هتل پارک حیات دوحه

هتل پارک حیات دوحه
جاذبه های گردشگری, قطر

پارک حیات دوحه یکی از بهترین هتل های پایتخت قطر است. این هتل با امکانات و خدمات منحصر به فرد، در نظر همه مهمانان این مکان بسیار برجسته به شمار می رود. آیا می خواهید در هتلی که اقامت دارید، استخر داشته باشید؟ آیا می خواهید از یک اسپای آرامش بخش بهره مند شوید یا تناسب اندام خود را در حتی در طی سفر حفظ کنید؟ پس پارک حیات دوحه مکانی است که می تواند، تمامی خواسته های شما را محقق کند. در ادامه به توضیحاتی درباره امکانات این مکان خواهیم پرداخت، پس با یابکس همراه باشید. همینطور برای خرید تور قطر می توانید به صفحه تور مراجعه کنید.

معرفی هتل پارک حیات دوحه

هتل پارک حیات دوحه یکی از گران‌ترین هتل‌های دوحه است که با مجموعه‌ای از بخش های دیدنی از سایر هتل ها متمایز شده است. ویژگی های آرامش بخش این هتل با رستوران، بخش سرگرمی و خدمات تفریحی، پارک حیات دوحه را به عنوان یکی از بهترین املاک اقامتی برای گردشگران در کشور مشخص کرده است.

در این هتل 187 اتاق با 28 سوئیت شامل سه سوئیت اجرایی، یک سوئیت دیپلمات و یک سوئیت پرزیدنتال وجود دارد. هر واحد در اینجا دارای وسایل ضروری مانند لوازم بهداشتی یا تلویزیون می شود. شما می توانید در این هتل از استخر و اسپا لذت ببرید یا یک صبحانه خوشمزه صرف کنید.

پارک حیات دوحه بلندترین هتل در بخش مشیرب به شمار می رود، در نتیجه از اتاق های این مکان می توانید، شاهد چشم انداز فوق العاده ای باشید. با اقامت در این هتل می توان به بخش های مختلف شهر مانند دیوان امیری و بازار سوق واقف دسترسی داشت. در بخش داخلی هتل دیوارها به دست هنرمندان خوش ذوق تزئین شده اند و اتاق های مختلفی برای برگزاری جلسات و رویدادهای باشکوه وجود دارد.

طراحی سوئیت های هتل براساس محیط سنتی قطر است. در این اتاق ها امکاناتی مانند فضای نشیمن، پنجره های بزرگ، صندلی های لوکس، حمام های مرمری، دوش بارانی و … وجود دارند. مهمانان سوئیت پرزیدنتال و دیپلمات می توانند، در یک تراس خصوصی با چشم انداز باشکوه از شهر یا کورنیش دوحه استراحت کنند.

این هتل که میزبان انواع خدمات منحصر به فرد است، مکانی عالی برای لذت بردن از یک درمان آرامش بخش در بخش اسپای دو طبقه آن به شمار می رود یا اینکه می توان با مراجعه به رستوران های آن از بهترین غذاهای ژاپنی، محلی و بین‌المللی بهره برد. رستوران ژاپنی در طبقه 21 هتل واقع شده است.

آدرس: Sikkat Wadi Msheireb Street, Doha, Qatar

اتاق ها و سوئیت های پارک حیات دوحه

سوئیت پرزیدنتال (Presidential Suite)

اتاق های پرزیدنتال پارک حیات دوحه

این سوئیت 400 متر مربع و دو خوابه است که در آن یک تخت کینگ، دو تخت دو نفره، یک اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری، تراس بزرگ، آشپزخانه و دفتر وجود دارد. این یک سوئیت درجه یک است و برای یک خانواده عالی خواهد بود. اگر همراه با خانواده هستید و می خواهید فضای بیشتری داشته باشید، می توانید این اتاق را رزرو کنید. علاوه بر این چنانچه قصد دارید، به خاطر برگزاری یک رویداد با جمعی از همکاران خود به این هتل مراجعه کنید، می توانید به جای رزرو چند اتاق این سوئیت را رزرو نمایید.

سوئیت یک تخته

این اتاق مجلل 40 متر مربعی با یک تخت کینگ، پنجره‌های کف تا سقف، حمام مرمری با دوش بارانی و وان تزئین شده است. اگر می خواهید در فضایی مجلل و دنج زندگی کنید، بهترین اتاق برای اقامت شما به شمار می رود. پنجره های بزرگ چشم انداز جذابی از شهر را به شما ارائه خواهند داد.

سوئیت با تخت توئین

این اتاق هم 40 متر مربع است و دو تخت دونفره دارد. اگر با فرزندان خود در سفر هستید، این اتاق برای شما ایده آل است.

سوئیت اجرایی

هتل پارک حیات دوحه اجرایی

این سوئیت یک خوابه شگفت انگیز 150 متر مربعی است و دارای یک تخت کینگ، اتاق نشیمن/ناهارخوری و آشپزخانه کوچک می شود. اتاق مورد نظر پر از امکانات رویایی برای هر مسافری خواهد بود.

امکانات اتاق های هتل

تهیه هوای مطبوع، سشوار، حوله، بطری آب رایگان، گاو صندوق، اتو، عایق ضد صدا، تلفن، قهوه ساز، کانال ماهواره ای

امکانات رفاهی هتل

زمین گلف، اتاق یوگا، اسپا، باشگاه تناسب اندام، اتاق بخار، ماساژ، استخر شنا، خدمات بلیط، پذیرش 24 ساعته، صرافی، کتابخانه، اتاق سیگار، سرویس شستشوی لباس، فروشگاه هدیه، بخش نگهداری چمدان، اتاق خانواده

خدمات رفت و آمد

سرویس حمل و نقل به فرودگاه، سرویس پارک رایگان، اجاره خودرو، تاکسی،

رستوران های پارک حیات دوحه

یکی از مهم ترین نکاتی که در برنامه ریزی اقامت در هتل باید به آن توجه کرد غذا است. پارک حیات دوحه، رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی را در خود جای داده است که شامل غذاهای خوش طعمی در منوی خود هستند. این مکان میزبان غذاخوری هایی مانند سورا، اوپوس و … است و همیشه در جهت خدمت رسانی به مهمانان خود فعالیت می کند.

کافه Anis

کافه آنیس

این غذاخوری در همه ساعات روز باز است و در آن غذاهای خانگی و بدون گلوتن به همراه قهوه، آب میوه و اسموتی سرو می شوند. در این کافه به صورت مستقیم به خیابان باز می شود که باعث شده عبور و مرور راحت تر باشد. افراد مختلفی در طول روز از این کافه بازدید می کنند که شامل افراد محلی، مهمانان هتل، کارکنان اداری و … می شوند. در پاییز و زمستان که هوا معتدل تر است، می توان از فضای بیرون کافه استفاده کرد.

ساعت کاری:

شنبه تا پنجشنبه – 9:00 صبح تا 11:00 شب

جمعه – 13:00 تا 11:00 شب

منو: غذاهای فرانسوی و آسیایی

بهترین پیشنهادات کافه: قهوه، Chicken Chapatti Roll، پودینگ بلوبری چیا، رول دارچین کشمشی

قیمت تخمینی برای دو نفر: 50 ریال قطر

رستوران Sora

رستوران سورا

رستوران ژاپنی سورا در پشت بام هتل پارک حیات دوحه است و می توان از آن بالا مناظر چشم گیری را مشاهده کرد. در این رستوران غذاهایی مانند سوشی، ساشیمی و گوشت کبابی روی زغال چوب تهیه می شوند که بسیار لذیذ هستند. سورا یکی از بهترین رستوران های قطر است و در طبقه 21 شهر قرار دارد و از آن بالا می توان مناظر پانورامایی از کاخ دوحه، مسجد سبز، سوق واقف، کورنیش و خط افق خلیج غربی را مشاهده کرد.

زمان: یکشنبه تا شنبه – 4:30 بعد از ظهر تا 11:30 بعد از ظهر

قیمت تخمینی برای دو نفر: 350 ریال قطر

رستوران Opus

رستوران اوپوس

سرآشپز این رستوران فردی به اسم میشلین است. آشپزخانه به صورت اوپن است و می توانید مراحل پخت غذا را در آن مشاهده کنید. این رستوران شامل یک تراس ناهارخوری می شود که در آن فانوس های عربی زیبایی وجود دارند.

ساعت کاری:

صبحانه – 6:30 صبح تا 11:00 صبح

ناهار – 12:30 تا 15:30

شام – از ساعت 7:00 تا 10:00 شب

غذاهای منو: فرانسوی، ایتالیایی، ژاپنی قطری و مدیترانه ای

پیشنهادات برتر: سوپ عدس، بروشت گوشت گاو ، سالاد ، مجبوس مرغ و بره مارگوگا.

قیمت تخمینی برای دو نفر: 130 ریال قطر

باشگاه و اسپا پارک حیات دوحه

باشگاه و اسپا دوحه

اسپا یکی از بهترین خدماتی است که در طی آن می توان به آرامش جسمی و روحی دست یافت. در این هتل یک بخش اسپا همراه با آبگرم وجود دارد که به شما اجازه می دهد، برای ساعتی از تمام نگرانی های خود دور شوید.

اسپای پارک حیات دوحه دارای فضایی دو طبقه است تا بازدیدکنندگان بدون مزاحمت از آن لذت ببرند. همچنین یک مرکز تناسب اندام یا به قول شما سالن بدنسازی هم در هتل موجود است. بنابراین، برای علاقه مندان به تناسب اندام، هیچ جای نگرانی وجود ندارد.

مناظر پانورامای جادویی شهر، همراه با جدیدترین تجهیزات تمرینی، بهترین شرایط ممکن را برای مهمانان فراهم کرده اند. یک سالن ورزشی جداگانه برای مردان و زنان وجود دارد که فضای کافی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد.

فاصله از مکان های دیدن دوحه

بازار سوق واقف: 690 متر

پارک ام آی ای: 2.16 کیلومتر

موزه ملی قطر: 2.2 کیلومتر

موزه هنر اسلامی: 1.71 کیلومتر

تفریحگاه ساحلی کورنیش: 2.94 کیلومتر

مرکز خرید سیتی سنتر: 4.67 کیلومتر

پارک اسپایر: 9.71 کیلومتر

جزیره مروارید قطر: 9.72 کیلومتر

جمع بندی

پارک حیات دوحه یکی از بهترین هتل های قطر است که با امکانات و خدمات فراوان خود، مردم را از سراسر جهان به خود جذب می کند. این مکان همچنین در مجاورت بسیاری از جاذبه های محبوب در دوحه قرار دارد و بنابراین به نوبه خود در بین گردشگران مشهور است.

امکانات موجود در پارک حیات دوحه چیست؟

از امکانات هتل می توان به خدمات نگهداری از کودک، دربان، خشکشویی، پارکینگ، سرویس اتاق، اتاق جلسه، سونا، اسپا، اینترنت وای فای رایگان، سالن بدنسازی، اتاق بخار و استخر اشاره کرد.

آیا می توانم از امکانات استخر در هتل لذت ببرم؟

بله، بازدیدکنندگان می توانند از امکانات استخر در هتل استفاده کنند و امکان استفاده از آن در هر زمانی در روز فراهم شده است.

آیا جاذبه های محبوبی در نزدیکی هتل وجود دارند؟

بله، جاذبه های زیادی در منطقه پارک حیات وجود دارد که می توانید از آنها لذت ببرید. برخی از بهترین جاذبه ها عبارتند از: موزه مشیرب، موزه هنر اسلامی، گالری لافایت، مرکز خرید قطر، سوق واقف، قلعه الکوت و سافاری صحرا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *