مرکز خرید تاور مال دوحه

مرکز خرید تاور مال قطر
قطر

پایتخت قطر، دوحه، مملو از زیبایی‌ها و شامل بزرگ‌ترین مراکز خرید در آسیا است که در آن می توانید فروشگاه های کوچک یا بزرگی را پیدا کنید. این شهر در سال های اخیر به بهشت خریداران تبدیل شده است و همه نوع گردشگر را از سراسر جهان به خود جذب می کند. تاوار مال یکی از مشهورترین مراکز خرید قطر است که برندها و فروشگاه های مختلف را در خود جای داده است. فروشگاه‌های  Tawar Mall مکان مناسبی برای خرید کالاهای با کیفیت بالا و کاوش در دنیای مد، لوازم آرایشی و فناوری هستند. در این مقاله مرکز خرید تاور مال را معرفی می کنیم و فروشگاه های آن را بررسی می کنیم. پس با یابکس همراه باشید.

تاور مال قطر

علاقه مندان به خرید در هر سنی می توانند انواع فروشگاه ها، رستوران و بخش های تفریحی را در Tawar Mall، یک مقصد خرید شناخته شده در شهر پر جنب و جوش دوحه، قطر بیابند. این مرکز خرید در منطقه شلوغ تجاری و مسکونی دوحه واقع شده است و دارای طراحی مدرن و گسترده با فضای داخلی جالب توجه است که تجربه خرید راحت و لذت بخشی را برای شما به ارمغان می آورد.

تاوار مال قطر دارای اجزای طراحی زیبا و متمایز است و مطابق با بالاترین استانداردهای بین المللی ساخته شده است. این مرکز خرید دارای 91,000 متر مربع فضای مخصوص فروشگاه ها است و وسعت کلی آن به 300,958 متر مربع می رسد. این مرکز خرید در نزدیکی مسیرهای تجاری و پر رفت و آمد قرار دارد و فرودگاه بین المللی حمد نیز حدود 20 دقیقه با آن فاصله دارد.

موقعیت مکانی تاور مال دوحه

مرکز خرید تاور مال

بین West Bay و الغرافه در محله الدحیل، مرکز خرید تاور قرار دارد. تفرجگاه ساحلی معروف کورنیش و منطقه تجاری اصلی هر دو حدود 13 کیلومتر (8 مایل) با مرکز خرید فاصله دارند.

در حدود 7 کیلومتری شمال تاوار مال، پارک اسپایر دوحه که یک منطقه سبز بزرگ است و به خاطر مناظر زیبا، زمین های بازی و مسیرهای دویدن مشهور است، قرار دارد. این پارک یک مکان فوق‌العاده برای استراحت، لذت بردن از فعالیت‌های خارج از منزل یا پیک نیک به شمار می رود. یکی دیگر از مجتمع های بزرگ خرید و سرگرمی در دوحه، شهر جشنواره دوحه است که در حدود 15 کیلومتری (9.3 مایلی) شمال مرکز خرید قرار دارد.

فروشگاه های تاوار مال دوحه

بسیاری از شرکت‌های محلی و جهانی که طیف گسترده‌ای از پوشاک، لوازم جانبی، گجت‌ها، اثاثیه منزل و موارد دیگر را ارائه می‌دهند، در این مرکز خرید یافت می‌شوند. میهمانان می‌توانند مغازه‌هایی از بوتیک‌ها تا مارک‌های معروف بین‌المللی را که کالاهای متنوعی را متناسب با طیف وسیعی از سلیقه‌ها و ترجیحات ارائه می‌دهند، کاوش کنند.

تاور مال دارای برندهای معروفی مانند Kiddy Zone، Sports Corner، Riva، Starlink و Merch است. علاوه بر این، کتاب‌فروشی‌ها، لوازم التحریر، فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی، فروشگاه‌های ورزشی و تناسب اندام، فروشگاه‌های لوازم الکترونیک و فناوری و مغازه هایی برای اثاثیه و طراحی خانه در آن وجود دارند. همچنین می توانید جواهرات، لوازم جانبی و فروشگاه های تخصصی را پیدا کنید که اقلام یا بازارهای خاصی را هدف قرار می دهند.

رستوران های تاوار مال دوحه

چندین رستوران، کافه و فودکورت در این داخل مرکز خرید وجود دارند که مهمانان می‌توانند از انواع تجربه‌های خوراکی در آن لذت ببرند. پس از کاوش در مرکز خرید مراجعه به این رستوران ها، فرصتی ایده آلی برای یک تجربه غذایی لذت بخش به شمار می رود. فودکورت‌های معروف، غذاخوری‌های ویژه، و بسیاری دیگر از مراکز غذایی نزدیک، خدماتی را ارائه می‌کنند که تجربه خرید را برای مشتریان افزایش می‌دهد. علاوه بر این، کافی شاپ هایی مانند استارباکس در مرکز خرید تاور وجود دارند.

ویژگی های Tawar Mall

تاور مال در قطر طیف وسیعی از خدمات و امکانات رفاهی را برای خرید لذت بخش ارائه می دهد. در سرتاسر مرکز خرید، فضاهای پارک زیادی از جمله پارکینگ سرپوشیده و روباز و همچنین وای فای رایگان وجود دارد.

علاوه بر این در این مرکز خرید نیاز مهمانان به نمازخانه و اتاق مخصوص نوزاد برطرف می شود. این مرکز خرید دارای آسانسور و رمپ برای تضمین دسترسی افراد معلول است. همچنین مکان‌های نشیمن و استراحتگاه های مختلفی برای استراحت خریداران در نظر گرفته شده است.

پارک ترامپولین BOUNCE واقع در مرکز خرید، فعالیت‌های تعاملی مناسب برای کودکان را در این مکان ارائه می‌کند. سایر بخش های این مکان شامل یک بازار عتیقه، یک آبنمای موزیکال، گالری در فضای باز و یک بوتیک هتل 4 ستاره می شود. آب نمای این مرکز در واقع یک فواره موزیکال است که میهمانان می‌توانند از نمایش آب رنگارنگ زمان‌بندی شده با موسیقی در حین استراحت روی صندلی‌ها لذت ببرند. علاوه بر این، یک فضای ناهار خوری با یک درخت شکوفه گیلاس صورتی و یک صفحه نمایش دیواری LED آبشار مانند شگفت انگیز هم وجود دارد.

طراحی تاور مال

مرکز خرید تاور مال به لطف طراحی چشمگیر و متمایز خود شناخته شده است. این مرکز خرید که بیش از 300958 متر مربع وسعت دارد، دارای فضایی جادار با پله برقی ها و آسانسورهایی است که سطوح مختلف را به هم متصل می کنند.

در بخش بیرونی این مرکز روکش فولاد ضد زنگ به کار رفته است که زیبایی بصری و کاربردی را به نمای این مرکز خرید می افزاید. دروازه متمایز که به عنوان ورودی عمل می کند و جذابیت زیبایی شناختی مرکز خرید را بهبود می بخشد، یکی از برجسته ترین ویژگی های معماری این محل به شمار می رود.

در داخل، مهمانان مجذوب آبشار LED هستند، نمایشی چشمگیر که شبیه سقوط آبشار است. این مرکز خرید دارای عناصر طراحی زیبا و متمایز در هر نقطه است که همه آنها مطابق با بهترین استانداردهای بین المللی ساخته شده اند. ارائه یک تجربه خرید شیک هدف از ساخت این مکان است.

سینما تاور مال

Novo Cinemas Tawar Mall در دوحه در مرکز خرید تاوار قطر واقع شده است. سینما تاور مال دارای 9 صندلی خودکار برای نشستن است. در این مرکز فناوری صدای Dolby Atmos گنجانده شده است که تجربه شنیداری غنی را ارائه می دهد. هچنین برای مهمانانی که مایل هستند، خدمات پیشخدمت شخصی در یکی از سالن های Tawar Mall Novo Cinemas موجود است.

باشگاه بدنسازی awar Mall

باشگاه بدنسازی تاوار مال که با نام پاورهاوس جیم نیز شناخته می شود، یک باشگاه بدنسازی با خدمات و امکانات متنوع در این مرکز خرید است. علاوه بر برنامه‌های ورزشی گروهی از جمله یوگا، اسپین، زومبا، تمرینات مداری و MX4، این باشگاه دارای تجهیزات پیشرفته‌ای برای تمرینات قلبی و قدرتی است.

اعضا می توانند از مربیان شخصی کمک بگیرند و درمان های آبگرم برای استراحت پس از تمرین ارائه می شود. خدمات مراقبت از کودک تضمین می کند که والدین می توانند در حالی که فرزندانشان در نزدیکی مراقبت می شوند، ورزش کنند.

مرکز تناسب اندام دارای اتاق های رختکن خصوصی، زمین های راکتبال و بسکتبال و یک استخر آبی است. جالب اینجاست که اعضای سالن بدنسازی پاورهاوس Tawar Mall به لطف دسترسی شبانه روزی آن می توانند هر زمان که برایشان راحت باشد، ورزش کنند.

نحوه رفتن به مرکز خرید تاور مال قطر

مرکز خرید تاور مال

برای رسیدن به مرکز خرید تاور مال در قطر، گزینه های حمل و نقل متعددی وجود دارد. اگر وسیله نقلیه شخصی دارید یا از خدمات حمل و نقل استفاده می کنید، می توانید از GPS یا برنامه های ناوبری استفاده کنید تا شما را به مرکز خرید در محله Al Markhiya راهنمایی کنند.

سیستم حمل و نقل عمومی قطر، از جمله اتوبوس و سیستم مترو دوحه، گزینه دیگری برای رفتن به این مکان است. نزدیکترین ایستگاه مترو به این مرکز، ایستگاه Al Messila است. از آنجا می توانید سوار تاکسی شوید یا مسافت کوتاهی را پیاده روی کنید.

آدرس تاور مال: خیابان المارخیا، دوحه، دوحه 00974

جمع بندی

مرکز خرید تاور مال قطر، یکی از بهترین مراکز خرید در دوحه است. این مرکز خرید با برندهای بزرگ، امکانات رفاهی عالی و رستوران های درجه یک، محبوبیت زیادی در بین مردم محلی و گردشگران به دست آورده است. این مرکز خرید برای طراحی و ویژگی‌های شگفت انگیز خود نقدهای متعددی دریافت کرده است. اگر قصد سفر به دوحه را دارید و از ماندن در اتاق هتل خود خسته می شوید، حتماً برای گشت و گذار 2 تا 3 ساعته و پرسه زدن در تالارها و لذت بردن از این بهشت خرید، از مرکز خرید تاوار دیدن کنید. آیا قصد سفر به قطر را دارید و به دنبال آژانس مسافرتی قطر هستید؟ از تورهای قطر ما دیدن کنید و با کارشناسان یابکس تماس بگیرید تا بتوانند شما را در زمینه رزرو تور ارزان قطر راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *