از دبی چه چیزی بخریم تا سود کنیم؟

خرید از دبی
جهان گردی, دبی

اگر هدف از سفر شما به دبی تنها خرید کالا است، بهتر است تا پیش از سفر به دبی، لیست کاملی از مراکز خرید و فروشگاه های آن داشته باشید. برندهای لوکس زیادی هم وجود دارند که می توانید در دبی خریداری کنید. در این مطلب قصد داریم تا درباره کالاهایی صحبت کنیم که با خرید آن ها می توانید سود خوبی بکنید، پس با ما همراه باشید.

چنانچه قصد سفر به دبی را دارید برای تهیه بلیط هواپیما تهران دبی، به پنل رزرواسیون یابکس مراجعه کنید.

تحقیقات نشان می دهد که خرید کردن و بیرون زدن از خانه، همواره باعث احساس خوشحالی و شادی بیشتری در انسان ها می شود. تصور اینکه همراه با دوستانتان به خرید وسایل مورد نیاز خود بپردازید، بسیار جذاب خواهد بود.

قیمت اجناس در دبی

توجه به این نکته ضروری است که برندهای لوکس این شهر بسیار گران قیمت هستند. پس، پیش از سفر باید دقیقا بدانید چه اجناسی نیاز دارید تا دچار پشیمانی نشوید.

پوشاک مهمترین بخش خرید از دبی

خرید پوشاک در دبی

تهیه لباس چه به قصد استفاده شخصی یا برای مغازه، خود قسمت مهمی از سفر به دبی است. قیمت پوشاک در این منطقه با توجه به اینکه برند باشد یا نباشد، متفاوت است. دبی مال، مشهورترین مرکز خرید دبی است که می توانید در آن کالاهای با کیفیتی را تهیه نمایید.

اگر قصد خرید لباس های محلی را دارید، بازار عرب ها برای شما مناسب خواهد بود. در این بازار، فروشندگانی از کشور خودمان هم حضور دارند.

مرکز خرید دی تو دی، محلی مناسب برای خرید کالاهای ارزان قیمت است که بسیاری از خریداران به این محل مراجعه می کنند. یکی از بخش های جالب این منطقه، دهکده جهانی دبی است. هر قسمت این مجموعه مربوط به یک کشور خاص می شود. برای مثال، اگر شما وارد فضای انگلستان بشوید، می توانید کالاهای آن را خریداری نمایید.

خرید وسایل الکترونیکی در هنگام سفر به دبی

خرید وسایل الکترونیکی در دبی

اگر عاشق وسایل الکترونیکی و تکنولوژی هستید، برای خرید تبلت، گوشی موبایل، لپ تاپ و … می توانید به دبی مراجعه کنید. در دبی شما می توانید به راحتی کالاهای اصل را خریداری کنید و از تقلبی نبودن آن ها اطمینان داشته باشید.

یکی از این برندهای مورد علاقه ایرانی ها برند اپل است که در شهر دبی، دارای شعبه های زیادی است. علاوه بر خود وسایل الکترونیکی، می توانید وسایل جانبی مانند شارژر و … را هم خریداری نمایید. همین طور لازم به ذکر است که این وسایل، نیازی به پرداخت مالیات ندارند در نتیجه دارای قیمت مناسبی هستند.

سایر برندها مانند سامسونگ و ال جی هم در شهر به فروش می رسند. یکی از مناطقی که برای خرید این کالاها می توانید به آن مراجعه کنید، خیابان الفهیدی است. در این خیابان کالاهای گوناگون با قیمت مناسب یافت می شوند.

گزینه دیگری که برای شما مناسب است، خرید از فروشگاه های آنلاین دبی است. همه این فروشگاه ها گارانتی دارند و می توانید از خرید خود مطمئن باشید.

خرید عطر و ادکلن

خرید عطر در دبی

مراکز خرید زیادی هستند که می توانید عطرهای عربی را از آن ها تهیه کنید. فروشگاه اجمل از جمله این موارد است که توریست ها برای خرید عطر به آن سر می زنند. عطرهای این مرکز خرید کلاسیک، بوهای بسیار متنوعی دارند.

خرید شکلات های خوشمزه در دبی

شکلات، یکی از شیرینی های مورد علاقه همگان است. این کالا در دبی شامل انواع بسیار مختلفی می شود. عرب ها برای تهیه شکلات از شیر عرب استفاده می کنند. این شیر باعث می شود تا طعم شکلات بسیار لذیذتر شود.

شما می توانید این شکلات ها را به عنوان سوغاتی هم استفاده کنید. فروشگاه های زیادی در شهر وجود دارند که می توانید برندهای مختلف شکلات را از آن ها خریداری کنید.

بازار طلا دبی

خرید طلا از دبی

این بازار، به دلیل خرید و فروش های زیادی که در آن انجام می شود، تحت تدابیر امنیتی شدید قرار گرفته است. در این شهر تجارت طلا در مقادیر بسیار زیاد صورت می گیرد.

در بازار طلا دبی می توانید انواع دستبند، گوشواره، گردنبد و … را با وزن و سایزهای مختلف خریداری کنید. توجه کنید که در موقع خرید طلا حتما با فروشندگان چانه بزنید! این قضیه باعث می شود تا بتوانید طلا را با قیمت کمتری خریداری کنید.

یکی از ویژگی های بسیار خوب این بازار این است که هیچ کارمزدی در هنگام خرید طلا از شما گرفته نمی شود. یعنی هزینه ساخت طلا رایگان است. توجه به این نکته ضروری است که باید قبل از خرید طلا قیمت ها را بررسی کنید و از اولین مغازه خرید خود را انجام ندهید، زیرا ممکن است در مغازه های دیگر قیمت بهتری به شما داده شود.

خرید ادویه

خرید ادویه در دبی

بازارهای ادویه دبی محلی مناسب برای خرید انواع ادویه هستند. این ادویه جات، به صورت کاملا اصل هستند، در نتیجه طعم بینظیری برای غذای شما ایجاد می کنند. بازار ادویه دبی از گذشته های بسیار دور تا به الان فعالیت کرده است و نزدیک به پنجاه سال قدمت دارد.

واردات کالا از دبی

با واردات کالا از دبی می توانید هزینه حمل و نقل را که توسط کشتی انجام می شود کاهش دهید. دسترسی آسان تر برای خرید کالاهای مختلفی در دبی امکان پذیر است و هزینه حمل و نقل و ترخیص کالا در دبی کمتر است.

از دبی چی بخریم تا سود کنیم؟

پوشاک، عطر، طلا، ادویه و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *