گران قیمت ترین غذاهای دبی

غذاهای لاکچری دبی
جهان گردی, دبی

شهر دبی از آن جا که یک شهر توریستی است، دارای بخش های لاکچری و تفریحات گران قیمت هم است. یکی از این تفریحات غذاهای خوشمزه آن هستند. در همه دنیا می توان غذاهای ویژه ای را پیدا کرد که به صورت خاصی تهیه می شوند، همین قضیه باعث می شود تا قیمت آن ها افزایش یابد. در این مطلب قصد داریم تا درباره گران قیمت ترین غذاهای دبی صحبت کنیم، پس با مجله گردشگری یابکس همراه باشید. همینطور برای رزرو اینترنتی بلیط هواپیما دبی می توانید به پنل رزرواسیون یابکس مراجعه کنید.

شهر دبی هم دارای غذاهای گران قیمتی است که به صورت ویژه طبخ می شوند. در بعضی از این غذاها طلا یا خاوریا به کار برده شده، به همین دلیل است که قیمت بسیار بالایی دارند.

فیله کوبه (Kobe Tanderloin)

فیله کوبه

غذای مورد نظر شامل 350 گرم از گوشت گوساله می شود به همین دلیل جزو غذاهای گران قیمت دبی دسته بندی شده است. برای خوردن این فیله باید به خانه استیک سی فایر مراجعه کنید.

این رستوران در هتل آتلانتین دِپالم قرار گرفته است. در واقع گوشتی که برای درست کردن این غذا تهیه می شود، از نوع خاصی از گاو است که در ژاپن پرورش می یابد. گوشت این گاو طعم بسیار لذیذی دارد.

همه افراد بعد از خوردن این فیله معتقد بوده اند که گوشت این گاو بسیار خوشمزه است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید گاوهای این منطقه ژاپن به صورت روزانه ماساژ داده می شوند و همین طور موزیک کلاسیک برای آن ها گذاشته می شود.

همین موضوع سبب شده تا این گوشت قیمت زیادی داشته باشد. پس اگر توان مالی دارید، می توانید در هنگام سفر به دبی این فیله خوشمزه را تجربه کنید.

آدرس: Ground Level, The Avenues, Atlantis The Palm, Palm Jumeirah

خرچنگ عنکبوتی (Spider King Crab)

خرچنگ عنکبوتی

این خرچنگ دست و پاهای بلندی دارد، به همین دلیل است که به این اسم مشهور شده است. خرچنگ مورد نظر از کشور نروژ تهیه می شود. برای خوردن خرچنگ عنکبوتی می تونید به رستوران پپرکرب برید. این خرچنگ دو و نیم کیلوگرم وزن دارد. هزینه این غذا تقریبا 785 دلار است. با اینکه این غذا به تنهایی خوشمزه است، اما آشپزها در کنار آن از سس فلفل سیاه و چیلی هم استفاده می کنند.

آدرس: Grand Hyatt Dubai, Oud Metha Rd

بستنی الماس سیاه (Black Diamond Ice Cream)

بستنی الماس سیاه

یک بستنی ویژه در دبی سرو می شود که از جمله گران قیمت ترین غذاهای دبی به شمار می رود. برای خوردن این بستنی باید به کافه اسکوپی بروید. برای درست کردن این بستنی از وانیلی استفاده می شود که آن را از ماداگاسکار تهیه می کنند و به همراه زعفران ایرانی و ترافل های سیاه ایتالیایی آماده می شود. در پایان روی آن گرد طلای خوراکی هم می ریزند. اما باید بدانید که قیمت این بستنی 820 دلار است.

آدرس: Jumeirah Rd, Umm Suqeim 2

کاپ کیک ققنوس طلایی (The Golden Phoenix cupcake)

کاپ کیک ققنوس طلایی

از آن جا که همه غذاهای دبی ویژه هستند، پس باید انتظار کیک مخصوصی هم داشته باشید. برای درست کردن این کیک از توت فرهنگی هایی استفاده می شود که آن را داخل طلا قرار می داده اند و از مواد دیگر آن می توان به وانیل اوگاندا، شکلات Amedei Porcelana اشاره کرد.

البته این خوراکی فعلا دیگر سرو نمی شود. با این حال در گذشته قیمتی برابر با 1010 دلار داشته است و تهیه کنندگان آن که کافه قنادی بلومزبری بوده اند، نیمی از سود این خوراکی را به فقیران اهدا می کرده اند.

آدرس: Financial Center Rd, Dubai

خاویار سلطنتی (Imperial Caviar)

خاویار سلطنتی

برای خوردن این خاویار که از گران قیمت ترین غذاهای دبی است، باید به رستوران آمستور مراجعه کنید. برای درست کردن این خاویار از ماهی خاویار سفید استفاده می کنند. این ماهی در هنگام بلوغ صید می شود و به همین دلیل قیمت گرانی دارد و بسیار کمیاب است. سالانه فقط پنجاه کیلوگرم از آن در دنیا تولید می شود. یک قوطی یک کیلوگرمی از این خوراکی 7915 دلار است. به همین دلیل به خاویار سلطنتی مشهور شده است.

اگر شما هر جایی از امارات اقامت داشته باشید، این خاویار برای شما به سرعت فرستاده می شود. در صورتی که علاقه دارید غذای لوکسی را تجربه کنید، حتما از این خاویار سفارش دهید.

پیتزای سلطنتی (Royal Pizza)

پیتزای سلطنتی

یکی دیگر از غذاهای لاکچری دبی پیتزای سلطنتی است. علت نام گذاری این پیتزا این است که برای بار اول آن را برای خاندان پادشاهی دبی تهیه کرده اند. برای صرف این پیتزا می توانید به مدینه جمیرا و رستوران پیتزا رویال بروید.

هر پیتزا قیمتی به اندازه 211 هزار دلار دارد. برای درست کردن این پیتزا از موادی مانند ترافل سیاه، قارچ ژاپنی، ترافل سفید، خاویار ایرانی و زعفران استفاده می شود و همین طور به آن مقداری طلای خوراکی هم اضافه می کنند. پیش از اینکه این پیتزا در دبی تهیه شود، گران ترین پیتزای دنیا برای گوردون رمزی با قیمت دو هزار دلار بود.

آدرس: Al Sufouh Rd, Al Qasr at Madinat Jumeirah

ساندویچ لاکچری

ساندویچ لاکچری

از دیگر غذاهای گران قیمت دبی می توان به یکی از ساندویچ های آن اشاره کرد. علتی که باعث شده این ساندویچ گران باشد، موادی است که در آن استفاده می شود. این مواد کیفیت بسیار بالایی دارند. برای درست کردن این ساندویچ از کره، قارچ ترافل سیاه، نمک و نان استفاده می شود.

خلیفه برگر (Burg-Khalifa Burger)

خلیفه برگر

خلیفه برگر یکی از خوشمزه ترین برگرهای دنیا است. این برگر شامل پنج لایه می شود و روکشی طلا به دور آن می کشند. برای درست کردن این غذا از پنج لایه همبرگر گوشت گوساله که روی آن پنیر و کچاپ ریخته شده است استفاده می کنند. سپس روکش طلا را روی آن قرار می دهند. این همبرگر حجم بالایی دارد، در نتیجه یک نفر نمی تواند به تنهایی آن را بخورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *