بهترین کافه های استانبول برای نوشیدن قهوه

کافه استانبول
استانبول, جهان گردی

در هنگام قدم زدن و گشت و گذار در استانبول و بعد از بازدید از جاذبه های استانبول حتما دوست دارید تا به یک کافه بروید و یک نوشیدنی خوشمزه میل کنید. به همین دلیل در این مطلب اطلاعاتی کامل درباره بهترین کافه های استانبول در اختیار شما قرار می دهیم. توجه داشته باشید که استانبول شهری بزرگ است و جاذبه های زیادی دارد. برای مثال مساجد استانبول، آثار تاریخی و کاخ های آن می توانند توجه شما را به خود جلب کنند، در نتیجه زمان کافی برای سفر خود در نظر داشته باشید. برای رزرو آنلاین بلیط هواپیما استانبول کلیک کنید.

کافه های استانبول فضاهای بسیار آرامی دارند و می توانید زمانی را به نشستن در آن ها و تماشای مردم از پشت شیشه بگذرانید. در این کافه ها علاوه بر قهوه نوشیدنی های دیگر هم به همراه کیک سرو می شوند.

کافه حارابه (Harab’be Cafe)

کافه حارابه

کسانی که به قلیان علاقه دارند، می توانند این کافه را هدف توقف خود در استانبول قرار دهند. علاوه بر این وجود دکوراسیون جالب توجه و غذا و نوشیدنی های دیگر می تواند برای شما لذت بخش باشد. برای پیدا کردن این کافه کافی است تا به خیابان سلطان احمد بروید. معمولا کافه بازان از این کافه به خوبی مطلع هستند.

مسجد سلطان احمد هم در این محله قرار دارد و می توانید بعد از بازدید از این بنای دیدنی به این کافه بروید و ناهار خود را در آن جا میل کنید. توجه داشته باشید که کافه معمولا شلوغ استT پس بهتر است از قبل میز خود را رزرو کرده باشید.

آدرس کافه حارابه: استانبول، فاتح، علمدار، تجارتخانه، پلاک 48

زمان فعالیت کافه حارابه: ده صبح تا سه عصر

امتیاز کافه حارابه در گوگل: 4.9

سطح قیمت کافه حارابه: ارزان

کافه اهلی کیف (EHLİ KEYF CAFE)

کافه اهلی کیف

این کافه از بهترین کافه های استانبول است که می توانید در آن قلیان بکشید و در آن با محلی های ناحیه گفت و گو داشته باشید. این کافه خدمات بسیار خوبی به شما ارائه می دهد که باعث شده به یکی از بهترین کافه ها در این ناحیه تبدیل شود. گردشگران می توانند برای خوردن صبحانه ترکی به این مکان مراجعه کنند و قیمت آن هم بسیار مناسب است.

آدرس EHLİ KEYF CAFE: استانبول، فاتح، هجاپاشا، خیابان هجا پاشا حمامی

زمان فعالیت کافه اهلی کیف: از 12 ظهر تا 12 شب

امتیاز در گوگل: 4.9

سطح قیمت کافه کافه اهلی کیف: متوسط

کافه دکان گالاتا (Dükkan Galata)

کافه دکان گالاتا

صبحانه ترکی در این کافه اولین گزینه ای است که توجه شما را به خود جلب می کند. از آن جا که کافه فاصله نزدیکی با برج گالاتا و همین طور خیابان استانبول دارد، در نتیجه می توانید به سادگی بعد از بازدید از این مناطق به این کافه سر بزنید. در این مکان می توانید قهوه، غذا، نوشیدنی های مختلف و همین طور پیش غذا سفارش دهید. کارمندان کافه بسیار گرم و صمیمی هستند و برخورد خوبی با مشتریان خود دارند.

آدرس کافه دکان گالاتا استانبول: بی اوگلو، معیدزاده، خیابان تاتار بی، پلاک 15

زمان فعالیت کافه: 8 و سی دقیقه صبح تا ساعت 6 و سی دقیقه بعدازظهر

امتیاز کافه: 4.7 امتیاز در گوگل

سطح قیمت کافه دکان گالاتا استانبول: متوسط

کافه پیک اوی (Peyk Away Coffee)

کافه پیک اوی

بهترین قهوه را می توان در این کافه سفارش داد. از آن جا که کافه های استانبول زیاد هستند، در نتیجه آن ها سعی می کنند تا با شکست قیمت ها مشتریان بیشتری را به خود جلب کنند. این کافه هم قیمت خیلی کمتری برای سرو قهوه های خود در نظر گرفته است. این کافی شاپ یک مکان روباز است که در محله شاخ طلایی استانبول ساخته شده است.

آدرس کافه پیک اوی استانبول: استانبول، بینبیر دیرک، خیابان پیکخانه

زمان فعالیت کافه پیک اوی: نه صبح تا هفت بعدازظهر

امتیاز در نظر گرفته شده برای کافه در گوگل: 4.7

سطح قیمت خوراکی های کافه: متوسط

در این کافه که قهوه و چای سرو می شود، افراد محلی و گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است. شما می توانید در این کافه چند میان وعده ساده سفارش دهید. این کافه، قهوه ترک بسیار خوشمزه ای هم دارد. برای رفتن به آن باید به خیابان استقلال بروید. رفتن به این کافه بعد از گردش می تواند دوباره شما را پر انرژی کند.

آدرس: استانبول، بی اوگلو، آسمالی مسجیت، اولیویا،

ساعت کاری کافه: 9:30 صبح تا 12:00 شب

کافه امتیاز 4.6 را در گوگل کسب کرده است. سطح قیمت نوشیدنی و خوراکی های این کافه تقریبا متوسط است.

کافه رومیست (Cafe Rumist)

کافه رومیست

دو بنای تاریخی مشهور به نام های کاخ توپکاپی و همین طور مسجد ایاصوفیه در کنار این کافه قرار دارند. ویژگی این محل این است که در منوی آن غذاهای ویژه گیاهانخواران هم در نظر گرفته شده است. همین طور شما می توانید غذاهای ترکی که در این محل آماده می شود، را سفارش دهید. درون کافه صندلی های راحتی همراه با لامپ های زیبا وجود دارند که فضای آن را تبدیل به محیط گرم و رویایی کرده است. قیمت نوشیدنی و غذاهای منو هم در حد مناسب است.

آدرس کافه رومیست استانبول: فاتح، سلطان احمد، خیابان آکبییین

زمان فعالیت کافه رومیست: 8 صبح تا 1 بامداد

کافه امتیاز 4.6 را در گوگل دارد.

سطح قیمت این کافه تقریبا متوسط است.

ولوت کافه بالات (Velvet Cafe, Balat)

ولوت کافه بالات

چنانچه به دنبال مکانی مناسب برای خوردن قهوه و چای هستید، می توانید به کافه مورد نظر مراجعه کنید. همین طور میان وعده های مختلفی هم در منوی آن وجود دارند. پرنسل کافه به صورت حرفه ای کار خود را انجام می دهند و برخورد خوبی دارند. همین قضیه باعث شده تا کافه در میان توریست ها محبوب باشد. صبحانه ترکی هم از دیگر انتخاب های موجود در منو است.

آدرس ولوت کافه استانبول، بالات، فاتح، کوچه چیمن

زمان فعالیت ولوت کافه: روزهای سه شنبه از ساعت ده صبح الی هفت بعدازظهر باز است و در بقیه روزها می توانید از 9:30 صبح تا 7 بعدازظهر مراجعه کنید. توجه داشته باشید که روزهای دوشنبه تعطیل است.

امتیاز کافه در گوگل 4.6 است.

سطح قیمت این کافه متوسط است.

کافه اوولا (Evvelâ)

کافه اوولا

یکی از بهترین کافه های استانبول کافه Evvelâ است که محبوبیت زیادی دارد. در نتیجه از قبل باید یا یک میز رزرو کنید یا در انتظار باقی بمانید. در این کافه می توانید شکلات های مختلفی را به همراه قهوه سفارش دهید. اگر به دنبال منوی متنوع و خدمات عالی است این کافه را به شما پیشنهاد می کنیم.

آدرس کافه او ولا استانبول: فاتح، کوچه هجا پاشا

زمان فعالیت کافه او ولا استانبول: 8 صبح تا 11:30 شب

امتیاز گوگل در کافه 4.6 است.

سطح قیمت منو این کافه تقریبا متوسط است.

کافه پویکا (Poika Coffee)

کافه پویکا

دنبال یک صبحانه کامل هستید؟ این کافه انتخاب مناسبی برای شما است و از جمله بهترین کافه های استانبول به شمار می رود. در این کافه می توانید علاوه بر صبحانه از اینترنت کافه هم استفاده کنید. در نتیجه اگر کاری هم دارید می توانید همراه با لپ تاپ خود به این کافه مراجعه کنید. دکور این مکان به صورت زیبایی طراحی شده و مزه قهوه های آن نظیر ندارد. اگر یک بار مشتری این کافه شوید، بعدها هم به آن مراجعه خواهید کرد.

آدرس کافه پویکا استانبول: فاتح، علمدار، خیابان حاجی تحسین بی

 ساعت کاری کافه: 8 صبح تا 10 شب

امتیاز کافه در گوگل 4.5 است و قیمت منو آن تقریبا 5 است.

کافه آرا (Cafe Ara) 

کافه آرا

یکی دیگر از بهترین کافه های استانبول کافه آرا است که در منطقه ای به اسم آرا گولر قرار گرفته است. شکلات تند مکزیکی این مکان باعث شده تا مشتریان پرو پا قرص خود را داشته باشد. در واقع مالک این کافه فردی به اسم آرا گولر بوده که در گذشته به شغل عکاسی مشغول بوده و از شهرت زیادی برخوردار است البته وی هم اکنون از دنیا رفته است. عکس های این عکاس هم درون کافه قرار دارد.

آدرس کافه آرا استانبول: بی اوگلو، توم توم، خیابان آرا گولر

زمان فعالیت کافه: 9 صبح تا 11:30 شب

امتیاز کافه در گوگل: 4.4 سطح قیمت منو کافه: متوسط

آکالی کافه (Akali)

آکالی کافه

یکی دیگر از بهترین کافه های استانبول کافه ای است که در منطقه بشیکتاش ساخته شده است. این کافه برای دورهمی های خانوادگی هم مناسب است. در این کافه می توانید از نوشیدن قهوه و سایر نوشیدنی ها در محیطی آرام لذت ببرید. البته منو فقط شامل نوشیدنی نمی شود، بلکه می توانید غذاهای ایتالیایی، گیاهی و آمریکایی هم سفارش دهید. در این میان شیرینی های خوشمزه ای هم توسط کافه آماده می شود.

طراحی کافه به زیبایی صورت گرفته تا بتواند مشتریان بیشتری را به خود جذب کند. به همین منظور کف سالن کافه کاشی کاری شده و پیشخوان از چوب درست شده است. زمان فعالیت این کافه از ساعت 12 ظهر تا شب است، پس فرصت کافی دارید که بعد از گردش در شهر به این مکان مراجعه و یک قهوه ترک سفارش داده و در کنار یک شیرینی خوشمزه میل کنید.

کافه دریپ کافیست (Drip Coffeeist)

کافه دریپ کافیست

اگر به دنبال کافه ای در بخش آسیایی استانبول هستید، می توانید به این کافه مراجعه کنید. البته شهرت این کافه باعث شده تا چند شعبه دیگر هم باز کند و این شعبه ها در بخش اروپایی هستند. قهوه دمی ویژه ای در این کافه برای مهمانان ارائه می شود که همراه با یخ آن را ارائه می دهند. در این محل همچنین یک تراس روباز هم وجود دارد که می توانید در آن بنشینید و قهوه خود را در آن جا صرف کنید. قهوه های ترک این کافی شاپ بسیار خوشمزه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *