آشنایی با بهترین تفریحات لاکچری دبی

نمایی از دبی
جهان گردی, دبی

در شهر زیبای دبی تفریحات زیادی وجود دارند اما برخی از آن ها قیمت بالاتری نسبت به سایر تفریحات دبی دارند. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا درباره تفریحات لاکچری دبی صحبت کنیم، تا چنانچه قصد خرید بلیط هواپیما ارزان تهران دبی را داشته باشید بتوانید از لیست تفریحات دبی اطلاع یابید. پس با مجله گردشگری یابکس همراه باشید.

آی فلای از جمله تفریحات لاکچری دبی

آی فلای دبی

با اینکه آی فلای را می توان در شهرهای بسیاری تجربه کرد اما حس تجربه آن در دبی خاطره ای ماندگار را برای شما رقم می زند. آی فلای برای کسانی مناسب است که به تفریحات هوایی علاقه دارند اما به خاطر ترس یا سایر مشکلات نمی توانند آن ها را تجربه نمایند.

آی فلای محدودیت سنی ندارد و همه افراد می توانند از آن لذت ببرند. در این تفریح شما وارد یک دستگاه می شوید و سپس با به جریان در آمدن باد درون این وسیله در هوا معلق خواهید شد. آی فلای کاملا ایمن است و هیچ گونه خطری شما را تهدید نمی کند.

آدرس: دبی، جاده شیخ زاید
قیمت آی فلای دبی: از 220 درهم شروع می شود

تجربه کشتی سواری در دبی

کشتی سواری در دبی

کشتی سواری از دیگر تفریحات لاکچری دبی است. گردشگران زیادی علاقه دارند تا یک وعده غذایی را در کشتی های تفریحی و کروز دبی تجربه کنند. با توجه به اینکه می خواهید چه نوع تفریحی را تجربه کنید رزرو کشتی ها هم متفاوت خواهد بود.

برای مثال اگر قصد دارید تا در سواحل خلیج فارس گردش کنید کشتی کروز دبی برای شما مناسب است. اما اگر می خواهید ماهی گیری کنید، قایق ها و کشتی های کوچک تر برای شما مناسب خواهند بود.

قیمت کروزسواری در دبی: یک ساعت برای بزرگسالان 199 درهم و برای کودکان 150 درهم است.

استفاده از ماشین های لاکچری

ماشین سواری در دبی

در دبی شما می توانید به روزترین و لاکچری ترین ماشین های دنیا را رزرو نمایید. این موضوع به خودی خود باعث جذابیت بیشتر شهر دبی شده است. گردشگران می توانند در سفر به دبی از ماشین هایی مانند رولزرویس، لامبورگینی و … استفاده کنند.

ناگفته نماد که در این شهر توجه به مقررات رانندگی بسیار ضروری است و شما نمی توانید با سرعت غیرمجازی رانندگی کنید و در صورت تخلف از قوانین تحت تعقیب پلیس قرار خواهید گرفت. جالب است که بدانید حتی پلیس ها هم در دبی از ماشین های لاکچری مانند آئودی و بوگاتی استفاده می کنند.

برای اجاره خودرو در دبی باید گواهینامه بین المللی و سن بالای 23 سال داشته باشید. همین طور ودیعه خودرو پیش از اجاره آن باید پرداخت شود. هزینه اجاره خودرو لاکچری در دبی: با توجه به تعداد روزها از 1000 درهم شروع شده و تا 50 هزار دهم هم خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به این سایت مراجعه کنید.

باشگاه گلف دبی

باشگاه گلف دبی

احتمالا شما هم موقع دیدن بعضی از فیلم ها شاهد گلف بازی تاجران یا افراد ثروتمند بوده اید. باشگاه گلف دبی نیز یکی از تفریحات لاکچری است که برای ثروتندان تدارک دیده شده است. زمین های گلف زیادی در این شهر وجود دارند. همچنین تعدادی از بزرگ ترین و مهمترین مسابقات گلف دنیا در باشگاه های دبی برگزار می شوند.

از ویژگی های باشگاه گلف دبی این است که شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز در آن ها به تفریح بپردازید. زمین های این مجموعه کاملا سبز و یک دست هستند و با آخرین استانداردهای روز دنیا ساخته شده اند.

همین طور برای علاقمندان به تنیس و اسکواش هم محوطه ای در نظر گرفته شده که می توانند در آن به بازی بپردازند. امکانات باشگاه گلف دبی شامل مربیان کارآزموده و رستوران های مختلف می شوند. این زمین ها در دهه هشتاد بنا شده اند و 36 حفره در آن ها ایجاد شده است.

قیمت بازی گلف در دبی با توجه به نوع باشگاه از 280 درهم شروع می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر به این سایت مراجعه کنید.

اسپا در ساحل جمیرا

اسپا دبی

اسپا، سالن های زیبایی هستند که برای مراقبت از پوست و بدن به وجود آمده اند. یکی از لاکچری ترین سالن های اسپا در شهر دبی وجود دارد. این سالن تماما از طلا و مروارید ساخته شده است!

سالن اسپا به شما فضایی آرامش بخش می دهد که می توانید در آن به دور از هرگونه سرو صدا به استراحت بپردازید. در اسپا متخصصین حرفه ای به ماساژ بدن شما می پردازند.

در این مکان شما حتی می توانید در حمام شیر و عسل هم استحمام کنید. سپس به محل غذاخوری آن بروید و از خوردن غذاهایی مانند خاویار لذت ببرید. هزینه ورودی این سالن تقریبا 3 هزار دلار است. هزینه اسپا در سالن های مختلف دبی از 208 دلار شروع می شود.

تجربه سرعتی باورنکردنی در کویر دبی

ماشین سواری در کویر دبی

همه ما برای یک بار هم که شده تجربه رانندگی در خیابان ها و اتوبان ها را داشته باشیم اما ماشین سواری در شن ها و ماسه های کویر لذتی متفاوت دارد. برای ماشین سواری در کویر، لندکروز در اختیار شما قرار می گیرد. اما اگر نیاز به هیجان بیشتری دارید می توانید موتورسواری را هم امتحان کنید.

سندبوردینگ دبی

اسکیت روی شن

از دیگر تفریحات بیابانی می توان به اسکیت روی شن هم اشاره کرد. در این تفریح یک تخته زیر پای شما بسته می شود و روی تپه های کویری به سمت پایین سُر می خورید.

حفظ تعادل برای زمین نخوردن در این تفریح ضروری است. قیمت سندبوردینگ تقریبا 1500 درهم است.

هلیکوپتر سواری بر فراز دبی

هلیکوپتر سواری دبی

اگر از تفریحات زمینی خسته شده اید و می خواهید تنوعی ایجاد کنید پیشنهاد ما به شما هلیکوپترسواری است. این تفریح تقریبا سی دقیقه است. لازم به ذکر است که امکان سلفی گرفتن در حین پرواز وجود ندارد مگر اینکه از قبل این موضوع را هماهنگ کرده باشید.

بهترین زمان برای هلیکوپترسواری در ساعات اولیه صبح است. قیمت تورهای تفریحی هلیکوپترسواری با توجه به شرکتی که آن را ارائه می دهد متفاوت خواهد بود.

شام خوردن در برج العرب

رستوران برج العرب

برج العرب یکی از مکان های لاکچری دبی محسوب می شود در نتیجه رستوران های آن از کیفیت بالایی برخوردار هستند. رستوران برج العرب در ارتفاع 220 متری از سطح زمین قرار دارد. برای رسیدن به این رستوران باید سوار آسانسورهای پرسرعت بشوید.

این رستوران چشم اندازی فوق العاده از دریا و ساحل در مقابل چشمان شما قرار می دهد. مخصوصا صرف یک وعده غذای خوشمزه و دیدن این مناظر می تواند تجربه ای دل انگیز برای شما باشد. ناگفته نماند که کارمندان رستوران به زبان های بین المللی دنیا مسلط هستند و می توانید به راحتی سفارش های خود را انجام دهید.

صرف یک وعده غذا در رستوران های برج العرب از 125 دلار شروع می شود.

تماشای مسابقات اسب سواری

مسابقات اسب سواری

مسابقات اسب سواری خاصی در دبی برگزار می شود که به برنده یک میلیون دلار تعلق می گیرد. به همین دلیل ورزشکاران از سرتاسر دنیا برای این مسابقات در دبی جمع می شوند. از نکات جالب درباره این مسابقات وجود اسب های زیبا و لباس های جذابی است که بر تن آن ها می کنند.

دسرهای طلایی در دبی!

دسرهای خوشمزه در دبی

یکی از بستنی فروشی های دبی به نام Scoopi Parlour بستنی های فوق العاده خوشمزه و لاکچری برای مشتریان خود سرو می کند. این بستنی ها ترکیبی از زعفران و وانیل ماداگاسکاری هستند.

چوگان با شتر سواری در دبی

چوگان در دبی

چوگان از دیگر تفریحات لاکچری دبی است. همان طور که می دانید ورزش چوگان اغلب با اسب انجام می شود اما این تفریح را در دبی می توانید با شتر هم تجربه کنید. لازم به ذکر است که شترهای مورد نظر کاملا آموزش دیده و در این کار مهارت دارند.

در این بازی هر فرد یک شتر و هر شتر یک راهنما دارد. چوگان معمولا در گروه های دو تا چهارنفره انجام می شود و زمان بازی یک ساعت است. حداقل سن افراد باید بالاتر از شانزده سال باشد و تمامی لوازم ضروری به شما داده می شود.

تفریحات لاکچری دبی کدامند؟

آی فلای، باشگاه گلف، اسپا، هلیکوپتر سواری و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *