معرفی بازارهای دست دوم استانبول

باازارهای دست دوم استانبول
استانبول, جهان گردی

استوک فروشی های زیادی در شهر استانبول وجود دارند که در آن کالاهای متنوعی به فروش می رسند. اگر به قصد خرید از بازارهای دست دوم استانبول می خواهید به این شهر سفر کنید، برای تهیه ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما استانبول می توانید به پنل رزرواسیون یابکس مراجعه نمایید.

شهر استانبول

این شهر تاریخی در گذر زمان شاهد حوادث زیادی بوده است. استانبول در واقع یکی از شهرهای ترکیه است که از لحاظ گردشگری بسیار معروف می باشد. جالب است که بدانید ترکیه هم در آسیا قرار دارد و هم در اروپا واقع شده است.

استانبول دارای مراکز خرید و فروشگاه های بسیاری است که می توانید همه کالاهای مورد نیاز خود را در آن جا خریداری کنید. البته باید توجه داشته باشید که در این بازارها می توان اجناس دست دوم هم خریداری کرد.

بازار فریکوی استانبول

بازار فریکوی استانبول

در این بازار می توانید انواع اجناس عتیقه را تهیه کنید. همین طور باید بدانید که بازار فریکوی فقط در روزهای خاصی از سال باز است و در کنار آن پارکینگ هم وجود دارد.

این بازار در روزهای یکشنبه باز است و در محله ای به نام بومونتی قرار گرفته است. برای دسترسی به این بازار می توانید از انواع وسایل نقلیه عمومی مانند مترو، اتوبوس و … استفاده کنید. البته باید بدانید که این بازار در نزدیکی میدان معروف تکسیم قرار دارد.

بازار فریکوی در پارکینگ آن برپا می شود و بسیار شلوغ است. از ویژگی های این بازار این است که کالاهای بسیار قدیمی از زمان عثمانی هم در آن پیدا می شوند. از جمله این اجناس می توان به فندک، پول های قدیمی، فرش، زیورآلات و مبل اشاره کرد. تقریبا از تمام نقاط شهر برای بازید از این بازار مراجعه می کنند، به همین دلیل این منطقه بسیار شلوغ است.

فروشندگان بازار فریکوی استانبول در واقع مردم خود این ناحیه هستند. همین طور شما هم اگر وسیله عتیقه ای دارید، می توانید آن را در این بازار بفروش برسانید. خریداران می توانند در هنگام بازدید از این بازار به رستوران هایی که در این محوطه وجود دارند هم مراجعه کنند. غذاهای این رستوران ها بیشتر شامل غذاهای ترکیه ای می شود.

بازار بشیکتاش سالی از جمله استوک فروشی های استانبول

بازار بشیکتاش سالی

این بازار در کنار بازارهای دست دوم استانبول قرار گرفته است، اما با این حال کالاهای آن نو و لاکچری هستند. همچنین باید بدانید که بخش کالاهای دست دوم آن در طبقه دوم واقع شده است. در این محل انواع پوشاک، صنایع دستی و … بفروش می رسند. بازار بشیکتاش سالی هم تنها در روزهای سه شنبه باز است.

بای ریترو By Retro از بازارهای دست دوم استانبول

بای ریترو

این بازار از مشهورترین بازارهای دست دوم استانبول است که می توانید همواره تبلیغات آن را در کانال تلویزیونی مشاهده کنید. در این بازار لباس های دست دوم با قیمت خوبی به فروش می رسند. برای دسترسی به بازار بای ریترو باید به خیابان استقلال مراجعه کنید.

جالب است که بدانید بعضی از لباس های این بازار جنبه هنری داشته و از آن ها در فیلم های تاریخی ترکیه استفاده می شود.

چوکورجوما، بهترین بازار دست دوم فروشی استانبول

چوکورجوما

این بازار در یکی از مناطق کهن شهر واقع شده و به همین دلیل گردشگران زیادی از آن بازدید می کنند. در این محله ساختمانی وجود دارد که در آن انواع عتیقه جات به فروش می رسد. کالاهای بازار چوکورجوما شامل کارت های پستال، لامپ های قدیمی، کتاب های کهنه و مبل های تاریخی می شود.

بازار سنتِتیک استانبول

بازار سنتِتیک استانبول

این مجموعه به دست کارمندان کارکشته ای مدیریت می شود، در نتیجه همه کالاها به صورت منظم در کنار هم قرار دارند. اجناس بازار سنتِتیک شامل لباس و شلوارهای قدیمی یا کلاسیک می شوند.

استوک فروشی های استانبول کدامند؟

بازار بشیکتاش سالی، چوکورجوما، بازار فریکوی استانبول و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *