منطقه جی بی آر دبی (JBR dubai)

منطقه جی بی آر دبی
جهان گردی, دبی

شهر دبی مکانی مناسب برای رقم زدن خاطرات زیبا است. این شهر عربی که در کشور امارات واقع شده است، انواع و اقسام امکانات فوق العاده را برای گردشگران خود فراهم کرده است. منطقه جی بی آر دبی که دارای یک ساحل زیبا است، دارای بخش های مختلف تفریحی است که قصد داریم در ادامه به آن ها اشاره کنیم. همین طور برای خرید بلیط هواپیما تهران دبی می توانید به پنل رزرواسیون یابکس مراجعه کنید.

 ویژگی های منطقه جی بی آر دبی (JBR dubai)

منطقه جی بی آر دبی

در زمان های قدیمی خیابان مورد نظر منطقه ای کثیف بوده است، اما در حال حاضر از زیباترین خیابان های دبی محسوب می شود. همین طور آب و هوای آن هم بسیار خوب است.

امکانات منطقه جی بی آر دبی

امکانات این خیابان شامل موارد زیر می شوند:

نمازخانه:

برای مسلمانان وجود نمازخانه در مراکز تفریحی ارزش زیادی دارد. به این صورت گردشگران می توانند با خیال راحت در حین لذت بردن از تفریحات مختلف، اعمال عبادی خود را هم انجام دهند.

بوتیک و فروشگاه‌:

در منطقه جی بی آر دبی فروشگاه های مختلفی وجود دارند که شما می توانید لباس های مورد نیاز خود را از آن جا تهیه کنید. پوشاک برند هم در این مکان یافت می شوند.

سرویس‌های بهداشتی:

اگر از کسانی هستید که عادت دارید تا ساعات طولانی به گردش یا خرید بپردازید، مطمئنا به سرویس بهداشتی نیاز خواهید داشت. در منطقه JBR دبی این مورد نیز در نظر گرفته شده است. سرویس بهداشتی این مکان کاملا تمیز است، پس می توانید بدون نگرانی از آن استفاده نمایید.

منطقه جی بی آر دبی

اینترنت رایگان در منطقه جی بی آر دبی:

خوشبخانه در این محل می توان به سادگی به اینترنت دسترسی داشت و مهم نیست که در ساحل هستید یا در خیابان می توانید در همه مکان ها از آن استفاده نمایید و عکس های خود را در شبکه های اجتماعی پست کنید.

دوش‌های ساحلی:

اگر در تابستان به دبی سفر کرده اید گرمای هوا می تواند آزاردهنده باشد، به همین دلیل چندین دوش در ساحل وجود دارند که می توانید در آن ها آبی به بدن خود بزنید و دوباره احساس خنکی و تازگی کنید.

انواع کافی‌شاپ:

خوردن یک نوشیدنی خنک در دمای بالای هوا می تواند بسیار لذت بخش باشد، به همین دلیل در منطقه جی بی آر دبی چندین کافه وجود دارند که می توانید در آن ها نوشیدنی سفارش دهید.

سینما:

در منطقه جی بی آر دبی سرگرمی های زیادی وجود دارند که یکی از آن ها سینما است. بنابرین بعد از گشت و گذار در این خیابان می توانید به سینما بروید و در سالن آن یک فیلم را تماشا کنید.

پیاده روی:

برای پیاده روی در این منطقه یک پیست مخصوص آماده شده است که می توانید هم زمان با قدم زدن در آن ها چشم اندازهای مختلف را هم تماشا کنید.

هتل:

اگر دوست دارید تا در این خیابان اقامت داشته باشید، چندین هتل در این منطقه ساخته شده است.

نحوه دسترسی به خیابان جی بی آر دبی

منطقه جی بی آر دبی

رفتن به خیابان JBR دبی بسیار آسان است، برای اینکار کافی است تا از مترو دبی استفاده نمایید. در واقع همین موضوع باعث شده تا افراد زیادی به این منطقه سر بزنند. برای رفتن به ساحل جی بی آر دبی هم باید از ایستگاه مارینا استفاده کنید. بعد از آن یک تراموا می تواند شما را به مقصد برساند.

غروب آفتاب در خیابان JBR

تماشای غروب خورشید یکی از منظره های زیبایی است که هیچ وقت قدیمی نمی شود و هرچقدر هم که آن را تماشا کنیم، باز هم دوست داریم که آن را ببینیم. مخصوصا اگر در یک منطقه تمیز و زیبا غروب آفتاب را تماشا کنید لذت بیشتری خواهید برد. ساحل خیابان JBR هم یکی از این مناطق است که می توانید در آن منظره غروب آفتاب را ببینید.

خصوصیات ساحل جی بی آر دبی

منطقه جی بی آر دبی

– ساحل JBR محلی مناسب برای استراحت به شمار می رود. مخصوصا که اگر طول هفته را به خرید گذرانده اید و حالا قصد دارید تا زمانی را در آرامش سپری کنید، می توانید در این ساحل وقت بگذرانید.

– ساحل مورد نظر بهترین مکان برای گرفتن آفتاب و برنزه شدن بدن است. در این حین می توانید از گرمای خورشید هم لذت ببرید.

– تفریحات آبی از جمله بهترین ورزش هایی هستند که می توانند باعث آرامش روح و روان شما بشوند. در ساحل جی بی آر دبی هم این امکان برای گردشگران فراهم شده است که از جمله این تفریحات می توان به جت اسکی، پدل بورد، کریکت، فلای بورد، قایق رانی با پارو، والیبال ساحلی، راگبی، تنیس ساحلی، یوگا و … اشاره کرد.

ساحل منطقه جی بی آر دبی

– در این ساحل 40 رستوران آماده پذیرایی از مهمانان هستند، پس از آن جا که تنوع رستوران ها بالا است، به خوبی می تواند پاسخگوی سلیقه های متفاوت مهمانان باشد.

– یکی دیگر از ویژگی های این ساحل وجود مراکز خرید و یا فروشگاه های کوچک برای تهیه لوازم مورد نیاز زندگی است. در نتیجه همان طور که می بینید، در این ساحل همه امکانات رفاهی و تفریحی برای گردشگران فراهم شده است.

– در ساحل منطقه جی بی آر دبی می توانید شاهد اجراهای گوناگونی از گروه های مختلف یا بازیگران به نام باشید. گاهی اوقات گروه های خواننده با میل خود به این ساحل می آیند تا برنامه ای را اجرا کنند. علاوه بر این دیدن چهره های معروف در این مکان هم امری طبیعی است.

– پیست دوچرخه سواری هم در این ساحل در نظر گرفته شده است. چنانچه دوست دارید تا در هوای پاکیزه از یک دوچرخه سواری جذاب لذت ببرید، می توانید دوچرخه های این ساحل را کرایه کنید و از آن ها استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *