هتل اینترکنتیننتال دوحه (InterContinental Doha Hotel)

هتل اینترکنتیننتال دوحه
جاذبه های گردشگری, قطر

قطر، کشوری است که فرهنگ غنی و چشم اندازهای خیره کننده دارد و جذابیت های آن باعث می شود که مسافران از سراسر جهان به آن جذب شوند، در نتیجه قطر با چنین جذابیتی به عنوان یکی از بهترین مقاصد تعطیلات جهان برای گردشگران به شمار می رود. هتل اینترکنتیننتال دوحه، یکی از بهترین اقامتگاه هایی است که می توانید رزرو کنید تا اقامتی خاطره انگیز و دلپذیر در آن داشته باشید. از امکانات عالی گرفته تا برخی از ویژگی های منحصر به فرد در این هتل فراهم شده است. برای آشنایی با هتل و امکانات آن با یابکس همراه باشید. همینطور برای خرید تور ارزان قطر می توانید، به صفحه مربوط به آن مراجعه کنید.

معرفی هتل اینترکنتیننتال دوحه

هتل اینترکنتیننتال دوحه واقع در خلیج غربی، یکی از بهترین هتل های لوکس است که هر تفریحی را به شما ارائه می دهد. با طراحی چشمگیر و معماری مدرن، این هتل به عنوان گران ترین اقامتگاهی شناخته شده است که می توان در آن با آرامش اقامت داشت.

خدمات بی‌نظیر این مکان شامل مبلمان با کیفیت، اتاق‌ها و اقامتگاه‌های جادار، یک ساحل خصوصی و … می شوند. مهم نیست که تعطیلات خود را چگونه برنامه ریزی کرده اید، با خانواده یا دوستان، ماه عسل یا یک سفر انفرادی، InterContinental Doha Hotel با قلبی باز و گرم از شما استقبال خواهد کرد. چیزی که بر محبوبیت این هتل مجلل می افزاید، موقعیت مکانی و فاصله آن از جاذبه های اصلی قطر است. این هتل به چشم انداز کورنیش دوحه اشراف دارد و در کنار آن مناطقی مانند مرکز خرید سیتی سنتر، نمایشگاه و همایش دوحه و باشگاه گلف دوحه واقع شده اند. بیایید قبل از انتخاب آن برای تعطیلات ایده آل خود در کشور، جزئیات بیشتری را بررسی کنیم.

اقامتگاه های هتل اینترکنتیننتال دوحه: اتاق ها و سوئیت ها

ظرافت و تجمل، این همان چیزی است کهInterContinental Doha Hotel را به اقامتگاهی عالی برای تعطیلات شما تبدیل می کند. 375 اتاق با بهترین امکانات رفاهی و خدماتی در این مجموعه وجود دارند. مبلمان درجه یک، فضای نشیمن جادار، امکانات تکمیلی مانند وای فای رایگان، سرویس اتاق، و دسترسی به ویژگی های دیگر زندگی شما را راحت تر و آرامش بخش تر می کند.

اتاق ها

اتاق های هتل اینترکنتیننتال دوحه

در حین اقامت در اتاقی با طراحی زیبا، از زیبایی سورئال کورنیش دوحه لذت ببرید. هتل اینترکنتیننتال دوحه با نمای آرام شهر و فضای داخلی مدرن اروپایی، ترکیبی از هنر غربی و سنتی عربی را در خود ایجاد کرده است. امکانات هر اتاق شامل جدیدترین تجهیزات مبتنی بر فناوری مانند کنترل از راه دور با آی پد، وای‌فای پرسرعت، مینی‌بار، کانال تلویزیونی بین‌المللی، سشوار و … می شوند. سه دسته اتاق به شرح زیر در این هتل وجود دارند:

سوپر اتاق‌ها با دکوراسیون کلاسیک و هنرهای عربی و اروپایی بهترین اتاق‌ها برای اقامت شما هستند.

اتاق‌های لوکس مجهز به جدیدترین دستگاه‌های فناوری و چشم‌اندازی مسحورکننده از افق دوحه و خلیج‌ فارس هستند.

سوئیت ها

سوئیت‌های هتل InterContinental دوحه با داشتن امکانات لاکچری، اقامت در این هتل را به تجربه ای کم نظیر تبدیل می کنند و مکانی ایده آل برای رفع خستگی و گذراندن اوقاتی خوش در کنار خانواده محسوب می شوند. منظره 360 درجه و فضای ناهارخوری و نشیمن مجزا در هر سوئیت وجود دارد. هر یک از سوئیت های طبقه بندی شده دارای امکاناتی مانند تلویزیون صفحه تخت، حمام، تهویه مطبوع، طراحی کلاسیک و مبلمان نفیس هستند. در ادامه به معرفی سوئیت های این هتل خواهیم پرداخت.

سوئیت های هتل اینترکنتیننتال دوحه

سوئیت های دیپلماتیک با امکانات درجه یک و مجلل، منطقه ای بزرگ را برای سبک زندگی لوکس شما ارائه می دهند. اتاق خواب اصلی، حمام اختصاصی و بخش سرگرمی آن را برای سفرهای کاری و تفریحی عالی می کند.

شما می توانید یک سوئیت پرزیدنت یک یا دو خوابه را برای اقامت مجلل در هتل InterContinental West Bay انتخاب کنید. این سوئیت مشرف به اسکای لاین دوحه است و مجهز به بهترین امکانات رفاهی است تا اقامت شما را راحت و دلپذیر کند. فضای ناهار خوری، آشپزخانه مجهز، نشیمن بزرگ و هر امکاناتی که نیاز داری،د در این سوئیت در دسترس خواهد بود.

سبک شیک، مبلمان مدرن، و فضای داخلی آرام بخش، سوئیت executive را به انتخابی برای همه مهمانان تبدیل کرده است. پنل الکترونیکی پیشرفته، حمام مجزا، کمد دیواری و منظره خلیج زیبای فارس از ویژگی‌های بارز این مجموعه هستند.

برای یک تعطیلات طولانی خانوادگی در دوحه، سوئیت‌های لوکس بهترین اتاق‌های موجود در این هتل هستند. ویژگی های اتاق های موجود در اینجا اقامت شما را مانند خانه شما راحت می کند. دکوراسیون آرامش بخش و رنگ ظریف هر گوشه از سوئیت را زیباتر کرده است. همچنین هر سوئیت لوکس دارای یک بالکن اختصاصی است.

سوئیت‌های سلطنتی هتل InterContinental دوحه نشان‌دهنده ظرافت و پیچیدگی در طراحی خود هستند. این هتل با منظره خلیج فارس و خط افق خیره کننده دوحه، ناهارخوری مجزا و حمام مرمری اقامتی شگفت انگیز را برای شما به ارمغان می آورد.

ویلاها و آپارتمان ها

اتاق های هتل اینترکنتیننتال دوحه

با رزرو بهترین ویلاها و آپارتمان های موجود در هتل اینترکنتیننتال دوحه، از تعطیلات خصوصی در قطر با خانواده خود لذت ببرید. امکانات فوق العاده ای به این هتل اضافه شده است که تعطیلات شما را به یاد ماندنی و آسان می کند، هر یک از ویلاها و آپارتمان های هتل، شیک ترین امکانات رفاهی و جذاب ترین دکور را را در خود دارند.

لمس دکوراسیون معاصر و مدرن، دسترسی به استخر یا ساحل خصوصی، اسپا، سالن بدنسازی و رستوران‌ها در کنار هم این هتل را به اقامتگاهی لوکس و عالی برای شما و خانواده‌تان تبدیل می‌کند. چشم انداز ویلاها می تواند به سمت دریا یا استخر باشد. همچنین آپاراتمان های یک، دو یا سه اتاق هم در دسترس هستند.

رستوران های هتل اینترکنتیننتال دوحه

در این مجموعه چندین هتل وجود دارد که شامل بهترین رستوران های دوحه می شود. با کیفیت ترین غذاها توسط بهترین سرآشپزهای درجه یک تهیه می شوند و برخورد کارکنان بسیار حرفه ای است. همچنین دکور رستوران هم ارزش خدماتی که ارائه می شود، را دو چندان کرده است. همچنین لازم به ذکر است که رستوران این هتل حتی برنده جایزه بهترین غذاخوری را هم کسب کرده است و شما می توانید پیش از مراجعه به آن یک میز برای خود رزرو کنید.

رستوران La Mar by Gaston Acurio

رستوران های هتل اینترکنتیننتال دوحه

در این رستوران شاهد یک فضای داخلی مدرن خواهید بود. طعم غذاهای این جا اصیل و غنی است و می تواند ذائقه غذایی شما را تحریک کند. مهمانان می توانند از طعم نوشیدنی‌های خاص گرفته تا غذاهای دریایی تازه و گوشت‌های کبابی شده با ذغال را در حین تحسین منظره پانوراما از شهر امتحان کنند. صندلی‌های کنار ساحل و همچنین صندلی‌های سرپوشیده ای وجود دارد تا راحتی را برای شما به ارمغان بیاورند.

ساعت کار رستوران:

جمعه و شنبه از ساعت 12:30 تا 4:30 بعد از ظهر

همه روزه از ساعت 18 الی 23:30

پنجشنبه تا شنبه از 4 بعد از ظهر تا 7 بعد از ظهر

رستوران Mykonos

بهترین غذاهای مدیترانه ای در دوحه در میکونوس، یکی از برترین رستوران های قطر سرو می شوند. برخی از دستور پخت ها متعلق به غذاهای یونانی هستند که توسط سرآشپزهای درجه یک جهانی تهیه شده اند و لذت بخش ترین تجربه غذایی را به شما ارائه می دهند. شما می توانید غذاهای مانند سالاد یونانی یا برگ درخت انگور، پنیر ساگاناکی و موساکا را امتحان کنید.

میکونوس هماهنگی طبیعت را با دکوراسیون مدرن و سنتی منعکس می کند. استفاده از رنگ مایل به سفید، همراه با رنگ های آبی، حس آرامش بخشی به محیط می بخشد. مهمانان می‌توانید فضای ایده‌آل خود را از بین صندلی‌های سالن داخلی یا خارجی در InterContinental Qatar انتخاب کنند.

زمان: همه روزه از ساعت 12 الی 23:30

رستوران Manko Doha

وقتی صحبت از لذت بردن از زندگی شبانه در قطر می شود، مانکو دوحه مکانی ایده آل برای استراحت و لذت بردن از شب است. بار و سالن‌های این رستوران به‌خاطر منوی جدید، غذاهای خاص و نوشیدنی‌های ویژه آن شناخته می‌شوند تا یک شب عالی را به شما هدیه دهند. دکور شیک و مسحورکننده رستوران نشان دهنده کمال هنر و معماری است.

لیست کاملی از سرگرمی ها با شب های دی جی، دسرهای لذیذ و نوشیدنی های خوشمزه در انتظار شما است. منظره آرام اطراف و فضای داخلی شیک، مانکو دوحه را به مرکزی برای تجربه زندگی شبانه تبدیل کرده است. همین طور بهتر است تا نوشیدنی های دست ساز را از دست ندهید.

زمان برگزاری: هر پنجشنبه و جمعه از ساعت 16 الی 19

رستوران Coral All-Day Dine-in

رستوران هتل اینترکنتیننتال دوحه

از جمله بهترین رستوران های هتل اینترکنتیننتال دوحه می توان به رستوران مورد نظر اشاره کرد. ترکیبی عالی از غذاهای عربی و اروپایی توسط یک سرآشپز درجه یک جهانی در این رستوران تهیه می شوند و این مکان را به بهترین محل برای صرف غذا در سطح شهر تبدیل کرده اند. شما می توانید از طعم غذاهای سنتی و فانتزی که با عطر اصیل سرو می شوند، لذت ببرید. نان پخته شده، شیرینی ها، آب میوه ها و میوه های استوایی چیزی است که نباید از دست داد. این رستوران برای صرف یک وعده غذایی به همراه خانواده بسیار عالی است. یک بخش از فضای این رستوران در فضای باز است و شب هنگام در زیر نور ستاره ها می توانید شام خود را در آن جا میل کنید.

ساعت کار رستوران:

یکشنبه تا پنجشنبه: 6 صبح تا 10:30 صبح

جمعه و شنبه: 6 صبح تا 11 صبح

رستوران Paloma

بهترین غذای آمریکایی را می توان در منوی این رستوران پیدا کرد. رستوران مورد نظر به خاطر منوی خوشمزه و غذاهای تازه تهیه شده آن معروف است و یکی از بهترین غذاخوری های دوحه برای تجربه یک وعده غذایی شگفت انگیز را به شمار می رود. غذاهای این جا توسط آشپزهای درجه یک که پیش تر چندین بار در مسابقات آشپزی برنده شده اند، سرو می شوند. برای اینکه اوقات خوشی در هنگام صرف غذا داشته باشید، برنامه ها و نوشیدنی های خوشمزه هم در کنار آن ارائه می شوند. مهمانان می توانند، در این رستوران سالاد سرآشپز، برنج مکزیکی، لوبیا سرخ شده، ذرت کبابی یا مرغ کبابی را امتحان کنند.

ساعت کاری رستوران:

زمان: 5:00 بعد از ظهر تا 2:00 بامداد

کافه بلژیکی Belgian Café

رنگ‌های گرم، فضای داخلی ظریف تا منوی وسوسه‌انگیز و امکانات درجه یک، کافه بلژیک را به یکی از بهترین کافه‌های دوحه تبدیل کرده است که می‌توانید در آن زمان دلپذیری را بگذرانید. این کافه حتی بزرگترین کافه ای است که در هتل اینترکنتیننتال دوحه واقع شده است و محیطی آرام و لذت بخش را به شما ارائه می دهد.

منوی این کافه شامل غذاهای اروپای و بلژیکی می شود که در میان آن ها کروکت پنیر، غذاهای دریایی و شنسیل یافت می شوند.کافه بلژیکی همینطور یکی از بهترین مکان ها برای معاشرت با مردم پس از یک روز طولانی به شمار می رود.

ساعت کاری:

همه روزه از ساعت 12:30 تا 12 صبح

رستوران Villa Beirut

رستوران هتل اینترکنتیننتال دوحه

رستوران مورد نظر از بهترین مکان ها برای لذت بردن از طعم غذاهای تازه لبنانی است. آشپزهای حرفه ای این رستوران تمام تلاش خود را می کنند تا طعم اصلی غذاهای لبنانی را به وجود آورند و استفاده از ادویه های متنوع در غذاها بسیار مرسوم است. این رستوران در کنار یک استخر قرار دارد و می توان در حین خوردن غذا از زیبایی های محیط لذت برد. در منو این رستوران از پیش غذا گرفته تا دسر و نوشیدنی سرو می شود. نه تنها در این رستوران می توان از غذا لذت برد، بلکه موسیقی هم برای شما گوش نواز خواهد بود.

ساعت کاری رستوران:

صبحانه: از ساعت 9 صبح تا 12 بعد از ظهر

ناهار: از ساعت 12 تا 4 بعد از ظهر

تراس استخر (Pool Terrace)

تراس استخر هتل دوحه

هتل مورد نظر لذت صرف غذا در یک کافه تراس استخر را برای شما به ارمغان می آورد. هر زمان که نوبت به استراحت، تجدید قوا و آفتاب گرفتن در طول روز می شود، این جا یکی از برترین تراس های استخر دوحه است. در تعطیلات می توانید به کافه مراجعه کرده و در آن جا ناهار یا یک میان وعده کوچک را صرف کنید.

همچنین می توانید برای خنک شدن کنار استخر روی صندلی راحتی بنشینید و از نوشیدنی های خنک و آب میوه های تازه لذت ببرید. بعد از آن هم می توانید سری به کافه بزنید و مرغ سرخ کرده یا سیب زمینی سفارش دهید.

زمان: همه روزه از ساعت 09:00 صبح تا 09:00 شب

امکانات هتل اینترکنتیننتال دوحه

سلطنتی و لوکس بودن را با ویژگی های تفریحی هتل InterContinental در قطر تجربه کنید. این ملک پنج ستاره دارای ویژگی های مطلوبی است که می توانید روح و بدن خود را در آرام کنید. از اوقات فراغت گرفته تا سرگرمی، این هتل بهترین تجربه را برای استراحت و تجدید قوا برای شما فراهم می کند.

استخر و سواحل

استخر و ساحل دوحه

استخر هتل محلی مناسب برای استراحت به شمار می رود. از نکات جالبی که درباره استخر این هتل می توان به آن اشاره کرد این است که در کنار آن رستوران و کافه قرار گرفته است و می توانید نوشیدنی سفارش دهید. همینطور یک ساحل اختصاصی هم وجود دارد که می توانید در آن جا بازی ها و ورزش های ساحلی را انجام دهید.

اسپا هتل اینترکنتیننتال دوحه

اسپا هتل

اسپا هتل از بهترین مراکز اسپایی است که می توانید در آن تجربه ای استثنائی داشته باشید. کارکنان اسپا بسیار کارآزموده هستند و دستان ماهر آن ها آرامش را برای شما به ارمغان می آورند. در این مرکز 16 اتاق درمانی وجود دارد که به صورت یک محیط کاملا لوکس طراحی شده اند و شامل سوئیت، استخر سرپوشیده، اتاق های استراحت، سونا، جکوزی، تخت اسپا و … می شوند.

سالن بدنسازی و مرکز تناسب اندام

سالن بدنسازی هتل

سالن بدنسازی مساحتی به اندازه 500 متر دارد و در آن همه تجهیزات و وسایل مناسب برای ورزش قرار گرفته است. علاوه بر این زمین بازی و زمین ساحلی هم برای ورزش کردن مناسب هستند. در مرکز تناسب اندام مربیان حرفه ای می توانند تمرینات لازم را به شما آموزش دهند. همچنین فضای جداگانه ای برای کودکان در نظر گرفته شده است. پس کودکان هم می توانند در کنار والدین از برنامه های تناسب اندام بهره ببرند.

سالن گردهمایی

سالن گردهمایی هتل دوحه

هتل InterContinental در دوحه چشمگیرترین موقعیت مکانی را دارد که آن را بهترین مکان برای ملاقات های خانوادگی و تجاری شما تبدیل می کند. وقتی صحبت از گردهمایی های اجتماعی به میان می آید، در این هتل تمام امکاناتی که برای یک گردهمایی نیاز است فراهم شده است. هتل مورد نظر مشرف به دهکده فرهنگی کاتارا و کورنیش دوحه است که فضای آن برای عروسی و مراسم ها مناسب است.

اتاق ها و سالن های به اندازه ای بزرگ هستند که تعداد مناسبی از مهمانان را در خود جای می دهند. یک سالن بزرگ با ظرفیت 800 نفر هم در آن وجود دارد که مخصوص برگزاری جشن ها است و غذا هم در آن سرو می شود. پیش از برگزاری کنفرانس یا مهمانی می توانید با بخش خدمات تماس گرفته و اتاق ها را رزرو کنید. امکانات آشپزی فوق العاده هم به گونه ای است که هیچکس از رزرو این هتل پشیمان نخواهد شد.

فاصله هتل از بخش های دیدنی دوحه

مرکز خرید سیتی سنتر – 400 متر

پارک البیدا – 8 کیلومتر

شهربازی علاالدین کینگدوم – 9 کیلومتر

مرکز خرید لاگونا – 5 کیلومتر

موزه هنرهای اسلامی – 7 کیلومتر

جمع بندی

هتل اینترکنتیننتال دوحه در فهرست برترین هتل هایی قرار گرفته است که به خاطر خدمات لوکس خود شهرت دارد. معماری عالی و بهترین رستوران های اینجا فقط به شهرت و نام این ملک پنج ستاره می افزایند. دسته بندی اتاق های هتل به گونه ای است که اقامتی به یادماندنی را برای شما به ارمغان می آورند، بنابراین اگر قصد گذراندن تعطیلات در قطر را دارید، با رزرو اقامت خود در این هتل لوکس کلاسیک اوقاتی خوش را در کنار خانواده خواهید داشت.

برترین هتل های دوحه کدامند؟

پایتخت قطر، دوحه، مجموعه ای از هتل ها را در خود جای داده است که امکانات لوکسی را به مهمانان ارائه می دهند. برترین هتل‌های این شهر عبارتند از  هتل ریتز کارلتون دوحه، هتل مارسا مالاز کمپینسکی دوحه، هتل‌های بوتیک سوق واقف دوحه، موندریان دوحه، دبلیو دوحه، هتل اینترکنتیننتال دوحه

خدمات رفاهی هتل اینترکنتیننتال دوحه چیست؟

بخش اسپا، رستوران، کافه، پارکینگ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *