مارینا دبی

مارینا دبی
جهان گردی, دبی

شهر دبی نگین درخشانی است که در نزدیکی ایران قرار گرفته است. دبی با اینکه شهری کویری است، اما موفق شده تا پیشرفت های زیادی در منطقه داشته باشد و به همین ترتیب گردشگران زیادی برای استفاده از بخش های تفریحی یا مراکز خرید به آن مراجعه می کنند. حتی اگر سلیقه متفاوتی داشته باشید، باز هم امکانات و تفریحات دبی آنقدر زیاد است که به طور حتم شما را راضی خواهد کرد. پس تا انتهای مقاله در کنار یابکس باشید تا با این منطقه به خوبی آشنا گردید. برای خرید بلیط هواپیما ارزان تهران دبی می توانید به پنل رزرواسیون یابکس مراجعه کنید.

آدرس مارینا دبی (Dubai Marina)

این منطقه معروف دبی در واقع یک مجموعه تفریحی ساحلی است که در یک زمین 2 مایلی آن را تاسیس کرده اند. در این محله یک کانال مصنوعی وجود دارد که ابعاد آن به 3 کیلومتر می رسد و این کانال مصنوعی ابعادی به اندازه سه کیلومتر دارد و سازندگان آن از آب خلیج فارس برای تامین آب آن استفاده می کنند.

مارینا دبی

در واقع هدف از ساخت این سازه یک فواره بوده و برای اینکار آن ها در بخش کویری دبی یک آب نما حفر کرده و دوازده درصد آن را با آب دبی مارینا پر کرده اند. ساحل شنی جمیرا در این منطقه است و در کنار آن کافه، رستوران و بازار ساخته شده است که این منطقه را برای پیاده روی ایده آل کرده است.

یا اگر چشم انداز قایق ها شما را به خود جذب کرد، می توانید از طریق اسکله و با این قایق ها به طرف کشتی های تفریحی بروید. همین طور منظره برج ها هم بسیار جذاب خواهد بود.

مارینا واک دبی (Dubai Marina Walk)

مارینا واک دبی

مارینا واک بخشی است که با هدف پیاده روی در امتداد آب ساخته شده و با درختان نخل آن را تزئین کرده اند. این مسیر پیاده روی زیبا در کنار آب های نیلگون می تواند زمانی رویایی را برای شما در یک روز پاییزی رقم بزند. بعد از اینکه پیاده روی به اتمام برسد، برای رفع خستگی گزینه رستوران و کافه های مارینا در اختیار شما هستند.

اما اگر احساس خستگی نمی کنید، به طرف مارینا مال بروید و از لوازم الکترونیکی، لوازم خانه، بخش های زیبایی و لباس های آن دیدن کنید. فواره دبی مارینا واک هم برای عکس گرفتن تکی و دسته جمعی مناسب است. بد نیست که بدانید تعدادی اسپا هم در این ناحیه هستند که می توانید برای ماساژ به آن ها مراجعه کنید.

قایق های بادبانی مارینا دبی (Dubai Marina Yacht Club)

قایق های بادبانی مارینا دبی

بهترین بخش این قایق های بادبانی وجود رستوران، بار و سالن هایی است که در آن ها قرار داده شده اند و می توانید در هنگام صرف یک وعده غذا از حرکت روی آب های دبی لذت ببرید. حتی شما می توانید با اجاره این قایق ها به صورت خصوصی آن ها را تماما برای خود در اختیار بگیرید و همراه خانواده از آن ها استفاده کنید.

در این بخش دبی تقریبا پانصد قایق بادبانی وجود دارند که در کنار اسکله قرار گرفته اند. همین طور برای اینکه جان مسافران در امان باشد، از افراد کارشناس و متخصص برای امور مربوط به قایقرانی و پهلوگرفتن استفاده می کنند.

شام در Pier 7

رستوران پی یر دبی

رستوران Pier7 یک مجموعه غذاخوری است که در 7 طبقه ساخته شده و هر طبقه آن امکانات مخصوص به خود را دارد. در طبقه آخر می توانید چشم اندازه زیبای خلیج فارس را تماشا کنید. غذاهای موجود در این منو شامل غذاهای لاکچری و خانگی می شوند که مشخص است غذاهای لاکچری قیمت گران تری دارند و می تواند آن ها را در فضای باز صرف کنید. در صورتی که می خواهید خوشمزه ترین غذاها را امتحان کنید، به طبقه هفتم آن بروید.

گالری وان در مارینا دبی (Gallery One)

گالری وان دبی

این گالری با داشتن آثار هنری جالب مکانی مناسب برای بازدید و همین طور خرید است. تعدادی از هنرمندان هم آثار خود را به این مجموعه هدیه داده اند. اگر در گالری وان خرید کنید، آن را داخل جعبه های زیبایی قرار می دهند. از جمله آثار این گالری می توان به هنر دیواری اشاره کرد. خرید محصولات این گالری بهترین هدیه برای دوست شما خواهد بود.

تور شگفت انگیز (Dream Explorer LLC)

تور دریم اسکپلور دبی

شرکت دریم اکسپلولر تورهای شگفت انگیزی برای شرکت کنندگان آماده می کند. شما می توانید سافاری صحرا را امتحان کنید و ساعاتی را در آرامش بگذرانید. در تور صحرا برای شما یک کالسکه شنی آماده می شود که در این کالاسکه تجهیزات مناسبی مانند کلاه ایمنی، کمربند، کپسول آتش نشانی، سطل و … در نظر گرفته شده است. گزینه های دیگر این تور شامل بالن هوای گرم، قایق جت و فراری ورلد ابوظبی هستند.

کلوپ بین المللی دریایی دبی (Dubai International Marine Club)

کلوپ بین المللی دریایی دبی

این کلوپ در ساحل ساخته شده است و یکی از خانه های ورزشی این شهر است. کلوپ دریایی فقط مکانی برای تفریح نیست، بلکه در هر سال رویدادهای آبی شهری یا بین المللی در آن برگزار می شوند. شما می توانید در این رویدادها شرکت کرده و به تشویق گروه خود بپردازید. در این میان یک اسکله تفریحی هم وجود دارد که در آن 300 قایق تفریحی، مدرسه قایق رانی، سالن های نمایشگاه و سکوی هلیکوپتر در آن فراهم شده اند. با رفتن به این کلوپ می توانید ساعاتی هیجان انگیز را تجربه کنید.

اسکای دایو دبی (Skydive Dubai)

اسکای دایو دبی

آیا به دنبال هیجان و همین طور پرواز در آسمان هستید؟ اسکای دایو دبی گزینه خوبی برای شما است. چتربازی در این شرکت به شما امکان می دهد که بتوانید با سرعتی به اندازه 120 مایل در ساعت در آسمان سقوط کنید. البته در این حالت شما تنها نیستید و مربی هم همراه شما به چتر بسته شده است. البته مربی هایی هم در این موسسه هستند که به شما چتربازی را آموزش می دهند تا بتوانید به تنهایی اینکار را انجام دهید.

اما اگر چتربازی برای شما دشوار است، می توانید گزینه جایروکوپتر را انتخاب کنید. با استفاده از این وسیله شما بیست دقیقه در آسمان و در ارتفاع 475 متری پرواز خواهید کرد و می توانید مناظری مانند جزیره نخل جمیرا، برج العرب، چشم دبی و … را تماشا کنید.

خدمات Westin Heavenly Spa

خدمات اسپا وسترن

خدمات اسپای این موسسه شامل درمان بدن، باشگاه بدنسازی، ناخن، سونا، جکوزی، ماساژ و درمان صورت می شوند. ویژگی های این اسپا به این صورت است که محصولات خود را از کشور بریتانیا تامین کرده که به نام ELEMIS معروف است. در این اسپا شما احساس بسیار خوبی خواهید داشت و پوست شما شاداب خواهد شد.

مرکز خرید دبی مارینا مال (Dubai Marina Mall)

مرکز خرید مارینا مال دبی

مرکز خرید مورد نظر شامل 140 فروشگاه می شود که در 4 طبقه قرار دارند. در ابتدا زیبایی این مرکز خرید توجه شما را به خود جلب می کند. در این فروشگاه ها می توانید به رستوران، سینما Reel و … دسترسی داشته باشید. پوشاک این فروشگاه از معروف ترین مدهای جهانی هستند.

برندهایی که در این مکان فعالیت می کنند شامل American Vintage، Hugo Boss، Adidas، Mac و … می شوند. خریداران می توانند از کیفیت این محصولات مطمئن باشند و با خیال راحت از آن ها خرید کنند. رستوران های این محل هم شامل Starbucks، Tortilla می شوند.

جمیرا بیچ رزیدنس

ساحل جمیرا شن های سفید و آب های تمیزی دارد. در این میان می توانید از نسیم خنکی که می وزد لذت ببرید. طبیعت این ناحیه بسیار زیبا است و و آب های گرم آن برای شنا در زمستان بسیار مناسب هستند. شما می توانید زیر آفتاب روی صندلی های ویژه آن استراحت کنید. همچنین امکان انجام تفریحات آبی هم وجود دارد.

هتل Address Dubai Marina

هتل آدرس مارینا دبی

بزرگ ترین هتل این ناحیه هتل آدرس دبی مارینا است. شما می توانید از امکانات فوق العاده این هتل بهره مند شوید و لحظات پر آرامشی در آن داشته باشید. اگر بخواهیم درباره خدمات این هتل صحبت کنیم می توان به غذاهای بسیار با کیفیت آن اشاره کرد که می توانید در هنگام شام به رستوران بروید و شامی رویایی را برای خود رقم بزنید یا اینکه در مرکز اسپا از یک ماساژ دلپذیر بهره مند شوید.

باشگاه تناسب اندام هم باعث می شود تا بدن شما حتی در هنگام سفر هم روی فرم بماند. استخر هتل هم شامل 4 بخش مختلف می شود و از آن جا می توانید به چشم انداز زیبایی از مارینا دسترسی داشته باشید. رزرو اتاق در این هتل از حدود 133 یورو آغاز می شود.

کشتی کروز در مارینا دبی

کشتی کروز دبی

اگر دوست دارید که تنوعی در خوردن وعده های غذایی خود ایجاد کنید، می توانید به کشتی کروز بروید و روی عرشه آن شامی لذیذ را صرف کنید. بعد از آن قایق های سبک سنتی عربی هم هستند که می توانید روی آن ها استراحت کنید و از روی آن ها چشم انداز شهر را ببینید. برج های بلند امارات، رقص نور در فواره دبی همگی می توانند جاذبه ای به یاد ماندنی برای شما باشند. هنگامی که گشت و گذار به پایان می رسد شما را به هتل باز می گردانند.

تور قایق تندرو

تور نود دقیقه ای دبی از بخش مارینا آغاز می شود. البته اول یک جلسه ایمنی برای شما برپا می شود تا نکات مهم در حین قایق سواری به شما شرح داده شود. سپس قایق سوای پر هیجان شروع می شود. تور قایق سواری از بخش برج العرب شروع شده و از قسمت هایی مانند آتلانتیس، بندرگاه، عین العرب و … بازدید خواهید داشت. همین طور راهنما به شما اطلاعاتی درباره این موضوع خواهد داد.

سخن آخر

تعطیلات فرصت مناسبی برای کسب انرژی دوباره و رفتن به جاهایی است که قبلا آن ها را تجربه نکرده اید. به همین دلیل مارینا دبی می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. قدم زدن در ماسه های نرم ساحل، کروز دریایی یا چتربازی در آسمان گزینه هایی جالب برای شما در دبی هستند.

معنی دبی مارینا چیست؟

تفرجگاه ساحلی که در آن امکانات مختلفی فراهم شده است.

مسیر پیاده روی مارینا واک به چه صورت است؟

این مسیر شامل هفت کیلومتر می شود و در کنار آب احداث شده است. وجود رستوران و مراکز خرید هم گزینه جذابی برای گردش در این ناحیه است.

بزرگ ترین هتل مارینا دبی چیست؟

هتل Address Dubai Marina

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *