کند و یکی از بهترین تفریحات برای کودکان محسوب می شود. شهربازی هایلند طوری طراحی شده که هر فردی با هر سنی در آن سرگرم می شود و شما می توانید همراه با کودکتان در این شهربازی تفریح کنید. این مجموعه دارای بازی ها و امکانات متنوع می باشد که از جمله آنها می توان به رولرکاستر آبی، کاستر هوایی، رنجر، سورتمه، اتاق فرار، اتاق ارواح سرگردان، ماشین برقی ضربتی، رودخانه وحشی، سفینه و چرخ و فلک اشاره کرد. البته تردمیل واقعیت مجازی، رینگ بال و واتر بال گروهی، شبیه ساز پرواز و سینما 7 بعدی از جدیدترین وسایل این شهربازی هستند.

آدرس شهربازی هایلند: کیش، میدان امیر کبیر، پارک شهر

تلفن: 09347681362

تم پارک آبی اوشن

عکسی از تم پارک آبی اوشن

اگر به دنبال پارک آبی کیش برای کودکان هستید، پارک آبی اوشن را از دست ندهید. این پارک بزرگ ترین پارک آبی روباز کشور است. بازی های این پارک از پیشرفته ترین و به روزترین وسایل بازی دنیا هستند. سرسره ها و وسایل بازی هیجان انگیز اوشن پارک، هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان مناسب است. تم پارک آبی اوشن شامل 13 راید، 4 استخر شنا، یک اسپا، دو رستوران، 4 نوشیدنی فروشی و دو منطقه خرید است.

آدرس اوشن پارک: جزیره کیش، خیابان جهان

تلفن: 07644465985

پدل بورد کیش مخصوص کودکان

عکسی از پدل بورد

بیشتر تفریحات آبی کیش برای کودکان مناسب نیستند. اما پدل بورد کیش از تفریحاتیست که می توانید همراه با کودکتان از آن لذت ببرید. در قسمت های مخصوص اجاره ی پدل بوردینگ، پدل بورد مبتدی اجاره کنید تا برای کودکان مناسب باشد. سپس به صورت دو نفره همراه با کودکتان به دل آب بزنید و سرگرم شوید.

آدرس پدل بورد: کیش، سواحل خلیج فارس

دلفیناریوم یکی از معروف ترین تفریحات کیش برای کودکان

عکسی از دلفیناریوم کیش

تماشای نمایش دلفین های آموزش دیده و پرش آنها، برای کودکان بسیار جالب و جذاب است. دلفیناریوم در پارک دلفین کیش واقع شده و شما می توانید با کودکتان به تماشای این مجموعه بروید. دلفیناریوم یکی از شناخته شده ترین تفریحات کیش برای کودکان و بزرگسالان به شمار می آید. در دلفیناریوم کیش حدود 20 پستاندار دریایی در استخرهای پر از آب دریا نگهداری می شوند.

آدرس دلفیناریوم: کيش، پارك دلفين

تلفن: 07644445237

پارک بازی ماسه

عکسی از ماسه بازی

شن یا ماسه بازی فعالیتی خوشایند برای کودکان است. کودک از لمس کردن ماسه و ساختن سازه با آن بسیار لذت می برد. پارک ماسه مکانی است که امکان بازی با شن و ماسه را برای بچه ها فراهم کرده است. با رفتن به پارک ماسه کیش ذهن کودک خود را به چالش بکشید و روزی خاطره انگیز برایش بسازید.

آدرس: کیش، خیابان جهان، پارک بازی ماسه

باغ پرندگان کیش

عکسی از باغ پرندگان کیش

در باغ پرندگان چندین گونه پرنده که از نقاط گوناگونی از جهان جمع آوری شده اند، نگهداری می شوند. در این باغ شما می توانید از گذرگاه های سرسبز عبور کنید و پرندگانی را که در قفس ها، در گوشه و کنار این باغ نگهداری می شوند را تماشا کنید. روی قفس ها اطلاعاتی در مورد هر پرنده نوشته شده که جنبه آموزشی نیز دارد. کودکان با دیدن پرنده هایی که در قسمتی از این باغ آزادانه پرواز می کنند بسیار هیجان زده می شوند. این باغ در مجموعه پارک دلفین های کیش قرار دارد.

آدرس باغ پرندگان: کیش، پارک دلفین

تلفن: 07644445237

استوانه جادویی در کیش

عکسی از استوانه جادویی

استوانه جادویی یکی از جذاب ترین تفریحات کیش برای کودکان در مجموعه پارس سافاری کیش است. استوانه جادویی توپ استوانه‌ای شکل است که ما بین دو جداره هوا می باشد و داخل یک استخر آب قرار گرفته است و کودک به آن وارد شده و باید تعادل خود را حفظ کند. البته کنترل این توپ ها توسط شخص در محیطی کاملا ایمن انجام می شود و ارتفاع آب کم (حدود سی سانتیمتر) است، همین مسئله باعث می شود خطری برای کودکان نداشته باشد.

آدرس خانه کودک سافاری: کیش، بلوار امام خمینی، بلوار سافاری، جنب فاز 3 صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *