عمیق ترین استخر دنیا در دبی

عمیق ترین استخر دبی
جهان گردی, دبی

شهر دبی همیشه شگفتی های زیادی را در خود داشته است. ساخت عمیق ترین استخر دنیا در دبی از دیگر جذابیت های این شهر است. برای آشنایی با این استخر و نحوه ساخت آن با مجله گردشگری یابکس همراه باشید. همین طور برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما تهران دبی می توانید به پنل رزرواسیون یابکس مراجعه کنید.

شهر دبی و جاذبه های گردشگری

کشور امارات در سال های اخیر سعی در جذب توریست از سرتا سر دنیا را داشته است. به همین دلیل امکانات توریستی زیادی در شهر دبی ایجاد شده است. استخر دیپ دایو دبی (Deep Dive Dubai) یکی از عمیق ترین بخش های زیرآبی در دنیا است و همین طور در گینس هم ثبت شده است.

پیش از این، استخر کشور لهستان با چهل و پنج متر عمق، عمیق ترین استخر دنیا به شمار می رفته است، اما استخر دبی 15 متر بیشتر از آن عمق دارد.

آشنایی با عمیق ترین استخر در دبی

عمیق ترین استخر دنیا در دبی

عمیق ترین استخر دنیا در دبی عمقی برابر با شصت متر دارد. برای بازدید از استخر دیپ دایو دبی باید لباس های غواصی بر تن کنید. اگر علاقمند به شنا و غواصی هستید، پیشنهاد می کنیم که حتما سری به این استخر جذاب بزنید.

تاسیس استخر  Deep Dive Dubai

هنگام افتتاح این استخر تنها کسانی که به این مجموعه دعوت شده بودند، می توانستند از آن بازدید کنند اما بعد از مدتی تصمیم بر این شده که بازدید از آن برای عموم آزاد شود. اولین شخصی که از این استخر بازدید کرد، شیخ آل مکتوم ولیعهد امارات بوده است. همچنین تصاویری از وی در حین غواصی هم در شبکه های مختلف به اشتراک گذاری شده بود.

بررسی استخر دیپ دایو دبی

سازندگان این استخر با استفاده از دستگاه های پیشرفته کاری کرده اند تا دمای این استخر حدود سی درجه باشد، بنابرین برای شنا یا شیرجه رفتن مناسب است. در واقع این استخر شبیه به یک صدف ساخته شده است. جالب است که بدانید حتی در زیر استخر روشنایی وجود دارد و می توانید اتاق های مختلف را در نور کامل بازدید کنید.

شکل صدف برگرفته از این نکته است که این کشور جزو برترین کشورها در زمینه صید مروارید به شمار می رود. همین طور باید گفت که ابعاد این استخر 1500 متر است. عمیق ترین استخر دنیا در دبی دارای اتاق های متعددی است که می توانید کارهای مختلفی را در آن ها انجام دهید.

یادگیری شنا در استخر دبی

عمیق ترین استخر آبی دنیا

حتی اگر شنا و غواصی هم بلد نیستید، جای هیچ نگرانی برای شما وجود ندارد! زیرا امکان آموزش شنا در این استخر برای همگان فراهم شده است، تا همه بتوانند از آن لذت ببرند. پس برای اینکار کافی است تا در کلاس هایی که توسط این مجموعه ارائه می شود، شرکت کنید.

همچنین در حدود 56 دوربین در این محوطه به کار برده شده است، تا در همه بخش های استخر امنیت کامل برای افراد در جریان باشد.

طول عمیق ترین استخر دنیا در دبی چقدر است؟

عمیق ترین استخر دنیا در دبی عمقی برابر با شصت متر دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *