فستیوال های دبی

فستیوال های دبی
جهان گردی, دبی

فستیوال هایی که در دبی برگزار می شوند، از شهرت جهانی برخوردارند. علت این امر این است که این شهر پیشرفته توانسته سرمایه گذاری های خوبی در سال های اخیر انجام دهد و با جذب گردشگران از سایر کشورها باعث رشد اقتصادی خود شده است. شما هم اگر قصد شرکت در فستیوال های دبی را دارید، می توانید برای خرید بلیط هواپیما دبی به پنل رزرواسیون یابکس مراجعه کنید.

برگزارکنندگان جشنواره های دبی موفق شده اند تا با برگزاری فستیوال های گوناگون و هیجان انگیز گردشگران خارجی را به سمت دبی جذب کنند و به این صورت صنعت گردشگری را در این شهر ارتقا دهند. در ادامه شما را با برترین فستیوال های دبی آشنا می کنیم.

جشنواره های دبی

این شهر گردشگری و مهم خاورمیانه در سال های اخیر توریست های زیادی را به سمت خود کشانده است، در واقع دبی توانسته تا با استفاده مناسب از منابع نفتی خود شهری مدرن را ایجاد کند.

البته فقط این فستیوال های دبی نیستند که گردشگران را به سوی این شهر سوق می دهند، بلکه وجود مراکز خریدی مانند دبی مال، هتل های لاکچری مانند برج العرب، آکواریوم دبی و سایر جاذبه های آن باعث شده تا عده زیادی به این شهر سفر کنند. ایرانیان هم علاقه زیادی به سفر به دبی دارند و این فستیوال ها برای آن ها فرصت مناسبی را فراهم می کند تا به بهانه شرکت در آن ها سری هم به این شهر بزنند.

جشنواره سنسیشن دبی

جشنواره سنسیشن دبی

این جشنواره در ابتدا در شهر آمستردام برپا شده است و در بعد از آن بود که بسیاری از کشورها این فستیوال را برگزار کردند. این جشنواره در شهر دبی هم برگزار می شود. عامل جذابیت این جشنواره نورپردازی های جالب توجهی است که در آن انجام می شود و فضایی پر از نور و شادی را برای شما به ارمغان می آورد.

برای برگزارکردن این جشنواره از استادیوم ها یا سایر سالن های بزرگ استفاده می کنند تا در یک فضای بزرگ بتوانند به خوبی احساسات بازدیدکنندگان را تحت تاثیر قرار دهند. این هدف موجب می شود تا تمام کسانی که در جشنواره حاضر هستند، از تمام لحظات آن لذت برده و موزیک و رقص نور به هیجان فضا می افزاید.

در این جشنواره ها از افراد معروف مانند Martin Garrix، Mr White، Martin Solveig و … برای اجرا دعوت به عمل می آید. این افراد از هنرمندانی هستند که در سطح بین المللی فعالیت دارند.

 این فستیوال هیجان انگیز به خاطر استقبال مردم در سرتاسر جهان در کشورهای مختلفی برگزار می شود و دبی هم سعی کرده است که از این قافله عقب نباشد. در این نوع جشنواره ها می توان صمیمیت و همکاری میان شرکت کنندگان را مشاهده کرد که توانسته اند محیطی گرم را ایجاد کنند. این فستیوال امسال هم برگزار می شود.

فستیوال تومارولند دبی

فستیوال تومارولند دبی

این جشنواره مربوط به موزیک الکترونیک می شود. این جشنواره موسیقی از معروف ترین فستیوال هایی است که در دنیا برگزار می شود. چندین سال پیش جشنواره مورد نظر در بلژیک و چندین کشور دنیا از جمله دبی برگزار شد که بسیار هیجان انگیز و جالب توجه بودند.

در این جشنواره برنامه های هیجان انگیزی برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است که موجب می شود تا لحظاتی خوش برای آن ها رقم بخورد. اجراهایی که روی صحنه انجام می شوند، بسیار عالی و شگفت انگیز هستند.

در جشنواره ای که در دبی برگزار می شود 15 سن وجود دارند که در هر کدام اجراکنندگان معروفی از سرتاسر دنیا حضور دارند. دکور این نمایش هم بسیار شگفت انگیز است و می توانید انفجاری از رنگ ها به همراه پروانه های در حال پرواز یا نورهای آتش فشانی را ببینید.

 برای خرید بلیط باید به سرعت عمل کنید، زیرا بلیط های این جشنواره به سریع به فروش می رسند و هر ساله افراد زیادی موفق به خرید نمی شوند. در این فستیوال موسیقی تمام عاشقان و علاقمندان به موزیک می توانند شرکت کنند، پس اگر شما هم مایل به این کار هستید، به سرعت بلیط خود را خریداری نمایید.

این جشنواره در کشورهای مختلفی مانند امارات، لبنان، بلژیک، تایوان، ایتالیا، اسپانیا و مالت برپا می شود و از آن جا که دبی به ایران نزدیک است، بهترین گزینه برای ایرانیان محسوب می شود. با شرکت در این برنامه می توانید پخش مستقیم اجراهای هنرمندان معروف را تماشا کنید.

با حضور در جشنواره UNITE with Tomorrowland احساس می کنید که در برنامه بلژیک شرکت داشته اید. زیرا این جشنواره شبیه به مراسمی است که در بلژیک طراحی شده است.

در این جشنواره معروف جهانی هر ساله تقریبا 180 هزار نفر شرکت می کنند و فروش بلیط آن از ماه ها قبل صورت می گیرد. همین طور تعدیل در خرید باعث می شود که افراد زیادی از شرکت در این رویداد جا بمانند.

فستیوال رنگ دبی (Dubai Colour Run)

فستیوال رنگ دبی

یکی دیگر از فستیوال های دبی جشنواره رنگ آن است که یک برنامه بسیار هیجان انگیز و شاد است. در این جشن افراد از هر رده سنی می توانند شرکت کنند و به یکدیگر رنگ بپاشند! اما هیچ برنده ای در کار نیست و تنها هدف شادی کردن در کنار یکدیگر است. جالب است که بدانید تعداد زیادی از خانم ها هم در این جشنواره شرکت می کنند و حتی از آقایان هم بیشتر هستند.

اگر برای شما مهم نیست که رنگ زیادی روی بدن و صورتتان بپاشد، می توانید در این برنامه شرکت کنید. مطمئن باشید که هیجان زیادی در انتظار شما خواهد بود. حتی افراد سن و سال دار هم در این جشنواره شرکت کرده و از آن لذت می برند. ما به شما توصیه می کنیم که این هیجان رنگی را از دست ندهید!

برای حضور در این فستیوال هم باید گوش بزنگ باشید و از هفته ها قبل بلیط آن را تهیه کنید زیرا به سرعت به فروش می رسند. رکورد شرکت در این فستیوال در سال های گذشته نه تا دوازده هزار نفر بوده است که نشان دهنده هیجان این مراسم است.

 فستیوال موسیقی جاز دبی (Dubai Jazz Festival)

 فستیوال موسیقی جاز دبی

از دیگر فستیوال های موسیقی می توان به جشنواره جاز اشاره داشت. در این برنامه هنرمندان از کشورهای مختلف حاضر می شوند تا اجرایی شگفت انگیز را برای بازدیدکنندگان رقم بزنند. این برنامه فقط شامل موسیقی نمی شود بلکه در آن هنرهای دیگری هم مانند صنایع دستی، نقاشی و دیگر موارد در معرض نمایش قرار می گیرند.

محل برگزاری این جشنواره در یکی از هتل های دبی است که در فضای باز آن از جمعیت زیادی پذیرایی می شود و تقریبا 27 تیم موسیقی در این جنشواره حاضر می شوند که در طی نه شب اجراهای خود را به تماشاگران نشان می دهند.

در این میان از بزرگان قدیمی سبک جاز هم یادبودهایی به تماشاگران نشان داده می شود. این فستیوال هم در شهر دبی بسیار معروف است و بلیط های آن را می توان از ماه ها قبل تهیه کرد.

جشنواره طلای دبی

جشنواره طلای دبی

از دیگر فستیوال های مشهور دبی می توان به جشنواره طلای دبی اشاره کرد. این جشنواره در دبی شهرت زیادی دارد و علت آن جواهرسازان معروفی است که در این برنامه شرکت می کنند تا بتوانند طرح های خود را به حاضران نشان دهند. همین طور شما با شرکت در این جشنواره می توانید با روش ساخت و طراحی جواهر در کشور امارات و همین طور سایر کشورها آشنا شوید.

در این فستیوال تقریبا 400 برند مختلف مشهور جهانی و سایر طراحان شرکت می کنند که شما می توانید از نمونه کارهای آن ها دیدن کنید یا حتی خریداری نمایید. لازم به ذکر است که این جشنواره نیازی به تهیه بلیط ندارد و می توانید به صورت رایگان در آن حضور یابید.

جشنواره غذای دبی (Dubai Food Festival)

جشنواره غذای دبی

این فستیوال دبی که از سال 2014 تا اکنون کار خود را در دبی آغاز کرده است، سالانه بازدیدکنندگان زیادی دارد و تعداد شرکت کنندگان هر بار افزایش می یابد. توجه داشته باشید که این فستیوال مخصوصا می تواند برای گردشگران جالب توجه باشد، زیرا آن ها می توانند با غذاهای خاورمیانه آشنا شوند.

در این فستیوال که شامل مراحل گوناگون می شود، می توانید ساعات خوشی را در کنار دیگر بازدیدکنندگان داشته باشید و هم زمان از چشیدن غذاهای مختلف مخصوصا عربی لذت ببرید. همچنین بعضی از رستوران ها تخفیف های گوناگون ارائه می دهند تا مشتریان بیشتری برای خود جذب کنند و آن ها بتوانند غذاهای جدید را امتحان کنند.

برای کودکان هم تفریحات مختلفی در نظر گرفته شده است تا از شرکت در این جشنواره خسته نشوند. همچنین کلاس های آشپزی هم با حضور آشپزهای معروف فراهم شده که می توان در آن ها هم شرکت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *