معرفی رستوران هوک لانژ کیش

رستوران هوک لانژ کیش
ایران گردی, کیش

خوردن یک وعده غذایی متوسط در یک مکان جدید همیشه سخت است. اما وقتی به معنای واقعی کلمه صدها یا حتی هزاران رستوران برای انتخاب وجود دارد، چگونه می توانید رستورانی را انتخاب کنید که تجربه های خوشمزه و به یاد ماندنی را تضمین می کند؟ بنابرین در این مطلب قصد داریم تا به معرفی یکی از بهترین رستوران ها یعنی رستوران هوک لانژ کیش بپردازیم.

گردش و تفریح و در کنار آن رفتن به رستوران و خوردن غذاهای خوشمزه از لذت های سفر به شمار می روند. بنابرین شما باید همیشه با بهترین مکان ها آشنا باشید. گردشگرانی که قصد سفر به کیش را دارند، می توانند برای تهیه تخفیف بلیط هواپیما کیش به پنل رزرواسیون یابکس مراجعه کنند.

آشنایی با رستوران هوک لانژ کیش

رستوران هوک لانژ کیش

رستوران مورد نظر را در نزدیکی ساحل مرجانی کیش ساخته اند، به همین دلیل می توانید از چشم انداز خلیج فارس لذت ببرید. این رستوران همچنین به سبک اروپایی ساخته شده است.

با اینکه جزیره کیش تعداد زیادی رستوران برای سرو غذا دارد، اما مهمترین موردی که باید به آن توجه کرد کیفیت غذا است. در همین خصوص رستوران هوک لانژ کیش کمبودی از این لحاظ ندارد و همه کسانی که به آن مراجعه کرده اند، موافقند که این رستوران غذاهای خوبی را طبخ می کند.

منو غذایی در رستوران هوک لانژ کیش

رستوران هوک لانژ کیش

منوی رستوران مورد نظر دارای فست فود، غذاهای ایرانی و همین طور خارجی می شود. مهمانان می توانند از بخش کافی شاپ آن هم استفاده کنند که در آن نوشیدنی، سالاد و دسر ارائه می شوند.

تنوع غذایی رستوران هوک لانژ بسیار بالا است. شما می توانید انواع غذاها را در منوی آن مشاهده کنید و بهترین غذایی که مطابق با سلیقه شما است را سفارش دهید. حتی در صورتی که گرسنه نیستید اما هوس یک نوشیدنی خنک کرده اید، می توانید به این رستوران مراجعه کنید تا از آب میوه های تازه آن لذت ببرید. ویژگی این رستوران این است که در منوی آن دسر ترکیه ای و چای مراکشی هم به چشم می خورد.

غذاهای این رستوران شامل سالاد، پاستا، برگر، غذای دریایی، غذای گیاهی، بشقاب مکمل، سوخاری، رپ، پیش غذا، پیتزا، غذای گوشتی، منو کودک، غذای نونی، پیده و … می شوند.

دکوراسیون داخلی رستوران هوک لانژ کیش

رستوران هوک لانژ کیش

شاید اسم مجموعه آوای خلیج فارس به گوش شما خورده باشد. این مکان یک مجموعه بزرگ گردشگری و تفریحی است که برای توریست های جزیره فراهم شده است. رستوران هوک لانژ کیش هم در این مجموعه قرار دارد. معماری این رستوران بسیار زیبا است و نمای آن به صورت شیشه ای ساخته شده است.

فضای داخلی رستوران بسیار بزرگ است و یک بخش هم در خارج آن وجود دارد که می توانید در آن غذا بخورید. همچنین همان طور که پیش از این هم به آن اشاره کردیم، از آن جا که رستوران در کنار ساحل است، مهمانان می توانند دید خوبی به دریا داشته باشند. یکی از عواملی که باعث شده تا مهمانان از غذاها بیشتر لذت ببرند، نورپردازی هایی است که در این رستوران انجام می شود. بخش های مختلف رستوران شامل سالاد بار، پیتزا بار و درینک بار می شوند.

اگر به صورت خانوادگی به رستوران مراجعه می کنید، می توانید از میزهای بزرگ آن استفاده کنید. جالب است که بدانید در بخش بیرونی این مکان هم یک میز با نماد ماه تولد وجود دارد که یک درخت در میان آن قرار گرفته و صندلی هایی در کنار آن وجود دارند.

نظرات مشتریان درباره رستوران هوک لانژ کیش

رستوران هوک لانژ کیش

برای اینکه گردشگران بتوانند تصور بهتری از رستوران هوک لانژ کیش داشته باشند، در میان وب سایت های متنوع جستجو کرده تا نظرات مختلف مشتریان را جویا شویم. اکثر کسانی که به این رستوران مراجعه کرده اند از فضا و غذای آن رضایت کامل داشته اند.

پس می توان این رستوران را بهترین رستوران کیش به شمار آورد. همین طور استانداردهای بهداشتی هم در این مکان به طور کامل رعایت شده است.

قیمت منوی هوک لانژ کیش

گاهی هنگام مراجعه به رستوران های کیش ممکن است با قیمت های بسیار بالایی روبه رو شوید، اما خبر خوب این است که در این رستوران اوضاع متفاوت است. با وجود اینکه فضای آن زیبا است و غذاها کیفیت خوبی دارند اما با این حال شما می توانید غذاهایی با قیمت مناسب را سفارش دهید. در نتیجه بیشتر افراد از رنج قیمتی این رستوران راضی هستند.

مکان های دیدنی در اطراف رستوران هوک لانژ کیش

باغ پرندگان کیش

به دلیل اینکه رستوران در یک مجموعه تفریحی واقع شده است، در نتیجه شما می توانید از بخش های مختلف این مکان استفاده کنید. برای مثال یک آبنمای موزیکال در این رستوران وجود دارد.

همین طور طراحی ساختمان آوای خلیج فارس به صورت ستاره دریایی است. در کنار این رستوران بخش هایی مانند سالن تئاتر، کنسرت و آبنما وجود دارد. آبنمای مورد نظر بسیار ویژه است، زیرا دارای پرده های آبی، لیزر شو، ربات های پیشرفته و … می شود. سایر جاذبه های گردشگری نزدیک این رستوران شامل کارتینگ کیش، پارک آبی اوشن، شهربازی لند، باغ پرندگان و … می شوند.

دسترسی به رستوران هوک لانژ کیش

در صورتی که تمایل دارید به این رستوران بروید، توجه داشته باشید که حتما پیش از مراجعه میز خود را رزرو نمایید.

تلفن تماس رستوران هوک لانژ کیش: 09347680305

زمان فعالیت رستوران هوک لانژ کیش: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 12 ظهر تا یک بامداد

هتل‌های نزدیک رستوران هوک لانژ کیش

هتل شایان کیش

هتل پارس نیک

هتل صدف

هتل کیش

هتل معراج کیش

هتل شایان کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *