شهربازی های قطر

شهربازی قطر
جاذبه های گردشگری, قطر

بدون شک شهربازی های قطر از بهترین جاذبه هایی هستند که یک روز سرگرم کننده را در این کشور برای شما به ارمغان می آورند. پارک های موضوعی با فناوری های فوق مدرن و بازی های هیجان انگیز طراحی شده اند و می توانند به عنوان مقصدی برای تعطیلات و خانواده محسوب شوند. برای اینکه با شهربازی های دوحه بیشتر آشنا شوید، با یابکس همراه باشید. علاوه بر این در جهت خرید ارزان ترین تور قطر می توانید به صفحه رزرو تور مراجعه کنید.

شهربازی جوندولینیا (Gondolania Theme Park)

شهربازی جوندولینیا

اولین پارک موضوعی که می توانیم به شما معرفی کنیم، شهربازی جوندولینیا است و در آن انواع تفریحات مختلف به چشم می خورند. در واقع برای ساخت این مکان از شهر ونیز ایتالیا الهام گرفته اند.

در این شهربازی رنج وسیعی از وسایل سرگرمی مثل قایق، کارتینگ و همینطور موارد دیگری وجود دارند که اسباب سرگرمی و لذت شما را فراهم می کنند. در این پارک موضوعی یک میدان بزرگ یخی به اندازه المپیک وجود دارد که می توان در آن فعالیت هایی مانند اسکیت سواری روی یخ یا هاکی را انجام داد. علاوه بر این یک بخش به اسم جنگ لیزری در این مکان ساخته شده است که در آن 34 بازیکن می توانند هم زمان شرکت کرده و بهترین تعطیلات خود را همراه با دیگران بگذرانند.

آدرس: مرکز خرید ویلاجیو دوحه، شهربازی جوندولینیا

ساعات کار:

شنبه تا پنجشنبه: 9 صبح تا 11 شب

جمعه: 1 بعد از ظهر تا 12 صبح

فعالیت هایی که در این پارک می توان انجام داد:

بولینگ: سالن بولینگ با 12 لاین مختلف

سینمای چهار بعدی: تکنولوژی پیشرفته به همراه جلوه های ویژه

کارتینگ: مسابقه شگفت انگیز برای راننده های حرفه ای و تازه کار

بازی های کودکان: قطار، سرزمین دایناسورها، ترامپولین، ترن هوایی و …

رستوران و فروشگاه: انواع مختلف کافه و غذاخوری

پارک آبی قطر (Aqua Park)

پارک آبی قطر

پارک آبی دوحه مکانی عالی برای لذت بردن از یک روز خانوادگی است. آب تنی در میان شهربازی های قطر باعث می شود تا گرمای یک روز طاقت فرسا را از یاد ببرید. در این پارک ماجراجویی های زیادی در انتظار شما خواهد بود. علاوه بر این غرفه هایی متعددی در این پارک وجود دارند که می توانید وسایل مختلفی از آن جا خریداری کنید یا اینکه برای استراحت به کافه و رستوران آن مراجعه نمایید. رودخانه تنبل، برج هایی سرسره ای و تالاب پارک آبی دوحه تنها بخشی از لیست سرگرمی های آن هستند.

چگونه می توانید روز خود را اینجا بگذرانید؟ این شهربازی قطر طیف گسترده ای از ماجراجویی و تفریحات آبی را همراه با بهترین کافه ها و کیوسک های دوحه برای شما به ارمغان می آورد و شما می توانید از سواری‌هایی مانند بومرانگو یا سواری بر قایق فضایی، موج‌سواری، غار جکوزی و ماجراجویی‌های دیگری که در طول پیش می آید سفرتان می‌آیند، لذت ببرید.

آدرس: جاده بین المللی سالوا، دوحه

ساعت کاری:

سه شنبه تا یکشنبه: 10 صبح تا 6 بعد از ظهر

شنبه:: 10 صبح تا 10 شب

دوشنبه: تعطیل

فعالیت هایی که می توان در پارک آبی دوحه انجام داد:

  • استخر موج غول پیکر
  • قایق فضایی
  • تور روستای عجیب و غریب
  • سرسره های آبی در رودخانه تنبل
  • استخر خانواده

هزینه ورود:

بزرگسالان: 120 ریال قطر

کودکان: 100 ریال قطر

بازی های مختلف: 60 ریال قطر

پارک منطقه جنگلی دوحه (Jungle Zone)

پارک منطقه جنگلی دوحه

پارک منطقه جنگلی دوحه، پارکی با تم جنگل و یکی از بهترین جاذبه های قطر در مورد ماجراجویی و سرگرمی است. نه تنها پارک دارای سواری های شگفت انگیز و فعالیت های سرگرم کننده است، بلکه فضای داخلی نیز به اندازه کافی جذاب است که باعث سرگرمی شما بشود. حیوانات متحرک، درختان و دیگر عناصر مختلف به این پارک اضافه شده اند تا آن را به یک تجربه هیجان انگیز برای همه تبدیل کنند.

سرگرمی های این پارک شامل سواری های مختلف، بازی های آب نبات و ماشین سواری می شود. برای کودکان این امکان فراهم شده است تا روی چهره خودشان نقاشی کنند یا در یک مهمانی خصوصی در اتاق جادویی شرکت نمایند. از جشن تولید گرفته تا تورهای خصوصی در این پارک امکان هر گونه سرگرمی برای بازدیدکنندگان فراهم شده است.

این پارک در میدان هایت واقع شده است و در عین حال سرگرمی و هیجان را به شما ارائه می دهد. فعالیت‌های این پارک جنگلی در گروه‌های سنی مختلف دسته‌بندی می‌شوند تا هر بازدیدکننده بتواند بهترین تجربه زندگی خود را داشته باشد.

آدرس: Hyatt Plaza

ساعت کاری:

دوشنبه تا چهارشنبه: 9:00 صبح تا 10:00 شب

پنج شنبه: 9:00 صبح تا 12:00 صبح

جمعه – شنبه: بسته

یکشنبه: 9:00 صبح تا 10:00 شب

فعالیت هایی که باید امتحان کنید:

  • ترن هوایی
  • بازی های ویدیویی
  • قایق های سپر
  • سواری 7 بعدی

هزینه ورودی:

بزرگسالان: 120 ریال قطر

کودکان: 100 ریال قطر

بخش های مختلف: 60 ریال قطر

شهربازی Doha Quest

شهربازی دوحه کوئیست

اگر در حال برنامه ریزی برای فعالیت‌های لوکس، هیجان‌انگیز، غذاهای خوشمزه و … هستید، بدون شک از دوحه کوئست دیدن کنید. این منطقه تفریحی که در داخل واحه زیبای دوحه قرار دارد، مملو از سواری‌های هیجان‌انگیز، شبیه‌سازهای کنترل‌شده، تجربه‌های واقعیت مجازی و سایر جاذبه‌های خانوادگی و دوستانه است که آن را به یکی از بهترین پارک‌های موضوعی در قطر تبدیل کرده است. سواری نمادین پارکEpiQ Coaster  به عنوان بلندترین ترن هوایی سرپوشیده جهان شناخته شده است که باعث شده این پارک از جذاب ترین شهربازی های قطر به شمار برود.

این پارک در سه بخش موضوعی، گذشته، حال و آینده طراحی شده است و منطقه ای بی زمان به شمار می رود که می توانید تجربه ای شگفت انگیز را برای علاقمندان به ارمغان بیاورد. بازدیدکنندگان این پارک می توانند زمان گذشته را در بخش Oryxville، زمان حال را در بخش City of Imagination و زمان آینده را در بخش Gravity با شخصیت‌های متعدد و سواری‌های مفرح تجربه کنند. این شهربازی قطر با مساحت 32000 مترمربع با تعداد بی‌شماری از بازی‌های تعاملی، ترن هوایی و فعالیت‌های سرگرم‌کننده یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید از قطر به همراه خانواده است. همچنین می توانید، جشن های تولد را در اینجا جشن بگیرید. همینطور برای خرید سوغاتی هم می توانید به TimeQuest مراجعه کنید.

آدرس: دوحه، قطر، خیابان الخلیج، واحه دوحه

ساعت کاری:

هر روز از ساعت 2 بعداظهر تا ده شب

انواع سرگرمی های شهربازی Doha Quest

  • سواری های هیجان انگیز
  • جاذبه های خانوادگی
  • بازی های سه بعدی
  • تجربیات مجازی
  • سواری شگفت انگیز
  • شهر خیال

قیمت بلیط:

نوجوانان 4 الی 12 سال: 160 ریال قطر

بزرگسالان 13 سال به بالاتر: 160 ریال قطر

کودکان زیر 4 سال: رایگان

شهربازی پرندگان خشمگین (ANGRY BIRDS WORLD)

شهربازی پرندگان خشمگین

دنیای پرندگان خشمگین واقع در شهر جشنواره دوحه، یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های موضوعی قطر است که در آن می‌توانید فعالیت‌ها و ماجراجویی‌های زیادی را برای کودکان خود فراهم کنید. این پارک یکی از بهترین مکان‌ها برای کودکان است تا از یک روز گردش با شخصیت‌های پرندگان خشمگین مورد علاقه خود لذت ببرند. این شهربازی که در سال 2017 در فضای داخلی و در سال 2019 در فضای باز افتتاح شد، در زمینی به مساحت 17500 متر مربع ساخته شده است. هر بازدید کننده می تواند از وسیله ای جالب برای سرگرمی خود، در این دنیای پرندگان خشمگین استفاده کند.

ایده پارک پرندگان خشمگین برای تقویت گردشگری در قطر بنا شده است و در این شهربازی موضوعی می توان از انواع سواری ها و جاذبه ها لذت برد. بازی ها و وسایل سواری برای بچه ها در هر سنی موجود است.

آدرس: مرکز خرید شهر دوحه فستیوال، قطر

ساعت کاری فضای بسته پارک:

شنبه تا چهارشنبه: 10:00 صبح تا 10:00 شب

پنجشنبه: 10:00 صبح تا 12:00 صبح

جمعه: 13:00 تا 12:00 صبح

ساعت کاری فضای باز پارک:

شنبه تا چهارشنبه: 6:00 عصر تا 10:00 شب

پنجشنبه تا جمعه: 6:00 عصر تا 12:00 صبح

فعالیت هایی که باید امتحان کنید:

  • ساحل دزدان دریایی
  • هشدار قرمز
  • سالن سینما
  • سرسره های مختلف
  • بمب انفجاری
  • درخت بزرگ

پارک تپه های برفی (SNOW DUNES)

شهربازی پارک تپه های برفی

پارک Snow Dunes که در فستیوال سیتی مال دوحه واقع شده است، یکی از بهترین پارک های موضوعی قطر برای لذت بردن از یک تجربه یخی است. پارک برفی مطمئناً یک جاذبه شگفت انگیز در این کشور به شمار می رود، زیرا همانطور که می دانید، این پارک در یک منطقه بیابانی واقع شده است. اگر دوست دارید تا زمانی را از گرمای این کشور دور بمانید بدون شک پارک برفی می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. سواری های سرگرم کننده زیادی برای لذت بردن از برخی فعالیت های جذاب در این پارک وجود دارند. جاذبه های مختلف این پارک شامل موارد زیر می شوند:

Snow dunes resturaunt

در این بخش می توانید نوشیدنی و غذاهای متنوعی را سفارش دهید.

Dune Dash

این جاذبه پارک، سرسره ای بسیار بلند به شمار می رود.

Snow Storm

طوفان برفی همان طور که از اسم آن مشخص است، شامل یک بازی جالب در میان برف خواهد بود.

Snow Slide

این سرسره برفی محدودیت سنی ندارد و همه افراد می توانند از آن استفاده کنند و همینطور امکان برگزاری مسابقه هم روی آن فراهم شده است.

Snow Motion

در این قسمت پارک می توانید، انواع بازی ها را تجربه کنید.

White dunes

این تپه ها را براساس تپه های شنی که در صحرا هستند، ساخته اند، اما به جای خاک، برف روی آن ها وجود دارد.

Snowy Mountain

علاو بر تپه های برفی بخش دیگری از این پارک به اسم کوه برفی معروف است که می توانید از آن بالا روید.

اتاق VIP

در صورتی که علاقه دارید، در این پارک یک فضای اختصاصی ویژه خود داشته باشید، می توانید از این اتاق ها استفاده کنید.

احتمالا برای شما سوال است که چگونه ممکن است با وجود آب و هوای بسیار گرم قطر تپه های آن پر از برف باشند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که دمای این شهربازی زیر منفی چهار درجه نگه داشته می شود تا به این صورت بتوان دمای آن را کنترل کرد. همچنین همانطور که گفتیم اتاق وی آی پی این پارک به خانواده ها کمک می کند تا یک جشن خصوصی را ترتیب دهند یا حتی می توانید، همراه با دوستان خود در این فضا اوقات خوشی را داشته باشید.

آدرس: قطر، مرکز خرید شهر دوحه

ساعت کاری:

شنبه تا چهارشنبه: 10:00 صبح تا 10:00 شب

پنجشنبه: 10:00 صبح تا 12:00 صبح

جمعه: 13:00 تا 12:00 صبح

فعالیت هایی که باید امتحان کنید:

  • کوه برفی
  • طوفان برف
  • تپه های سفید

هزینه های این شهربازی در این وب سایت به طور پیوسته آپدیت می شوند، اما به طور کلی:

هزینه اتاق VIP: 500 ریال قطر

هزینه پکیج پلاتینیوم: 450 ریال قطر

هزینه پکیج نقره ای: 180 ریال قطر

هزینه پکیج طلایی: 240 ریال قطر

شهربازی کیدزموندو (KidzMondo Qatar)

شهربازی کیدزموندو

بدون شک بهترین شهربازی قطر برای کودکان KidzMondo است. در این شهربازی که مخصوصا کودکان ساخته شده است، سرگرمی های زیادی آماده شده اند که باعث رشد و شکوفایی ذهن فرزندان شما می شود. در این میان می توان به بازی های ذهنی، آموزش های اولیه درباره آداب و رسوم یا چالش های شغلی اشاره کرد. با اینکه این پارک بیشتر برای کودکان مهیا شده است، اما خانواده ها می توانند در کنار فرزندان خود از آن لذت ببرند.

این پارک موضوعی واقع در مرکز خرید قطر، بر اساس فعالیت‌های آموزشی و بازی‌ها ساخته شده است. اگر بچه‌های شما زیر 14 سال هستند، KidzMondo از آنها استقبال می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا به فعالیت‌های یادگیری که الهام‌بخش آن‌ها هستند، علاقه بیشتری پیدا کنند. از بانکداری گرفته تا آشپزی، یا پزشک، خلبان و غیره، آنها می توانند چیزهای زیادی یاد بگیرند تا آینده ای بهتر را برای خود بسازند.

این پارک موضوعی در قطر دارای بیش از 115 شغل حرفه ای برای کودک شماست. این یک فرصت عالی برای قرار دادن کودک در یک دنیای عملی و یادگیری از طریق سرگرمی به شمار می رود.

آدرس: دوحه قطر، مرکز خرید قطر

ساعت کاری:

شنبه تا پنجشنبه: 10 صبح تا 10 شب

جمعه، ساعت 13 تا 10 شب

فعالیت هایی که باید امتحان کنید:

  • فعالیت های آموزشی
  • شغل های حرفه ای
  • شیرینی پزی
  • کلاس های آشپزی

هزینه های ورودی:

کودکان 4 الی 14 ساله: 135 ریال قطر

کودکان زیر 3 سال: 90 ریال قطر

کودکان زیر یک سال: رایگان

بزرگسالان: 90 ریال قطر

شهربازی کیدزانیا (KidZania)

شهربازی کیدزانیا

یکی دیگر از شهربازی های قطر،  مجموعهKidZania  است که به عنوان یک مرکز آموزشی برای یادگیری استفاده می شود. این شهربازی هم فرصت های زیادی را در اختیار بچه ها قرار می دهد تا در قالب سرگرمی بتوانند علاقه خود را بهتر یاد بگیرند و آن را توسعه دهند. به این صورت شما می توانید به فرزندان خود اجازه دهید که از آموزش های حیرت انگیزی برای بهتر شدن آینده خود بهره مند شوند. دانش عملی موضوعی است که در حین بازی های مختلف به بچه ها آموزش داده می شود.

در این مکان بخش هایی مانند بانک، فرودگاه، فروشگاه و … برای کار کردن بچه ها در نظر گرفته شده است. در این بخش ها کودکان می توانند فعالیت های روزانه ای که توسط این مشاغل انجام می شود، را انجام دهند تا بتوانند درک بهتری از آینده خود داشته باشند. همچنین کودکان در حین کار کردن ارز کیدزانیا را هم به عنوان حقوق دریافت می کنند.

مکان: اسپایر پارک، دوحه، قطر

زمان بندی:

دوشنبه تا جمعه: 2 بعد از ظهر تا 10 شب

شنبه: 10 صبح تا 10 شب

یکشنبه (بسته)

فعالیت هایی که باید امتحان کنید:

  • بازی های آموزشی
  • آزمایشگاه علوم
  • توسعه مهارت
  • استودیو تئاتر و تلویزیون
  • فعالیت های موضوعی

هزینه ورود:

کودک 0-1 سال: ورود رایگان

کودکان 4-16 سال: 160 ریال قطر

بزرگسالان: 95 ریال قطر

آکادمی پرش (Bounce Freestyle Academy)

آکادمی پرش

همانطور که از نام آن پیداست Bounce Freestyle Academy در دوحه مکانی است که در آن جا می توانید از در و دیوار بپرید یا بالا بروید! این مکان ترکیبی از بیش از 70 ترامپولین به هم پیوسته است و به شما امکان می دهد در هوا پرواز کنید یا حرکات آزادی را در فضایی کاملا حفاظت شده انجام دهید. بازی های این مکان رده سنی ندارد و همگان می توانند از آن استفاده کنند.

مهم نیست که چه سنی دارید، این مرکز سرگرمی به شما این امکان را می دهد که کودک دورن خود را که ممکن است جایی گم کرده باشید یا فراموش کرده باشید، در آغوش بگیرید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که راحت‌ترین شلوار خود را بپوشید و به عجیب‌ترین و در عین حال سرگرم‌کننده‌ترین مکان وارد شوید! بنابراین، تا زمانی که اینجا هستید، مطمئن شوید که ساعاتی را از نگرانی های روزمره دور می شوید و برای داشتن یک روز مفرح با خانواده خود همراه می شوید.

آدرس: تاور مال، خیابان المرخیه، الدحیل جنوبی

ساعت کاری:

شنبه تا چهارشنبه: 10:00 صبح تا 10:00

پنجشنبه و جمعه: 10:00 صبح تا 12:00 صبح

فعالیت هایی برای لذت بردن:

میدان پرش آزاد

این میدان شامل 50 ترامپولین می شود که به صورت پیوسته هستند.

Slam Dunk

در این بخش یک حلقه بسکتبال وجود دارد و زیر آن چندین تشک قرار داده شده است که شما باید تلاش کنید، توپ را وارد حلقه نمایید.

زمین اجرا

در این زمین شما می توانید، در ارتفاع زیادی پرش انجام دهید. از این مکان حتی ورزشکاران هم استفاده می کنند.

کیسه بزرگ

بخش دیگری که می توان به آن اشاره کرد، کیسه بزرگ است که باید روی آن فرود آمد.

Dodgeball

یکی از بازی هایی که شاید برای شما بسیار جالب باشد، داژبال است که مثل وسطی در کشور ما است و در آن دو تیم تشکیل می شوند و توپ را به همدیگر می زنند.

پرش از صخره

در این بخش فرد باید از یک ارتفاع زیادی خودش را روی یک توپ بی اندازد.

دیواره ها

چندین دیوار وجود دارند که می توان از آن ها بالا رفت.

هزینه ورودی:

دو ساعت بازی ویژه: 180 ریال قطر

دو ساعت بازی: 160 ریال قطر

یک ساعت بازی: 120 ریال قطر

کارت پذیرش عمومی: 100 ریال قطر

شهر مجازی (VIRTUOCITY)

شهر مجازی دوحه

آیا شما هم از علاقمندان به بازی های ویدئویی هستید؟ پس بدون شک این جا مکانی رویایی برای شما به شمار می رود. این مکان کاملا مجهز است و بازی های هیجان انگیزی را برای علاقمندان فراهم کرده است. این مجموعه یک پارک تفریحی و یک مکان سرگرمی برای لذت بردن در کنار خانواده و دوستان به شمار می رود. در بخش های مختلف این مجموعه پلی استیشن، کنسول های بازی و شبیه سازی های مسابقه ای وجود دارند.

همچنین یک بخش به اسم اتاق فرار هم در این مجموعه وجود دارد که می توانید، در آن بازی های معمایی مختلفی را تجربه کنید. زمان مورد نیاز برای انجام این بازی شصت دقیقه است تا معما را حل کرده و از اتاق اسرارآمیز خارج شوید.

گزینه های مختلف اتاق بازی شامل موارد زیر می شوند:

The Cursed Tomb

Asylum

Bunker 38

The Dungeon Of Doom

Quarantined

The Experiments

The Final Match

اخیرا تکنولوژی VR هم در این مجموعه وجود دارد که در واقع فضای محرکی است که باعث می شود تا فرد در یک فضای سه بعدی غوطه ور شود. به طور کلی در این شهربازی می توان از 700 بازی آموزشی و واقعیت مجازی استفاده کرد.

آدرس: قطر، مرکز خرید شهر دوحه فستیوال

ساعت کاری:

شنبه تا چهارشنبه: 10:00 صبح تا 10:00 شب

پنجشنبه: 10:00 صبح تا 12:00 صبح

جمعه: 13:00 تا 12:00 صبح

فعالیت هایی برای لذت بردن:

  • مسابقات بازی های الکترونیکی
  • اتاق های بازی خصوصی
  • اتاق های فرار
  • بازی های  VR
  • بازی های مسابقه ای
  • فوتبال 1 VR

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *