کافه دو بعدی دبی

کافه دو بعدی دبی
جهان گردی, دبی

برند فوراور رز سفر خود را در لندن در سال 1999 با عرضه گل‌های صنعتی آغاز کرد، یعنی گل هایی که برای همیشه ماندگاری دارند. این برند از آن زمان به یک بوتیک ویژه برای هدایای لوکس تبدیل شده است. در این مکان شما می توانید گل‌ها و شکلات‌های خاص را تهیه کنید و همین طور در کنار این محصولات امکان خرید عطرها و عودهای منحصربه‌فرد و مجموعه‌ای نفیس از جواهرات هم وجود دارد. برای خرید بلیط هواپیما دبی کلیک کنید.

فوراور رز لندن به‌عنوان تامین‌کننده بهترین گل‌های رز دنیا با ماندگاری بالا و یک برند لوکس با هدایایی شناخته شده در سطح جهانی، مفتخر است که مفهوم کافه فوراور رز خود را در امارات متحده عربی راه‌اندازی کرده است، او بوتیکی از گل‌ها را در یک محیط کافه‌ای بازسازی کرده و یک فضای منحصر به فرد را ارائه می‌دهد. مشتریان می توانند یک کافه لوکس را در این مکان تجربه کنند.

کافه دو بعدی دبی

کانسپت فوراور رز کافه که با توجه شخص بنیانگذار آن، ابراهیم الصمدی، طراحی و ساخته شده است، بر اساس موضوع کتاب داستان است. این کافه به عنوان یک تصویر دوبعدی توسعه داده شده است که به مشتریان این امکان را می دهد تا احساس کنند که بخشی از یک نقاشی هستند و طراحی منحصر به فرد آن، دنیای واقعی و سه بعدی را شبیه به یک تصویر مسطح می کند.

فضای داخلی از چند ترفند هوشمندانه برای فریب دادن چشمان شما استفاده می کند. اگر از دور به کافه نگاه کنید تصور خواهید کرد که دکوراسیون کاملاً تک رنگ با کف و میزهای سفید است. اتاق، فنجان‌ها و بشقاب‌ها همگی سیاه و سفید نشان داده شده‌اند و موردی که به این مکان رنگ می بخشد، تنها مشتریان آن به همراه غذاها و نوشیدنی‌های رنگی که در این فضا سرو می شوند، هستند. این ترکیب رنگی باعث می شود که شما تصور کنید که بخشی از یک افسانه عاشقانه هستید.

کافه دو بعدی دبی

چشم انداز کلی بنیانگذار این بوده که کافه لوکسی را ایجاد کند که غذاهای خوش طعم و مجلل و نوشیدنی های ممتازی را سرو می کند، همه این مسائل در کنار هم لحظه ای فراموش نشدنی را برای مشتریان ایجاد خواهند کرد.

کافه در تلاش است تا کیفیت منو را همواره در سطحی عالی نگه دارد، به همین منظور منو به طور خاص توسط سرآشپزهای حرفه ای و  با استفاده از بهترین مواد تشکیل شده اند. بنابراین در هر مناسبت یا هر جشنی شما می توانید غذاها یا نوشیدنی های ویژه ای را سفارش دهید.

اولین کافه در ژانویه 2020 در گالریا، جزیره المریه، ابوظبی راه اندازی شد و مکان دوم در نوامبر 2020 در باکس پارک، دبی افتتاح شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *