تفریحات آبی ابوظبی

کشتی کروز ابوظبی
امارات, جهان گردی

همه ما با دبی مشهورترین شهر امارات آشنا هستیم. اما اطلاعات ما درباره پایتخت امارات یعنی ابوظبی چندان بالا نیست. شاید برای شما جالب باشد که بدانید در واقع ابوظبی یکی از بزرگ ترین شهرهای دنیا است که پایتخت کشور امارات است. برای آشنایی بیشتر با این شهر تصمیم گرفتیم که در این مقاله به شرح تفریحات آبی ابوظبی بپردازیم. برای خرید بلیط لحظه آخری دبی می توانید به پنل رزرواسیون یابکس مراجعه کنید.

معرفی تفریحات آبی ابوظبی

این شهر به خاطر جزیره ای بودن آن مکانی مناسب برای تجربه تفریحات آبی مختلف است. شما می توانید در این شهر جزیره ای موج سواری، اسکی سواری و جت اسکی را امتحان کنید.

همین طور مکان های دیدنی مانند موزه لوور ابوظبی، قصر الحسن ابوظبی، شهربازی سرپوشیده فراری ورد ابوظبی و ترن هوایی در این شهر وجود دارند که تنها بخشی از جاذبه های آن محسوب می شوند.

جت اسکی ابوظبی

جت اسکی دبی

جت اسکی یکی از ورزش های محبوب آبی است که برای تجربه آن باید حتما از قبل وقت رزرو کنید. در این تفریح شما می توانید در حدود یک ساعت با این وسیله در اسکله کورنیش با سرعت حرکت کنید.

این وسایل آبی را می توان به صورت یک نفره یا دو نفره استفاده کرد و در هر ساعتی در دسترس گردشگران قرار دارند، پس می توانید با توجه به برنامه سفر خود یک زمان برای جت اسکی در نظر بگیرید.

پیش از شروع این تفریح آبی اطلاعات مورد نیاز در اختیار شما قرار می گیرد در نتیجه جایی برای نگرانی وجود ندارد و همچنین نیاز نیست که مهارت خاصی داشته باشید. همه سرنشینان جت اسکی موظف به پوشیدن جلیقه نجات هستند که به صورت رایگان به آن ها داده می شود.

هواپیمای دریایی از ابوظبی به دبی

این تور هیجان انگیز در ابوظبی شروع و در شهر دبی به پایان می رسد. در این حالت مجموعه ای از برنامه های تفریحی برای شما در نظر گرفته شده است که مدت زمان آن پنج ساعت است و ترانسفر هتل هم در صورت تمایل در برنامه وجود دارد. در ابتدای تور شما سوار یک هواپیمای دریایی در ابوظبی می شوید و بعد از رسیدن به دبی با ماشین به ابوظبی باز می گردید.

در این میان می توانید به دیدن بازار طلا، بازار پارچه و سایر بازارهای دبی بروید یا اینکه از موزه های دبی بازدید کنید. برج الخلیفه هم می تواند پذیرای یک نوشیدنی سرد برای شما باشد. در برنامه این تور ناهار هم برای گردشگران در نظر گرفته شده است.

سفر دریایی با کشتی تفریحی به سمت خلیج دلفین

این سفر دریایی برای کسانی که همراه با خانواده و دوستان خود هستند، می تواند بسیار جالب و پرهیجان باشد. در ابتدا شما سوار یک قایق می شوید و به طرف خلیج دلفین حرکت می کنید. قایق در حدود 4 ساعت در این خلیج توقف دارد که می توانید در آن آفتاب بگیرید و فرزندان شما هم می توانند با سطل شکل های شنی درست کنند و به آن ها وسایل لازم داده می شود. سپس به طرف سواحل دور حرکت می کنید تا مدتی را در آب های آرام و به دور از شلوغی سپری کنید.

پدل برد ایستاده در ابوظبی امارات

جنگل های حرا در ابوظبی امارات هم رشد کرده اند که شما می توانید با استفاده از دو گزینه قایق های کایاک یا پدل برد به دیدن و گشت و گذار در میان آن ها بپردازید. پدل برد قایق هایی هستند که باید به صورت ایستاده روی آن ها پارو بزنید. در صورتی که تا به حال از این قایق ها استفاده نکرده اید، آب های آرام بهترین گزینه برای شما هستند. در این حالت می توانید از تماشای ماهی ها، موجودات دریایی دیگر و همین طور پرندگان زیبای این ناحیه لذت ببرید.

زمان استفاده از تور قایق های پدل برد یک ساعت است که در این حالت می توانید یا تمام مدت پارو بزنید و در میان طبیعت این ناحیه بگردید یا روی قایق نشسته و پاهای خود را در آب آویزان کنید و دقایقی از سکوت محیط لذت ببرید. در صورت تمایل می توانید از تور گروهی استفاده کنید که عده افرادی که می توانند هم زمان در آن حاضر باشند 15 نفر است.

پارک آبی Yas از تفریحات آبی ابوظبی

پارک آبی یاس دبی

از دیگر تفریحات مشهوری که می توان در ابوظبی انجام داد پارک آبی Yas است. شما می توانید بلیط این پارک را خریداری کنید و به مدت یک روز کامل تفریحات آبی مختلف را در آن تجربه کنید. همه گروه های سنی قادر به استفاده از این مجموعه هستند. بخش های مختلف پارک شامل سرسره، استخر و سورتمه هوایی (Bandit Bomber) می شوند. وسیله آبی دیگر، سرسره ای به اسم Jebel Drop است که شیب زیادی دارد.

کشتی کروز ابوظبی و شام در عرشه آن

کشتی کروز دبی

رستورانی که در کشتی ابوظبی است دارای منوی بین المللی است تا همه با سلایق مختلف بتوانند از آن لذت ببرند. در این حال می توانید در عرشه بنشینید و از دیدن آب های دریا لذت ببرید. خدمات رایگان کشتی کروز شامل وای فای رایگان و حوله گرم می شود. هنگامی که تور شما به پایان می رسد شما را به هتل باز می گردند.

کایاک سواری در حرا ابوظبی

کایاک سواری در دبی

کایاک سواری هم یکی دیگر از تفریحات آبی دبی است که می توانید آن را در میان حرا ابوظبی امتحان کنید. تور کایاک سواری به صورت حرفه ای شما را از میان تالاب ها هدایت کرده تا بتوانید به نقطه ای مناسب برای دیدن طبیعت این محل برسید.

در این محل کلیه وسایلی که برای کایاک سواری نیاز است، به شما داده می شود و در هر کایاک 1 تا 3 نفر می توانند بنشینند. در این تور شما نیازی به مهارت ویژه ندارید، پس برای کسانی که علاقه به ماجراجویی دارند، این تور مناسب آن ها خواهد بود.

چشم انداز زیبا با قایق کروز ابوظبی

قایق کروز یک تور یک ساعته تا نود دقیقه ای است که در این تور می توانید منظره زیبایی از این شهر را مشاهده کنید و همین طور با عکاسی لحظات خود را در این گشت و گذار ثبت کنید. شما در این تور می توانید برج های جزیره لولو، دلفین های داخل آب و همینطور دهکده پارک میراث را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *