همه چیز در مورد هتل موندریان دوحه

هتل مونداریان دوحه
بلاگ

هتل موندریان دوحه در کشور قطر ساخته شده و طراحی لوکس و بسیار جذابی دارد. این هتل ویژگی‌های بسیار خاصی دارد که نظر افراد زیادی را به خود جذب کرده. این هتل لوکس با برخی از استادیوم‌های قطر فاصله کمی دارد. موندریان درحال اجرا برنامه‌های مختلفی برای میزبانی از گردشگران تور جام جهانی است. برای خرید تور قطر ارزان کلیک کنید.

هتل موندریان دوحه می‌تواند برای عاشقان هنر بسیار جذاب باشد. این هتل امکانات و ویژگی‌های بسیار خاصی دارد که می‌تواند هر گردشگری را به وجد بیاورد. پس اگر جز علاقه‌مندان فوتبال هستید و می‌خواهید مسابقات جام جهانی فوتبال 2022 قطر را از نزدیک ببینید، حتما این مطلب را تا آخر بخوانید.

امکانات هتل موندریان دوحه

این هتل از خدمات بسیار زیادی برخوردار است. کیفیت خدمات‌رسانی در این هتل به اندازه‌ای عالی و خاص است که نمی‌توان آن را وصف کرد. خدمات‌رسانی و امکانات این هتل به سه دسته مجزا تقسیم می‌شود که هر کدام از آن‌ها خاص‌تر از دیگری است. این هتل مجلل به علت نوساز بودن، بسیار لوکس بوده و وسایل آن از بهترین متریال ساخته شده‌اند.

اگر علاقه‌مند به فضای مجازی، حفظ سلامتی و تفریح هستید، مطمئن باشید از اقامت در این هتل لذت خواهید برد، چون امکانات فراوانی برای همه افراد با سلیقه‌های مختلف دارد.

هتل موندریان دوحه

امکانات رفاهی هتل موندریان دوحه

امکانات رفاهی این هتل فراتر از آن چیزی است که تصور می‌کنید. آسانسور جز ساده‌ترین امکاناتی است که یک هتل می‌تواند در اختیار مهمان‌هایش قرار دهد. این آسانسور با بالاترین سرعت و امنیت شما را بین طبقات جابجا می‌کند.

از دیگر امکانات هتل می‌توان به رستوران آن اشاره کرد. ممکن است وقت پختن غذا را نداشته باشید، پس لازم است به یک رستوران مراجعه و غذایی مورد علاقه‌تان را میل کنید. بعضی از هتل‌ها رستوران ندارند یا غذایی بی کیفیت ارائه می‌دهند، اما در هتل موندریان چنین چیزی مشاهده نمی‌شود. غذاهای رستوران این هتل با مواد اولیه مرغوب سرو خواهند شد.

آسانسور، کافی شاپ و رستوران قسمتی کوچک از امکانات این هتل هستند. امکانات دیگری مانند تلویزیون کابلی و ماهواره‌ای، گاوصندوق اختصاصی و سشوار خصوصی در هر اتاق وجود دارد. برای این هتل یک پارکینگ هم ساخته شده تا مهمانان بتوانند بدون پرداخت هزینه، وسیله نقلیه‌شان را در آن پارک کنند.

امکانات رفاهی هتل موندریان

خدمات هتل موندریان دوحه

امکانات رفاهی هتل یکی از ویژگی‌هایی است که می‌توانند سفر خوبی برای مهمانان هتل رقم بزند، اما این کافی نیست. کنار امکانات رفاهی باید امکانات خدماتی هم وجود داشته باشد تا یک مهمان از هتل راضی باشد. خوشبختانه هتل موندریان توانسته هر دو این امکانات را فراهم کند. یکی از بهترین و کارآمد‌ترین امکانات خدماتی این هتل ترانسفر فرودگاهی است.

با وجود این ویژگی هنگام پیاده شدن از هواپیما دغدغه‌ای برای پیدا کردن تاکسی ندارید و به آسان‎‌ترین روش ممکن می‌توانید به هتل برسید. با استفاده از این خدمات دیگر لازم نیست دنبال آدرس هتل بگردید. یکی‌دیگر از امکانات ویژه این هتل، خدمات 24 ساعته در اتاق است. هرموقع که بخواهید، می‌توانید سفارشی برای تحویل غذا تمیز کردن اتاق ثبت کنید. نیروهای هتل در کمترین زمان ممکن درخواست شما را بررسی کرده و آن را انجام می‌دهند.

نگهداری از کودکان و دسترسی به اینترنت وای‌فای رایگان دو نمونه دیگر از امکانات هتل محسوب می‌شوند. از دیگر خدمات هتل می‌توان به خدمات باربری رایگان اشاره کرد. اگر چمدان یا خرید سنگینی داشته‌ باشید، می‌توانید جابجایی آن را به مسئولان باربری هتل بسپارید.

خدمات هتل موندریان

امکانات تفریحی هتل موندریان دوحه

بدون شک تفریح یکی از بهترین کارهایی است که می‌تواند خستگی شما را از بین ببرد. شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که امکانات تفریحی هم در این هتل وجود دارد یا نه؟ در جواب این سوال باید بگوییم بله، اول از همه از استخر سر پوشیده شروع می‌کنیم. شنا کردن یکی از ورزش‌هایی است که طرفداران زیادی دارد. برای این‌که مهمانان نیازی نباشد هتل را ترک کنند، در محوطه آن یک استخر سرپوشیده ساخته شده.

به‌غیر از استخر امکانات مختلف دیگری برای آسایش خاطر مهمانان ساخته شده است. بدون شک سونا و جکوزی جز بهترین مکان‌ها برای ریلکس کردن محسوب می‌شوند. شما با رفتن به این مکان‌ها می‌توانید استراحت کرده و از سکوت آن لذت ببرید.

باشگاه بدنسازی برای هر ورزشکاری لازم است. اگر تناسب اندام برایتان اهمیت زیادی دارد، این هتل یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامت در قطر محسوب می‌شود. یک باشگاه بدنسازی مجهز در موندریان ساخته شده و مهمانان می‌توانند بدون پرداخت هزینه در آن ورزش کنند.

امکانات ورزشی هتل موندریان

موقعیت مکانی هتل موندریان دوحه

بعد از گفتن ویژگی‌ها، نوبت به موقعیت مکانی این هتل می‌رسد. ممکن است از هتل موندریان خوشتان آمد باشد و بخواهید با سفر به قطر در آن اقامت کنید، پس حتما به موقعیت مکانی آن نیاز خواهید داشت . هتل موندریان در قلب خلیج غربی و نزدیک مرکز خرید لاگونا و پارک لوسیل ساخته شده.

فاصله هتل موندریان دوحه تا نزدیک‌ترین استادیوم

اگر دنبال نزدیک‌ترین استادیوم به هتل موندریان می‌گردید، باید بگوییم استادیوم نادی الدحیل الریاضی نزدیک‌ترین گزینه است. این استادیوم با هتل 9 کیلومتر فاصله دارد و با ماشین 10 الی 15 دقیقه طول می‌کشد به آن برسید.

یک استادیوم دیگر هم نزدیک هتل ساخته شده و آن، استادیوم لوسیل است. فاصله این استادیوم تا مجموعه موندریان 10 کیلومتر بوده و حدود 10 تا 15 دقیقه (با خودرو یا تاکسی) با این هتل فاصله دارد.

استادیوم های اطراف هتل موندریان دوحه

موقعیت مکانی هتل موندریان در گوگل مپ

ویژگی‌های هتل موندریان دوحه

در طبقه آخر این هتل یک سوییت پنت هاوس ساخته شده. همچنین در این طبقه، پنج اتاق اختصاصی برای افراد خاص در نظر گرفته شده است. در پنت هاوس هتل موندریان دید 360 درجه به کل شهر خواهید داشت و می‌توانید از منظره زیبای شهر لذت ببرید. همچنین در این هتل یک سالن برای برگزاری جشن‌ و مهمانی‌های خاص ساخته شده.

ویژگی های هتل موندریان

جاذبه‌های گردشگری اطراف هتل موندریان دوحه

اطراف هتل موندریان جاذبه‌های گردشگری زیادی وجود دارد. یکی از جذاب‌ترین این جاذبه‌ها، رودخانه کنار هتل است که چشم‌انداز بسیار زیبایی داشته و فاصله کمی با هتل دارد. اگر به خرید کردن علاقه‌مند هستید، می‌توانید به فروشگاه‌های نزدیک این مجموعه رفته و در آن خرید کنید. چندین فروشگاه بزرگ در نزدیکی هتل موندریان ساخته شده است.

چند رستوران اطراف هتل ساخته شده که علاقه‌مندان به شکم‌گردی می‌توانند در آن‌ها غذای موردعلاقه‌شان را میل کنند. البته دو کافی شاپ و کلوپ شبانه‌ هم نزدیک هتل وجود دارد که می‌توانید شب خود را در آن‌ها سپری کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای فاصله گرفتن از هیاهوی شهری سری به پارک لوسیل بزنید.

این پارک نزدیک هتل موندریان واقع شده و فضایی ایده‌آل برای سپری کردن اوقات فراغت محسوب می‌شود. بعد از همه این‌ها تجربه کردن یک بازی تحرکی می‌تواند بسیار خوب باشد. اگر کمی از پارک فاصله بگیرید به زمین گلف می‌رسید. می‌توانید با رفتن به این مکان، گلف بازی کرده و از آن لذت ببرید.

جاذبه های گردشگری هتل موندریان

امیدواریم که توانسته باشیم اطلاعاتی کامل درباره هتل موندریان در اختیارتان قرار داده باشیم. برای رزرو این هتل می‌توانید به یابکس مراجعه کرده و آن را با مناسب‌ترین قیمت رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *