رستوران ویوا مکزیکو قطر

رستوران ویوا مکزیکو قطر
جاذبه های گردشگری, قطر

غذا در قطر بسیار متنوع و لذت بخش است. رستوران های زیادی در این کشور وجود دارد که در منوی آن ها غذاهای متنوع آمریکایی، آسیایی، هندی، مدیترانه ای و سنتی دیده می شوند. یکی از رستوران هایی که طعم های لذیذی را به مهمانان ارائه می دهد، رستوران ویوا مکزیکو قطر است که در آن می توانید بهترین طعم های مکزیکی را به شکل اصیل آنها امتحان کنید. این غذاخوری به خاطر منوی معطرش که با طعم جادویی غذاهایی مانند تاکو یا بوریتوس درست شده است، مورد علاقه بازدیدکنندگان زیادی قرار گرفته است. از پیش غذا گرفته تا غذای اصلی و دسر، می توانید هر نوع غذاهای را در این مکان تجربه کنید. در ادامه اطلاعات بیشتری درباره این رستوران در اختیار شما قرار می دهیم. علاوه بر این برای رزرو تور لاکچری قطر می توانید به پنل یابکس مراجعه کنید.

رستوران ویوا مکزیکو شما را به یک تجربه خوش طعم دعوت می کند

این رستوران جدیدترین رستورانی به شمار می رود که در قطر ساخته شده است و متعلق به یک خانواده سنتی مکزیکی است و بهترین رستورانی در قطر است که غذاهای مکزیکی را سرو می کند تا طعم های استثنایی را به شما بچشاند. شما می توانید غذاهایی مانند بوریتو، ناچو، تورتا، کوزادیلا، امپانادا و تاکو را امتحان کنید که تنها با بهترین مواد غذایی آماده شده اند.

منوی رستوران ویوا مکزیکو

اکثر دوستداران غذا دائماً انواع غذاهای مختلف را فقط برای طعم و ادویه هایشان امتحان می کنند. در این میان امتحان غذاهای مکزیکی بدون شک می تواند تجربه ای بسیار جدید برای حس چشایی هر فردی باشد. پس اگر تا به حال غذاهای مکزیکی را امتحان نکرده اید هم اکنون فرصت مناسبی برای شما خواهد بود.

سالاد گواکامولی ( Guacamole)

سالاد گواکامولی

دیپ گواکامولی، سالاد مبتنی بر آووکادو است که برای اولین بار در مکزیک درست شد. این غذا علاوه بر اینکه بخشی از غذاهای مدرن مکزیکی است، غذایی است که در رستوران های مختلف بین المللی و آمریکایی به عنوان دیپ، چاشنی و مواد سالاد سرو می شود. Guacamole که با آووکادو، لیموترش و سایر مواد تازه درست شده است، غذایی است که مردم هرگز از خوردن آن سیر نمی شوند و در منوی Viva Mexico قطر یافت می شود.

ناچُو (Nachos)

ناچو

ناچو از دیگر غذاهای مکزیکی رستوران ویوا مکزیکو قطر است که با پنیر و سس درست می شود. ناچو یک وعده غذایی است که از چیپس تورتیلا تهیه می شود که روی آن توسط پنیر هم پوشیده شده است. منشا این غذا در شمال مکزیک در دهه 1940 بود. این غذا توسط یک رستوران دار به نام ایگناسیو آنایا ساخته شده است و به نام خالق آن ناچو نامیده می شود.

ماهی مرکب سرخ شده (Fried Squid)

ماهی مرکب سرخ شده

ماهی مرکب سرخ شده که در جهان با نام کالاماری شناخته می شود، یک غذای خوشمزه است که در اکثر کشورهای بین المللی از جمله قطر مصرف می شود. این غذا در حالت سرخ شده بسیار ترد است و بهترین طعم را خواهد داشت.

سویچه ماهی (Fish Ceviche)

سویچه ماهی

برای تهیه این غذا از موجودات دریایی تازه استفاده می شود که مواد آن را با سبزیجاتی مانند پیاز، فلفل و گشنیز مخلوط می کنند. این غذا یکی از محبوب ترین غذاهای دریایی آمریکای لاتین است که در آب مرکبات قرار می گیرد و با پیاز و گشنیز سرو می شود.

تاکوس دورادوس (Taquitos Dorados)

تاکوس دورادوس

این غذا یک تورتیلای کوچک است که شامل گوشت گاو، پنیر یا مرغ می شود. تاکیتوها به صورت ترد یا سرخ شده تهیه می شوند و روی آنها خامه ترش و گواکاموله ریخته می شود. اینها غذاهای خیابانی هستند که اغلب در لیوان با سس قرمز سرو می شوند. مردم اغلب تاکیتوی مرغ را که در آبگوشت خورده می شوند، انتخاب می کنند. این غذای خوشمزه، در منوی Viva Mexico دوحه، هنگام سرخ کردن طعم فوق‌العاده‌ای دارد، زیرا حس تردی به آن می‌دهد.

بوریتو (Burrito‎)

بوریتو

مواد سازنده این غذا شامل برنج، لوبیا، تورتیلا، مرغ یا گوشت گاو می شوند. تورتیلا در واقع نان گردی است که برای درست کردن آن از آرد ذرت یا گندم استفاده می کنند. برای درست کردن این غذا در مکزیک معمولا گوشت و لوبیا هم داخل تورتیلا قرار می دهند. این غذا اولین بار در سال 1900 به عنوان یک غذای ساده و آسان در کشور مکزیک درست شد.

کاستراس (Costras)

کاستراس

صحبت از غذای مکزیکی شد، کوستراها، تورتیلاهای معروفی هستند که با پنیر درست می‌شوند و آن ها را داخل گوشت می پیچند. این یک غذای لذیذ است که مردم اغلب در یک رستوران مکزیکی میل می کنند.

Molcajetes

یکی دیگر از غذاهای خوشمزه مکزیکی مولکاژیت است که شامل ماهی گوشت کبابی و میگو می شود که با فلفل دلمه ای و پیاز در سس گوجه فرنگی و پنیر سرو می شود. برای طعم دار کردن غذا از لیمو هم استفاده می کنند.

تامالس (Tamales)

تامالس، ترکیبی از خمیر ذرت است که در یک برگ موز یا پوسته ذرت پیچیده شده است. این غذا در سبک مکزیکی و آمریکایی درست می شود و یکی از غذاهای خیابانی محسوب می گردد.

بره بارباکوآ (Lamb Barbacoa)

بره بارباکوآ

این غذای مکزیکی، در فر یا آرام پز پخته می شود و چند دقیقه برای آماده سازی نیاز دارد و بعد از چند دقیقه پختن در زودپز، می توانید از گوشت بره آبدار لذت ببرید.

تامپیکونا گوشت گاو (Beef Tampiquena)

تامپیکونا گوشت گاو

سبک مکزیکی پخت و پز استیک به عنوان tampiquena نامیده می شود که در سال 1939 معرفی شد. Tampiquena گوشت گاو به همراه پنیر شیلی و پنیر مکزیکی خرد شده است که به صورت کبابی در رستوران ویوا مکزیکو قطر سرو می شود.

چیمیچانگاس (Chimichangas)

چیمیچانگاس

بوریتوهای سرخ شده در قرن دوازدهم برای اولین بار در آریزونا درست شده اند. Chimichangas با مواد مختلفی در داخل آن درست می شود که باعث ترد شدن آن می گردد. برای درست کردن این غذا آن را در تورتیلا آرد می‌پیچند و سپس سرخ می‌کنند که باعث می‌شود طعم بسیار لذیذی را تجربه کنید. این غذا مانند یک بوریتو پر از برنج، لوبیا، گوشت و پنیر است. این غذا یکی از پرفروش‌ترین غذاهایی است که مردم معمولاً برای خوردن آن به این رستوران مراجعه می کنند.

ساندویچ پپیتو (Pepito Sandwich)

ساندویچ پپیتو

ساندویچ پپیتو یکی از ساندویچ های خوش طعمی است که با استیک و طعم های آمریکای لاتین مانند آووکادو، لوبیا خامه ای و هالاپنو تند درست می شود. درست کردن آن حدود 20 دقیقه یا کمتر طول می کشد. حتی با وجود اینکه گفته می شود غذای تاکو پادشاه غذاهای مکزیکی است، با این حال این ساندویچ ها بسیار در میان مردم محبوب هستند. پپیتو که از اسپانیا منشا گرفته است را می توان طیف وسیعی از ساندویچ های استیک به شمار آورد.گفته می شود که پپیتو نوع خاصی از ساندویچ استیک مکزیکی است و شبیه همتایان آمریکایی خود نیست. این یک غذای خیابانی شناخته شده در بین مردم ونزوئلا است.

تینگا مرغ (Chicken Tinga)

تینگا مرغ

غذای مورد علاقه مردم در این رستوران یک تاکو یا توستادوی مرغ خرد شده است که با پیاز خلال شده و سس چیپوتل گوجه فرنگی پر شده است. این یک غذای مکزیکی است که در چندین رستوران به خصوص ویوا مکزیکو قطر سرو می شود. بهترین نکته درباره این غذا این است که می توانید مقداری آن را از رستوران تهیه کرده و آن ها را در خانه فریز کنید.

جریکالا (Jericalla)

جریکالا

از قدیم می گویند که یک وعده غذایی بدون دسر کامل نیست. دسر سنتی مکزیکی که در این رستوران سرو می شود، دسر کاستارد است که با مواد ساده درست می شود. روی این دسر با مواد ویژه ای پوشیده می شود.

جمع بندی

وقتی صحبت از غذا می شود، رستوران ویوا مکزیکو قطر می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. در این رستوران غذاهای متنوع مکزیکی سرو می شوند و می توانید طعم ها و مزه های جدیدی را امتحان کنید. کارکنان این رستوران هم بسیار مهمان نواز و سرزنده هستند و امکان رزرو میز قبل از مراجعه برای مهمانان فراهم شده است.

ساعت کاری رستوران ویوا مکزیکو قطر چیست؟

ساعت کاری رستوران 12 الی 10 شب است.

آیا می توان از رستوران ویوا مکزیکو قطر به صورت آنلاین خرید کرد؟

بله، مردم می توانند از آن غذا سفارش بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *