کارت گردشگری دبی چیست؟

کارت گردشگری دبی
جهان گردی, دبی

در کشور امارات با وجود اینکه امکانات گردشگری زیادی وجود دارد، اما مشخص است که برای بازدید از بخش های تفریحی آن باید هزینه زیادی پرداخت کرد، در همین خصوص کشور امارات تصمیم گرفته است تا با ارائه کارت گردشگری به توریست ها، این امکان را برای آن ها فراهم کند تا با تخفیف های خوبی بتوانند از بخش های مختلف این کشور دیدن کنند. برای آشنایی با کارت گردشگری دبی با یابکس همراه باشید. همین طور برای رزرو آنلاین بلیط هواپیما دبی می توانید به پنل رزرواسیون یابکس مراجعه کنید.

با داشتن کارت مورد نظر که iVenture Card نام دارد می توانید تا 50 درصد تخفیف از مکان های دیدنی دبی بازدید کند یا با تخفیف شصت درصدی در سطح شهر رفت و آمد کنید.

کارت گردشگری iventure card

همان طور که پیش تر به آن اشاره شد، این کارت به شما امکان می دهد که یک تخفیف بسیار خوب برای بازدید از بخش های گردشگری شهر به دست آورید. مخصوصا اگر سفر شما به صورت توریستی باشد، هزینه های شما به مقدار زیادی کاهش می یابد. بخش های مختلفی که می توان از کارت گردشگری دبی در آن ها استفاده کرد شامل موارد مختلفی می شوند که در ادامه مقاله به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

مدت زمان سفر در گرفتن کارت گردشگری دبی

کارت گردشگری دبی

در صورتی که در تعطیلات آخر هفته به دبی سفر می کنید، امکان خرید کارت دیگری به اسم Flexi Pass 3 وجود دارد که برای مدت زمان محدود قابل استفاده است. اما کسانی که سفر آن ها بیشتر از یک هفته طول می کشد باید از کارت های + 5 استفاده نمایند. کارت های مورد نظر محدودیت زمانی ندارند و می توانید آن ها را تا هر وقت که بخواهید استفاده نمایید. چنانچه سفر شما تنها چند روز خواهد بود، بهتر است این کارت ها را تهیه نکنید چون فقط پول شما به هدر می رود.

خرید کارت گردشگری دبی

چندین وب سایت مختلف برای تهیه این کارت ایجاد شده اند که دو سایت www.dubaipass.ae و www.iventurecard.com/us اعتبار بیشتری نسبت به بقیه سایت ها دارند و می توان با اطمینان از آن ها خرید کرد. از سال 2019 تخفیف هایی برای بخش های دیدنی دبی روی این کارت ها اعمال شده است.

ثبت نام کارت گردشگری دبی

هزینه کارت گردشگری دبی برای کودکان: 44 – 430 یورو

هزینه کارت گردشگری دبی برای بزرگسالان: 51 – 550 یورو

این کارت ها می توانند از سفر 36 ساعته تا دو هفته ای را شامل شوند. هرچه مدت زمان سفر شما کوتاه تر باشد، هزینه کارت هم کمتر خواهد بود. در مرحله اول خرید کارت باید به بخش Buy بروید، سپس کارت را انتخاب کرده و در قدم بعدی اطلاعات هویتی خود مانند نام و نام خانوادگی، آدرس و … را وارد کنید. البته توجه داشته باشید که این کارت برای ایران صادر نمی شود و باید از جای دیگری برای گرفتن آن اقدام کرد. سپس در گام پایانی باید هزینه را پرداخت نمایید.

تفریحات مختلف با کارت گردشگری دبی

لگولنددبی

تورسافاری با شام

سقوط آزاد دبی یا Ifly

لگولند دبی (LEGOLAND)

پارک تفریحی IMG Worlds of Adventure

پارک MOTIONGATE

اسکای دبی

تور کشتی کروز

آکواریوم و باغ وحش دبی

شهربازی هاب زیرو دبی (Hub Zero)

پارک آبی وایلد وادی دبی

پارک VR

تونل وحشت دبی

تور کشتی مارینا داو

سیرک La Perle by Dragone

انواع کارت های گردشگری دبی

کارت گردشگری Dubai Flexi Attractions Pass

این کارت باعث می شود تا شما از تخفیف 30 درصدی برای بازدید از دبی بهرمند شوید. مکان هایی که می توانید از آن ها بازدید کنند 3 تا 5 عدد می شوند. معمولا آژانس های گردشگری تورهایی برای مسافران در نظر می گیرند اما این تورها به صورت جامع و کامل نیستند، پس خرید این کارت های گردشگری می توان به شما کمک کند تا به طور کامل از بخش های دیدنی دبی بازدید کنید. همین طور با داشتن این کارت می توانید در هر موقعی که بخواهید به بازدید از دبی بپردازید و ساعت آن در اختیار شما خواهید بود.

کارت گردشگری DUBAI  SELECT

با این کارت امکان بازدید از 3 جاذبه دیدنی دبی وجود دارد. هزینه تهیه کارت مورد نظر برای بزرگسالان تقریبا 425 دینار و برای کودکان 405 دینار است. با استفاده از این کارت می توانید تا نصف قیمت تخفیف بگیرید.

کارت گردشگری DUBAI  FLEX

با استفاده از این کارت می توانید تعداد بیشتری از جاذبه های دبی را دیدن کرد و به شما اجازه داده می شود که بین 3 الی 7 مکان را انتخاب نمایید و تخفیفی که ارائه داده می شود 40 درصد است.

خرید سه بلیط: 429 دینار برای کودک و 459 دینار برای بزرگسال

خرید 5 بلیط: 689 دینار برای کودک و 749 دینار برای بزرگسال

خرید 7 بلیط: 919 دینار برای کودک و 979 دینار برای بزرگسال

کارت گردشگری  Dubai Unlimited Attraction Pass

این کارت به شما اجازه می دهد تا تمام مکان های گردشگری دبی را بازدید کنید و تخفیف 60 درصدی به شما داده می شود. مدت زمان استفاده از این کارت 3 الی 5 روز است.

نمایی از دبی

هزینه کارت Dubai Unlimited Attraction Pass سه روزه:

برای کودک 1119 دینار و برای بزرگسال 1389 دینار

هزینه کارت Dubai Unlimited Attraction Pass 5 روزه:

برای کودک 1689 دینار و برای بزرگسال 1979 دینار است.

این کارت با اینکه نامحدود است، اما توجه داشته باشید که با انقضای آن امکان استفاده آن از بین می رود و نمی توانید آن را برای سفرهای بعدی نگه دارید.

کارت گردشگری  Dubai All Inclusive Pass

کارت دیگری که توسط آن نه تنها می توان از بخش های دیدنی دبی بازدید کرد بلکه با آن می توانید به راحتی در سطح شهر رفت و آمد کنید، کارت Dubai All Inclusive Pass نام دارد. این کارت شامل بسته های 2، 3، 4، 5 و 7 روزه می شود. با این کارت می توان به صورت تکی از 35 مکان دیدنی دبی بازدید کرد.

البته این کارت هم تاریخ انقضا دارد و بعد از دو هفته باطل می شود. این کارت را به صورت چاپی یا به صورت اپلیکیشن می توان استفاده کرد. یک دفترچه راهنما همراه با این کارت به شما ارائه می شود که نام مکان های های دیدنی که با این کارت می توان بازدید کرد در دفترچه ذکر شده است. کودکانی که سن آن ها بین 3 الی 12 سال است باید 319 تا 599 دلار بپردازند و برای بقیه افراد هزینه ای برابر با 239 الی 399 دلار مشخص شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *