آشنایی با ساحل فلوریا استانبول

ساحل فلوریا استانبول
استانبول, جهان گردی, طبیعت گردی

فلوریا محله ای در استانبول است که در آن انواع خانه های ویلایی با چشم انداز دریا مشاهده می شود. در فلوریا از شلوغی و ازدحام دیگر مناطق ترکیه خبری نیست. در این منطقه همین طور خیابان های تنگ و ملیت های مختلف دیده نمی شود. ساحل فلوریا استانبول معمولا در سریال های ترکیه ای نیز زیاد دیده می شود. این ساحل در کنار دریای مرمره واقع شده است. ساحل فلوریا استانبول بسیار زیبا و تمیز است و مکانی مناسب برای گذراندن ساعاتی آرامش بخش در کنار دریا خواهد بود. در این مطلب قصد داریم تا درباره ساحل فلورا استانبول سخن گوییم پس با مجله گردشگری یابکس همراه باشید. برای خرید بلیط هواپیما تهران استانبول ارزان کلیک کنید.

ساحل فلوریا – Florya Beach

نمایی از ساحل فلوریا استانبول

یکی از نکات جالب درباره این ساحل این است که آتاتورک دوست داشته تا به این ساحل برود و در آن جا قدم بزند. این موضوع باعث شده است تا امروزه از اقامتگاه ساحلی آتاتورک به عنوان یک موزه استفاده شود. این ساحل در خود شهر استانبول قرار گرفته است. پس اگر نمی توانید به ساحل های استانبول مانند ساحل سوما استانبول، ساحل طلایی استانبول یا ساحل کیلیوس استانبول سر بزنید، ساحل فلوریا مکانی مناسب برای شما خواهد بود. مطمئنا ساحل فلوریا استانبول از جمله سواحل باکلاس استانبول است زیرا در یک منطقه شیک قرار گرفته است.

علت محبوبیت ساحل فلوریا استانبول بین گردشگران

ساحل فلوریا استانبول منطقه ای زیبا برای گردشگری است. استانبول به دلیل اینکه بین دو دریا است مکانی برای مقاصد تجاری و بازرگانی است. البته باید گفت که استانبول در مقایسه با مارماریس و ازمیر دارای سواحل کمتری است. همه این امور باعث شده است تا استقبال از سواحل استانبول بیش تر بشود. همه افرادی که از ساحل فلوریا استانبول بازدید می کنند از نحوه امنیت آن رضایت داشته اند.

در قسمت امن ساحل عمق آب تا دو متر می رسد و محلی مناسب برای شنا است. همین طور غریق نجات هایی در این منطقه هستند که امنیت شما را تضمین می کنند. در این ساحل ماسه ای کودکان می توانند به تفریح و بازی بپردازند.

امکانات ساحل فلوریا

از امکانات ساحل زیبای فلوریا می توان به حمام آفتاب، استفاده از تخت های ساحلی، دوچرخه سواری و شنا اشاره کرد. ساحل فلوریا ابعادی به اندازه 800 متر دارد. در این ساحل 1500 تخت، 234 اتاق، 42 توالت، 1500 چتر سایه بان و 48 دوش برای استحمام وجود دارد. از سایر امکانات آن وجود دو بوفه و قسمت انتظامات است.

طرز رفتن به ساحل استانبول

نمایی از تخت های ساحل فلوریا استانبول

این ساحل در حوالی فرودگاه آتاتورک است. کسانی که از سمت میدان تکسیم می خواهند به ساحل فلوریا بروند باید سوار خط مترو ینی کاپی شوند. بعد از سوار شدن به مترو باید در ایستگاه ینی کاپی نیز پیاده گردند. بعد از پیاده شدن از این ایستگاه می توانید از اتوبوس های BN1 یا BN2 که در پایانه قرار دارند استفاده کنید تا خود را به ایستگاه Atış Poligonu برسانید. در انتهای مسیر به پارک فلوریا خواهید رسید. عمارت فلوریا و این پارک در کنار ساحل قرار دارند.

اطلاعات ساحل شنی استانبول :

هزینه واردشدن به ساحل فلوریا برای افراد بزرگسال در حدود 20 لیره و برای کودکانی که سن آن ها از 7 سال کمتر است رایگان خواهد بود.

آدرس : Şenlikköy Mahallesi, Florya Sahil Parkı, ۳۴۱۵۳ Bakırköy/İstanbul, Turkey

آیا برای رسیدن به ساحل فلوریا می توان از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کرد؟

بله توسط مترو و اتوبوس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *