عجايب كشور چين

چین
جهان گردی, چین

کشور چین جمعیت بسیار زیادی دارد و طبق آخرین تخمین ها در حدود 1.4 میلیارد نفر است. کشور چین با اینکه از نظر تکولوژی یکی از کشورهای پیشرفته دنیا است. اما همچنان می توانید رسم و رسوم های سنتی را در آن مشاهده کنید.

یکی از عجیب ترین مسائل درباره کشور چین این است که سی میلیون نفر در این کشور هنوز در غار زندگی می کنند و این قضیه می تواند با توجه به پیشرفت های جامعه بشری بسیار عجیب باشد. برای خرید آنلاین بلیط هواپیما کلیک کنید.

در این کشور محصولات آرایشی روی حیوانات آزمایش می شوند. این امر از نظر اختلاقی نادرست است و همین طور با قانون اروپا هم تضاد دارد. اروپا خیلی وقت است که به جای حیوانات از پوست مصنوعی استفاده می کند و به این صورت هم ارزان تر خواهد بود و هم مشکلات زیست محیطی ایجاد نمی شود.

آزمایش روی خرگوش

سرعت رشد در چین بسیار بالا است. در این کشور می توانید شاهد وجود یک برج در هر پنج روز باشید. پس اگر بخواهیم یک آمار کلی بدهیم، یعنی در هر سال 73 برج در این کشور آماده می شوند.

در کشور چین پوشیدن پیژامه در محل های مختلف هیچ مشکلی ندارد و حتی مردم در جاهای رسمی مانند مراکز خرید و … هم ترجیح می دهند تا لباس راحتی بپوشند.

کشور چین هوای بسیار آلوده ای دارد به طوری که کسانی که در شهرهای بزرگ زندگی می کنند، هوای بسیار آلوده ای مشابه با کشیدن یک پاکت سیگار را تجربه می کنند. این آلودگی حتی از داخل چین هم فراتر رفته و به کشورهای دیگر هم رسیده است. کشورهای سانفرانسیسکو، کالیفرنیا و لس آنجلس تحت تاثیر آلودگی چین قرار دارند.

با اینکه ثروتمندان این کشور در صورت انجام کارهای اشتباه از طرف قانون مجازات می شوند، اما جالب است که بدانید آن ها یک بدل از خود را استخدام می کنند و به جای خود به زندان می فرستند.

میزان جرم و جنایت در این کشور بالا است، به همین دلیل میزان اعدام در این کشور نسبت به کل جهان سه برابر بیشتر است. در سال 2008 اعلام شده بود که 1718 نفر اعدام شده اند، اما بنظر می رسد که این رقم بیشتر از شش هزار نفر بوده است.

خانواده چینی

در کشور چین کودکان می توانند در  خیابان مدفوع کنند. البته بعد از اینکار خیابان توسط والدین آن ها تمیز می شود. این به این دلیل است که چینی ها از پوشک استفاده نمی کنند و کودکان می توانند آزادانه در خیابان قدم بزنند.

در چین جشنواره های ویژه ای برای سگ ها برگزار می شود، ولی هدف از این مراسم ها خوردن این سگ ها است. به این جشنواره گوشت سگ یولین می گویند. این مراسم از زمان های دور وجود داشته است و آن ها معتقد هستند که گوشت سگ باعث افزایش گرمای داخلی بدن و همین طور خوشبختی می شود.

سگ

در این کشور آمارهای خودکشی بسیار بالا است، به همین دلیل در کنار برج ها تورهای حافظت خودکشی هم قرار می گیرند. در واقع این امر به علت فشار روانی بالا و کارهای زیاد کارمندان است که باعث شده تا آن ها به خودکشی روی بیاورند. در نتیجه دولت مجبور شده تا برای کاهش این امر تورحفاظت در ادارات خود ایجاد کند.

تقریبا می توان گفت از هر پنج نفری که روزانه در دنیا متولد می شوند یکی از آن ها چینی است. به همین دلیل باید متوجه شده باشید که از آن جا که در حدود بیست درصد از مردم کل دنیا چینی ها هستند، پس یادگیری زبان چینی امر مهمی به شمار می رود.

 با اینکه جمعیت چین بسیار بالا است، اما این کشور فقط دارای هفت درصد از آب های شیرین است. به همین دلیل این کشور با مشکلات آبی روبه رو است و نود درصد از آب های دریاچه ها و آب های زیر زمینی آلوده هستند و مردم از این آب ها می نوشند.

یکی از طولانی ترین ترافیک ها در شهر شانگهای رخ داده است که مسافتی برابر با 240 کیلومتر داشته و 11 روز مردم در این ترافیک باقی مانده اند تا سرانجام راه حلی برای آن پیدا شده است. در این مدت چینی ها به مردمی که در ترافیک بوده اند، مواد غذایی را با قیمت بیشتری فروخته اند.

زن حامله

از آن جا که چین دارای فرهنگ مرد سالاری است و همین طور فقط یک فرزند می تواند در هر خانواده متولد شد، زنان چینی کودکان دختر را از بین می برند تا پسر به دنیا بیاورند.

تخم مرغ آب پز یکی از غذاهای مورد علاقه این کشور است، اما چینی ها این تخم مرغ ها را به حالت گوناگونی طبخ می کنند. یکی از این روش ها پخت تخم مرغ در ادرار پسربچه است، زیرا اعتقاد دارند که به این صورت مزه بهتری دارد.

برای تهیه آنلاین بلیط هواپیما چارتر کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *