بهترین رستوران ها با منوی غذای دریایی کیش به همراه آدرس

نمایی از رستوران های دریایی کیش
ایران گردی, کیش

جزیره کیش به دلیل اینکه سالانه میزبان گردشگران بسیاری است در نتیجه تعداد رستوران هایی که در آن ساخته شده است نیز بسیار بالاست. در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا بهترین رستوران های دریایی کیش را به شما معرفی کنیم. برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما کیش کلیک کنید.

رستوران میرمهنا با منوی عالی غذای دریایی

نمایی از رستوران میرمهنا کیش

رستوران میرمهنا یکی از بهترین انتخاب ها در جهت خوردن غذاهای دریایی است. این رستوران علاوه بر منوی متنوعی که دارد به دلیل اینکه دارای کیفیت بالایی در پخت غذا است، یکی از بهترین رستوران های دریایی کیش محسوب می شود. البته همین کیفیت بالای غذاها سبب شده است تا قیمت آن نیز بالاتر باشد. رستوران میرمهنا در ساحل کیش قرار گرفته است، در نتیجه هنگام صرف غذا می توانید از مناظر زیبای آن لذت ببرید. یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوب این رستوران پخش موزیک زنده در هنگام خوردن غذا است. در منوی رستوران میرمهنا می توانید انواع غذاهای دریایی، خوراک سنتی و کبابی را میل کنید. از سایر مزایای این رستوران می توان به اینترنت پرسرعت، رزرو میز، پارکینگ و دستگاه پوز است.

آدرس رستوران میرمهنا:

نوار ساحلی کیش، خیابان پروین اعتصامی، مجاور هتل تاپ رز

شماره تلفن رستوران میرمهنا:

076-44422855

رستوران توتی فروتی از بهترین رستوران های دریایی کیش

نمایی از رستورات توتی فروتی کیش

رستوران توتی فروتی نیز از معروف ترین رستوران های دریایی کیش است. کسانی که به کیش زیاد سفر می کنند، احتمالا نام این رستوران را زیاد شنیده اند. رستوران توتی فروتی در سال 84 در جزیره کیش تاسیس شده است. از اصلی ترین نکاتی که افراد را به بازدید از رستوران توتی فروتی ترغیب می کند، چشم انگیز دل انگیز این رستوران است. رستوران توتی فروتی در کنار اسکله دریا قرار گرفته است. همین طور به دلیل اینکه  بیشتر فضای این رستوران در محیط باز قرار گرفته است گردشگران می توانند تا بین فضای باز و بسته یکی را انتخاب کنند. وجود یک کافی شاپ در بالای رستوران باعث شده است که بتوان از انواع نوشیدنی های مختلف لذت برد. به دلیل اینکه در رستوران توتی فروتی پیش غذاهای مختلفی سرو می شود، می توانید تا زمانی که منتظر غذای اصلی باشید گرسنگی خود را رفع کنید. منوی معروف این رستوران شامل پیتزا، ماهی و سالاد سزار می شود.

آدرس رستوران توتی فروتی:

انتهای بلوار دریا، جنبه اسکله تفریحی

شماره تماس رستوران توتی فروتی:

076-44450452

رستوران هواری از بهترین رستوران های دریایی کیش

نمایی از رستوران هواری کیش

برای کسانی که علاقمند به چشیدن غذاهای سنتی کیش هستند، رستوران هواری انتخاب بسیار ویژه ای خواهد بود. با اینکه تعدادی از غذاهای محلی کیش در سایر نقاط ایران هم یافت می شود با این حال نوع طبخ متفاوت و استفاده از ادویه های مختلف باعث می شود تا تفاوت ویژه ای با سایر غذاهای سنتی داشته باشند. رستوران هواری از بهترین رستوران های دریایی کیش است که شما می توانید در آن انواع غذاهای محلی و سنتی کیش را تجربه کنید. همین طور به دلیل اینکه در این رستوران فست فود نیز سرو می شود می تواند برای کودکان و کسانی که علاقه ای به غذاهای دریایی و محلی ندارند مناسب باشد. منوی رستوران هواری شامل انواع شاه میگو و خرچنگ است. از سایر غذاهای معروف آن می توان به سوپ مخصوص دریایی، سالاد، سمبوسه میگو، کرپسی و… اشاره کرد. همچنین برای کسانی که امکان حضور در رستوران را ندارند، امکان سفارش و تحویل در منزل نیز در نظر گرفته شده است.

آدرس: شهرک صدف، میدان گلستان، روبه رو مسجد امام حسن مجتبی

شماره تلفن: 07644445151

رستوران رویال استار کیش

نمایی از رستوران رویال استار کیش

این رستوران که به خاطر محیط شیک و لوکس خود معروف شده است یکی از بهترین رستوران های دریایی جزیره کیش به شمار می رود. رستوران رویال استار در سال 91 با هدف پخت غذاهای ایرانی و خارجی تاسیس شد. این رستوران در شهرک صدف واقع شده است و به دلیل محیط ویژه ای که دارد به شهرت رسیده است. رستوران رویال استار از دو قسمت باز و سرپوشیده تشکیل شده است که فضای داخلی آن می تواند 100 نفر را پذیرا باشد. رویال استار از ساعت 12 تا ساعت 1 از گردشگران پذیرایی می کند. پرنسل حرفه ای این رستوران قادرند تا به سه زبان انگلیسی، عربی و فارسی هم سخن گویند که کار را برای افراد خارجی آسان تر کرده است. از منوی این رستوران می توان انواع غذاهای فرنگی و ایرانی را انتخاب نمود.

آدرس رستوران رویال استار کیش:

بلوار صدف، فاز یک، ساختمان بساک، طبقه سوم

شماره تماس رستوران رویال استار:

076-44454071

رستوران فود لند از بهترین رستوران های دریایی کیش

نمایی از رستوران فودلند کیش

رستوران فود لند از سه سالن بزرگ تشکیل شده است که هر یک ویژگی خاص خود را دارند. در منوی رستوران فودلند در حدود 100 نوع غذا وجود دارد که انتخاب را برای شما بسیار آسان تر کرده است. رستوران فود لند کیش در ساحل مرجانی است در نتیجه برای کسانی که بعد از گشت و گذار در این پارک ساحلی احساس گرسنگی می کنند مناسب خواهد بود.

آدرس: جزیره کیش، انتهای لاین غربی بازار مرجان، جنب دانشگاه شیراز.

شماره تلفن:07644466333

بهترین رستوران های دریایی کیش کدامند؟

رستوران میرمهنا، رستوران رویال استار، رستوران توتی فروتی ، رستوران هواری، رستوران فودلند

کدام رستوران ها در نزدیکی ساحل قرار دارند؟

رستوران میرمهنا، رستوران توتی فروتی

معروف ترین غذای دریایی کیش چیست؟

قلیه ماهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *