پارک ساحلی آفتاب مشهد

پارک ساحلی آفتاب مشهد
ایران گردی, مشهد

مشهد مقدس هر ساله میزبان گردشگران زیادی است، برای بهره مندی بیشتر زائران از امکانات رفاهی این شهر مخصوصا در فصل های گرم سال پارک های آبی زیادی در مشهد ساخته شده که پارک ساحلی آفتاب مشهد یکی از آن ها است. همچنین می توانید برای خرید بلیط لحظه آخری مشهد به پنل رزرواسیون یابکس مراجعه کنید.

بخش بانوان در پارک ساحلی آفتاب مشهد

برای اینکه بانوان هم بتوانند از پارک ساحلی استفاده کنند، یک بخش ویژه برای آن ها در این پارک در نظر گرفته شده است و در این بخش آن ها می توانند از سرسره U شکل و پیچ در پیچ و بازی تونل استفاده کنند. بانوان قادرند تنها با یک بلیط از همه این بخش ها استفاده نمایند. سایر قسمت های بخش بانوان پارک ساحلی آفتاب مشهد شامل موارد زیر می شوند:

سونای خشک: در زمان های گذشته با استفاده از گرما میکروب ها را از بین می برده اند، در حال حاضر می دانیم که سونای خشک باعث باز شدن منفذهای پوستی می شود.

جکوزی و وان داغ باعث می شود که کلاژن در بدن بیشتر تولید شود و همین مورد باعث افزایش ایمنی بدن شما می گردد.

سونای بخار بخش دیگری از پارک ساحلی آفتاب مشهد است، اما در این حالت برای انتقال گرما از بخار آب جوش استفاده می کنند و رطوبت به اندازه کافی به پوست شما خواهد رسید.

حمام اسپوتا نوع ویژه ای از حمام است که در آن از نمک دریا استفاده می کنند و این امر باعث می شود تا پوست بدن شفاف تر شود.

نمایی از پارک ساحلی آفتاب مشهد

یک بخش باشگاه بدنسازی هم در بخش پارک ساحلی آفتاب مشهد برای بانوان وجود دارد که در آن جا بهترین دستگاه های ورزشی قرار داده شده و بانوان می توانند در آن جا تمرینات خود را انجام دهند.

سالن ماساژ گزینه دیگری است که می توان در این پارک استفاده کرد و در آن ماساژ صورت یا بدن صورت می گیرد.

بانوان می توانند در بخش یوگا و ایروبیک توسط مربی های حرفه ای آموزش ببینید و لحظات دلچسبی داشته باشند.

آب درمانی روشی است که با استفاده از آن سوخت و ساز بدن افزایش می یابد. این روش در پارک ساحلی مشهد هم استفاده می شود.

برای اینکه بانوان بتوانند به راحتی از امکانات پارک ساحلی آفتاب مشهد استفاده کنند، یک بخش برای نگهداری کودکان در نظر گرفته شده است که می توانند کودکان و نوزادان خود را به آن جا بسپارند. البته کودک شما باید سنی بیشتر از شش ماه و حداکثر قد 90 سانتی متر داشته باشد.

برای خوردن غذا یا نوشیدنی هم می توانید به بخش کافه و رستوران این مجموعه مراجعه کنید و از خوردن غذاهای خوشمزه آن ها لذت ببرید.

بخش آقایان در پارک ساحلی آفتاب مشهد

در این بخش چندین سرسره وجود دارد که از جمله آن ها می توان به سرسره قایق فضایی با ارتفاع 25 متر، سرسره آهسته، سرسره سقوط آزاد و سرسره دو قلو اشاره کرد. همین طور یک استخر هم در این محل وجود دارد که نشان دهنده دریا است.

بازی چاله فضایی در پارک ساحلی آفتاب مشهد به این صورت است که شما به وسیله یک چاله به طرف بالا کشیده خواهید شد و به دور خود می چرخید. این بازی را می توان از بهترین بازی های این مجموعه به شمار آورد.

در بخش استخر موج این مجموعه یک دستگاه موج ساز قرار دارد که باعث ایجاد موج هایی در آب می شود و شما تصور می کنید که در دریا قرار دارید.

اگر علاقه به ارتفاع دارید می توانید آبشار خروشان که ارتفاعی برابر با 18 متر دارد را امتحان کنید.

سرسره دیگری به اسم سرسره سرعت و آهسته در این پارک وجود دارد که در آن می توانید سرعت بالا و همین طور پایین را امتحان کنید.

پارک ساحلی آفتاب

جالب است که بدانید یک استخر بین المللی در این پارک ساحلی وجود دارد که در آن مسابقات مختلفی برگزار می شود و در آن همه استانداردهای جهانی رعایت شده است. بخش دیگری که در پارک ساحلی برای آقایان وجود دارد سونا بخار، سونا خشک و جکوزی است.

مجموعه آبی VIP در پارک ساحلی آفتاب مشهد

در این پارک ساحلی یک بخش ویژه وجود دارد که از آن به عنوان VIP یاد می کنند. این بخش خدمات سلامتی بسیار ویژه ای ارائه می دهد، در نتیجه برای استفاده از امکانات آن باید عضو ویژه باشید و کارت آن را دریافت کنید. با عضویت در بخش ویژه VIP امکان استفاده چند باره از پارک ساحلی در طی هفته وجود دارد. البته این خدمات شامل سرسره آبی نمی شود. توجه داشته باشید که بخش VIP بیشتر برای کسانی مناسب است که تصمیم داشته باشند مدت طولانی در مشهد اقامت کنند.

خدمات بخش VIP پارک ساحلی مشهد به صورت زیر است:

جکوزی

سالن بدنسازی

سونا بخار، سونا خشک

استخر نمک دریایی

 حمام سنتی

 سالن ماساژ

کافه، چای خانه سنتی و فست فود

تعرفه حق عضویت در مجموعه آبی VIP پارک ساحلی آفتاب مشهد

عضویت به مدت 50 ساعت: 2 میلیون و 500 هزار تومان

عضویت به مدت 64 ساعت: 3 میلیون تومان به همراه هدیه ویژه

عضویت به مدت 88 ساعت: 4 میلیون تومان و هدیه ویژه

عضویت به مدت 115 ساعت: 5 میلیون تومان و هدیه ویژه

شرایط عضویت در بخش VIP پارک ساحلی آفتاب مشهد:

حداقل زمانی که می توان از آن استفاده کرد 2 ساعت و حداقل میزان شارژ 50 ساعت است.

برای پذیرش باید عضویت داشته باشید.

پذیرش یک نفر همراه مشکلی ندارد.

پذیرش کودکان با سن کمتر از ده سال و قد کمتر از 130 سانتی متر امکان پذیر نیست.

تعرفه عضویت در بخش VIP بانوان

کسانی که در مشهد ساکن هستند یا مسافرت آن ها طولانی است، می توانند عضویت بانوان این مجموعه را دریافت و از خدمات آن استفاده کنند. در این حالت بانوان برای 20 ساعت باید 600 هزار تومان پرداخت کنند. حداقل زمان استفاده دو ساعت است و حداقل میزان شارژ هم دو ساعت در نظر گرفته شده است. داشتن یک همراه هم مشکلی ایجاد نمی کند.

آب درمانی در پارک ساحلی آفتاب مشهد

آب درمانی یکی از قسمت هایی است که به تازگی در این مجموعه اضافه شده است. در این بخش خدمات مربوط به تغذیه، توان بخش و سلامت جسمی بررسی می شوند. همچنین کارمندان حرفه ای آب درمانی ایده آل ترین وزن برای شما را تعیین خواهند کرد. سپس آن ها آب بدن شما را مشخص کرده و بر طبق آن برنامه غذایی یا ورزشی متناسب را برای شما آماده می کنند.

در بخش آب درمانی پارک ساحلی آفتاب مشهد می توانید از خدمات زیر بهره مند شوید:

تعیین فشار خون بدن

شاخص توده بدنی BMI

میزان آب درون سلولی و برون سلولی

سنجش وزن و قد

آب کل بدن T.B.W

میزان چربی بدن

تعیین مقدار پروتئین و مواد معدنی

ارزیابی اندام های بدن

مشخص کردن سن بیولوژیکی

تعیین نمره سلامتی

کنترل وزن بدن براساس کالری

تعیین تعادل بالاتنه و پایین تنه

مزایای توان ‌بخشی در آب

این روش فقط برای افراد کم توان نیست، بلکه افراد سالم هم می توانند از آن استفاده کنند. مجموعه پارک ساحلی آفتاب مشهد توان بخشی در آب را یکی از خدمات گوناگون خود قرار داده است که در آن مربی های حرفه ای از دستگاه های توان بخشی استفاده می کنند. از جمله فواید توان بخشی می توان به موارد زیر اشاره داشت:

بهبود قدرت عضلات

کاهش درد مفاصل

بهبود جریان خون

افزایش انعطاف‌پذیری بدن

افزایش متابولیسم فرد

افزایش تحمل فرد

کاهش اسپاسم عضلانی

تقویت عضلات تنفسی

کاهش حساسیت‌ به درد

ماساژ در مجموعه پارک ساحلی آفتاب مشهد

تصویری از پارک ساحلی مشهد

پارک ساحلی آفتاب بخش ماساژ برای خانم و آقایان در نظر گرفته است که این ماساژها شامل انواع مختلفی می شوند.

ماساژ ماهی: ماساژ ماهی نوعی از ماساژ است که در آن از ماهی های ذره خوار استفاده می شود. ماهی ذره خوار دور پای شما جمع شده و لایه رویی پوست شما را می مکد. اما جای هیچ نگرانی وجود ندارد و فقط به شما احساس قلقلک دست خواهد داد.

ماساژ معمولی: این ماساژ که معمولی ترین نوع ماساژ است، باعث می شود تا خستگی از تن و بدن شما خارج شود و برای کمتر کردن دردهای عضلانی هم موثر واقع می شود. این ماساژ باعث بهتر شدن ماهیچه، دستگاه گردش خون و دستگاه عصبی می شود.

انواع حمام در پارک ساحلی آفتاب مشهد

دو نوع حمام در این مجموعه وجود دارد. به طور کلی حمام کردن بعد از یک روز شلوغ می تواند باعث آرامش و رفع خستگی شود. حمام های ترکی یکی از این حمام ها هستند که در این پارک ارائه می شوند. در این نوع حمام کار اصلی بر روی پوست شما انجام می شود، به این صورت پوست بدن شما را کیسه می کشند. طبق گفته محققان این کار باعث می شود که خون زیر پوست شما بهتر جریان یابد، در نتیجه پوست شما شفاف تر می شود. معماری این حمام ها هم شبیه به حمام های ترکی هستند.

حمام آفتاب: حمام آفتاب برای برنزه کردن پوست استفاده می شود. مخصوصا کسانی که در طول روز چندان از نور آفتاب بهره مند نمی شوند، باید حتما این حمام را دریافت کنند تا بدن آن ها ویتامین دی را دریافت نماید.

غار نمک

یکی دیگر از بخش های درمانی این پارک غار نمک آن است. در واقع این غار یک سالن است که کف سالن را با نمک پوشانده اند و شما بعد از اینکه وارد این سالن شدید، باید روی یک صندلی بنشینید تا درمان شما شروع شود. نمکی که در این سالن استفاده می شود، شامل عصاره لاوندر، نعناع، لیمو، کاج و سایر گیاهان دارویی می شود. به این صورت جریان خون شما بهتر گردش می یابد.

غواصی در پارک ساحلی آفتاب مشهد

همین طور که می دانید ساحلی در این شهر وجود ندارد، اما پارک ساحلی باعث می شود تا شما احساس کنید در ساحل قرار دارید. همین طور امکان غواصی و شنا هم در آن امکان پذیر است و نیازی نیست تا وسایل خاصی با خود داشته باشید، زیرا مربی ها این وسایل را در اختیار شما قرار می دهند.

خرید اینترنتی بلیط پارک ساحلی آفتاب مشهد

پارک ساحلی آفتاب

یکی از راه ترین روش ها برای خرید بلیط این مجموعه مراجعه به سایت آن ticket.psaftab.com است. برای اینکار کافی است تا در سایت عضو شده و سپس بلیط را خرید کنید. قیمت بلیط برای بانوان و آقایان در پارک ساحلی آفتاب مشهد به صورت حضوری صد هزار تومان و به صورت اینترنتی 88 هزار تومان است. ساعت کاری این مجموعه از ساعت 11 صبح تا 10 شب است. قیمت بلیط ورودی برای خردسالان در پارک ساحلی آفتاب مشهد به صورت اینترنتی یا حضوری 70 هزار تومان است. خردسالان پسر و دختر باید قد کمتر از 120 سانتی متر داشته باشند.

قوانین استفاده از بلیط اینترنتی

اگر به صورت اینترنتی بلیط پارک ساحلی آفتاب مشهد را خریداری کردید، حتما باید در هنگام مراجعه کارت شناسایی و کد پذیرش را با خود داشته باشید. در صورتی که تاریخ بلیط شما گذشته باشد یا اینکه تاریخ اشتباهی را انتخاب کرده باشید، هنگام مراجعه مشکلی برای شما ایجاد نمی شود. همین طور توجه داشته باشید که حتما اطلاعات شناسایی و شماره تماس خود را به صورت درست وارد کنید وگرنه هیچ مسئولیتی به عهده مجموعه نیست.

اتاق کودکان در پارک ساحلی آفتاب مشهد

پیش تر هم اشاره کردیم که این پارک بخشی برای نگهداری کودکان در نظر گرفته است تا والدین بتوانند به راحتی از امکانات این مجموعه استفاده کنند. شرایط نگهداری از کودک شامل موارد زیر می شود:

حداقل سنی که نوزادان باید داشته باشند 6 ماه است.

دختران باید قد 90 سانتی متر و پسران تا سن یک سال در این اتاق نگهداری می شوند.

آدرس و تلفن پارک ساحلی آفتاب مشهد

مشهد، انتهای بلوار خیام شمالی، میدان بهارستان، جنب مرکز تجاری الماس شرق.

شماره تلفن: 05137037

نحوه رفتن به پارک ساحلی آفتاب

کسانی که قصد بازدید از این پارک را دارند، می توانند از اتوبوس خط 210 استفاده کنند تا به ایستگاه الماس شرق بروند. بعد از چند دقیقه پیاده روی به مقصد خواهید رسید.

ساعت کاری مجموعه VIP و بخش آب پارک

پارک ساحلی آفتاب مشهد

ساعت عادی این مجموعه از ساعت 11 صبح الی 20 شب است و بخش VIP آن از ساعت 14 تا 21 شب است. در ماه رمضان ساعت کاری از 6 عصر تا 2:30 بامداد است. همچنین بخش VIP از ساعت 18 تا 3 بامداد کار می کند.

آدرس پارک ساحلی آفتاب مشهد چیست؟

مشهد، انتهای بلوار خیام شمالی، میدان بهارستان، جنب مرکز تجاری الماس شرق.

ساعت کاری پارک آبی آفتاب مشهد چیست؟

زمان فعالیت این مجوعه از ساعت 11 تا 20 شب و بخش VIP از ساعت 14 تا 21 شب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *