کافی شاپ های قطر

کافی شاپ
جهان گردی, قطر

دوحه کافی های متنوعی دارد که انتخاب را دشوار می کند. در این شهر دیدنی می توانید کافی های معمولی و مجلل را پیدا کنید و بستگی به سلیقه شما دارد که کدام را انتخاب نمایید. در ادامه لیستی از کافی های که می توانید در جریان سفر به قطر به آن ها مراجعه کنید، را معرفی خواهیم کرد، پس با یابکس همراه باشید. برای خرید تور ارزان قطر می توانید به صفحه رزرو تور مراجعه کنید.

کافی جو (Joe’s Cafe)

کافی جو

آدرس: 21 High St Katara، دوحه

Joe’s Café یک کافی زنجیره ای شناخته شده در قطر و مکانی دوست داشتنی برای مردم محلی و گردشگران در دوحه است و یکی از برترین کافی های کشور محسوب می شود. این کافی محیطی منحصر به فرد را ارائه می دهد که شما می توانید در آن جا احساس راحتی کنید و از طیف وسیعی از غذاهای بین المللی و محلی که به صورت سالم و حلال تهیه شده اند، لذت ببرید. آنها همچنین انواع نوشیدنی های خنک و نوشیدنی های گرم را سرو می کنند. کافی جو یک انتخاب عالی برای ملاقات با دوستان یا استراحت پس از یک روز خسته کننده است.

کافی الی فرانس قطر (Eli France Café Qatar)

کافی الی فرانس قطر

آدرس: B SQUARE MALL, 6GCR+4Q7, Doha, Qatar

کافی الی فرانس قطر یک کافی جذاب در دوحه با تم فرانسوی است و از زمان افتتاح آن در سال 2014، به مقصدی منحصر به فرد در قطر تبدیل شده است و غذاهای فرانسوی را که به ندرت در این کشور یافت می شود را ارائه می دهد. منو این کافی شامل غذاهای کلاسیک مانند کروک مسیو، کیش لورن و کرپس سوزت است. در کنار این غذاهای لذیذ، مجموعه ای از نوشیدنی های سرد و گرم از جمله اسپرسو، کاپوچینو و شکلات داغ هم سرو می شود. این کافی فضایی آرام و معمولی دارد که با پس زمینه دلپذیر موسیقی فرانسوی که به آرامی در در محیط آن پخش می شود، تقویت شده است.

کافی اپرا قطر (Opera Cafe Qatar)

آدرس: المرکاب جدید، منطقه 39، خیابان السد 343، دوحه و فرودگاه قدیمی، خیابان فرودگاه، خیابان شماره. 840، دوحه

اپرا کافی قطر یک رستوران استثنایی واقع در دوحه است که به خاطر تجربه غذاخوری درجه یک خود شناخته شده است. این رستوران طیف متنوعی از غذاهای بین المللی را در کنار مجموعه ای از غذاهای سنتی قطری ارائه می دهد. این مجموعه با فضای شیک خود، محیطی ایده آل برای یک شام رمانتیک یا برای بزرگداشت یک رویداد خاص فراهم می کند. شایان ذکر است، کافی اپرا قطر به خاطر منوی نوشیدنی‌های گسترده‌اش معروف است و نوشیدنی‌های متنوعی ارائه می‌دهد.

کافی رز صحرا (Desert Rose Cafe)

کافی رز صحرا

آدرس: موزه ملی قطر، خیابان موزه پارک، دوحه، قطر

کافی Desert Rose که در نزدیکی موزه ملی قطر قرار دارد، فضایی آرام و دلپذیر را ارائه می‌کند و آن را به مکانی عالی برای کار یا مطالعه تبدیل کرده است. کارکنان این کافی بسیار صمیمی هستند و خدمات عالی به مشتریان خود ارائه می دهند. این کافی دارای دکوری ساده و آرام است و از پنجره های آن می توان به چشم انداز بیرون دسترسی داشت. مبلمان شیک و ظروف غذاخوری آن هم کاملا متمایز هستند. در روزهای سرد زمستانی، کافی محیطی دنج را فراهم می کند. منوی آنها شامل مجموعه ای لذت بخش از نوشیدنی های گرم و سرد، در کنار غذاهای خوشمزه و سوپ های خوش طعم است. یکی از نوشیدنی‌های برجسته که ارزش امتحان کردن دارد «قهوه رز صحرا» است. این کافی با قیمت های مناسب و مقرون به صرفه، تجربه ای دلپذیر و رضایت بخشی را برای شما به ارمغان می آورد.

آدرس: 1 La Croisette، Porto Arabia Drive، دوحه، قطر

کافی ظرف شکلاتی (Chocolate Jar)

کافی ظرف شکلاتی

این کافی فضای فوق العاده ای را فراهم می کند، به خصوص در صبح ها و عصرها، منظره ای که از داخل کافی می بینید فوق العاده است، در محیط داخل ساختمان این کافی تاب هایی وجود دارد که در صورت تمایل می توانید آن ها را رزرو کنید و روی آن ها بنشینید. خدمات درجه یک و دکوراسیون این کافی منحصر به فرد است.

این کافی دارای مجموعه ای لذت بخش از آبمیوه های تازه، همراه با انواع نوشیدنی های سرد و گرم است. علاوه بر این، آنها مجموعه ای وسوسه انگیز از دسرهای لذیذ و وعده های غذایی خوش طعم را ارائه می دهند. توجه به این نکته مهم است که قیمت ها نسبتاً بالاتر هستند، اما می توانید با استفاده از برنامه Urban از تخفیفات و پیشنهادات استفاده کنید. کارکنان کافی خوش اخلاق و خوش برخورد هستند، در حالی که فضای نشیمن بزرگ امکان تجربه ای راحت را فراهم می کند. موسیقی پس زمینه آرام است و باعث افزایش صمیمیت فضا می شود.

کافی تاسه (Cafe Tasse)

آدرس: سوق واقف، دوحه، قطر

کارکنان کافی تاسه مودب هستند و خدمات بسیار خوبی ارائه می دهند و باعث ایجاد تجربه ای دلپذیر برای شما خواهند شد. به محض اینکه وارد شوید، به لطف نورپردازی خوب، فضای گرم و جذابی را احساس خواهید کرد. طراحی داخلی، با تزئینات زیبا و مبلمان ظریف کاملا خیره کننده است. آنها حتی برخی از عتیقه جات فانتزی دارند که به این مکان حس کلاسیک می بخشد.

حالا بیایید در مورد غذا صحبت کنیم! وقتی نوبت به منو می رسد، آنها ترکیبی لذیذ از غذاهای ایتالیایی و عربی را ارائه می دهند. حتما باید لازانیا و کیک عسلی آنها را امتحان کنید. مهمانان این کافی از این که غذاها و نوشیدنی تا چه اندازه شگفت انگیز هستند کاملا هیجان زده خواهند شد. در نتیجه شما می توانید یک غذای عالی را بدون اینکه هزینه زیادی صرف کنید میل نمایید.

اگر در فصل زمستان از آن بازدید می کنید، فراموش نکنید که قسمت نشیمن در فضای باز آنها را بررسی کنید. کارکنان کافی در این بخش فانوس های دوست داشتنی قرار داده اند که باعث تغییر حال و هوای دنج آن می شود و محلی دلپذیر برای لذت بردن در هوای خنک است.

کافی شاپ (Fleurs et Café)

عراق فلوراس

آدرس: برج 25، La Croisette، Porto Arabia، The Pearl Qatar

Fleurs et Café با طراحی زیبا و ظریفش که فوراً نظر شما را به خود جلب می کند مکان بسیار زیبایی است. کارکنان آنجا بسیار دوستانه هستند و همیشه آماده هستند تا بازدید شما را خوشایند کنند. شما می توانید انتخاب کنید که در داخل یا خارج از کافی بنشینید و از فضای فوق العاده اطراف خود لذت ببرید.

حالا بیایید در مورد قهوه صحبت کنیم. آنها واقعاً می دانند که چگونه یک فنجان فوق العاده دم کنند. اما این همه چیز نیست. در منوی کافی همچنین مجموعه ای شگفت انگیز از شیرینی ها، اقلام صبحانه و نوشیدنی های چای بعد از ظهر وجود دارد. همینطور حتما باید پنکیک ژاپنی را امتحان کنید که یکی از غذاهای لذیذ این کافی محسوب می شود. در نتیجه این مکان هم برای صرف صبحانه هم برای استراحت و خوردن قهوه انتخاب مناسبی خواهد بود.

کافی Chac’ Late

کافه چاک لاته

آدرس: قطر، دوحه، خیابان کاتارا

Chac’Late یکی دیگر از کافی‌های خیره‌کننده در دوحه است که ظرافت این شهر را به نمایش می‌گذارد و فضایی آرام را ارائه می‌کند. اگر به شیرینی علاقه دارید از مراجعه به این کافی پشیمان نخواهید شد، زیرا این کافی مجموعه‌ای لذت‌بخش از شیرینی‌ها و کیک‌ها را دارد و قهوه ترکی آنها کاملاً خوشمزه است.

حالا بیایید در مورد غذاهای آن ها صحبت کنیم! کیک عسلی و پنکیک شکلاتی با توت فرنگی را می توان به عنوان یک غذای کامل صرف کرد.

محیط کافی زیبا است و موسیقی جاز آرامش بخشی در پس زمینه پخش می شود تا حال و هوای خوش آیندی را برای شما ایجاد کند. چیدمان صندلی ها راحت است و اگر هوای تازه را ترجیح می دهید، می توانید قهوه یا کاپوچینوی خود را در فضای باز میل کنید.

کافی قهوه آتیباسی (Attibassi Coffee)

کافی قهوه آتیباسی

آدرس: 8G9H+R6H، دوحه، قطر

وقتی صحبت از ویژگی‌های استثنایی می‌شود، کافی آتیباسی در دوحه مورد توجه قرار می‌گیرد. این کافی خیره کننده به دلیل دکوراسیون منحصر به فرد و ظریف خود که واقعاً آن را متمایز می کند مشهور است. آنها دارای یک فضای نشیمن شگفت انگیز در فضای باز هستند که بسیار زیبا است. خود را در آنجا تصور کنید که در آنجا نشسته اید، قهوه خود را می نوشید و منظره خیره کننده برج های وست بای را تماشا می کنید. این یک تجربه منحصر به فرد است که لذت زیادی را برای شما به ارمغان می آورد.

و در مورد خدمات این کافی باید گفت که کارکنان کافی آتیبیسی نه تنها صمیمی هستند، بلکه بسیار مودب هم رفتار می کنند و همیشه آماده کمک به شما هستند. آنها تمایل دارند تا اطمینان حاصل کنند این کافی تجربه دلپذیری را برای شما به ارمغان بیاورد.

کافی کاستا (Costa Coffee)

کافی کاستا

آدرس: شهر جشنواره دوحه، دوحه، قطر

کافی کاستا به دلیل اینکه در منطقه کرنیش دوحه قرار دارد یک منظره خیره کنند به شما ارائه می دهد. این کافی مخصوصا برای خانواده ها مناسب است و می تواند طیف وسیعی از خوراکی های خوشمزه را در آن سفارش دهید.

برای یک تجربه استثنایی، به شدت توصیه می کنیم صبح ها از قهوه کاستا دیدن کنید. تصور کنید در حین نوشیدن یک فنجان قهوه خوشمزه شاهد طلوع خورشید خیره کننده ای باشید و سپس خود را با کروسانت های مخصوص آنها پذیرایی کنید. مطمئنا شروع صبح در این کافی باعث می شود تا احساس بسیار خوبی در تمام روز داشته باشید.

کافی اسپرسولاب (Espressolab)

آیا عاشق قهوه هستید؟ پس کافی شاپ ترکی اسپرسولاب برای شما است. کارکنان این کافی می دانند تا چگونه قهوه درجه یک آماده کنند و دانه های قهوه ای که در این کافی استفاده می شوند از مزارع محلی کشورهایی مانند گواتمالا، اتیوپی و اندونزی تهیه می شوند. این کافی از روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت هفت صبح تا یازده بعدازظهر در دسترس است و جمعه ها هم از هفت صبح تا نیمه شب باز خواهد بود.

آدرس: مرکز خرید سیتی سنتر دوحه، وست بای

کافی Flat White Specialty Coffee

این کافی از اولین کافی شاپ های ساخته شده در قطر به شمار می رود که توسط انجمن تخصصی قهوه (SCA) تایید شد. قهوه ها در این کافی به طور ماهرانه ای سرو می شوند و برای خوردن آن ها می توانید در تمام روزهای هفته از ساعت هفت صبح تا یازده شب به این مکان مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *