رستوران های جزیره المها قطر

جزیره المها قطر
قطر

یکی دیگر از بخش هایی که به تازگی در قطر افتتاح شده است، جزیره المها است که در سال 2022 کار خود را شروع کرده است. اگر دوست دارید تا روزهای خود را در یک کلوپ ساحلی خصوصی بگذرانید و در آن به آهنگ های هنرمندان گوش بدهید یا اینکه در شهربازی از سواری های هیجان انگیز لذت ببرید، می توانید به جزیره المها قطر بروید. در این میان برخی از لوکس ترین رستوران ها در جزیره المها واقع شده اند که در آن ها غذاهای سنتی و بین المللی به علاقمندان ارائه می شود. برای آشنایی با این رستوران ها با یابکس همراه باشید. همینطور برای خرید تور قطر می توانید به صفحه تور مراجعه کنید.

رستوران‌های جزیره المها: مکانی برای چشیدن طعم های مجلل

کسانی که به قطر سفر می کنند، می توانند یک یا دو روز را در این جزیره زیبا سپری کنند. اگر شما هم یکی از کسانی هستید که دوست دارید، یک تجربه ناهار خوری خوب را با خانواده، دوستان یا یک شخص خاص داشته باشید، پس می توانید یک ناهار یا شام را در یکی از رستوران های مجلل جزیره المها برنامه ریزی کنید تا از طعم و عطر غذاهای لذیذ لذت ببرید. در این جا رستوران های زیادی وجود دارد که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

رستوران Zuma جزیره المها قطر

رستوران زوما

رستوران زوما توانسته بهترین سرویس را از نظر لندن به خود اختصاص دهد. در این رستوران غذاهای ژاپنی لذیذی سرو می شوند و محیط رستوران بسیار دیدنی است. در واقع طراحی این رستوران از غذاخوری های ژاپنی که به اسم ایزاکایا معروفند الهام گرفته شده است.

این رستوران سبک غذاخوری ژاپنی را در دوحه با غذاهای تلفیقی ژاپنی-پرویی متمایز خود جشن می گیرد، سبکی منحصر به فرد که طعم های روستایی پرو و ژاپن را در یک غذای پویا ترکیب می کند. این رستوران یک دکوراسیون معاصر را به نمایش می گذارد تا یک مکان منحصر به فرد برای لذت بردن از یک موقعیت عالی و طیف کاملی از غذاهای خاص باشد.

ساعات کاری: یکشنبه تا شنبه: ناهار: 12:30 بعد از ظهر – ساعت 3.30 بعد از ظهر شام: ساعت 7 بعد از ظهر – ساعت 1 بامداد

رستوران Tatel از رستوران های جزیره المها قطر

رستوران تاتل

این رستوران معروف غذاهای تند اسپانیایی سرو می کند و از رستوران های جزیره المها قطر است. شما می توانید در این رستوران موسیقی زنده روزانه را همراه با نوشیدنی های خوش طعم مزه کنید. تاتل، یکی از رستوران‌های سطح بالا در قطر است که مکانی عالی برای گذراندن یک شب در کنار عزیزانتان در حالی که بهترین غذاهای لذیذ و نوشیدنی های خوش طعم را میل کنید، به شمار می رود، در این میان پخش موسیقی زنده هم در پس زمینه باعث می شود که از غذای خود بیشتر لذت ببرید.

این رستوران زیبا در جزیره آل ماها دارای فضایی گرم با فضای داخلی الهام گرفته از سایه های سفید است. دوستداران غذاهای اصیل اسپانیایی از چشیدن طعم های سنتی و دستور العمل های قدیمی که برای تهیه هر غذا دنبال می شوند، خوشحال خواهند شد.

ساعات کاری: یکشنبه تا شنبه: 12:30 بعد از ظهر تا 3 بامداد

رستوران Karaki جزیره المها قطر

رستوران کاراکی

در این رستوران از چای کراک تا قهوه ترک و انواع لقیمات برای مهمانان سرو می شود. این سالن چای مجلل و سنتی قطری یکی از بهترین مکان ها برای بازدید در قطر است. با افتتاح جزیره المها در 14 نوامبر، این سالن در بین بازدیدکنندگانی که به دنبال مکانی با محیطی آرام، دکوراسیون شیک و انتخاب های غذایی خوشمزه هستند، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این مکان بهترین نقطه برای صرف چای و تنقلات و گپ زدن با دوستان پس از یک روز گشت و گذار در نقاط دیدنی جذاب دوحه است. با انتخاب گسترده ای از نوشیدنی ها و شیرینی های متنوع، این سالن در Lusail مکانی است که حداقل یک بار باید از آن بازدید کنید.

ساعات کاری: یکشنبه تا شنبه: 24 ساعت باز است

رستوران Beefbar جزیره المها دوحه

اگر شما هم علاقه خاصی به غذاهای گوشتی دارید، این رستوران مناسب شما خواهد بود. پیش از رفتن به این رستوران بهتر است که میز خود را رزرو کنید. منوی این رستوران در سه دسته مختلف تقسیم بندی شده است که هر دسته شامل غذاهای مختلفی می شود. توجه داشته باشید که برای آماده کردن برش های گوشت در این رستوران از دستورالعمل های معروف جهانی که در رستوران های آمریکا، استرالیا و ژاپن استفاده می شود، بهره برده اند. همین طور بهتر است، بعد از خوردن غذای اصلی دسرهای فوق لذیذ این رستوران را هم امتحان کنید.

ساعات کاری: یکشنبه تا شنبه: 11 صبح تا 3 بامداد

رستوران Carbone از رستوران های جزیره المها قطر

رستوران Carbone

دوست داران غذاهای ایتالیایی-آمریکایی از اینکه این رستوران شگفت انگیز در جزیره آل ماها افتتاح شده است، هیجان زده خواهند شد. بازدیدکنندگان می توانند، از غذاهای مجلل در محیطی دنج، راحت و آرام لذت ببرند. فضای داخلی و دکوراسیون این رستوران باشکوه در جزیره المها در لوسل، بسیار شهری و مدرن است. دیوارهای چوبی متضاد با کاناپه‌های قرمز نیز حال و هوای کانتری‌های آمریکایی را ایجاد می‌کنند.

غذاهایی که برای میهمانان سرو می شود، شامل آخرین تکنیک های آشپزی با همان طعم و چاشنی است که باعث می شود غذایی بی نظیر را تجربه کنید. برخی از غذاهایی که با استفاده از این تکنیک ها درست می شوند عبارتند از: سالاد غذاهای دریایی، خرچنگfra diavola، مرغ اسکارپاریلو و گوشت گوساله.

ساعات کاری: یکشنبه تا شنبه: 14:00 – ساعت 2 بامداد

رستوران PuraVida از رستوران های جزیره المها قطر

رستوران PuraVida

گذراندن مدت زمان طولانی در مقصدی متفاوت از خانه شما می تواند دشوار باشد، زیرا فرد تمایل به خوردن مقدار زیادی از خوراکی ها و تنقلات دارد. بنابراین، انتخاب مکانی با گزینه‌های غذایی سالم‌تر، بخش مهمی از حفظ سلامت به شمار می رود.

 رستوران PuraVida یکی از این رستوران‌هایی است که در آن مهمانان گزینه‌های متنوعی از سالاد، نان تست و ساندویچ گرفته تا آبمیوه‌ها و اسموتی‌های تازه را پیدا می‌کنند. محیط و فضای داخلی این رستوران کاملاً خانگی و راحت برای استراحت و خوردن لذیذترین غذای سالم است. این یکی از معدود رستوران های دوحه است که بهترین ترکیب از غذاهای خوشمزه و سالم را سرو می کند.

ساعات کاری: یکشنبه تا شنبه: 9 صبح تا 11 بعد از ظهر

رستوران Billionaire

رستوران Billionaire

اگر در Lusail هستید و یک شب را با دوستان خود برنامه ریزی می کنید، بهترین سری به این رستوران بزنید تا بتوانید از شب خود نهایت لذت را ببرید. این مکان یک لانژبار منحصر به فرد و شیک در جزیره المها در قطر است که برای تجربه زندگی شبانه خیره کننده در قطر عالی است. اینجا مکانی است که در آن فرهنگ غذاخوری لوکس و روح زندگی شبانه با اجراهای هنرمندان مشهور بین المللی، دی جی های زنده و حتی یک نمایش ویژه ادغام می شود.

خدمات بی عیب و نقص و غذای با کیفیت آن را به مکانی ایده آل برای مردم از سراسر جهان تبدیل کرده است در این میان می توانید با سایر مهمانان این رستوران گپ و گفت و گو کنید و با فرهنگ های دیگر هم آشنا شوید. علاوه بر این در این لانژبار یک سالن استراحت هم وجود دارد که در هنرمندان با آهنگ های زیبا از شما پذیرایی می کنند.

رستوران Moka Caffe

کافه موکا

برای کسانی که عاشق قهوه هستند، یک طعم بینظیر قهوه می تواند در تمام روز آن ها را پرانرژی نگه دارد. شما می توانید در این کافه رستوران طعم بینظیر موکا را بچشید. وقتی وارد این رستوران می شوید، بهتر است زمانی کافی برای لذت بردن از طعم قهوه و همینطور گفت و گو با دوستان خود اختصاص دهید. شما می توانید در کنار طعم قهوه از خوردن سایر تنقلات هم لذت ببرید. همینطور فضای کافه با آهنگ های زیبایی که  توسط هنرمندان اجرا می شود بسیار دل انگیز است.

ساعات کاری: یکشنبه تا شنبه: 24 ساعته باز است.

رستوران Rossopomodoro

رستوران Rossopomodoro

اگر از عاشقان سرسخت غذاهای ایتالیایی هستید، بازدید از این رستوران شیک در جزیره آل ماها قطر بسیار لذت بخش خواهد بود. این رستوران به خاطر طعم های متنوع پیتزا با رنگ ناپلی معروف است. این مکان دارای محیطی بسیار راحت و آرام است که در آن می توانید با انواع پاستا، پیتزا و نوشیدنی مورد علاقه از خود پذیرایی کنید.

ساعات کاری: یکشنبه تا شنبه: 11 صبح تا 3 بامداد

رستوران Em Sherif Restaurant

رستوران Em Sherif Restaurant

این مکان یک رستوران غذاهای لبنانی است که شبیه یک عمارت شرقی در جزیره المها قطر طراحی شده است. رستوران برنده جایزه لبنانی شعبه های زیادی در سراسر خاورمیانه دارد. این مکان با دکور زیبا و محیطی آرام، مکانی عالی برای تجربه یک غذای خوب در قطر است. در واقع این رستوران مد روز در دوحه، ترکیبی عالی از غذاخوری های لوکس و غذاهای خوش طعم است. این رستوران دارای طیف گسترده ای از غذاهای تهیه شده با مواد اولیه تازه و همچنین مجموعه گسترده ای از نوشیدنی متنوع است.

ساعات کاری: یکشنبه تا شنبه: 12:00 تا 22:30

رستوران و بار LPM جزیره المها قطر

رستوران و بار LPM جزیره المها قطر

یکی از جزایر جذاب قطر، جزیره آل ماها است که بهترین مقصد برای کشف طعم غذاهای مدیترانه ای به شمار می رود. این رستوران معروف به خاطر غذاهای اصیل مدیترانه ای شهرت دارد و دکور آن به صورت یک عمارت شرقی طراحی شده است که در همه دنیا به دلیل ارائه غذاهای خوب و اصیل لبنانی شناخته شده است. شما می توانید در این رستوران طعم‌های تازه، جدید و هیجان‌انگیز و غذاهای مدیترانه‌ای را کشف کنید که طعم عالی را برای جشن‌های خانوادگی و شام‌های عاشقانه فراهم می‌کنند. این رستوران در جزیره المها مظهر زیبایی، غذای خوب و محیطی دنج است.

ساعات کاری: یکشنبه تا شنبه: 12:30 تا 16:00 و 6 بعد از ظهر تا 11 شب

جمع بندی

رستوران‌ها و کافه‌های جزیره المها از بهترین مکان‌ها برای خوردن، نوشیدن، و گذراندن اوقات فراغت با خانواده و دوستان به شمار می روند. بازدیدکنندگان می توانند گزینه های مختلفی از رستوران های لاکچری یا کافه های قهوه در این جزیره داشته باشند.

تنوع گسترده رستوران ها در جزیره الهما به بازدیدکنندگان این فرصت را می دهد تا غذاهای مختلف تهیه شده در هر رستوران را کشف کنند و فضای متفاوتی را تجربه کنند. شما می توانید حین سفر به قطر سری هم به این جزیره بزنید و تجربه ای متفاوت در غذاخوری های آن داشته باشید.

آیا جزیره الهما قطر ارزش بازدید را دارد؟

بله، جزیره آل ماها که اخیرا افتتاح شده است، قطعا ارزش دیدن را دارد، زیرا دارای برخی از شگفت انگیزترین مکان های سرگرمی در جهان مانندLusail Winter Wonderland است و همچنین در آن رستوران های زیادی هم وجود دارد.

رستوران های گران قیمت جزیره المها کدامند؟

رستوران های PuraVida، Moka Caffe، Billionaire و …

مکان های دیدنی قطر کدامند؟

کتابخانه ملی قطر، موزه ملی قطر، دهکده فرهنگی کاتارا و …

نزدیکترین فرودگاه به جزیره المها کدام است؟

فرودگاه بین المللی حمد نزدیک ترین فرودگاه به جزیره است. مردم می توانند مستقیماً با ماشین یا تاکسی خود را به جزیره برسانند و از تمام امکانات تفریحی موجود در این جزیره زیبا لذت ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *